Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Pentru copiii din centrele de plasament

with 13 comments

Concert caritabil, luni, 13 aprilie 2009, ora 20.00, în Clubul El Grande Comandante, cu EvO, Tep Zepi, Voodoo, White Ash.

Concertul este organizat de InConcert, în colaborare cu Consiliul Studenţilor CIG şi Senatul Studenţesc ASE, în folosul copiilor din centrele de plasament Orhideea şi Sfântul Iosif. Pentru ca şi aceşti copii să simtă bucuria sărbătorii de Paşti.

Preţul unui bilet este 15 lei. Cei care doresc să doneze mai mult o pot face. Mai multe aici.

concertcaritabil13aprafis

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Draga Isabellelorelai,am o rugaminte la tine.Am citit astazi despre un caz de la noi din judet,poate ca ii putem ajuta sa stranga banii.

    Salvati-o pe Larisa
    O fetita de 7 ani din Hondol, bolnava de tetrapareza spastica, are acum nevoie si ea de ajutorul semenilor. Sansa ei sta in operatia salvatoare la clinica din Chisinau, dar pentru ca interventia chirurgicala este programata pentru 13 mai, parintii ei trebuie sa stranga pana atunci aproape 2.000 de euro, bani necesari operatiei. Singura, familia nu are de unde aduna aceasta suma: tatal Larisei lucreaza in constructii si acum nu castiga nimic, iar familia traieste din alocatia fetei si din salariul de asistent personal al mamei. Daca doriti sa contribuiti si dumneavoastra la salvarea micutei Larisa, puteti dona bani in contul deschis la Bancpost
    pe numele de Puscasu Mihaela: RO48BPOS22006928845RON01
    http://hunedoara.ghimpele.ro/index.php?cat=afisare_main&judet=hunedoara&rubrica=main&id=13573

    Multumesc.

    g1b2i3

    12 Aprilie 2009 at 01:00

  2. […] de la Isabellelorelai am auzit despre un concert caritabil pentru copiii din centrele de plasament, luni, 13 aprilie […]

  3. […] de la Isabellelorelai am auzit despre un concert caritabil pentru copiii din centrele de plasament, luni, 13 aprilie […]

  4. Gabi, dacă a apărut în ziar are multe şanse. Cu o condiţie: ca jurnalistul respectiv să ţină cititorii la curent cu ce şi cât s-a strâns. Am observat că orice caz, oricât de impresionant ar fi, nu decurge firesc dacă nu sunt noutăţi, dacă cei implicaţi în situaţie nu comunică. Cam asta e cu blogul. Am să scriu şi despre ea.

    isabellelorelai

    12 Aprilie 2009 at 14:49

  5. Sunt mama Larisei,va rog din suflet ajutati-mi fetita.Va dau amanunte despre cazul ei.Multumesc de intelegere.

    Puscasu Mihaela

    19 Aprilie 2009 at 19:49

    • Mihaela, îmi poţi trimite pe mail o fotografie a Larisei şi câteva documente medicale (scanate) în aşa fel încât să vadă oamenii despre ce este vorba? Acesta este un blog personal, nu este ziar şi oamenii nu mă cred pe cuvânt ca pe jurnalişti că este un caz real. Dacă poţi face asta lasă-mi un răspuns aici şi îţi trimit eu un mail.

      isabellelorelai

      20 Aprilie 2009 at 11:14

  6. Trimiteti va rog un nr. de fax si va trimit maine ,programarea fetitei la operatie.De acasa nu pot sa trimit.Va multumesc.

    Puscasu Mihaela

    20 Aprilie 2009 at 16:58

  7. Va rog daca puteti sa-mi trimiteti un nr. de fax pt. ca nu pot sa trimit actele prin mail.Va multumesc.

    Puscasu Mihaela

    20 Aprilie 2009 at 17:40

  8. Va rog din suflet imi puteti da un nr. de fax,sa va trimit programarea Larisei la operatie? de acasa nu pot sa trimit acte,dar poze pot sa trimit prin mail.Va multumesc de intelegere.

    Puscasu Mihaela

    21 Aprilie 2009 at 21:39

  9. Mihaela, ţi-am trimis mail.

    isabellelorelai

    21 Aprilie 2009 at 22:51

  10. Dragi mei,nu stiu cum sa va spun dar sunt o mama pe care viata a puso la multe ancercari,am trei copii,doi baieti si o fetita,fiul meu cel mare are 23 ani si lam nascut cu o pareza pe partea dreapta iar cu timpul a facut si un chist pe creier si crize epileptice,ani au trecut si datorita medicilor de la spitalul GHEORGHE MARINESCU fiul meu este bine nu mai face crize dar pareza ia ramas.Si ca problemele sa nu ma lase an urma cu cinci ani mi-a murit sora de 29 ani anpreuna cu sotul ei antr-un accident lasandumi an grije trei copii,doi baieti si o fetita,greu foarte greu,ani au trcut greu cu multe probleme si multe lipsuri dar sunt multumita de pe urma lor,au fost copii buni si ma asculta.Astazi cand scriu sunt disperata si dezamagita din nou de viata si sa va spun de ce;Fiul meu cel mare de 23 ani cel cu probleme de sanatate a cunoscut o fata pe internet,bun;toate bune pana aici ,au vorbit cateva luni iar anainte de pasti s-au cunoscut si spre surprinderea mea s-au casatorit dar problema cea mai grava este ca fata are doi copii minorii din prima casatorie pe care binenteles si i-a adus cu ia.Va marturisec ca sunt derutata ,nu stiu cum sa ma descurc cu acestii copii,mama lor a venit cu o sacose de hainute,sunt slabi,flamanzi se vede ca vin dintr-un mediu sarac,baietelul este an clasa a doua are 8 ani iar fetita 5 ani,nu stiu cum au anvatat pentru ca baiatul nu stie nimic,vam spus ca fiul meu este o persoana cu handicap si atunci cand am auzit ca a cunoscut pe cineva m-am bucurat si se pare ca nici ia nu judeca mai mult ca el,problema este copii ,eu nu lucrez deoarece an urma cu 1 an am facut atac de panica,lucreaza doar sotul si fiul meu mijlociu,ne descurcam foarte greu cu douazeci de milioane pe luna,am trei camere si locuim 10 persoane.Va spun ca sunt disperata nu stiu cum sa procedez;as vrea sa gasesc o scoala speciala pentru baietelul de 8 ani si probabil pentru fetita dar ei nu au decat certificatele iar mama spune ca nu se mai poate antoarce sa ia acte de la scoala unde a anvatat copilul,nu au hainute nu au nimic si nu stiu cum sai ajut.Va cer din suflet un sfat sau un ajutor pentru acesti copii,sunt o mama buna dar am obosit facand sacrificii pentru copii.NR MEU DE TEL ESTE 0727287040.VA MULTUMESC NICULINA

    niculina

    22 Aprilie 2009 at 07:16

    • Niculina, chiar că ai o viaţă de roman, îmi pare rău că ai trecut prin atâtea necazuri.
      În ceea ce priveşte problema celor 2 copii minori, părerea mea personală este că lucrurile trebuiesc clarificate. Copiii au nevoie de acte, de alocaţii, statul poate ajuta, însă fără ACTE aceşti copii nici nu există. Plus de asta, gândeşte-te că este posibil ca tatăl copiilor să apară la un moment dat şi să vă facă necazuri. Dincolo de orice sentimente, primează legea. Te sfătuiesc să mergi la protecţia copilului şi să găseşti pe cineva care să vă sprijine.

      isabellelorelai

      22 Aprilie 2009 at 09:55


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

