Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Chinezu’. Qui este Chinezu’?

with 20 comments

Picătura chinezească. Un chinez ca tot românu. Din Maramu’, evident. Chinezu’ este un tip mişto. El despre el: „Chinezu denumeşte de felul lui Cristian China-Birta. Dai un google şi te prinzi care e faza dacă vrei să ştii mai mult”. Lăsaţi, nu mai pierdeţi timpul. Uitaţi-vă aici. Îl vedeţi şi auziţi. E tipul cu părul creţ şi ochelari de intelectual. Chinezu’ are blogul Chinezu. Clar. Mai are Sport Local şi Politica Locală. Şi nu, nu am luat-o razna, nici cu fotbalul, nici cu „click-ăiala”. Chinezu’ a luat-o razna. A înfiinţat o secţiune în Sport Local (ăla cu dai click şi câştigi nişte euro): „Să fim oameni”. Adică publică anunţuri umanitare. A făcut anunţul pe blogul lui: „Să fim oameni. Primim şi publicăm anunţuri umanitare” – aici. Atacul îl daţi aici – în Sport Local. Trimiteţi e-mail aici: sportlocal@sportlocal.ro sau intraţi aici. Atacaţi, deci: intraţi pe http://www.sportlocal.ro şi apăsaţi pe „Când ai fost ultima dată OM?” – dreapta-sus. Sau apăsaţi aici. Unde îi găsiţi pe Ştefănuţ şi pe Selena. Şi pe Andrei. Blogul lui Ştefănuţ; blogul Selenei; blogul lui Andrei. Ofertă de la Chinezu’: OferGratuit şi Civika.

Bonus: Chinezu’ în imagini.

chinezu

P.S. Chinezule, te atac: ia vezi aici, merită efortul? Şi aici: http://www.inimacopiilor.ro


20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da, Isabelle, e un om te toata isprava. Il ador. Si are o sotie minunata si doi copii frumosi, frumosi, frumosi 🙂

    Oana

    10 Aprilie 2009 at 00:13

  2. Maramu`? e de-al meu 🙂
    Ma bucur tare 🙂

    Simona

    10 Aprilie 2009 at 09:15

  3. Cine este Chinezu? Tipul care-a promis că dă duminică două beri…

    Vania

    10 Aprilie 2009 at 10:45

    • Unchiu’ Vania, hai să vedem dacă dă, că eu cred că nu prea are cum… Hai că dau eu una 😀

      isabellelorelai

      10 Aprilie 2009 at 11:24

  4. E buna asta…buna 🙂

    Simona

    10 Aprilie 2009 at 11:04

  5. […] în blog. A scris despre mine şi în Sport Local şi în Politica Locală. Am văzut la tanti Isabelle că nenea Chinezu ajută acum mai mulţi […]

  6. Il stiu si eu pe Chinezu de ceva vreme.Cine nu a auzit de el in blogosfera? 🙂
    L-am „cunoscut” de la Mihnea cu codexul,apoi de la Vania de unde am clickuit si eu pe sport local.Am vazut si sectiunea cu anunturile umanitare si am fost placut surprinsa.
    Sanatate maxima Chinezului si familiei sale.

    g1b2i3

    11 Aprilie 2009 at 00:25

  7. Gabi, păi tu eşti bloggeriţă „înrăită” 😀

    isabellelorelai

    11 Aprilie 2009 at 12:34

  8. Două de la Chinezu, cu una de la tine, cu trei de la Oana, cu două din partea casei… M-am încurcat, o luăm de la-nceput!…

    Vania

    11 Aprilie 2009 at 17:42

  9. Să fie 12+2… Ca să nu ne ameţim.

    Vania

    11 Aprilie 2009 at 18:28

  10. Foarte incurcat, deci Chinezu este baimarean, satmarean, ca mine. Sa ne fie de bine!

    daurel

    15 Aprilie 2009 at 01:50

  11. asa e cand te doare la basca timp de doua saptamania
    asa cum am tras io chiulul bloggeristic in ultima vreme
    ai de multumit tare mult la oameni de oameni ca si cei de aici
    deci multumim cu drag tuturor 🙂

    chinezu

    25 Aprilie 2009 at 09:22

  12. China Man, bine că ai bască, frate 😀 Să ignorăm criza, deci.
    No, mulţam fain – ca să zic aşa 😀

    isabellelorelai

    25 Aprilie 2009 at 10:34

  13. […] a comment » Zicea Chinezu’ că a chiulit două săptămâni de la bloggerit. A fost în Maramureş. După ce mi-a trimis […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

