Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Despre oameni şi viaţa lor, în general. Şi în particular

with 3 comments

people-mosaic

Cezar. Nu, nu despre el este vorba, ci despre mesajul pe care l-am primit de la el. Despre Cezar Gherman am scris, la un moment dat, „Viaţa privită dintr-un pat de spital”. Cezar are leucemie, face tratament, trebuie să facă un transplant, aşteaptă un donator compatibil. În restul timpului trăieşte, se bucură de viaţă, speră, merge cu prietenii la un suc, priveşte în jurul său şi încearcă să ajute. Am primit săptămâna trecută un mesaj de la Cezar: „Am o rugăminte. Poţi să pui acest caz pe blogul tău? Mai multe nu ştiu nici eu, încerc să aflu. De fiecare dată mie îmi este atât de greu să îţi citesc articolele, dar apoi parcă mă ia aşa un val de solidaritate şi încerc şi eu… cât pot, cum pot… Să ai o zi minunată, Isa”. Cezar are leucemie, cum spuneam.


corinaopreanPe Cezar l-a impresionat necazul Corinei. A găsit anunţul în „Hunedoreanul” şi încearcă să facă ceva pentru ea. Pentru Corina, o femeie de 40 de ani, mamă a doi copii. Corina Oprean este din Deva şi are nevoie de ajutor. Săptămâna trecută i s-a descoperit o tumoră cerebrală. Tumora i-a rupt un vas de sânge. Medicii spun că starea ei este gravă, dar că are şanse de viaţă 90% dacă va fi operată în străinătate. Şi doar 40% dacă nu. Copiii ei au fost şocaţi la aflarea veştii. Apoi au aflat preţul salvării mamei lor: 100.000 de euro, pentru a fi operată într-o clinică de specialitate din Germania. Şi-au spus în gând: o sumă imposibilă, o sumă imensă care trebuie strânsă într-un timp foarte scurt… Kiti, fiica cea mare (are 18 ani) a Corinei, se întreba: „De ce? De ce 100.000 de euro? Oare de ce? Şi totuşi, cred că am aflat răspunsul: pentru că Dumnezeu să ne arate că poate transforma imposibilil în posibil. Ştiu că El lucrează prin oameni, oameni simpli, dar cu inima mare…”. Corina este internată la Timişoara. Acolo îşi aşteaptă şansa la viaţă.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

Raiffeisen Bank – Agenţia Deva, Bd. Iuliu Maniu 18, Deva 2700, Hunedoara.

RON: RO 74 RZBR 00000 6000 9847 665

EURO: RO 47 RZBR 00000 6001 1138 542

Titular: Oprean Samuel Cristian

Ziarul „Hunedoreanul” a făcut un apel către prefectură, primării şi alte instituţii. Mai multe – aici.

UPDATE. Corina a strâns banii pentru operaţie – 17 aprilie 2009 – şi a fost operată cu succes – 22 aprilie 2009 – în Germania. Operaţia a durat aproape 10 ore.

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. De ceva vreme nu am mai intrat pe site-ul Hunedoreanului si n-am stiut despre acest caz din Deva.
    Sper sa se stranga banii necesari.
    Multa sanatate si lui Cezar si tie!Tuturor le doresc multa sanatate!

    g1b2i3

    8 Aprilie 2009 at 13:26

  2. Gabi, eu mai intru, din când în când, dar nu le văd pe toate.
    Mulţumesc!

    isabellelorelai

    8 Aprilie 2009 at 14:29

  3. […] la Isabellelorelai am citit despre Cezar,un baiat bolnav de leucemie care a fost impresionat de necazul Corinei,o […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

