Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Ştefănuţ are blog. Şi ne invită la un concert

with 18 comments

stefanutbanner

Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ – are şi el un blog. Ne spune povestea lui – aici – şi apoi ne invită la un concert.

Acesta este blogul:

http://cristianstefanflorescu.wordpress.com

Ştefănuţ spune: Vreau să vă invit la un concert. Veniţi? Este pentru mine. Vă rog frumos să veniţi sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand Hotel”. Este un concert pentru mine. Vin şi eu! Dacă vreţi să vă rezervaţi locul la concert -gratuit- sunaţi vă rog frumos la numărul 0731 111 416. Pentru că ziarul „Ring” oferă cititorilor săi 200 de invitaţii (fiecare invitaţie este pentru două persoane). Dacă nu mă credeţi pe cuvânt – scrie aici, în ziarul Ring. Mulţumesc! UPDATE 4 aprilie 2009 – Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit! Mai întâi să vă spun câţi bănuţi am mai strâns. Tati a fost ieri la bancă, pe la 12.00, şi a luat extras de cont. Am aşa: 168.668 RON, 7.557 EURO şi 710 USD. Transformaţi la cursul BNR asta înseamnă 48.061 EURO. Şi cu 6.200 de euro de la Teledon, înseamnă că am 54.261 de euro! Vă mulţumesc din suflet tuturor şi vă doresc multă-multă sănătate! Eu la emisiunea Felicia, la Antena 1, din 4 aprilie 2009. UPDATE 8 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 65.465 euro! Vedeţi aici. UPDATE 14 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 70.165 euro! Ştefănuţ este la Teledonul Mereu Aproape 2009, şi îl reprezintă Mihaela Rădulescu. Mai multe – aici. UPDATE 15 aprilie 2009: Concert caritabil în Fabrica. Pentru Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ ne invită la concert: Vă rog frumos să veniţi joi, 16 aprilie 2009, la ora 20.00, în Club Fabrica (Bucureşti, str. 11 Iunie, nr. 50). Concertează trupele Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob. Un bilet va costa 25 de lei. Mulţumesc! Mai multe aici. UPDATE 18 aprilie 2009: Până acum, Ştefănuţ a reuşit să strângă 94.467 euro, la care se adaugă încă 5.000 RON, de la concertul caritabil susţinut de trupele Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob. UPDATE 22 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 106.081 euro! Mai are nevoie de 64.919 euro. Ştefănuţ vă mulţumeşte din suflet! – aici.

UPDATE 27 aprilie 2009: Împreună am reuşit!

Aşa se numeşte ştirea din 27 aprilie 2009, de la Observatorul Antenei 1: „Împreună am reuşit! Românii au mai demonstrat o dată că au sufletul mare! La îndemnul Fundaţiei Mereu Aproape s-au adunat 657.000 de euro pentru a salva vieţile a 6 copii! 6 copii care au avut fiecare câte un înger. Şi o mulţime de părinţi adoptivi, voi toţi, cei care le-aţi oferit şansa la o viaţă normală”. Vestea şi mai bună este că din cei 657.000 de euro sunt necesari doar 340.000 pentru cei 6 copii prezentaţi în campanie. Ceilalţi 317.000 de euro vor merge spre alţi copii bolnavi!

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&subcat=1&id=49670&currentPage=2

Mai multe aici.

.

Steluţele de mare

.

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mi-as fi dorit foarte mult sa merg la concert dar nu pot. Am dat un telefon in schimb, a fost mai simplu 🙂

    Simona

    3 Aprilie 2009 at 13:13

  2. Cu multa placere! 🙂 Sa se faca bine Stefanut 🙂

    Simona

    3 Aprilie 2009 at 16:55

  3. L-am vizitat pe Stefanut pe blogul lui si am scris despre concertul pentru el.
    Trebuie sa-i cer codul bannerului sa-l pun si la mine pe blog.
    Noapte buna!
    P.S.Am rezolvat cu bannerul tau.merge.

    supravietuitor

    4 Aprilie 2009 at 00:53

  4. Mulţumesc, Gabi.
    Când pui banner-ul, nu trebuie sa laşi spaţii libere sus sau jos.

    isabellelorelai

    4 Aprilie 2009 at 20:32

  5. […] UPDATE 3 aprilie 2009: Ştefănuţ are blog! […]

  6. […] UPDATE 3 aprilie 2009: Ştefănuţ are blog! […]

  7. […] UPDATE 3 aprilie 2009: Ştefănuţ are blog! […]

  8. […] UPDATE 3 aprilie 2009: Ştefănuţ are blog! […]

  9. Si eu m-am raliat actiunii dv. de ajutorare pentru ca Stefanut sa poata duce o viata normala:
    http://www.neacostache.com/2009/04/03/sa-i-ajutam-sa-traiasca/
    Gandesc ca acum, in preajma Sfitelor sarbatori de Paste, adevaratii crestini cu suflet il vor ajuta pe Stefanut. Ii doresc insanatosire grabnica!

    Nea Costache

    5 Aprilie 2009 at 19:47

  10. Tanti Isabela, aţi văzut ce mulţi bani am eu?
    Sărutmâna.

    cristianstefanflorescu

    7 Aprilie 2009 at 14:25

  11. Ştefănuţ, BRAVO! Am văzut! 😀

    isabellelorelai

    7 Aprilie 2009 at 15:18

  12. […] cei 171.000 necesari transplantului. Despre Ştefănuţ am scris aici, aici, aici, aici, aici şi aici. Ştefănuţ la Realitatea TV. Ştefănuţ la Antena 1. Ştefănuţ în Jurnalul Naţional. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

