Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ovidiu&Clementina

with 14 comments

pauvre-fauvette-1881

Clementina are haine subţiri, vechi.

La gât o iconiţă prinsă cu aţă probabil de la o haină deşirată.

E slăbuţă şi retrasă.

Desenează concentrată.

Vorbeşte mai greu.

Dar ştie orice regulă care ţine de comportamentul în societate.

Ne spune că are un frate care nu e tocmai frate.

Mama s-a căsătorit de două ori.

De la alţii aflăm că bunica are grijă de ea acum.

Nu are nici bunica nici un ban, dar are voinţă.

Şi mai reuşeşte şi cu atât.

E slabă şi îngrijorată, nu atât de bătrână pe cât te-ai aştepta.

O ia pe Clementina în braţe şi priveşte spre perete fix căutând forţa de a spera.

Clementina e slabă.

Şi atât de bine educată.

Clementina. Ovidiu Lefter, jurnalist „Adevărul”. Despre minuni. 24 decembrie 2008, Institutul Oncologic Fundeni.

Ovidiu: Submitted on 21/01/2009 at 2:58pm.Pentru a ajuta trebuie doar sa fii si sa vrei. Superb. Eu am descoperit de Craciun copiii de la spital. Mi-au ramas in inima toti de acolo. Nu am conturi uriase. Tot ce am incercat pana acum a fost sa-i sensibilizez si pe altii. Acum multi mi-au tot promis ca vor trece pe acolo sa vada ce pot face. Trimit si eu niste mailuri in continuare pentru copiii aia. Aici am scris despre copiii internati la Fundeni. Si promit sa o tot fac pana cat mai multi oameni isi vor da seama ca pentru a ajuta e suficient sa fii si sa vrei.

Clementina Marimar Dumitru.

A împlinit 8 ani pe 20 ianuarie 2009. Este operată la cap. Tumoră. Este crescută de bunica ei. Mama s-a recăsătotit. Tatăl s-a recăsătorit. Are doi fraţi vitregi. Clementina este cuminte şi politicoasă. Are 1,30 m înăţime. Este slăbuţă. Pentru că nu prea are ce mânca. La picior poartă 33. Îi plac rochiţele şi ar vrea tare mult să fie prinţesă. Şi eu promit. Să trec mereu pe acolo. Şi să scriu.

Aceasta este floarea pe care am primit-o de la Clementina, în septembrie 2009:

FloareDeLaClementina

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Suflet mare ai… Mare de tot… Eşti toată numai suflet. Oare cîţi oameni mai sunt aşa?! Nu poate fi făcut un pic mai puţin lung bannerul tău? Aş vrea să îl preiau şi eu, dar în forma asta îmi iese din pagină… ŞTIU că un cal de dar nu se caută la dinţi, dar poate îl rogi pe respectivul să îl scurteze un pic. Şi la tine iese un pic din pagină…

    Lisandru Cristian

    28 Martie 2009 at 20:35

    • Cristian, sunt oameni cu suflet, crede-mă, câţiva sunt şi pe aici pe blog, oameni care s-au prins în hora asta: Simona, Zinca, Manole, Dan, Andreea, Ovidiu – şi încă…
      L-am micşorat un pic – bannerul, mi-a dat Mihai instrucţiunile. Dacă şi aşa este mare, mai pot să îl micşorez.

      isabellelorelai

      28 Martie 2009 at 21:47

  2. Stiu, draga mea.Astazi am fost la Stefanel, desi am viroza(nu, nu m-am apropiat de copii, am stat putin in hol). Asteapta rezultatl la o analiza si apoi va veni la tratament nu in fiecare saptamana, ci la doua.

    zincabeiu

    28 Martie 2009 at 20:43

    • Zinca, mulţumesc. Înseamnă că se simte mai bine?
      Noi am fost vineri, dincolo, la Fundeni. Peste două săptămâni iar…

      isabellelorelai

      28 Martie 2009 at 21:50

  3. Multumesc Isabela!

    Simona

    28 Martie 2009 at 22:26

  4. Uneori imi doresc sa nu te fi cunoscut niciodata poate asa Ancuta nu ar fi avu leucemie si ar mai fi trait acum, alteori imi doresc sa te fi cunoscut mai devreme si sa fi facut ceva mai mult pentru ea iar alteori ma bucur sa cunosc un Om cu un Suflet atat de Mare.
    Doamne ajuta !

    Simona

    28 Martie 2009 at 23:08

  5. Isabellelorelai,am sa pun si eu bannerul tau pe blogurile mele,chiar acolo langa Pagina celor care au nevoie de ajutor.
    Il felicit pe jurnalistul de la Adevarul pentru ca ii ajuta pe acesti copii.Ii doresc multa sanatate,fericire si lui si tie si tuturor!
    Am un mic dar muzical pentru tine,o melodie care-mi place foarte mult.

    g1b2i3

    29 Martie 2009 at 02:50

  6. […] la Isabellelorelaihttps://isabellelorelai.wordpress.com/2009/03/28/ovidiuclementina/ am citit despre alte fapte bune si despre o fetita care are nevoie de ajutorul nostru. A împlinit […]

  7. […] la Isabellelorelai am citit despre alte fapte bune si despre o fetita care are nevoie de ajutorul nostru. A împlinit 8 […]

  8. Simona, viaţa e complicată şi simplă, în acelaşi timp. Cred…

    isabellelorelai

    29 Martie 2009 at 09:22

  9. Gabi, în primul rând îi mulţumesc şi eu Omului bun care a rămas om chiar şi în… criză.
    Mulţumesc pentru melodie, este superbă. Mulţumesc pentru tot!
    (Cum faceţi voi să luaţi banner-ul fără să vă dau eu codul??? Poate mă învaţă şi pe mine cineva…
    PS Gabi, la tine nu merge, dacă îl vrei neapărat pot să ţi-l trimit pe mail)

    isabellelorelai

    29 Martie 2009 at 09:28

  10. […] adolescenţii internaţi acolo sunt singuri pe lume, sau rămaşi în grija unei bunici, cum este Clementina, părăsită de părinţi. Sau cu familii îngrozitor de sărace. Nu prea au ce mânca, nu prea au […]

  11. […] Clementina. Georgiana Cosmina. Andra. Alexandru. Ştefan. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

