Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Nu lăsaţi copiii nesupravegheaţi în preajma câinilor

with 9 comments

Şocant…

Dacă aveţi un câine care aparţine unei rase catalogată drept periculoasă

şi aveţi şi un copil mic

consideraţi acest anunţ drept un avertisment.

Sub nicio formă nu lăsaţi câinele nesupravegheat

împreună cu copilul dumneavoastră.

Doar un moment de neatenţie

este de ajuns pentru a se întâmpla

ceea ce vedeţi mai jos…


copiisicaini

Written by IsabelleLorelai

28 Martie 2009 la 10:08

Publicat în copilaria, scrisori

Tagged with

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Odată, un băieţel a vrut să-i înnoade coada Nataşei! După ce l-am atârnat de bătătorul de covoare de-un picior, a renunţat la intenţie…

    Vania

    28 Martie 2009 at 10:49

  2. Vaiiii:))))) Acelasi avertisment l-as lansa si pentru pisici. A noastra arata chiar bine. Cu marker verde fosforescent. N-am poze dar ma puteti crede pe cuvant.
    Dar parca la voi vad ceva mai multa imaginatie..Modelul de la ochi este fascinant:)))))))

    lady2bug

    28 Martie 2009 at 11:12

    • 😆
      Nu e al meu, slavă Domnului!
      Am avut şi eu un căţel, pe care copilul l-a învăţat cum „se foloseşte” guma de mestecat 😀
      Unchiu’ Vania, am observat că toţi copiii sunt „tentaţi” să facă aşa 😀

      isabellelorelai

      28 Martie 2009 at 12:02

  3. Mie una imi place cea a facut copilul, are imaginatie nu gluma. Am ras la greu 🙂

    Simona

    28 Martie 2009 at 13:01

    • Desigur… Copilul şi-ar dori un căţel cu ochi mari şi gene lungi 😆
      Bietul căţel, parcă e un totem indian 😀

      isabellelorelai

      28 Martie 2009 at 13:14

  4. Nu stiu pe unde ai dat de fotografia asta dar mie-mi place rau de tot. Am dat-o si nepotilor mei si sper sa nu se inspire din ea ca e bai apoi 🙂
    Ma mira cum de a stat catelul atat de cuminte si atata timp,e cuminte catelasul nu gluma 🙂

    Simona

    28 Martie 2009 at 15:50

  5. prima oara cand am vazut-o …m-a dus mintea la cum sunt portionate animalele…la abator.
    Catelul ala cuminte…are niste canini!

    Isabelle, cu ochi mari si gene lungi sunt de acord, dar cu cearcane???
    Sa-i cumparam catelului un anticearcan-marca Avon, ca e mai eftin!

    Manole

    28 Martie 2009 at 19:38


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

