Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Sâmbătă. Duminică. Prin Bucureşti

with 15 comments

sistem

Dacă stingeţi lumina sâmbătă, 28 martie 2009, şi vă este frică de întuneric, puteţi merge în Piaţa Constituţiei. Un ambasador şi ambasada lui dau concert – 100% unplugged – premieră naţională. Zoli şi SISTEM. Se concertează la lumina lumânărilor, începând cu 20.30. Mai multe la domn’ ambasador Earth Hour – aici.

earth-hour

Avem tineri artizani. Români. Dacă vreţi să le vedeţi lucrările, mergeţi duminică, 29 martie 2009, între orele 11.00 – 19.00, la Ceainăria Serendipity (str. Dumbrava Roşie nr. 12). Este o expoziţie de primăvară cu lucrări handmade. Puteţi cumpăra. Mai multe aici. Iar aici vedeţi cum ajungeţi la locaţie. Am aflat de la Lume Bună.

serendipityafis

Ştiţi să „faceţi” poveşti? Dacă da, sunteţi aşteptaţi duminică, 29 martie 2009, la ora 17.00, la Sala Palatului (sala 1). Acolo este Festivalul Body Mind Spirit şi are loc un mini-workshop de scris poveşti. Mai multe la Lume Bună.

povesti

Vreţi să mergeţi la un concert caritabil? Dacă da, puteţi merge duminică, 29 martie 2009, începând cu ora 21.00, la Hard Rock Cafe Bucureşti. Care va găzdui March on Stage, un concert caritabil pentru strângerea de fonduri în vederea dezvoltării unui program de terapie prin muzică pentru copiii cu Sindromul Down. Evenimentul va fi prezentat de Liana Stanciu. Pe scenă vor fi: Vank, Spitalul de Urgenţă şi Bere Gratis. Biletul costă 35 RON. Mai multe la Lume Bună şi/sau 9AM.

hardrockcafe

P.S. Fie criza cât de grea, tot mai bine-n ţara mea: Gruia a strâns toţi bănuţii! Cu toată criza, din 9 până în 27 martie s-au strâns rapid 29.463 USD.

La anul, pe vremea asta, Gruia va fi blogger!

gruiaonline

.

Şi luni. Şi marţi… Tot timpul – IHTIS.



15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mulţumiri pentru aceste informaţii. Voi stinge şi eu lumina…

    Lisandru Cristian

    27 Martie 2009 at 13:04

  2. Cred că sâmbătă o să beau până se stinge lumina…

    Vania

    27 Martie 2009 at 13:36

  3. […] Sâmbătă. Duminică. Prin Bucureşti « Isabellelorelai’s Weblog […]

  4. […] Prima paginăSâmbătă. Duminică. Prin Bucureşti […]

  5. Tocmai am aprins lumanari.Ce frumos e!
    Ti-ai schimbat asresa de mail?

    zincabeiu

    28 Martie 2009 at 20:35

  6. In primul rand,ma bucur nespus ca s-au strans banii pentru Gruia!Le multumesc tuturor oamenilor cu suflet bun!
    In al doilea rand,am stins becul in aceasta seara.Si frigiderul l-am scos din priza.
    Isabellelorelai,duminica placuta cu mult soare!

    g1b2i3

    29 Martie 2009 at 02:42

  7. […] ca acest articol e despre o fapta buna,mai am o veste buna pe care am citit-o la Isabellelorelai.Gruia a strâns toţi bănuţii! Cu toată criza, din 9 până în 27 martie s-au strâns rapid […]

  8. […] ca acest articol e despre o fapta buna,mai am o veste buna pe care am citit-o la Isabellelorelai.Gruia a strâns toţi bănuţii! Cu toată criza, din 9 până în 27 martie s-au strâns rapid […]

  9. Gabi, este absolut minunat că s-au strâns bănuţii pentru Gruia!
    Cu becurile astea poate că este un gest infim, dar cineştie, poate creşte în intensitate, până nu e prea târziu.
    Mulţumesc, Gabi, şi ţie o duminică frumoasă şi liniştită.

    isabellelorelai

    29 Martie 2009 at 09:33

  10. Poate ca si vizitatorii blogurilor noastre au ajutat sa se stranga banii!
    Le doresc tuturor multa sanatate!
    Cred ca aseara au fost stinse multe becuri (am vazut ca si pe strazile orasului meu),dar televizoarele au mers,poate de aceea au pierdut ai nostri meciul cu Serbia. 🙂
    Duminica placuta!
    Acum fac si eu o pauza,dar revin.

    g1b2i3

    29 Martie 2009 at 12:08

    • Poate că da, poate că nu. Nu vom şti niciodată.
      Eu am stins becurile şi computerul, am lăsat televizorul, pentru mama. Meciul cu Serbia parcă era sortit pierderii, aşa prăpăstioase erau declaraţiile înainte de „confruntare”….
      Duminică plăcută, Gabi.

      isabellelorelai

      29 Martie 2009 at 12:17

  11. […] ca acest articol e despre o fapta buna,mai am o veste buna pe care am citit-o la Isabellelorelai.Gruia a strâns toţi bănuţii! Cu toată criza, din 9 până în 27 martie s-au strâns rapid […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

