Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Cristian şi Cristian. Cristian Ţopescu

with 20 comments

cristiantopescu

Astăzi este 26 martie şi nu ştiu prin ce întâmplare am găsit articolul în care scrie că domnul Cristian Ţopescu s-a alăturat efortului unor oameni în încercarea de a-l ajuta pe Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ. Apoi am aflat că este ziua dumnealui, a domnului Cristian Ţopescu. 26 martie. Împlineşte astăzi 72 de ani.

La mulţi ani, domnule Cristian Ţopescu!

Nu mai ştiu exact când a cumpărat mama televizor. Era unul rusesc, Temp 6. Multe lucruri – sunete, imagini, evenimente – am uitat de atunci. Sau am vrut să le uit. Dar acel „Hai, România” sau „Gooool, România!”, acel „Zeeeeeece” sau „Bravo, Nadia”, „Bravo, Gică”, „Bravo, România”… Nu am cum să le uit, este ca şi cum mi-aş tăia din suflet. Am avut îndoieli anul trecut, când domnul Cristian Ţopescu a candidat pentru Parlament. Mă gândeam că „înregimentarea” într-un partid, oricare ar fi fost acela, îi va aduce domnului Ţopescu oprobriul naţiunii. Apoi mi-am zis că este bine. Omului care gândeşte corect îi va fi mult mai uşor să facă ceva pentru ceilalţi, fiind printre cei care decid.

Pe 18 martie, domnul Cristian Ţopescu, senator, i-a contactat pe oficialii F.C. Dinamo şi le-a comunicat că se alătură campaniei umanitare „Ajutaţi-l pe Ştefănuţ”. Domnul senator Cristian Ţopescu s-a angajat să le comunice delegaţilor la congresul PNL despre campanie. Ştiţi ce a făcut? Pe 20 martie, la prima oră a dimineţii, când în sala amenajată pentru conferinţă nu se afla nimeni, domnul senator Cristian Ţopescu a pus pe fiecare din cele 1.700 de scaune câte un fluturaş imprimat cu fotografia lui Ştefănuţ şi modalitatea de ajutorare. Domnul senator Cristian Ţopescu a pus în 1.700 de mape câte o scrisoare, în care îi ruga pe colegii săi să doneze pentru Ştefănuţ. Domnului Cristian Ţopescu nu i s-a cerut acest lucru. L-a văzut pe Ştefănuţ la televizor. I-au dat lacrimile când la văzut. S-a apucat de treabă singur, fără să spună cuiva ceva. Domnul Cristian Ţopescu i-a rugat pe jurnaliştii de la „Ring” să nu scrie nimic despre asta. (Bine că nu l-au ascultat, spun eu). Articolul l-am găsit în News.ro – aici. Domnul Cristian Ţopescu a reuşit să strângă de la colegii săi: 5.430 RON, 270 euro şi 200 USD.

topescu_si_danciulescu_impreuna_pentru_stefanutFoto şi articol: Ziarul Ring.

Mai sunt partide. Mai sunt congrese. Oameni mai sunt? Pentru oricare copil care suferă, nu neapărat pentru Ştefănuţ…

cristianstefanflorescu23

Dacă vreţi să îl ajutaţi pe Ştefănuţ. Pe 30 martie 2009 împlineşte 3 ani: BRD – Sucursala Academiei Bucureşti, RON: RO 64 BRDE 410 SV 25 155 48 41 00, EURO: RO 86 BRDE 410 SV 25 156 01 41 00, USD: RO 24 BRDE 410 SV 25 156 28 41 00, Cod SWIFT: BRDEROBU, Titular: Florescu Nicolae. Tel: 0723502210 – Florescu Nicolae, Tel: 0766404521 – Florescu Mihaela. E-mail: nini_florescu@yahoo.com

Din cei 171.000 de euro necesari transplantului, Ştefănuţ a strâns 26.000 euro.

Despre Ştefănuţ aici, aici şi aici.

Site Ştefănuţ: http://www.cristianstefan.ro

http://cristianstefanut.tripod.com/index.html

Dacă doriţi să ajutaţi puteţi cumpăra o cartelă telefonică.

30 martie 2009 – LA MULŢI ANI, ŞTEFĂNUŢ!

Trei anişori împlineşte Ştefănuţ azi!

UPDATE 31.03.2009: Ce frumoasă este lumea la 3 ani: Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ la ziua lui.

Tăticul lui Ştefănuţ îşi cere scuze pentru că nu a putut mulţumi oamenilor pentru ajutorul oferit până acum. Site-ul lui Ştefănuţ este făcut de un prieten de familie care este plecat din ţară şi abia la întoarcerea lui va fi updatat. Până atunci, Nicolae Florescu vă anunţă că Ştefănuţ a primit, până în data de 30 martie 2009, ora 13.00:

– 126.689 RON, 7.093 EURO şi 710 USD – în conturi;

– 5.500 EURO la Teledonul Romtelecom.

Transformaţi în euro, la cursul BNR: 37.442 euro. Plus 5.500 la teledon, în total: 42.942 euro.

Luni, 30 martie 2009, Ştefănuţ a apărut la Poveştiri adevătate – Acasă tv.

UPDATE 01.04.2009: Astăzi, 1 aprilie 2009, la ora 15.30, Ştefănuţ avea:

– 153.857 RON, 7.158 EURO şi 710 USD – în conturi;

– 6.166 EURO la Teledonul Romtelecom.

Transformaţi în euro, la cursul BNR (4,2348): 44.024 euro. Plus 6.166 la teledon, în total: 50.190 euro.

Ştefănuţ, Mihaela şi Nicolae Florescu vă mulţumesc din suflet TUTUROR!

cristianstefanflorescuhairomania

UPDATE 3 aprilie 2009: Ştefănuţ are blog!

Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ – are şi el un blog. Ne spune povestea lui.

Pentru el a fost un concert caritabil. Sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand Hotel”.

Pe 4 aprilie 2009, Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit!

„Mai întâi să vă spun câţi bănuţi am mai strâns. Tati a fost ieri la bancă, pe la 12.00, şi a luat extras de cont. Am aşa: 168.668 RON, 7.557 EURO şi 710 USD. Transformaţi la cursul BNR asta înseamnă 48.061 EURO. Şi cu 6.200 de euro de la Teledon, înseamnă că am 54.261 de euro! Vă mulţumesc din suflet tuturor şi vă doresc multă-multă sănătate! Eu la emisiunea Felicia, la Antena 1, din 4 aprilie 2009„.

Acesta este blogul:

http://cristianstefanflorescu.wordpress.com

UPDATE 8 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 65.465 euro! Vedeţi aici.

UPDATE 14 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 70.165 euro! Ştefănuţ este la Teledonul Mereu Aproape 2009, şi îl reprezintă Mihaela Rădulescu. Mai multe – aici.

UPDATE 15 aprilie 2009: Concert caritabil în Fabrica. Pentru Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ ne invită la concert: Vă rog frumos să veniţi joi, 16 aprilie 2009, la ora 20.00, în Club Fabrica (Bucureşti, str. 11 Iunie, nr. 50). Concertează trupele Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob. Un bilet va costa 25 de lei. Mulţumesc! Mai multe aici.

UPDATE 18 aprilie 2009: Până acum, Ştefănuţ a reuşit să strângă 94.467 euro, la care se adaugă încă 5.000 RON, de la concertul caritabil susţinut de trupele Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob.

UPDATE 22 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 106.081 euro! Mai are nevoie de 64.919 euro. Ştefănuţ vă mulţumeşte din suflet! – aici.

UPDATE 27 aprilie 2009: Împreună am reuşit!

Aşa se numeşte ştirea din 27 aprilie 2009, de la Observatorul Antenei 1: „Împreună am reuşit! Românii au mai demonstrat o dată că au sufletul mare! La îndemnul Fundaţiei Mereu Aproape s-au adunat 657.000 de euro pentru a salva vieţile a 6 copii! 6 copii care au avut fiecare câte un înger. Şi o mulţime de părinţi adoptivi, voi toţi, cei care le-aţi oferit şansa la o viaţă normală”. Vestea şi mai bună este că din cei 657.000 de euro sunt necesari doar 340.000 pentru cei 6 copii prezentaţi în campanie. Ceilalţi 317.000 de euro vor merge spre alţi copii bolnavi!

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&subcat=1&id=49670&currentPage=2

Mai multe aici.

stefanutbanner3

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani, domnule Cristian Topescu !

    Felicitari tuturor, atat dinamovistilor cat si d-lui Topescu, precum si tie Isabela !
    E minunat sa vezi ca mai exista Oameni! e minunat!

    Simona

    26 Martie 2009 at 23:52

  2. Da, domnul Ţopescu a fost şi rămâne un OM…

    Lisandru Cristian

    27 Martie 2009 at 00:07

  3. Mare Om, mare Domn. Mare caracter.

    isabellelorelai

    27 Martie 2009 at 10:20

  4. […] Prima paginăCristian şi Cristian. Cristian Ţopescu […]

  5. […] Cristian şi Cristian. Cristian Ţopescu « Isabellelorelai’s Weblog […]

  6. […] UPDATE 27.03.2009: Pentru Ştefănuţ luptă şi domnul Cristian Ţopescu – aici. […]

  7. […] Cristian şi Cristian. Cristian Ţopescu « Isabellelorelai’s Weblog […]

  8. N-am stiut ca a fost ziua domnului Cristian Topescu.
    La multi ani si multa sanatate!
    Cred ca acum va putea face mai multe pentru acesti copii!

    g1b2i3

    29 Martie 2009 at 02:39

  9. Gabi, în câteva ore a strâns de la liberali 70 de milioane de lei vechi. Şi sunt convinsă că va mai strânge.

    isabellelorelai

    29 Martie 2009 at 09:41

  10. Isabellelorelai,tocmai de aceea pun si eu aceste anunturi pe care le preiau de la tine.Stiu ca asa sunt mai multe sanse sa se adune banii necesari.
    Azi am postat pe forum si cineva de acolo a scris un mesaj pe care as vrea sa-l citesti si tu.
    Titlul:Compasiune şi afaceri financiare
    http://forum.realitatea.net/showthread.php?p=557264#poststop

    I-am raspuns ca totusi voi pune acolo anunturile umanitare.Am vazut ca deja sunt peste 4400 de accesari,cred ca macar cativa dintre vizitatori,poate si forumisti au ajutat pe acesti oameni disperati.
    O duminica placuta si sper sa auzim cat mai multe vesti bune!
    Gabi.

    g1b2i3

    29 Martie 2009 at 12:04

    • Gabi, hai să îţi spun ceva, dacă tot m-ai provocat:
      Îţi aduci aminte de Victoraş, care trebuia să facă o operaţie pe creier? Pe 8 martie 2009, la prima oră a dimineţii, un glas ca de clopoţel mi-a urat la mulţi ani. Era Victoraş, vesel, acum un copil normal. Ce să vreau mai mult??? Tu crezi că eu nu am primit mesaje contra? Le-am şters. Pentru că nu îmi plac cei care se cred mici Dumnezei. Treaba e în felul următor: eu nu cer nimic nimănui. Cine vrea ajută, cine nu, nu. Iar regula este valabilă de ambele părţi: cel aflat în nevoie trebuie să ştie că nimeni NU este obligat să îl ajute, cel care ajută trebuie să ştie că NU este obligat să o facă. Cam atât…

      isabellelorelai

      29 Martie 2009 at 12:12

  11. Ma bucur pentru aceasta veste minunata!
    Vezi,de aceea nu renunt eu sa pun anunturile umanitare acolo;stiu ca sunt destui care nu gandesc ca acel om.
    M-a deranjat cand a spus ca-mi da mie banii ca sa-i donez eu din partea mea.
    Nu-i inteleg pe acesti oameni…
    Stiu ca ai primit mesaje contra si multe jigniri.Poate ca unii nu inteleg ca ceea ce faci e doar din dragoste si compasiune pentru semenii nostri .
    Multa sanatate!

    g1b2i3

    29 Martie 2009 at 12:25

    • Gabi, atunci când un om nu înţelege, dar este bine intenţionat, îi explici, cu calm. Treaba este simplă: conturile pot fi verificate. Niciodată nu este un cont unic, deci nu are cum să fie al meu sau al tău sau al nu ştiu cui. Contul are un titular. Fără titular nu poţi depune bani. Simplu.
      Corina Creţu îmi dă mie banii, de exemplu, ea nu are cum să depună, fiind la Bruxelles. Când depun, o fac şi din partea ei, şi din partea mea, banii ei şi banii mei, la grămadă. Chestie de încredere. Este şi acesta un aspect. Încrederea. E mare lucru să fii demn de încredere…

      isabellelorelai

      29 Martie 2009 at 12:34

  12. […] A! Şi la mulţi ani şi lui Ştefănuţ! Să te ajute Doamne-Doamne să răzbaţi şi să fii sănătos, […]

  13. La multi ani, Stefanut Florescu. Dumnezeu, cu ajutorul oamenilor cu suflet ca domnul Criasian Topescu, are grija de acest copil, care are dreptul la viata, asa cum are dreptul la iubire parinteasca.
    Sa nu-i uitam totusi pe ceilalti copii, victime tacute si din pacate mai putin mediatizate, care asteapta cu prea mult bun simt sa-i VADA CINEVA SI PE EI!!

    Dr. Mariana Vicol

    30 Martie 2009 at 12:22

    • Doamna doctor, eu am peste 100 şi ceva de cazuri de copii bolnavi pe blog, pentru care am luptat şi lupt în continuare. Unii deja sunt bine, au învins. Alţii, din păcate, au murit.
      Ştefănuţ este special pentru mine pentru că suntem născuţi în aceeaşi zi.
      Şi nu, nu am uitat de Ştefănuţ II. Am observat şi documentele medicale pe blog. Cred că ar mai trebui ceva, documentul de la spital prin care i se recomandă transplantul la o clinică în străinătate. Avem neapărat nevoie de acel document, altfel oamenii nu vor înţelege de ce strângem bani fără să avem o trimitere specializată din partea medicului.
      Un raport medical cum este cel al lui Ştefănuţ I
      https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/03/11/stelutele-de-mare-cristian-stefan-florescu-un-cadou-minunat/

      isabellelorelai

      30 Martie 2009 at 12:27

  14. […] de euro din cei 171.000 necesari transplantului. Despre Ştefănuţ am scris aici, aici, aici, aici, aici şi aici. Ştefănuţ la Realitatea TV. Ştefănuţ la Antena 1. Ştefănuţ în Jurnalul […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

