Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Omul care luptă pe bune. Laurenţiu Moise

with 40 comments

laurentiumoisejn1

Laurenţiu a fost operat pe 17 martie 2009, la clinica din Viena. De urgenţă. Medicii l-au acceptat doar cu o parte din bani. Cancerul se „răsfira” prin plămâni şi trebuia oprit. 12 ore a durat operaţia. Prima. I-a fost salvat plămânul drept. Urmează a doua operaţie, peste 3 săptămâni, la stângul. Laurenţiu mai are nevoie de bani. Din cei 40.000 de euro a strâns 25.000, a plătit spitalizarea. Am oprit numărătoarea inversă. O va opri şi prietenul lui Laurenţiu, Bebe, imediat ce va ajunge la Bucureşti (l-a dus pe Laurenţiu în Austria, la spital) şi îi va actualiza site-ul. Dacă nu ştiţi povestea lui Laurenţiu Moise, o puteţi citi aici Banii sau viaţa şi aici Omul care îşi numără ultimele zile ale vieţii. Pe Laurenţiu Constantin Moise l-a mai văzut cineva: Jurnalul Naţional – 20 martie 2009, articol semnat de Carmen Preotesoiu: „Medicii români nu-i mai dădeau nici o şansă. Numărătoarea inversă spre reuşită”. Articolul integral: I s-a spus verde-n faţă, brutal, că mai are doar două luni de trăit. Laurenţiu şi-a privit copiii în ochi şi şi-a jurat că va lupta împotriva cancerului. Şi că-l va învinge. Lupta însă e grea şi nedreaptă. Pentru a ieşi învingător, bărbatul de 37 de ani, fost sportiv, are nevoie de noi. Medicii de la clinica din Viena i-au dat şanse mari de viaţă, şanse care se măsoară în mii de euro. S-a lăsat de polo pentru a-şi putea creşte copiii. A uitat de anii în care a făcut performanţă, şi-a şters umilinţa ce umbrea bucuria victoriei, pe care o simţea cu fiecare competiţie câştigată, prea puţin apreciată de cei care deţineau frâiele sportului românesc la acea vreme. A ajuns agent de pază. Pentru a-şi putea întreţine familia înghesuită într-o singură cameră de apartament, şi-a spus că n-ar fi rău să-şi ia ore suplimentare şi să lucreze încă o jumătate de normă pe lângă norma întreagă pe care o avea deja. „Nu s-a plâns niciodată”, „Era un bărbat puternic”… Aşa îl descrie soţia sa pe Moise Laurenţiu Constantin. A existat însă şi pentru Laur o zi fatidică, când a zărit în piept o umflătură. „O să treacă”, şi-a spus bărbatul. N-avea timp de văicăreli şi nici de prea multe investigaţii. Viaţa de sportiv i-a călit trupul şi i-a întărit spiritul. Nu se văita aşa uşor la apariţia vreunei vânătăi sau a unei umflături. Şi-a continuat munca, iar când prindea un moment liber era prin preajma celor doi copii ai săi. Zâmbetul ştrengăresc al fetiţei sale de 5 ani, Patricia, şi ochii mari, luminoşi ai fiului său de numai un an şi 10 luni îi aminteau în permanenţă pentru cine munceşte, pentru cine trebuie să lupte. Durerile pe care le simţea în piept s-au înteţit cu trecerea timpului. Un an a ignorat boala, până ce umflătura mică din piept s-a făcut cât o portocală. Medicii nu s-au alertat când au văzut gâlma ce trona trufaşă în pieptul omului. „E necancerigenă”, au spus ei, siguri pe verdictul dat. „Facem operaţia, scoatem umflătura şi eşti ca nou.” Vorbele medicilor au fost contrazise după vreo două săptămâni de rezultatul biopsiei: cancer. După opt ore cât a durat operaţia, Laur s-a ales cu părţi lipsă din câteva coaste şi o ditamai gaura în partea stângă a pieptului, chiar lângă inimă. Nu i s-a dat nici un tratament postoperator şi trimiterea sa acasă a fost însoţită de o frază scurtă, prin care medicii nu-şi asumau nici o responsabilitate: „Nu avem ce să-i facem, noi am extirpat gâlma, acum rămâne de văzut!”. Promisiune făcută sieşi. „După patru-cinci luni de la operaţie i-a apărut o altă umflătură, tot în piept, la câţiva centimetri de prima. I s-a mărit cât ai clipi”, povesteşte soţia fostului sportiv, Liliana Moise. Doctorii i-au spus verde-n faţă, cu brutalitate şi fără urmă de compasiune: „Mai aveţi de trăit două luni”. Omul de 37 de ani nu putea să-şi accepte soarta fără ca măcar să încerce să-şi salveze viaţa. Soluţia străinătăţii i-a reaprins speranţa. „Alternativa morţii mele, uite ce am ajuns să spun, este operaţia în Viena, unde, pe lângă analize complete, extirparea totală a tumorii şi tratament, se va proceda la reconstrucţia cutiei toracice”, scria Laurenţiu cu ceva timp în urmă pe pagina sa de internet. Pe-atunci mai rămăseseră 20 de zile din cele două luni de viaţă date de medic. Şi zilele au continuat să se scurgă, aducând cu ele teroarea morţii, gândul imposibil de suportat al părăsirii celor doi copii şi a soţiei sale. Dumnezeu a vrut, a îngăduit ca şansa pe care bărbatul o avea în lupta cu moartea să poată fi fructificată. Acum, Laurenţiu este internat la clinica din Viena, pregătit pentru operaţia. „Analiza amănunţită pe care medicii din străinătate i-au făcut-o soţului meu a arătat clar că plămânul stâng este afectat, de aceea trebuie scos, coastele din partea stângă şi sânul stâng trebuie înlăturate. E nevoie de muşchi din abdoment pentru a-i reface cutia toracică, iar coastele îi vor fi construite dintr-un soi de metal. După operaţie va urma cure de chimioterapie.” „Să fiu al naibii dacă mor! Că vreau să-mi conduc fiica la altar când va fi mireasă, vreau să-mi văd băiatul cum joacă fotbal, vreau să îmbătrânesc alături de soţia mea şi să ne vedem nepoţii împreună. Patricia e o dulceaţă de 5 ani cu părul blond şi ochi albaştri, David împlineşte în curând 2 ani şi mă topeşte cu ochii ăia mari şi negri. Pe Liliana, soţia mea, nu o pot lăsa singură în lumea asta. Aşa că n-am încotro şi îţi cer ţie, celui care ţi-ai făcut timp să citeşti drama mea, să mă ajuţi. Dacă poţi. Dacă vrei.  Şi dacă da, şi dacă nu, eu îţi doresc doar sănătate şi îţi mulţumesc că îţi pasă.” Sunt vorbele lui Laurenţiu. Pentru a reuşi însă, bărbatul trebuie să facă rost de bani. Din cei 40.000 de euro de care are nevoie pentru a achita costul  operaţiei, familia, prietenii au a reuşit să strângă doar 25.000 de euro. Încă 15.000 de euro şi măcar o parte din coşmarul în care trăieşte familia Moise va lua sfârşit. Împreună, mână de la mână, putem reuşi! Are nevoie de noi! Pentru cei care vor să-l ajute pe bărbatul de 37 de ani să trăiască, să-şi vadă copiii crescând: BANCPOST – Sucursala Coşbuc, RON: RO 03 BPOS 81 00 69 24 715 RON 01, EURO: RO 35 BPOS 81 00 69 24 715 EUR 01. Cod SWIFT: BPOSROBU. Titular: Moise Laurenţiu Constantin. Doamne ajută. Mulţumesc Andreea, mulţumesc. UPDATE 20.03.2009Liliana Moise: Sunt sotia lui Laurentiu Moise si vreau sa va spun ca este inca la terapie intesiva. Dupa cum stiti peste 3 saptamani mai trebuie facuta inca o operatie la plamanul drept si orice banut ne este de ajutor. Apoi, peste 3 luni, apoi la 6 luni si la 1 an trebuie sa se duca in Austria pentru analize. Aceste analize ne costa cate 1750 de euro. Va multumesc din suflet”. UPDATE 14 aprilie 2009Ana Vecerdea, 14.04.2009: „Acum Laur a revenit acasă, după două operaţii. Este greu, durerile sunt foarte mari, dar va trece şi asta. Nu am insistat să vorbesc foarte mult cu el, fiindcă îmi închipui că este nevoie de puţin timp să îşi revină. Mi-a spus: „sunt bine!” şi îmi este de ajuns. Deşi urmează chimioterapia. Peste 3 luni, apoi la 6 luni şi la 1 an trebuie să se ducă în Austria pentru analize. Aceste analize costă câte 1.750 de euro.

UPDATE 9 iunie 2009. Indiferenţă, malpraxis şi încălcarea drepturilor. Toate doar pentru Laurenţiu Moise. La pachet. Laurenţiu are nevoie de ajutor în continuare – mai multe aici.

UPDATE 7 iulie 2009. Laurenţiu are nevoie de 5.000 de euro până la sfârşitul lunii iulie, pentru a putea merge la control la clinica din Viena.

UPDATE 8 iulie 2009. Laurenţiu după operaţie – la Poveştiri Adevărate – Acasă TV.

http://www.acasatv.ro/emisiuni/un-fost-sportiv-de-performanta-lupta-pentru-viata-sa.html

laurentiumoise2

40 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Omul care luptă pe bune. Laurenţiu Moise – aici. Laurenţiu a fost operat pe 17 martie 2009, la clinica din Viena. De urgenţă. Medicii l-au acceptat doar cu o parte din bani. Cancerul se „răsfira” prin plămâni şi trebuia oprit. 12 ore a durat operaţia. Prima. I-a fost salvat plămânul drept. Urmează a doua operaţie, peste 3 săptămâni, la stângul. Laurenţiu mai are nevoie de bani. Din cei 40.000 de euro a strâns 25.000, a plătit spitalizarea. Am oprit numărătoarea inversă. O va opri şi prietenul lui Laurenţiu, Bebe, imediat ce va ajunge la Bucureşti (l-a dus pe Laurenţiu în Austria, la spital) şi îi va actualiza site-ul. Pe Laurenţiu Moise l-a mai văzut cineva: Jurnalul Naţional – 20 martie 2009, articol semnat de Carmen Preotesoiu: „Medicii români nu-i mai dădeau nici o şansă. Numărătoarea inversă spre reuşită”. Articolulul integral – aici. […]

  2. […] 20.03.2009: Omul care luptă pe bune. Laurenţiu Moise – aici. Laurenţiu a fost operat pe 17 martie 2009, la clinica din Viena. De urgenţă. Medicii l-au […]

  3. Continuam si noi sa-i fim alaturi!
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2009/03/laurentiu-constantin-moise-lupta.html
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    O zi frumoaswa Buno!
    Doamne ajuta!

  4. Doamne ajuta! Sper din suflet ca Laurentiu o sa se faca bine!

    SMINCHY

    20 Martie 2009 at 13:06

  5. MA APUCA UNEORI SI DIN CE IN CE MAI DES O MAAAARE SCARBA! PE BUNE! Pe Laurentiu nu-l mai ajuta nimeni. Toata lumea l-a abandonat din punct de vedere FINANCIAR. Daca ar fi fost..ahaaaaaa un „personaj lalaitor” statul i-ar fi pus pe farfurie zeci de mii de euro. Dar asa….un om de rand, nu prea este bagat in seama. Am incercat de multe ori pe la multe usi sa-i deschid un numar SMS pentru Donatii dar….NU MA AUDE NIMENI. Doresc din toata inima ca Laurentiu sa isi poata rezolva problemele financiare si sa SE FACA SANATOS. Dumnezeu sa dea minte celor bogati si lui Laurentiu banii necesari. DOAMNE AJUTA ! Codrina.-

    Codrina

    5 Aprilie 2009 at 16:25

    • Codrina, crezi că pe mine nu?
      Am aici o mulţime de copii şi tineri pe care nu îi ajută statul. Cică nu sunt bani…
      Codrina,
      Toată lumea l-a abandonat financiar, aşa cum spui tu, pentru că nu mai sunt veşti despre Laurenţiu.
      Site-ul lui este vraişte, contoarul ăla cu zile merge alandala, suma nu s-a schimbat deşi oamenii au donat. Ce să creadă?
      Ce face Laurenţiu?
      Spune, şi reiau cazul, apoi dau sfoară în ţară.
      Cu SMS nu se poate, ca persoană particulară.
      În schimb se poate cu Teledon la Romtelecom. Orice prieten sau cunoştinţă, rudă sau apropiat care are o firmă în regulă, poate face contract cu Romtelecomul şi îi deschide linii de donaţii fără taxă.
      Chiar şi firma la care a lucrat poate face asta.
      Deschideţi Teledon, spuneţi ce mai face, care este situaţia financiară, şi o luăm de la capăt.
      Oamenii vor transparenţă. Este o chestie de încredere.

      isabellelorelai

      5 Aprilie 2009 at 17:03

  6. Buna,buna! hai ca m-ai uimit cu proptitudinea ta. Stiu muuuuulte despre Laurentiu pentru ca…. stau de vorba cu el mereu, ori de cate ori el doreste sa-si mai verse amarul cuiva. Chiar ma mira faptul ca nu mai stii nimic despre el Ai dreptate Site-ul lui este vraiste asa cum VRAISTE ESTE SI SITUATIA LUI. Vrei sa-ti spun un maaaaaaaaare SECRET??!! Personal NICI NU-L CUNOSC!!Dar…. dar m-am atasat de acest copil (eu am 60 de ani, fata de mine este un copil)pentru ca acum 30 de ani am suferit la fel ca el si acum iata-ma ca traiesc. Dar sa revin. De cand a plecat in Austria am vorbit cu el si ne-am vazut pe camera web mereu. Dupa prima operatie s-a simtit foarte bine. L-am rugat sa-mi arate pe camera operatiile si m-am bucurat ca totul merge bine si el era foarte incantat ca nu-l doare si se simte bine. Tot atunci mi-a spus ca mai are de facut o operatie la plamanul drept despre care eu stiam pentru ca vorbisem cu Bebe inca de cand Laur era la Terapie Intensiva (nici pe Bebe nu-l cunosc dar necazurile ne unesc).Laur imi spunea la momentul acela ca operatia urmatoare este „floare la ureche” pe langa prima , ca va dura cam 40 de minute si de ce a fost greu a scapat.Era binedispus si am facut si cateva glume. A ramas internat dupa plecarea lui Bebe pana ce Liliana, sotia lui Laur s-a dus in Austria si l-a externat. Au locuit la un hotel pana in data de 01.04 cand Laur a fost operat si la plamanul drept.Am vorbit mereu cu ei, Laurentiu se simtea foarte bine, lucru care mi-a dat o mare incredere ca problema cea mare s-a rezolvat, respectiv partea stanga a toracelui
    va arata bine. Facuse doua dusuri, crustele incepuse
    sa cada si el era foarte optimist de rezultat.
    Culmea e fost ca operatia la plamanul drept i-a facut mari probleme.Il durea insuportabil, avea insuficienta respiratorie si……….necazuri. DA, NECAZURI PENTRU CA IN CONT MAI ERAU DOAR 900 DE LEI
    si pentru ca nu a avut cu ce sa-i achite taxa de spitalizare, Laurentiu A FOST EXTERNAT LA NUMAI TREI
    ZILE DE LA OPERATIE. S-a intors la hotel, asa cu operatia proaspat facuta. Eu am vorbit cu Liliana ultima oara ieri dimineata (05.04) in jurul orei 10. Era disperata pentru ca Laurentiu se sufoca, avea deci
    o insuficienta respiratorie si dureri insuportabile.
    Mai spunea ca astazi se intorc ia tara, aveau biletele de avion, ca Laurentiu are o stare depresiva puternica si nimic nu merge cum ar trebui in legatura cu sanatate lui.Cam asta este tot ce pot sa-ti spun despre Laurentiu. Urmeaza ca peste doua saptamani sa inceapa tratamentul cu citostatice la Spitalul Fundeni la un medic recomandat de Profesorul care l-a operat in Viena. In luna iunie trebuie sa se intoarca in Austria pentru control. DAR PENTRU ACESTE LUCRURI II MAI TREBUIESC BANI! Eu M-am sfatuit cu un domn profesor universitar de la Baia mare care m-a sfatuit sa-i deschid un NUMAR SCURT SMS PENTRU DONATII la Vodafone. Ma lupt de doua saptamani ni nu reusesc. Acum vad ca imi dai ideia pentru un Teledon. Am sa caut o persoana dispusa sa faca acest lucru, am sa-i transmit si lui Laur acest lucru si poate cu ajutorul Lui Dumnezeu rezolvam problema. Sa stii ca sunt o femeie foarte ambitioasa si daca imi pun ceva in minte…… nimic nu ma opreste. Iti multumesc mult ca m-ai ascultat (citit) si SA AUZIM DE BINE ! DOAMNE AJUTA! Cu toata increderea, Codrina.-

    Codrina

    6 Aprilie 2009 at 16:25

  7. Buna! Acum trei ore, pentru ca eram foarte ingrijorata
    l-am sunat pe Laurentiu. Era in drum spre casa venind de la aeroport. Se simtea GROAZNIC, abia vorbea. L-am sfatuit sa se duca direct la Fundeni. Mi-a raspuns ca vrea sa se duca acasa, sa-si imbratiseze copiii si maine sa fie alaturi de Patricia pentru ca este ziua ei de nastere. Nu am mai avut ce sa-i spun mai mult. M-am blocat. Dar maine sau cel tarziu poimaine plec la Bucuresti (eu sunt din Fratesti – Giurgiu).Suna-ma daca ai timp la 0720775933 la orice ora din zi sau noapte. Cand mai am noutati mai revin aici. Toate cele bune, Codrina.-

    Codrina

    6 Aprilie 2009 at 20:29

  8. Codrina, pe mine cazul lui Laurenţiu m-a impresionat foarte tare. Tu ai nimerit aici pe cel de-al treilea articol pe care l-am scris pentru el.
    Primele două sunt:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/02/26/banii-sau-viata-laurentiu-moise
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/03/12/omul-care-isi-numara-ultimele-zile-ale-vietii-laurentiu-moise
    Nu ştiu dacă ai observat, dar eu am multe cazuri pe blog. Peste 100. Aşa că am nevoie de ajutor. Dacă tu poţi să îmi aduci mai multe amănunte, imediat ce Laurenţiu ajunge acasă şi se linişteşte un pic, imediat voi scrie şi al patrulea articol.
    Am nevoie însă să îmi spună exact câţi bani a strâns, cât a costat operaţia, cât mai are nevoie.
    Dacă citeşti cu atenţie completările făcute pe site au câteva neconcordanţe, plus de asta a dispărut totalul baniilor strânşi. Cineva a stricat acolo ceva şi trebuie reparat.
    Şi pentru că este deja 7 aprilie,
    PATRICIA, LA MULŢI ANI!

    isabellelorelai

    7 Aprilie 2009 at 00:35

  9. PS. Nici eu nu îl cunosc…

    isabellelorelai

    7 Aprilie 2009 at 00:36

  10. Ingerule draga! (nu pot sa-ti scriu numele pentru ca fiica mea, decedata acum aproape patru ani purta numele tau si-mi face rau scrierea lui), Asa voi face cum m-ai invatat, voi culege datele cerute si le voi scrie aici. Sa stii ca am citit toate articolele tale despre Laurentiu dar am crezut de cuviinta ca acesta fiind mai recent pot sa ma „cuibaresc” aici. Am sa incerc sa-i fac si niste poze si sa ti le transmit sa le poti plasa in articol, asta numai daca si Laur este de acord. Si la urma urmei nu vad de ce nu ar fi.
    Vreau sa-ti mai spun ca eu am ceva foarte eficient pentru tratarea mai multor boli. Este vorba despre acele CRISTALE JAPONEZE care fac minuni. Eu am urmat tratament cu ele si m-am vindecat de ciroza uscata, de cancer in ganglioni, de Zona Zoster, piatra la rinichi,iar pe sotul meu am reusit sa-l ridic pe picioare cat de cat dupa o paralizie proape totala. In clipa de fata mai are probleme pe partea stanga, se poate deplasa cu ajutorul bastonului si mana stanga o poate ridica cu greutate totusi pana la nivelul barbiei.Partial s-a vindecat de tulburarile mintale avute ca urmare a accidentului vascular cranian, i s-a reglat tensiunea si se simte binisor dupa patru infarcte.Aceste cristale japoneze sunt bune ori ca esti, ori ca nu esti bolnav. Eu le ofer gratuit oricarei persoane care apeleaza la mine. Si lui Laurentiu i-am trimis pe data de 26 febr. Il vazusem la „Observator” pe 25, i-am dat mesaj daca le vrea, mi-a telefonat si pe 26 le avea. Atunci am aflat despre el prima data si de atunci vorbim aproape
    zilnic ore in sir de cateva ori pe zi. Daca crezi ca ar fi de ajutor unor cazuri de care te ocupi pot sa strang o cantitate mai mare si sa-ti trimit impreuna cu modul de ingrijire, hranire si folosire.Am trimis in toate colturile tarii prin Fan Curier. Dar daca esti din Bucuresti problema se rezolva prin alta metoda. DA, m-am uitat si eu acum pe site-ul lui Laurentiu si…..a cam batut vantul pe acolo. Arata ca o casa parasita. Trebuie sa-l aducem la zi ca altfel lumea crede ca …… Multumesc in numele Patriciei pentru urarea facuta. Sa auzim numai de bine
    despre Laur si despre toti cei pe care i-ai luat sub aripile tale protectoare. Pe foarte curand Codrina.-

    Codrina

    7 Aprilie 2009 at 06:06

    • Codrina, văd că din păcate eşti campioană la necazuri…
      Şi mama mea este paralizată, de 11 ani. Tot AVC.
      De cristalele alea nu am mai auzit de ani buni. Chiar că am uitat de ele.
      Am să scriu în curând despre Laurenţiu, să dea Dumnezeu să fie bine şi pentru el.

      isabellelorelai

      7 Aprilie 2009 at 10:55

  11. Buna Ingerule. Trimite-mi prin mesaj pe telefon(este dat mai sus) adresa ta de Email si acolo am sa-ti dau mai multe detalii despre Cristale,chiar poti intra in posesia lor, iti trimit 10-20 de linguri, de cate ai nevoie. Sunt foarte eficiente.Eu am adus de la Timisoara,le ofer gratis.In legatura cu Laurentiu am reusit sa fac tot posibilul asta noapte si am intrat in legatura cu cineva care mi-a trimis actele necesare pentru infiintarea unui Teledon.De fapt pot infiinta maxim patru de 2-5-7 si 10 euro, dar…. nu gasesc pe cineva dispus sa imi gazduiasca acest Teledon. Imi trebuie un patron de firma si pe aici pe la noi toti sunt cam….anapoda in gandire dar si mai anapoda in inima.Sunt disperata pentru ca nu am un termen prea lung de cautare decat cel tarziu pana maine la ora 07. Dimineata cand ceschide calculatorul
    dumneaei trebuie sa gaseasca acolo documentele. Joi scoate aprobarea si apoi Teledonul functioneaza. Pleaca in concediu pentru doua saptamani de aceea atata graba, intelegi?? Cam atat deocamdata. Astept cererea pentru cristale. Sa auzim de bine. Codrina._

    Codrina

    7 Aprilie 2009 at 13:24

  12. Codrina,
    Îţi trimit mail deseară, eu nu le am cu SMS-urile. Ori nu se trimite, ori se trimite de 5 ori. Sunt „as” în materie de telefoane.
    Acum am fugit aici
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/04/07/pentru-ca-altfel-nu-se-poate-pentru-dragos-croitoru/

    isabellelorelai

    7 Aprilie 2009 at 15:20

  13. Am trecut si eu pe acolo pe unde ai fugit tu. E de groaza!Ti-am lasat un mesaj . Hotaraste si ma conformez. Dar hai un pic pe la Laur. Astazi am scos fumul din bicicleta tot pedaland dar… stai ca m-am exprimt cam invers… ea a scos fumul din mine. Ce vrei, batrana cum sunt mai obosesc dar zau ca n-am prea sin=mtit oboseala pana nu am intrat in curte. Am alergat de la un patron la altul.I-am luat sistematic, din capul satului spre incoace. Adica am trecut in vizita scurta cand m-am dus, sa vad care sunt pe la „locul de munca”, si la intoarcere i-am abordat cu problema Teledonului. Aiurea… ce mi-au auzit urechile ca raspuns la rugamintea mea am crezut ca sunt pe undeva prin anul ’45-’50.” ce-i ala!!??”
    „nu-mi trebuie mie drac in casa”, „ce domamna, sa-mi ia mie bani din cont, sa platesc eu taxe pentru..” Ma cam scarbisem si-mi venea sa ma las pagubasa cand Gabi (unicul meu nepot si mostenitor, ca alta ramurica nu mai am),imi zice sa mai incercam intr-un loc. M-am lasat cam greu dar de gura lui m-am dus acolo unde voia el. Siiiiiiiiii!ce crezi? Patroana, o femeie tare isteata imi spune sa astept ceva timp sa se sfatuiasca cu copiii.Corect! In final am primit un raspuns de nota 200 si maine fiica doamnei patroane, o fatuca cu glas de papusica,inima de aur si mai ales desteaptaaaaaaaaaaa FOC, imi va rezolva problema in dosarul cu Teledonul.Gabi nu mai poate de bucurie ca a participat si el la ajutorul dat lui Laurentiu. Corect! Asa ca ….cred ca maine seara voi scie aici despre ce s-a facut REAL in cazul „Dosarului Teledon”. Cu Laur nu am mai vorbit. Dar maine seara iti dau vesti despre el. La Bucuresti ma duc sambata. Pana atunci poate te hotarasti si supra Cristalelor. Astept ce mi-ai promis mai sus. cred ca dimineata gasesc mailul de la tine. Sa auzim de foarte bine. Codrina.-

    Codrina

    8 Aprilie 2009 at 00:02

  14. Codrina, am trimis mailul.

    isabellelorelai

    8 Aprilie 2009 at 09:01

  15. OK.L-am primit. Mai spre seara iti dau vesti. O zi buna! Codrina.-

    Codrina

    8 Aprilie 2009 at 12:46

  16. Mulţumesc, Codrina.

    isabellelorelai

    8 Aprilie 2009 at 14:32

  17. Am ramas cam in urma cu vestile dar pana nu vad eu „negru pe alb” nu pot da nici o veste decat ca Laurentiu (eu ii spun ZIMBRUL, asa l-am vazut eu pe acest tanar, puternic precum un zimbru de pe timpul lui Stefan Cel Mare)se simte o picatura mai bine.Nu-i o BUCURIE, BUCURIE, BUCURIE!!!!?? Si o alta bucurie am sa ti-o transmit pe la apusul soarelui.Doamne, iti multumesc pentru tot ce faci pentru Laur si familia lui! Doamne ajuta! Codrina.-

    Codrina

    9 Aprilie 2009 at 16:59

  18. Ingerule!!!!Am reusit!!!! Am stat ca pe ace toata seara, a apus si soarele, a aparut si luna si mesajul pe mess nu voia sa se arate. La ora 23,20 a venit Gabi si m-a anuntat ca am un mesaj, mesajul asteptat (ca i-am spus sa nu ma cheme pentru Spam-uri). ACUM AVEM TELEDON pentru LAURENTIU. PATRU NUMERE de 2 – 4 – 6 si 10 euro . Am transmis 28 de mesaje prietenilor mei cu Teledon-ul
    lui Laur. ACESTA ESTE UN TELEDON MAESTRO INTERNATIONAL
    CONSULTING SI FUNCTIONEAZA din data de astazi 10 aprilie 2009. Dumnezeu sa il ajute pe Laurentiu!
    Bucurii tuturor! Codrina.-
    http://www.laurentiu-moise.ro/

    Codrina

    10 Aprilie 2009 at 02:15

  19. Numerele de TELEDON ALE LUI LAURENTI MOISE FUNCTIONEAZA NUMAI IN ROMTELECOM. Incercam sa incheiem contracte si cu telefonia mobile. Rezultatul il VOI ANUNTA AICI. Codrina.-
    http://www.laurentiu-moise.ro/

    Codrina

    10 Aprilie 2009 at 12:10

  20. Codrina, Laurenţiu ştie de teledon? Îl pune pe site?
    14 aprilie
    l-a pus
    http://www.laurentiu-moise.ro/

    isabellelorelai

    10 Aprilie 2009 at 23:23

  21. Da, bineinteles ca Liliana (sotia lui Laurentiu) a aflat prima. Fiind tarziu in noapte le-am dat mesaj pe telefon iar dimineata am sunat-o si mi-a confirmat primirea mesajului. I-am spus sa-l puna pe site si mi-a raspuns ca il va pune. Sa fie intr-un ceas bun !Codrina.-

    Codrina

    11 Aprilie 2009 at 00:57

  22. Ingerule, cred ca mi-am dus pana la sfarsit treaba pe care am inceput-o acum „nici o saptamana”. Pentru ca ce voiam eu sa fac pentru acest tanar, LAURENTIU MOISE, era in special s-ai deschid un numar scurt de SMS sau un TELEDON. Munca pentru Teledon a inceput marti spre miercuri si s-a finalizat joi seara(09.04 cand aveam deja numerele si le-am imprastiat „in eter” pentru ca Laurentiu sa fie ajutat cat mai repede, sa aiba banii necesari pentru tot ce va urma de acum incolo privind imbunatatirea sanatatii lui. EU NU INTELEG UN LUCRU. SI SUNT SIGURA CA NU SUNT SINGURA. PANA CAND BOLNAVII, SUFERINZII ROMANI VOR APELA LA AJUTOARE UMANITARE!!! Oare aceasta nu este o pata de culoare neagra pe fata Romaniei??!! Dar cred ca spun aceste cuvinte ca sa nu adorm, ca nimeni nu aude-nu vede. Asta-i viata!! Sa auzim de bine. Codrina.-

    Codrina

    15 Aprilie 2009 at 00:57

  23. -Bun gasit, INGERULE drag !
    Am reusit sa ma reintorc printre cei vii dupa mari eforturi si dureri. Azi am ajuns acasa si am hotarat sa imi duc la indeplinire promisiunea facuta haaaat, de mult, cand eram mai tanara cu aproape o luna. Mai jos voi reda cat pot de amanumtit TOTUL DESPRE CRISTALELE JAPONEZE. Sanatate si sa auzim de bine.
    Codrina.-

    CRISTALE JAPONEZE = CRISTALE DE CHEFIR
    Aceste cristale au fost aduse din Japonia, dar ele au fost cunoscute si folosite din vremuri vechi in multe alte zone ale lumii. Locuitorii din Caucaz cunosteau efectele binefacatoare ale chefirului [sucul rezultat]
    fiind obisnuiti de mici sa bea chefir in loc de apa.Ei au folosit chefirul LA VINDECAREA UNOR BOLI RESPIRATORII, A ULCERATIILOR PIELII,A CRAMPELOR STOMACALE si a altor BOLI INTESTINALE. Cristalele japoneze sunt indicate in TRATAREA HEPATITELOR, IN NORMALIZAREA DIGESTIEI, PENTRU ELIMINAREA TOXINELOR DIN ORGANISM avand un efect PUTERNIC DEPURATIV SI DETOXIFIANT.In PEDIATRIE este folosit cu foarte bune rezultate la COMPLETAREA RATIEI DE LAPTE MATERN.
    Chefirul rezultat in 24 de ore are efect ENERGIZANT NATURAL, si este benefic in tratarea urmatoarelor afectiuni daca se consuma 1(un) litru pe zi;
    -DIABET (glicemia creste ca si cum ai consuma o feliuta de paine. Chiar daca se foloseste zahar si miere iar chefirul este dulce, GLICEMIA NU CRESTE);
    -BOLI ALE SISTEMULUI NERVOS;
    -BRONSITE, ASTM, CATARACTE, SCLEROZA, HIPERTENSIUNE;
    -INFARCT, BOLI DE FIERE,BOLI DE RINICHI;
    -BOLI DE FICAT(ciroze)HEPATITA „A” (vindecare totala in 2-6 luni);
    -BOLI DE STOMAC, ULCER (ranile stomacale se inchid dupa numai 2(doua) zile de tratament);
    -In DIAREE si CONSTIPATIE se bea NUMAI SEARA, PENTRU NORMALIZAREA DIGESTIEI, cantitatea de 500 ml.;
    -ANEMIE si LEUCEMIE – se consuma 1 litru pe zi.In CAZURI FOARTE GRAVE este indicat ca sa se consume 2 litri pe zi. Sangele redevine normal dupa 3 luni de tratament;
    -PAREZE SI HEMIPAREZE (AVC)-dupa doua luni se pot vedea rezultatele. Bolnavul incepe sa mearga sau sa miste mainile.
    -ALERGII, ACZEME, ULCERATII ALE PIELII, ZONA ZOSTER, PSORIAZIZ, CANCER AL PIELII si chiar pentru RANI DESCHISE(taieturi)se bea cantitatea de 500 ml.si se fac aplicatii externe pe locul afectat, dupa spalarea prealabila.
    -Pentru UZ EXTERN, se foloseste CHEFIRUL REZULTAT DUPA 48 DE ORE.
    -Pentru UZ INTERN, se foloseste CHEFIRUL REZULTAT DUPA 24 DE ORE.
    –TRATAMENTUL CU CRISTALE JAPONEZE DA REZULTATE UIMITOARE IN MAJORITATEA BOLILOR DE CANCER, (ganglionii dispar dupa doua luni de tratament).

    NECESARUL PENTRU LUCRUL CU CRISTALELE
    Numai obiecte din plastic si sticla:
    -un borcan de 3 litri cu capac;
    -o strecuratoare mare cu gauri de 2/2mm;
    -o palnie
    -un dress de dama
    -o lingura de plastic [nu lingurita](NU DE LEMN)
    -o sticla din plastic cu dop.

    PENTRU HRANA CRISTALELOR JAPONEZE
    -stafide aurii „orlando”
    -miere de albina (poate fi si poliflora)
    -zahar tos [margaritar – fin]
    -apa de izvor sau apa plata.
    NU SE FOLOSESTE LAMAIE. LE OMOARA LENT.

    MOD DE PREGATIRE A CHEFIRULUI
    [pentru 10 linguri]
    In borcanul bine spalat de fiecare data [fara detergent]cu apa de la robinet si un prosop de hartie se pune 1 litru de apa de izvor sau plata(tinuta la temperatura camerei), 10 linguri de miere sau 3 de miere si 7 de zahar, dupa care se agita continutul cu lingura din plastic, pana la topirea ingredientelor.Se pun 30 de stafide sanatoase care in prealabil au fost spalate.Se adauga 10 linguri de cristale care au fost f. bine spalate la un jet de apa(cristalele se pun in strecuratoare si se toarna apa peste ele). Apa trebuie sa fie la temperatura camerei. PENTRU SPALAT SE POATE FOLOSI SI APA DE LA ROBINET care se tine 24 de ore intr-un bidon pentru ca sa se evapore clorul.Se inchide ermetic borcanul. Daca este un capac din metal se pune o folie de celofan sau plastic intre capac si borcan.
    TREBUIE TINUT CONT CA ORICE CONTACT CU OBIECTELE DIN METAL OMOARA CRISTALELE. Nu trebuiesc atinse nici cu mana, iar daca din intamplare o granula a fost scapata jos, nu se mai pune in borcan, oricum este moarta si le omoara si pe celelalte.
    DUPA 24 DE ORE, BORCANUL SE AGITA USOR PANA LA FORMAREA UNUI VARTEJ, se lasa apoi sa se linisteasca continutul si se trece la obtinerea chefirului [sucului].Colectarea chefirului se face in sticla de plastic, pe palnie se intinde dressul, se pune strecuratoarea in care se varsa continutul borcanului.
    ESTE DE MARE IMPORTANTA FAPTUL CA IN SUC NU TREBUIE SA PATRUNDA NICI CEA MAI FINA GRANULA DE CRISTAL, de aceea este indicat ca dressul sa fie pus in doua straturi.SUCUL OBTINUT SE PASTREAZA IN STICLE INCHISE ERMETIC, IN FRIGIDER. PRIMA DOZA SE CONSUMA IMEDIAT(250-300ML.)
    SPALAREA CRISTALELOR
    Cristalele din strecuratoare se spala cu jet de apa, impreuna cu stafidele. Trebuie sa se lucreze cu atentie ca sa nu se striveasca fiind sensibile.

    STAFIDELE SE SCHIMBA LA 7(SAPTE)ZILE.

    BORCANUL CU CRISTALE SE TINE LA CALDURA SI LUMINA(sa nu bata soarele in el) LANGA UN PERETE ALB,PE UN PROSOP PLUSAT, IMPATURIT.

    CRISTALELE JAPONEZE SE INMULTESC F. REPEDE, DE ACEEA ESTE BINE CA DUPA 7 ZILE SA FIE MASURATE CU LINGURA SI CANTITATEA CARE ESTE IN PLUS SA FIE DATA ALTEI PERSOANE, SA FIE PUSA LA HIBERNARE SAU ARUNCATE.

    HIBERNAREA sau pastrarea ca rezerva se face astfel:
    intr-un borcan de 800ml. se pune un strat de 5 linguri cristale,5 linguri de zahar, iar cristale si zahar, avand grija ca ultimul strat sa fie de zahar si 2 linguri miere. Se pune apa cat sa umezeasca zaharul, borcanul se inchide ermetic si se pastreaza in frigider PE CUTIA DE LEGUME.Se pot pastra si 3 luni
    Daca borcanul nu s-a umplut se mai poate adauga cristale pe parcurs,dar trebuie lasat un spatiu gol de
    doua degete pana la gura borcanului.

    PENTRU UZ EXTERN SE PREPARA O CANTITATE MAI MICA DE CHEFIR, IN FUNCTIE DE CAT DE EXTINSA ESTE ZONA DE TRATARE.
    Proportia este de o lingura cristale, la o lingura de substanta dulce(miere-zahar) si 100ml apa.

    Aceste CRISTALE JAPONEZE SE POT PROCURA DE LA PERSOANELE CARE LE AU DEJA, DAR CEL MAI SIGUR DE LA
    MINE.
    LE OFER GRATUIT-ELE NU SE VAND-.
    Le pot expedia la cerere prin FAN CURIER in orice coltisor de tara.
    Cheltuielile de transport le suporta solicitantul(nu sunt mai mari de 20 lei)si ajung in 24 de ore.
    SOLICITANTUL TREBUIE SA-MI TRIMITA urmatoarele date:
    – adresa unde le asteapta;
    – numele si prenumele;
    – un numar de telefon la care sa fie anuntat de sosirea coletului si sa nu plece de acasa pentru ca masina de la FAN CURIER le transporta la domiciliu.
    NU POT FI EXPEDIATE PRIN Of. PTTR, pentru ca mor pe drum (dureaza mult de la expedierea lor pana la destinatie). FAN CURIERUL ESTE MAI RAPID, coletul ajunge in 24 de ore.PLATA SE FACE LA PRIMIREA COLETULUI.
    TREBUIE SA AI PREGATITE MATERIALELE DIN PLASTIC, APA SI BORCANUL cand primesti COLETUL.

    MA POTI CONTACTA LA Nr. tel.0720775933
    Sa auzim de bine.-

    Codrina

    5 Mai 2009 at 15:00

  24. Codrina, mulţumesc.
    Ia să vedem dacă este cineva interesat.

    isabellelorelai

    5 Mai 2009 at 15:38

  25. Da si tu sfoara in tara despre ele. Multi le cauta dar nu stiu ca INCA MAI ARE CINEVA asa ceva. Nu stiu cum sa procedam ca sa afle cat mai mult POPOR.SA STII CA AICI, IN ACEST LOC, AM SCRIS CELE MAI MULTE DETALII DESPRE Cristalele japoneze. Eu astept comenzi ca am acum cam 150-180 de linguri, stoc ce poate acoperi cerintele a 15-18 persoane. Astept telefoane. Tu vrei??

    Codrina

    5 Mai 2009 at 16:48

    • Codrina, eu nu am nevoie, mulţumesc.
      Oricene va da cautare pe google „cristale japoneze” va ajunge la acest mesaj.

      isabellelorelai

      6 Mai 2009 at 00:05

  26. Buna Ingerule ! Saptamana ce urmeaza voi fi in posesia situatiei TOTALULUI SUMEI DEPUSE de CEI CU SUFLET MARE IN numerele de TELEDON ale lui Moise Laurentiu. Imediat ce voi fi instiintata, VOI AFISA AICI Situatia. Pe curand.

    CODRINA

    10 Mai 2009 at 18:23

  27. Ooooooffffffffff!!!Asta-i viata. Am primit EXTRASUL DE CONT AL TELEDONULUI lui Moise Laurentiu. Iata sumele:
    -apel de 10 euro………..1 = 10 euro
    -apel de 2 euro………..2 = 4 euro
    -apel de 4 euro………..0 = 0 euro
    -apel de 6 euro………..0 = 0 euro
    ________________________________________________
    T O T A L …………14 euro
    ________________________________________________
    Suma ce s-a adunat pe timp de o luna este de 46,85 RON
    DOAMNE AJUTA.- Sa auzim de bine ! Codrina.-

    CODRINA

    16 Mai 2009 at 12:33

  28. Ai un mesaj…

    CODRINA

    17 Mai 2009 at 11:46

  29. […] Laurenţiu avea nevoie de 40.000 de euro pentru operaţie. Lui Laurenţiu i-a fost refuzat formularul E 112, pe motiv că operaţia se poate face în ţară. Pe 15 martie 2009, deşi avea doar 25.000 de euro, Laurenţiu a plecat la Viena, unde medicii austrieci l-au operat de urgenţă, pe 17 martie 2009, pentru a nu ajunge la metastaze. […]

  30. lui moise laurentiu constantin i s-a suspendat teledonul, ar fi necesar un document scris si stampilat din care sa reiasa ca a fost la Viena

    codrina

    19 Iunie 2009 at 05:57


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

