Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Salvaţi Steluţele de mare: Cristian Ştefan Florescu

with 24 comments

cristianstefanflorescu22

Mihaela Florescu: Unii oameni mi-au rupt inima când mi-au sugerat să-l abandonez dacă e bolnav. Cum poate tolera Dumnezeu astfel de suflete? E copilul meu. Aş face orice pe lumea asta să-i pot reda sănătatea şi dreptul la viaţă. Nu e o pereche de pantofi pe care am cumpărat-o şi nu-mi vine bine. E de neimaginat aşa ceva. Nu putem concepe viaţa fără puiul nostru”.

Ştefănuţ este înfiat de Mihaela şi Nicolae Florescu. Ştefănuţ a fost abandonat la naştere. Un an s-au chinuit oamenii aceştia cu formalităţile de adopţie… Ştefănuţ, copilul cu talesemie majoră, care pe 30 martie 2009 va împlini 3 anişori, are Teledon la Romtelecom: cu 2, 5 sau 10 euro putem să îl salvăm, putem să îi dăruim viaţă. Din cei 171.000 de euro necesari transplantului, Ştefănuţ are 30.000 RON şi 1.500 de euro. Din 17 martie 2009, Ştefănuţ are Teledon la Romtelecom.

Dacă nu ştiţi povestea lui, o puteţi citi aici. Dacă nu aveţi telefon la Romtelecom dar vreţi să îl ajutaţi: BRD – Sucursala Academiei Bucureşti, RON: RO 64 BRDE 410 SV 25 155 48 41 00, EURO: RO 86 BRDE 410 SV 25 156 01 41 00, USD: RO 24 BRDE 410 SV 25 156 28 41 00, Cod SWIFT: BRDEROBU. Titular: Florescu Nicolae. Tel: 0723502210 -Florescu Nicolae, Tel: 0766404521 -Florescu Mihaela. E-mail: nini_florescu@yahoo.com

Site Ştefănuţ: http://www.cristianstefan.ro

http://cristianstefanut.tripod.com/index.html

Ştefănuţ la REALITATEA TV. Ştefănuţ la ANTENA 1.

UPDATE 20.03.2009: Ştefănuţ are până în prezent în conturi 58.832 RON, 3.902 EURO şi 410 USD. La Teledonul Romtelecom are 2.800 EURO!

Mihaela, Nicolae şi Ştefănuţ Florescu vă mulţumesc tuturor şi vă transmit: Să vă dea Dumnezeu sănătate!

UPDATE 25.03.2009: Ştefănuţ a strâns 26.000 de euro. Ştefănuţ la conferinţa de presă a FC Dinamo de la Rin Grand Hotel – mai multe aici.

UPDATE 27.03.2009: Pentru Ştefănuţ luptă şi domnul Cristian Ţopescu – aici.

30 martie 2009 – LA MULŢI ANI, ŞTEFĂNUŢ!

Trei anişori împlineşte Ştefănuţ azi!

UPDATE 31.03.2009: Ce frumoasă este lumea la 3 ani: Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ la ziua lui.

Tăticul lui Ştefănuţ îşi cere scuze pentru că nu a putut mulţumi oamenilor pentru ajutorul oferit până acum. Site-ul lui Ştefănuţ este făcut de un prieten de familie care este plecat din ţară şi abia la întoarcerea lui va fi updatat. Până atunci, Nicolae Florescu vă anunţă că Ştefănuţ a primit, până în data de 30 martie 2009, ora 13.00:

– 126.689 RON, 7.093 EURO şi 710 USD – în conturi;

– 5.500 EURO la Teledonul Romtelecom.

Transformaţi în euro, la cursul BNR: 37.442 euro. Plus 5.500 la teledon, în total: 42.942 euro.

Luni, 30 martie 2009, Ştefănuţ a apărut la Poveştiri adevătate – Acasă tv.

UPDATE 01.04.2009: Astăzi, 1 aprilie 2009, la ora 15.30, Ştefănuţ avea:

– 153.857 RON, 7.158 EURO şi 710 USD – în conturi;

– 6.166 EURO la Teledonul Romtelecom.

Transformaţi în euro, la cursul BNR (4,2348): 44.024 euro. Plus 6.166 la teledon, în total: 50.190 euro.

Ştefănuţ, Mihaela şi Nicolae Florescu vă mulţumesc din suflet TUTUROR!

cristianstefanfloresculobont3

UPDATE 3 aprilie 2009: Ştefănuţ are blog!

Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ – are şi el un blog. Ne spune povestea lui.

Pentru el a fost un concert caritabil. Sâmbătă, 4 aprilie 2009, la ora 19.00, la „RIN Grand Hotel”.

Pe 4 aprilie 2009, Ştefănuţ spune: Sunt foarte fericit!

„Mai întâi să vă spun câţi bănuţi am mai strâns. Tati a fost ieri la bancă, pe la 12.00, şi a luat extras de cont. Am aşa: 168.668 RON, 7.557 EURO şi 710 USD. Transformaţi la cursul BNR asta înseamnă 48.061 EURO. Şi cu 6.200 de euro de la Teledon, înseamnă că am 54.261 de euro! Vă mulţumesc din suflet tuturor şi vă doresc multă-multă sănătate! Eu la emisiunea Felicia, la Antena 1, din 4 aprilie 2009„.

Acesta este blogul:

http://cristianstefanflorescu.wordpress.com


UPDATE 8 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 65.465 euro! Vedeţi aici.

UPDATE 14 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 70.165 euro! Ştefănuţ este la Teledonul Mereu Aproape 2009, şi îl reprezintă Mihaela Rădulescu. Mai multe – aici.

UPDATE 15 aprilie 2009: Concert caritabil în Fabrica. Pentru Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ ne invită la concert: Vă rog frumos să veniţi joi, 16 aprilie 2009, la ora 20.00, în Club Fabrica (Bucureşti, str. 11 Iunie, nr. 50). Concertează trupele Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob. Un bilet va costa 25 de lei. Mulţumesc! Mai multe aici.

UPDATE 18 aprilie 2009: Până acum, Ştefănuţ a reuşit să strângă 94.467 euro, la care se adaugă încă 5.000 RON, de la concertul caritabil susţinut de trupele Sarmalele Reci, Viţa de Vie, Byron şi Zob.

UPDATE 22 aprilie 2009: Ştefănuţ a strâns 106.081 euro! Mai are nevoie de 64.919 euro. Ştefănuţ vă mulţumeşte din suflet! – aici.

UPDATE 27 aprilie 2009: Împreună am reuşit!

Aşa se numeşte ştirea din 27 aprilie 2009, de la Observatorul Antenei 1: „Împreună am reuşit! Românii au mai demonstrat o dată că au sufletul mare! La îndemnul Fundaţiei Mereu Aproape s-au adunat 657.000 de euro pentru a salva vieţile a 6 copii! 6 copii care au avut fiecare câte un înger. Şi o mulţime de părinţi adoptivi, voi toţi, cei care le-aţi oferit şansa la o viaţă normală”. Vestea şi mai bună este că din cei 657.000 de euro sunt necesari doar 340.000 pentru cei 6 copii prezentaţi în campanie. Ceilalţi 317.000 de euro vor merge spre alţi copii bolnavi!

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&subcat=1&id=49670&currentPage=2

Mai multe aici.

stefanutbanner1.

Steluţele de mare

.

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] UPDATE 17.03.2009: Ştefănuţ are Teledon la Romtelecom. […]

  2. […] Pentru mine România înseamnă omul din jucător, omul din suporter, omul din patron şi acţionar de club – FC Dinano -, omul din jurnalist – Ziarul Ring -, care au decis să îl ajute pe Ştefănuţ. Suma necesară pentru transplant, care a devenit 171.000 de euro, pentru că Cristian Ştefan Florescu nu îşi cunoaşte mama naturală şi nu are donator compatibil, pare acum mai uşor de strâns. Ştefănuţ are şi Teledon la Romtelecom. […]

  3. am preluat din nou articolul despre Stefanut.

    http://ia-atitudine.blogspot.com/2009/03/stefanut-sau-miracolul-din-sufletul.html

    in curand am sa le pun si pe celelalte pe care le-am preluat.
    te imbratisez Isa si…o zi frumoasa iti doresc…

    Lady Allia

    18 Martie 2009 at 13:56

  4. […] Vin şi eu, atunci, insistă Jamilla, bucuroasă. Deschise uşa hotelului şi strigă: Anca, Isabellelorelai! Haideţi şi voi! Mergem cu băieţii să dăm o tură! Hai că mergem la Maneken Piss! Anca, ia […]

  5. Mă înclin respectuos în faţa acestei dorinţe imensa ca oamenii din jurul nostru să fie ajutaţi…

    Lisandru Cristian

    18 Martie 2009 at 15:38

  6. Ştiţi cum mă gândesc eu? Dacă pe îngeraşul ăsta mic l-a ajutat Dumnezeu şi câţiva oameni să nu zacă printr-un orfelinat, apoi să i se descopere boala, atunci e musai şi să se facă bine. Dacă se râzgândea mama lui, totuşi, şi îl lua din spital după ce îl abandonase? Fac pariu că nu îi descoperea boala. Iar dacă o descoperea nu se încumeta să lupte cum luptă oamenii ăştia pentru el. Mare norocos e Ştefănuţ…

    isabellelorelai

    18 Martie 2009 at 21:23

  7. Preluat nr de teledon 🙂
    Doamne ajuta!

  8. Cella, puteau şi ei să facă nişte concerte, ceva, să strângă bani, aşa cum fac liceeni… Dar… Se pare că puştanii sunt mai buni decât oamenii mari.

    isabellelorelai

    19 Martie 2009 at 10:57

  9. Gabi, mulţumesc.

    isabellelorelai

    19 Martie 2009 at 10:57

  10. ei vor doar încurajări şi gînduri bune, rugăciune 😦
    el nu vrea, cred, excese şi mediatizări deşănţate cum se obişnuieşte, a fost un discret şi-un om plin de bun simţ toată viaţa şi cariera lui
    încurajarea oamenilor îl poate ajuta, sper …
    o să le fie greu lui şi soţiei lui
    mi-l amintesc la căpătîiul lui Adrian Pintea şi n-am decît faţa lui răvăşită în minte
    mă gîndec la Anca Parghel şi concertul ei de mulţumire … 😦
    ar fi vrut şi Cristi să cînte într-un concert acuma în martie … nu a mai putul
    mi-l amintesc pe Moţu Pitiş la ultimul concert cînd a coborît ajutat de pe scenă şi nu a putul să-şi facă recitalul obişnuit de poezie
    nu ştiu cum o să treacă Cristi şi soţia lui prin toate, ştiu cum o să o fac eu 😦

    CELLA

    19 Martie 2009 at 12:38

    • Cella, poate că este nevoie să „mă explic”: eu am înţeles exact ce vor ei. Dar vin eu şi te întreb – nu era mai bine să facă toţi artiştii un spectacol, pe stadion, şi să strângă banii pe care i-a dat ministerul? Nu că aş fi împotrivă, mie chiar mi-a părut bine. Însă am văzut sute de reacţii negative, s-a declanşat o dispută virulentă şi plină de măscări… Ştii bine ce vreau să spun. Se putra evita toată porcăria, dacă exista solidaritate. Dacă nişte copii de clasa a III-a au reuşit să strângă 105.000 de euro pentru Raluca, în Deva, nu în Bucureşti, crezi că nu puteau artiştii să strângă un stadion de oameni şi în 2 ore să strângă 50.000 de euro??? Despre solidaritate vorbesc aici. Tu ştii bine că eu aici am peste 150 de cazuri şi 90% din ele nu au primit bani de la stat. Şi să vezi câte mai am… Ştiai că doar Leonard Doroftei a început să strângă bani pentru Cristi???

      isabellelorelai

      19 Martie 2009 at 12:52

  11. Voi completa si eu postarea despre Stefanut!Voi scrie si pe forum.Am vazut ca multa lume citeste anunturile umanitare si cred ca macar cativa ajuta cu ceva!

    g1b2i3

    19 Martie 2009 at 14:33

  12. […] Update:Ştefănuţ are Teledon la Romtelecom Ştefănuţ, copilul cu talesemie majoră, care pe 30 martie 2009 va împlini 3 anişori, are Teledon la Romtelecom: cu 2, 5 sau 10 euro putem să îl salvăm, putem să îi dăruim viaţă. Din cei 171.000 de euro necesari transplantului, Ştefănuţ are 30.000 RON şi 1.500 de euro. […]

  13. […] la grădiniţă. Publicat în umanitare by supravietuitor pe martie 11th, 2009 Update:Ştefănuţ are Teledon la Romtelecom Ştefănuţ, copilul cu talesemie majoră, care pe 30 martie 2009 va împlini 3 anişori, are […]

  14. […] Din 17 martie 2009, Stefanut are Teledon la ROMTELECOM […]

  15. […] 171.000 de euro necesari transplantului, Ştefănuţ a strâns 26.000. Despre Ştefănuţ aici şi aici. Dacă vreţi să îl […]

  16. […] Salvaţi Steluţele de mare: Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ are Teledon la Romtelecom […]

  17. […] Salvaţi Steluţele de mare: Cristian Ştefan Florescu – Ştefănuţ are Teledon la Romtelecom […]

  18. […] Ţopescu a pus pe fiecare din cele 1.700 de scaune câte un fluturaş imprimat cu fotografia lui Ştefănuţ şi modalitatea de ajutorare. Domnul senator Cristian Ţopescu a pus în 1.700 de mape câte o […]

  19. […] are deja 70.165 de euro din cei 171.000 necesari transplantului. Despre Ştefănuţ am scris aici, aici, aici, aici, aici şi aici. Ştefănuţ la Realitatea TV. Ştefănuţ la Antena 1. Ştefănuţ în […]

  20. […] diagnostic pe care l-a primit Ştefănuţ nu a fost cel de talasemie […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

