Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Magnolii înflorit-au

with 16 comments

magnolia1

Magnolii înflorit-au în april

Ca semne răsărite prin destine

Şi rostul lor îl aşteptam, tiptil

Să-l împlinească-n mine şi în tine.


S-au înălţat furtuni, tăceri şi ziduri

Dar pretutindeni căutat-am firul

De iarbă şi de sens, precum păduri

Îşi cheamă iarna-acasă, blând zefirul.


Acum e nea prin urmele cărării

Şi glas de gheaţă cântă-n loc de tril

Prin viscolul întins spre ochiul zării

Magnolii zac, uitate prin april…


Gabriel P.


magnolia2

Written by IsabelleLorelai

15 Martie 2009 la 11:08

Publicat în iubire, poezie, Romania, tristeti, viata

Tagged with ,

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Superbă fotografie, cu dor de primăvară tivit pe margini… Versurile – pline de căldură sufletească…

    Lisandru Cristian

    15 Martie 2009 at 12:19

  2. Sunt magnolii si in parcul Titulescu din Brasov . Bine ca nu s-au grabit sa infloreasca.

    Nicu

    15 Martie 2009 at 14:30

    • Nicu, prin aprilie înfloresc. Cred. Doar corcoduşii iau plasă, săracii, şi înfloresc timpuriu…

      isabellelorelai

      15 Martie 2009 at 15:35

  3. Sunt cu ochii cat cepele pe ale mele…dar fiind gradina spre nord …si nu prea mult soare, mai am de asteptat.Astept.

    mesterulmanole

    15 Martie 2009 at 20:51

  4. Inca o poezie frumoasa!Poezia si imaginea florilor mi-au adus aminte de o perioada de demult.Aveam o colega,o doamna nascuta in 31 martie si de multe ori ii duceam o floricica de magnolie din pomisorul vecinilor mei.
    Din pacate,nu in fiecare an erau inflorite la sfarsitul lui martie.
    O saptamana minunata!

    g1b2i3

    15 Martie 2009 at 23:36

    • Gabi, eu niciodată nu am îndrăznit să rup o floare de magnolie. Habar nu am de ce.
      Să fie, mulţumesc.

      isabellelorelai

      16 Martie 2009 at 22:43

  5. Ador magnoliile de cand ma stiu 🙂
    Poezia aceasta nu o stiam

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Buno multumim pentru tot!
    Ieri a sosit surpiza noastra,multumim!Sunt asa dragutze.
    Doamne ajuta!

    • Gabi,
      Astăzi mai pun 2 cutii la poştă.
      Am primit un pachet de la Simona, tocmai de la Sighet, ea are rude cu copii mici, însă am trimis pe etape ca să nu cari tu greutate. Sunt băgate la maşină şi împrospătate, dar le mai bagi şi tu o dată, că nu ştii ce se poate întâmpla pe drum.
      Vreau să îmi spui sincer dacă mai ai nevoie, pentru că am mai vorbit cu cineva, acel cineva ştiu că a strâns lucruri dar ulterior s-a supărat pe mine şi a sunat-o pe Andreea, să ia acele lucruri şi să ţi le trimită.
      Să nu mă înţelegi greşit, dar nu aş vrea ca aceste lucruri să fie aruncate în cazul în care sunt prea multe şi nu îţi sunt de folos, sunt mulţi copii care au nevoie.

      isabellelorelai

      17 Martie 2009 at 10:06

  6. Buno,nu am cum sa te inteleg gresit.Ar fi pacat ca la mine sa stea inghesuite undeva,caci n-as avea cum sa folosesc atat de multe iar alt copilas sa nu aiba.Cat despre aruncat stai linistita caci nu am aruncat in viata mea o hainuta care mai putea fi purtata.Am dus la orfelinat,la centru unde facea Bodo recuperare…nu am aruncat.Pentru primele 3 luni (0-3luni) am hainutze suficiente:) ,pentru peste 3 luni,6 luni mai am nevoie.
    Multumesc inca odata!
    Doamne ajuta!

    • Gabi, ar fi trebuit să ştiu deja asta. Poate că ar fi fost bine să fi ştiut…
      Pentru că este destul de complicat cu drumurile la poştă, şi nu numai.
      Plus de asta eu strâng lucruri pentru copiii din spitalele de oncologie, le duc la PAVEL, acolo este multă nevoie, sunt multe mame care nasc al doilea copil în spital şi nu au de nici unele.
      Recunosc că nu mai ştiu dimensiunile pentru copii pe numărul de luni, pe „vremea” mea erau altele. Cred că scrie pe etichete. Din păcate nu mai ştiu cum le-am pus în pachete, sunt şi mai mari şi mai mici.
      Oricum, sper din suflet să îţi fie de folos.
      Dacă nu, asta e.

      isabellelorelai

      17 Martie 2009 at 10:41

  7. Buno,da ar fi fost bine sa stii,sa stiu…
    Nu am avut lucrusoare-nimic-pana acum aproape 1saptamana-1 1/2 cand au inceput sa soseasca.Am fost intrebata de multe persoane ce am si ce nu…dar din experienta de pana acum 😦 eram obisnuita sa raman doar cu atat.
    Sper doar sa nu fii suparata;

    • Gabi, nu, nu sunt, stai liniştită, m-am obişnuit.
      Să înţeleg că nu mai este nevoie să îţi trimit cele 2 colete?
      Într-unul sunt 2 salopete de exterior, cu glugă, mănuşi etc, una de 0-3 luni, una mai mare un pic, cred că 3-6 luni.

      isabellelorelai

      17 Martie 2009 at 11:11

  8. Buno,
    nu mai trimite sa fie fata sanatoasa sa poarte ce are.Sa se poata bucura si alte mamici de hainute pentru copii lor.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ce-i raman mici si se mai pot folosi ti le pot trimite pentru copii care mai au nevoie??
    Doamne ajuta!


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

