Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Oana Valentina Mîrţoi

with 13 comments

Oana Valentina are 13 ani. Acum două luni medicii i-au descoperit o tumoră cu celule gigante agresive – extremitate inferioară femurul stâng (T2, G3, M0). Oana a întrerupt şcoala, poartă acum un aparat gipsat.

Ca să mai poată merge la şcoală, Oana are nevoie de o proteză tumorală modulară HMRS şi o intervenţie chirurgicală care îi va înlocui articulaţia genunchiului, efectuată la Spitalul Foişor – prof. dr. Popescu Mihai Viorel (intervenţie chirurgicală de rezecţie-reconstrucţie).

Proteza specială costă 9.000 de euro. Are 4.000 de euro, îi mai lipsesc 5.000.

Acest tip de proteză nu este disponibilă prin CNAS.

Dacă puteţi şi doriţi să ajutaţi:

BCR

RON: RO 76 RNCB 0245 1073 0151 0001

EURO: RO 49 RNCB 0245 1073 0151 0002

USD: RO 22 RNCB 0245 1073 0151 0003

Titular: Mirţoi Virginica

Telefon: 0766 413 702

Sat Bragadiru, comuna Bragadiru, judeţul Teleorman.

Apelul de ajutor vine de la Asociaţia PAVEL. Vă pot trimite pe e-mail documentele medicale.

UPDATE 9 martie 2009: S-au strâns banii pentru Oana iar pe 11 martie intră în operaţie.

.

Steluţele de mare

.

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buno trista ziua de azi 😦
    Am preluat toate cazurile;
    Doamne ajuta!

  2. […] Isabelle, cea mai eficientă dintre toţi înaintă cu fermitate şi spuse: […]

  3. Gabi, cam tristă…
    Mulţumesc mult.

    isabellelorelai

    6 Martie 2009 at 23:19

  4. De fiecare data cand citesc articolele de pe blogul tau am senzatia ca cei pe care-i prezinti fac parte dintr-o alta dimensiune paralela cu viata pe care o vedem pe la televizor, pe la diferite emisiuni si in general in viata de zi cu zi si ma tot gandesc de unde si cum reusesti sa-ti aduni puterile sa scrii in continure. Cred ca asta este adevarata realitate si e cumplit sa constat ca sunt atat de multi copii mici mici cu afectiuni atat de rare de care nu am auzit pana acum. De fiecare data ma cutremur la fiecare caz pe care-l citesc.
    Oare se mai vorbeste undeva de acesti copiii? oare le mai poarta cineva de grija? din cei care ar trebui sa o faca? oare ce sanse ai ei in aceasta tara?
    De ce sunt oare atat de grave si cu o frecventa atat de mare cancerele la copiii? chiar nimeni nu si-a pus intrebarea asta? Eu nu-mi aduc aminte sa fi auzit o discutie publica referitoare la incidenta cancerului la copil.

    Simona

    6 Martie 2009 at 23:44

  5. Te felicit pentru asta si te admir in acelasi timp. Sa o tii tot asa ! as putea sa zic ca imi doresc sa ma alutur tie insa pe mine fiecare poveste ma face sa sufar putin si-mi deschide aceea rana pe care a lasat-o Ancuta in urma ei.

    Simona

    6 Martie 2009 at 23:53

  6. Simona, crezi că eu nu sufăr? Dar ce este mai important? Să dau o şansă unui om sau să stau şi să plâng în pumni? Ca după aia să mă plâng că am văzut şi nu am făcut nimic? Nu merge…

    isabellelorelai

    6 Martie 2009 at 23:57

  7. Nu merge, bine zici .

    Simona

    6 Martie 2009 at 23:59

  8. Isa, tu m-ai inveselit pe mine, asa ca lasa-ma sa-ti intorc favoarea 🙂 Am si eu o veste buna pentru tine. Tocmai am vorbit cu mama Oanei. Au strans toti banutii, iar miercuri intra in operatie! Te pup!

    SMINCHY

    9 Martie 2009 at 15:38

    • Super!
      Să nu uiţi te rog să îmi spui cum stă treaba cu pachetele alea, ştii tu.

      isabellelorelai

      10 Martie 2009 at 00:08

    • m`am operat in martie 2009 si cu ajutorul recuperarilor pot merge ca un om nornal, datorita protezei.Multumesc tuturor celor care s`au gandit la mine si s`au implicat pentru a strange banii pentru proteza

      Oana Valentina

      15 Octombrie 2011 at 14:46

  9. […] Gaitano Pini din Milano). Un caz oarecum asemănăror cu cel al lui Ionuţ Bogdan Ştefan este Oana Valentina Mîrţoi, de 13 ani, cu tumoră cu celule gigante agresive la extremitatea femurului stâng. Oana avea […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

