Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Andrei Daniel Mărunţelu. Crede că Dumnezeu a făcut o minune pentru el

with 5 comments

AndreiMaruntelu

Până astăzi nu am ştiut prin ce a trecut Andrei. Am primit cazul său de la Asociaţia PAVEL, mama lui Andrei Daniel Mărunţelu a fost ieri dimineaţă la IOB (Fundeni) şi a dus toate documentele medicale, cerând ajutor pentru el.

Andrei Daniel Mărunţelu este un luptător. Are 20 de ani. La 18 ani muncea, era mecanic auto. Apoi a aflat că are cancer – o tumoră toracală. După 2 ani de chin şi 5 operaţii, mai are un hop şi poate spune că a învins cancerul. Are nevoie de 9.500 de euro până pe 14 martie 2009, pentru un autotransplant cu celule stem. Ultima operaţie a fost făcută în Italia. La spitalul în care a fost internat Andrei – Institutul Rizzoli din Bologna – mamă, soră, prieten şi Înger păzitor i-a fost doamna Elena Buss-Vrabie, o româncă din Fălticeni, care lucrează ca asistentă voluntară. Doamna Elena este de zece ani în Italia şi are grijă de majoritatea pacienţilor veniţi din România.

AndreiMarunteluOperatie1 AndreiMarunteluOperatie2

Am să redau mesajul primit de la Asociaţia PAVEL, mesajul lui Andrei şi apoi emisiunea de la Poveştiri Adevărate – Acasă TV, din 20.01.2009.

Am trimis atasat documentele unui baiat care are nevoie de ajutor. Se numeste Maruntelu Andrei, a fost diagnosticat cu Sarcom Ewing si dupa mai multe demersuri facute in tara a ajuns in Italia, la Bolgna – Institutul Ortopedic Rizzoli. Aici are ca scop efectuarea unui autotransplant. (i-au fost recoltate celule proprii, acestea au fost conservate/pastrate in acel spital) care va avea loc in data de 14 martie 2009. Pentru acesta are nevoie de 9.500 euro (e atasat documentul care certifica suma). E o suma pe care institutul din Bologna o cere, dupa o reducere pe care i-a facut-o. Pana in prezent familia a fost ajutata de Fundatia Mobexpert (13.000 de euro) si noi acum incercam sa-l ajutam cu totii… Alina.

BCR – Sucursala Voluntari

RON: RO 65 RNCB 0093101792060001

EURO: RO 38 RNCB 0093101792060002

Titular: Andrei Mărunţelu

Telefon: 0727 156 465

Str. Becheanului nr. 18 A, Voluntari, CP 077190

Ma numesc Maruntelu Andrei Daniel si sunt in varsta de 20 de ani. Incepand cu anul 2007, ianuarie, m-am simtit foarte rau. In 3 zile am paralizat. Mergand la medic, mi-a dat diagnosticul de tumora toracala, spunandu-mi ca daca nu ma operez va fi si mai rau. Parintii au fost de acord cu operatia, crezand ca voi fi sanatos din nou. Am facut chimioterapie la Fundeni, dar dupa 11 luni, boala a recidivat la coasta dreapta. Am fost supus la a doua operatie, facand citostatice in continuare. Apoi, dupa o investigatie mi s-a spus ca am cancerul mutat la plamani si trebuie din nou operatie. Apoi a urmat altă operaţie, în Italia, aveam câteva fire de pansament uitate la operaţie. Eu am un venit de 207 ron lunar, si parintii mei sunt pensionari pe caz de boala, cu 700 ron amandoi. Am marea rugaminte la dvs. sa ma ajutati si pe mine cu cat puteti. Nu ne mai descurcam din cauza banilor, si as dori sa ma fac bine. Cu ajutorul dvs. si al altor oameni cu sufletul bun, poate visul acesta se va implini. Va multumesc si sa va ajute Dumnezeu. MARUNTELU ANDREI-DANIEL. Str. Becheanului nr. 18 A, Voluntari, CP 077190

Andrei la Poveştiri Adevărate – Acasă TV, 20.01.2009.

UPDATE 5 iunie 2009. Andrei are un site: http://maruntelu-andrei.110mb.com

UPDATE 26 august 2009. Andrei a murit. Era internat la Fundeni. Stop cardio-respirator. Dumnezeu să îl odihnească în pace.

maruntelu8

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Scrisoarea lui Andrei: […]

  2. Am vazut reportajul de pe Acasa. Efectiv m-a socat reactia acelui medic care a uitat un pansament dupa operatie in corpul lui Andrei, pansament care a fost descoperit dupa 10 luni. Pe zi ce trece incepe sa-mi fie din ce in ce mai groaza de acesti medici.Cred ca nu si-a facut nici o clipa probleme pentru greseala facuta.
    Si eu cred ca Dumnezeu a facut o minune pentru Andrei si sper ca minunea sa se repete !

    Simona

    6 Martie 2009 at 15:21

  3. Eu ma gandesc ca in locul lui Adrei putea sa fie oricare altcineva din familia mea sau dintre prietenii mei si atunci ma gandesc ca astfel de medici nu ar trebui sa mai profeseze sub nici o forma.A gresi e omeneste insa sa afirmi cu atat nonsalanta ca n-ai vazut si habar nu ai de situatie e strigator la cer.
    Doamne ajuta-l si mai fa o minune !

    Simona

    6 Martie 2009 at 17:54

  4. Simona, totul stă în noi.

    isabellelorelai

    6 Martie 2009 at 23:20


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

