Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Chiar dacă

with 30 comments

nu prezintă interes, blogul amar şi tăcut împlineşte azi un an şi nişte chestii, fapt pentru care îşi ia o pauză. Se duce să bea o bere în cinstea lui.

ziuabloguluiP.S. Blogul ăsta este special pentru că a fost primit cadou şi cred că din cauza asta a rezistat un an. Eu nu mi-aş fi făcut unul, sincer. Primul articol a fost postat de mama blogului. După care mama blogului mi-a urat bun venit pe blogul meu (ha!). După aia am scris şi eu ceva. Şi încă ceva. Şi gata.


Written by IsabelleLorelai

4 Martie 2009 la 00:00

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani!
    Doamne ajuta!

  2. hmmm, ca sa vezi! Mama a uitat ora la care m-a adus pe lume…eu…am uitat ziua…da’ stiam ca, mai p-acum trebuie sa fie!
    da, l-am facut , dar cel mai important este ca, TU ai stiut ce sa faci cu el! Si faci al naibii de bine!
    La multi ani! Sa traiti!
    Iar mie nu-mi ramane sa-ti spun decat:
    Bine ai venit pe Blogul Tău! Si in noul an ce incepe!

    mesterulmanole

    4 Martie 2009 at 07:03

  3. La mulţi ani, şi la multe postări!
    Intru şi de fiecare dată am o strângere de inimă. O altă tragedie, şi o altă tragedie. Când sunt deprimată şi am impresia că totul e în zadar intru pe blogul tău; fac această terapie. Faptul că alţi oameni au probleme mult mai grave decât mine mă face să înţeleg cât de artificiale sunt grijile mele.
    Îţi dedic postarea de astăzi.
    Te iubim şi suntem alături de tine!

    Gabriela Savitsky

    4 Martie 2009 at 09:32

  4. Gabi,
    MM,
    Gabriela,

    Blogul zice: MULŢUMESC! 😀
    Şi eu la fel 😀

    isabellelorelai

    4 Martie 2009 at 09:55

  5. с днем рождения!

    Vania

    4 Martie 2009 at 09:57

  6. Scumpa Izabella, blogul tau e viata, e bucurie, e renastere…Cand ma surprind ca sunt rea te citesc si-mi trece (cel putin pe moment). LA MULTI ANI!!!DOAMNE AJUTA! Si cat mai multe aripi reconstruite pentru ingerasii suferinzi! La multi ani si o eterna primavara celor despre care scrii…Te imbratisez cu mult drag.

    Dana

    4 Martie 2009 at 10:06

  7. La multi ani ! si sa ne traiesti multi multi ani ! 🙂 :-*

    Simona

    4 Martie 2009 at 12:09

  8. La multi ani si la cat mai multe cazuri rezolvate!

    Ioana

    4 Martie 2009 at 12:13

  9. La multi ani blogului tau si tie si lui MM care l-a facut 😆 ! Isabelle,doresc sa-ti aduca multe bucurii de la implinirea misiunii pe care tu i-ai dat-o blogului.Sa traiti! 🙂

    Elisa

    4 Martie 2009 at 12:39

  10. […] bagajele, sunt afişate pe monitoare, sosirea şi banda rulantă la care ni le recuperăm, încercă Isabelle să restabilească, sigură pe ea, calmul. Fiecare îşi ia geamantanul şi se îndreaptă grăbit spre ieşire, unde se poate  – în […]

  11. LA MULŢI ANI „BLOGULE” 😆 😉
    SĂ CREŞTI MARE ŞI VOINIC FĂRĂ FRICĂ DE NIMIC
    REUŞITE ŞI-UN PUPIC
    ASTA-I !!! 😆

    CELLA

    4 Martie 2009 at 13:39


  12. urarea asta de la tine o ştiu, şi-mi place răuuuuuuuu
    să trăiţi ! LA MULŢI ANI !!! 😆

    CELLA

    4 Martie 2009 at 13:44

  13. La multi ani! Si multi inainte!

    sminchy

    4 Martie 2009 at 14:32

  14. „faptul … mă face” deh. la câte înjurături (şi nu numai,) am primit ieri… e explicabil.

    Gabriela Savitsky

    4 Martie 2009 at 15:01

  15. Sa-ti traiasca!!! Sa ne traiti si impreuna, tu si blogul, sa ajutati cat mai multi oameni. La multi aniiii!!!!!

    Oana

    4 Martie 2009 at 17:00

  16. […] Isabelle, care mi-o zîs să nu ies din casă Nu îi spuneţi că am ieşit, nu de alta, dar azi blogul ei împlineşte un an de existenţă şi nu vrem s-o supărăm La mulţi ani, blog de […]

  17. Mulţumesc 😀
    Aia cu să trăiţi îmi place 😆
    (Gabriela, am corectat – şi nu-i mai lăsa să te înjure, la naiba!)

    isabellelorelai

    4 Martie 2009 at 21:43

  18. Felicitari,Isabelle si la multi ani.
    Pup.

    Mary

    4 Martie 2009 at 22:17

  19. Sa cresti mare si cuminte,
    Multi ani de-acu-nainte
    S-ai parte de fericire
    Sanatate si iubire,
    De tot ce-i mai bun pe lume
    De la mine ganduri bune
    S-ajungi 100 de ani
    Mult noroc si LA MULTI ANI!:)

    Simona

    4 Martie 2009 at 22:28

  20. La multi ani!
    N-am stiut cine e mama blogului si cum l-ai primit.Acum am aflat povestea lui si e minunata!
    la fel si tu,Isabellelorelai!
    Multa sanatate si la cat mai multi ani!
    Gabi.
    http://www.riversongs.com/greetings/happy_birthday.html

    g1b2i3

    4 Martie 2009 at 22:37

  21. La multi ani, blogule de Isabelle! La multi ani si stapanei! 🙂

    Satmareanca

    4 Martie 2009 at 22:44

  22. Mulţumesc!
    Mulţumeşte şi blogul, evident 😀

    isabellelorelai

    4 Martie 2009 at 23:08

  23. La multi ani!
    Sanatate si bucurie.

    Ramona

    4 Martie 2009 at 23:18

  24. Sper ca pauza să nu fie prea mare, mai ai de scris CEVA şi încă CEVA… Noi aşteptăm!
    Până atunci beau şi eu o bere în cinstea blogului, beau mai multe beri, chiar şi altceva, în cinstea ta şi a „mamei” şi cu tot dragul urez şi eu „La mulţi ani!” cu cât mai multe şi frumoase întâlniri reale şi virtuale, cu prietenii şi cititorii blogului!

    mary_lou

    5 Martie 2009 at 15:19

  25. un an in care ai ajutat o multime de oameni…
    e vreunul pe aici, care sa iti multumeasca…?…
    sau vin la tine doar cind au interes…???
    de 6 luni ii urmaresc… toate ca toate, caracterul ne strica…
    nu stiu cum rezisti la atita ingratitudine, nu stiu…

    valentina

    6 Martie 2009 at 18:26

  26. Vaentina, de asta ai dispărut? Nu te mai gândi, te rog. Bine că eşti prin preajmă.

    isabellelorelai

    6 Martie 2009 at 23:24


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

