Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Laurenţiu Tudorache visează să fie mare şi Moş Crăciun pentru copiii bolnavi din spitale. Iar eu îl caut pe Mădălin Voicu

with 39 comments

Dacă aveţi prejudecăţi nu citiţi ce urmează. Cazul lui Laurenţiu Ionel Tudorache l-am primit de la Alina Mitroi, asistent social la Asociaţia PAVEL. Laurenţiu Tudorache are 12 ani şi cancer. Laurenţiu Tudorache este de etnie rromă şi este creştin ortodox. Pe domnul Mădălin Voicu îl caut pentru că l-am auzit odată spunând că ţiganii nu îşi părăsesc copiii. Iar Laurenţiu a fost părăsit de tatăl său, în momentul în care a aflat că băiatul său are cancer. Cică s-a speriat… Îl caut pe domnul Mădălin Voicu în speranţa că şi el, împreună cu alte persoane cu suflet bun, îl vor ajuta pe Laurenţiu.

laurentiutudorache1Mesajul, aşa cum l-am primit:

Fizic, este imobilizat intr-un scaun cu rotile. Psihic, nimic nu i se pare imposibil de castigat. Ii place mereu sa fie fotografiat, este docil si sta de mult timp in spital pentru ca i-a promis bunicii ca se intoarce acasa numai pe picioarele lui. Se numeste Tudorache Laurentiu, are 12 ani si a fost diagnosticat cu tumora lombara anul trecut in septembrie. Cand au aparut simptomele se afla in grija tatalui, tatal s-a speriat, l-a parasit. Acum a fost preluat de mama sa (pe care nu o vazuse de 4 ani, din cauza inderdictiilor puse de tata…) si de cele trei surori (n.b. două sunt studente cu bursă, iar una este însoţitor personal al copilului; mama este şomeră). A trecut printr-o operatie si totul pare sa se indrepte pe un fagas normal. Pana atunci insa are nevoie de mancare buna, haine curate iar resursele s-au redus… V-am spus zilele trecute ca avem cateva cazuri pe sectie care au nevoie de ajutor. Nu au un cont deschis inca. Laurenţiu este internat la Institutul Oncologic Bucuresti, etaj 5, sectia de oncopediatrie – la dr. Monica Dragomir.

Dacă aveţi vreo idee cum îl putem ajuta şi pe Laurenţiu: Institutul Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” Bucureşti – Centrul de Resurse şi Servicii P.A.V.E.L., parter, camera 116, Şoseaua Fundeni nr. 252, cod 022338, sector 2, Bucureşti. TelVerde 0800 800 421. Tel/Fax: 021 311 27 00. Tel: 021 318 32 69, interior 1551.

laurentiu-3 laurentiu-4

În decembrie 2008, Laurenţiu îi scria lui Moş Crăciun:

Dragă Moş Crăciun, mă numesc Tudorache Laurenţiu Ionel şi am 12 ani. Sunt din judeţul Prahova, sat Poiana, comuna Vărbilău. Sunt internat din septembrie, pe 12. Tocmai când mă pregăteam de şcoală m-a răpus boala. Sunt clasa a VI-a. De atunci sunt în spitale, Budimex şi Institutul Oncologic Bucureşti. Medicii spun că am tumoare pe coloană şi nu mai pot să merg. Merg în căruţ şi mi-e tare greu. Dragă Moş Crăciun, aş vrea din nou să merg în picioare să-mi dai şi mie bucurie să fiu sănătos să mă duc acasă să merg la şcoală. Aş mai vrea şi-mi doresc demult un ATV mai mic să pot să mă duc la şcoală cu el. Dragă Moş Crăciun îţi mulţumesc mult. Chiar dacă nu îmi aduci nimic eu tot te iubesc. Când o să fiu mare şi o să mă fac bine aş vrea să fiu şi eu Moş Crăciun pentru toţi copiii din spitale.

Laurenţiu a avut 13 ani şi cancer. Laurenţiu nu mai este…

Dumnezeu să te odihnească în pace, Laurenţiu. 13 septembrie 2009.

.

Steluţele de mare

.

39 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. laurentiule fi tare varule ca nu te lasa dumnezeu asa si sti ca noi toti suntem langa tine

    ilie

    24 Aprilie 2009 at 20:34

  2. este varul meu si vreau sa il ajut pana se va putea ……tot ce va fi necesar pentru varul meu tudorache laurentiu ionel va fi cumparat de mine si de catre parinti mei si ceilalti oameni milostivi care vor sa ne ajute.tw pup varu meu si astept clipa cand vei puteam merge ca inainte

    vlady

    8 Iulie 2009 at 23:11

  3. Lauras,fratiorule, tu esti lumina noastra,fii tare.Dumnezeu sa te binecuvinteze!

    tudorache alina

    1 Septembrie 2009 at 13:27

  4. laurentiu varul meu a decedat din pacate pe data de 14 septembrie la el acasa intr-o casuta mica care nici aia nu e a lui e a bunicilor lui dupa un an si doua zile dupa ce a fost internat in spital.

    DUMNEZEU SA-L IERTEEEEE

    ilie

    17 Septembrie 2009 at 15:47

  5. Tragedia sa intamplat din cauza……..dar dumnezeu e mare si vede totul la 2 zile dupa ce a murit laurentiu varu meu ca sa nu fie singur in imparatia cerului chiar daca are pe fratele lui mort de la varsta de 6luni si pe unchiul lui decedat inainte cu o luna sa se depisteze boala lui el a vrut ca si bunicul lui sa fie cu el si la numai doua zile de cand a murit…..,,,, la luat pe bunicul lui cu el laurentiu a decedat pe data de 13 septembrie iar bunicul lui pe data de 15 septembrie urmand ca dupa doua zile de la inmormantarea lui sa fie urmat de bunicul lui…..

    DuMnEzeu Sa-i Ierte…..,

    ilie

    17 Septembrie 2009 at 15:52

  6. Lauras,a lasat un gol imens in viata mea…am pierdut tot ce aveam mai drag,speranta mea,ingerasul meu…
    Lauras,toata viata vei ramane in inima mea, fratiorul meu drag,
    Lauras mi-e doooor de tineee…………….
    Doamnee,prea greu,PREA GREU…

    tudorache alina

    21 Septembrie 2009 at 14:20

  7. sunt cristina aidiu meu e cristina_cris8615

    cristina

    11 Ianuarie 2010 at 18:15

  8. condoleante familiei si surorilor din partea cristinei

    cristina

    11 Ianuarie 2010 at 18:17

  9. Au trecut aproape 5 luni, decand Lauras nu mai este… Imi arde inima in mine de dorul lui,il strig: Lauras,Lauras unde esti,unde printul meu drag,am atata nevoie de tine,de intelepciunea ta,de rasul tau,de chipul tau ,ooof mai Lauras…
    Cand credeam ca o sa fim frati cu adevarat,ai plecat iar…pe veci…
    Lauras, MI-E DOR DE TINEEE…LAURASUL MEU.LAURASA MEA

    ALINA

    19 Ianuarie 2010 at 10:50

  10. Bolnav de cancer la 24 de ani

    Mă numesc Magyara Rudolf Leonard, am 24 de ani şi bani prea puţini pentru a-mi permite medicamentele necesare tratării afecţiunilor de care sufăr. Nu am pe nimeni, am crescut, de la un an, în mai multe case de copii din Sibiu, iar de la 18 ani sunt pe drumuri. Acum dorm la un adăpost de noapte din Sibiu şi nu pot munci pentru că medicii mi-au interzis efortul fizic. Sufăr de ciroză hepatică, ulcer, leucemie şi scolioză toracică şi am nevoie, lunar, de medicamente în valoare de aproape cinci milioane de lei pentru a putea urma tratamentul prescris de medici. Mă adresez oamenilor cu suflet şi credinţă în Dumnezeu să mă ajute pentru a putea continua acest tratament.

    Vă rog ajutaţi-mă dacă nu pot să mor.

    E-mail: rudolfleonard@yahoo.com

    Telefon: 0757205495

    Vă mulţumesc anticipat.

    Boală, disperare, durere, neajutorare şi câte sinonime ar putea descrie situaţia acestui om. În jurul nostru în fiecare zi mor oameni. Mor sau trăiesc cu o frică teribilă de moarte din cauza indiferenţei noastre. În fiecare zi semenii noştri duc poveri grele în sufletele lor. Cine dintre noi este gata să întindă o mână de ajutor???

    Nu pot să ajut acest om financiar, dar vreau prin acest anunţ să sesizez pe cei care nu stau cu mâna întinsă şi pot să pună ceva deoparte ca să contribuie la această nevoie. Dumnezeu spune că: religiunea curată şi neîntinată înaintea Lui constă în cercetarea văduvelor şi orfanilor în necazurile lor. (Iacov 1). Tu ce faci în acest sens. Contribuie şi tu la salvarea lui Rudolf. Am aflat despre situaţia lui de la el, când a lăsat mesajul de mai sus într-un comentariu pe acest blog. Trimite acest mesaj tuturor celor care ar putea să dea o mână de ajutor.

    rudolf leonard

    15 Februarie 2010 at 11:16

  11. Varule dekan ai plekat dintre noi nustiu ce sa ma fak tu erai intotdeauna cu mene si la bene si la greu,dc dumnezeu tea luat fara sami iau larevedere de la tine..lauras kat oi trai io tu mereu o sa rami in inima mea .Dumnezeu sa te binecuvanteze :((:((:((

    beatrice

    1 Martie 2010 at 22:25

  12. Doamneee, unde esti tu Doamnee?
    Lauras, mie dor rau de tine, stiu ca tu ma auzi,imi arde sufletu sa te vad,sa te aud, sa-mi vorbesti cum sti tu mai bine,sa plangem amandoi, sa radem cum ma faceai tu sa rad…OOOOf mai Lauras.
    Lauras eu te astept, tu niciodata nu ma lasai sa plang dupa tine, te mai rog odata,vino si ia-ma cu tine…
    LAURAS, MI-E PREA DOR DE TINEEE, NU POT SA STAU O ZI FARA SA TE PLANG,ITI SARUT POZELE CU TINE CARE SUNT ATAT DE RECI, NU MAI POT TRAI FARA TINE MAI LAURAS.
    Daca as da timpul inapoi, macar o zi cand erai tu bine, sa ma satur si eu de printul meu, copilasul meu,mai Lauras, fratiorul la care TIN TOATA VIATA.
    Pentru mine, mai Lauras, tu ai fost si ramai inima mea. Mi-e dor rau de tine, nimic nu imi stinge FOCUL din inima…Hai acasa mai Lauras, la mama, la fete… Ai grija tu singur de tine mosule si iti multumesc pentru fiecare vis in care vi la mine
    Domnul sa te binecuvanteze Lauras…

    tudorache alina

    8 Martie 2010 at 11:43

  13. Un dor nebun m-a cuprins in dimineata asta… tot de tine Lauras , de printul meu drag…
    Doamne da-mi putere sa te inteleg, Lauras, Lauraaaas, mie dor rau de tine mai lAURAS, am un gol in viata, in suflet fara tine mai Lauras…

    tudorache alina

    16 Martie 2010 at 09:20

  14. Lauras, unde esti mai Lauras…
    Lauras, mi-e dor de tine mosulica…Mai Lauras

    tudorache alina

    26 Martie 2010 at 09:44

  15. Lauras, mi-e dor rau de tine.
    Mai Lauras vreau sa te vad…of mai Lauras

    tudorache alina

    31 Martie 2010 at 15:06

  16. Lauras, atata nevoie am de tine, of mai Lauras.
    Mi-e dooor de tine mai Lauras, mosulica al meu…fratiorul meu drag si scump…

    tudorache alina

    9 Aprilie 2010 at 11:50

  17. Lauras, regele si imparatul meu, icoana sfanta la care ma gandesc … de-ai veni o fuga, cum veneai pe furis la mama… Mai Lauras, stiu ca ma auzi, alina focu cel am in suflet …LAURAS…lAURASA MICA SI FRUMOASA

    tudorache alina

    12 Aprilie 2010 at 12:36

  18. Lauras, Lauras, mai Lauras cand vii si la mine mosule?, mi-e dooooooor de manutele tale, de rasul tau
    Haiiii mai Lauras…

    tudorache alina

    7 Mai 2010 at 13:14

  19. Lauraaaaaas, printul meu…
    of mai Lauras….fratiorul meu drag…

    tudorache alina

    28 Mai 2010 at 14:03

  20. Lauras, am mii si miii de ganduri cu tine, MI-E DOOOOR MULT DE TINE MAI LAURAS, INGERUL MEU. Laur sa sti ca NICIODATA in NICI O ZI nu te voi uita, tu esti viata mea, Lauras vino si ia-ma cu tine, ia-ma si pe mine, am sa vin dupa tine mai Lauras .Nu te las singur, ia-ma tu si pe mine . te rog mai Lauras, te rog mult ca mi-e prea dor de chipul tau, vorba ta , manutele tale,ochisorii tai mici…ooooof Lauraaaas….

    tudorache alina

    28 Mai 2010 at 14:14

  21. Lauraaaas, mosulica, iarta-ma ca nu am trecut la tine, nu esti tu acolo, eu vreau sa te astept sa vii, acasa la fete, la mama, of …Lauras ma auzi, scriu si plang mi-e dor de tine rau, LAURASA MEA DRAGA…
    Mai Lauras tu nu mai vii deloc?
    nu mai sta suparat si vino, te rog mult, trezeste-te ca nu mai putem mai Lauras fara tine,
    LAURAAAS, MOSULICAA

    tudorache alina

    4 Iunie 2010 at 13:50

  22. sunt aproape 9 luni … ink t mai astept sa vi p bicicleta fuga fuga mi.e dor d tine in fiekare dim kand ma trezesc sper k tot c am trait este un kosmar…dar apoi ma trezesc la realitate…nu vreau sa ma arat in fata mamei k sufar…si ea kred k face acelasi lukru fata de noi…nu te voi uita niciodata…tu esti si vei fi un erou n.am s uit niciodata ultimele tale kuvinte te voi iubi mereu …

    dafy

    17 Iunie 2010 at 10:58

  23. Lauras, Lauras, Misule…domnul sa te binecuvinteze…
    ooof printul meu drag…vei ramane in inima mea TOATA VIATA, ai un loc special asa cum esti tu…Mi-e dor de tine, Lauras…ia-ma cu tine si pe mine, te rog …vreau sa te vad…Laurasa mica…

    tudorache alina

    12 Iulie 2010 at 09:31

  24. Azi s-a implinit 1 an de durere…suferinta… LAURAS…
    Lauras mi-e dor rau de tine, tu stii ca esti si vei ramane inima si sufletul meu.
    Iti multumesc Lauras ca tu ai grija de mine si ma rog la Dumnezeu sa fim impreuna cand voi venii si eu …in cer…
    De 1 saptamana ma tot inteapa inima, mi-e dor rau de tine frate, mai Laurasa mica si frumoasa, cum pot eu sa te uit? NICIODATA mai Lauras ca tu esti ingerul meu si durerea asta grea e lipsa ta mai Lauras. Lauras iarta-ma pentru toate relele care le-am facut si sa stii ca te iubesc si te respect toata viata pentru ca meriti.
    Mi-e dor rau de tine Laura…Aurasul meu scump si drag…

    tudorache alina

    15 Septembrie 2010 at 14:05

  25. un an si trei luni… park ieri imi promiteai k nu o s t lasi…pt mn esti viu ma indrumi si akm in viata si nu e zi sa nu ma gandesk de ce doamne de ce mai bine ma luai pe mn sa numai vad atata suferinta si dor eu numai pot sa.mi revin nu te voi uita fratiorule si nu iti voi uita ochii tai negrii si buzele tale rosii kiar si in ultima klipa nu mai vad kopil asa de frumos incerk sa te regasesk printre kopii dar nu te vad…te am in minte kontinuu esti k un sfant pt mine mi.e dor de tine fratioru meu mi.e dor de tine…

    dafy

    28 Noiembrie 2010 at 19:36

  26. au venit sarbatorile … numai au niciun farmec acum … sunt fara culoare fara sens…nimic numai este ca inainte …aveam atata nevoie de tine …mi.e dor de tine si de noi cum eram inainte…nimic nu va mai fi ca inainte fara tine mi.e dor de tine

    dafy

    31 Decembrie 2010 at 16:04

  27. Dumnezeu sal ierte!Dar totusi sa nu mintim si sa spunem adevarul…ca pe laurentiu nu l-a parasit tatal sau cand a aflat ca e bonlav , nu la parasit nici odata , din potriva cand a aflat ca a murit a vrut sa se ucida si el singur si l-a iubit foarte mult si il iubeste in continuare.

    admin

    30 Aprilie 2011 at 19:20

  28. Chiar si acum dupa 2 ani lauras a ramas in inimile noastre de parca ieri sar fi dus .
    Stiu ca dumnezeu are grija de el si ii multumesc domnului toata viata ca a facut cum a fost mai bine si ca il tine bine acolo in cer

    vladut

    14 Octombrie 2011 at 22:15

  29. nu mi vine sa cred nici acum nu m.am obisnuit fara tine chiar daca acum am cea mai frumoasa fetita din univers si am familia mea fericita tot imi lipsestI TU Viata mea inca mai sper k tu vei veni parca de undeva departe si vei sta ku noi makar 5minute … park suntem blestemati sa ne friga inima de dor… buzele tale rosii ochii tai … sti viu in mintea si in inima mea…multumesc din suflet isabellelorelai’s Weblog k pastreaza vie amintirea fratelui meu multa sanatate

    dafy

    3 Aprilie 2012 at 19:33

  30. Lauras….Laur…DOR E MULT PREA PUTIN SPUS…Ma arde in suflet si nici lacrimi nu mai am sa plang.Daca Dumnezeu asa a vrut..ca tu sa nu stai cu noi…mi-e tare greu mai Lauras..te-am visat mare…tu esti cel mai curat si sfant om di viata mea…Dumnezeu sa te binecuvinteze Laurasa mica

    alina

    30 Noiembrie 2013 at 15:29

  31. au trecut 4 ani grei..am imbatranit de atata suferinta….o singura zi mi-ar sa te vad si mi-ar ajunge cat o viata, Lauras ,scumpul meu fratior, Lauras

    alina

    30 Noiembrie 2013 at 15:32

  32. Lauras…aurasa mica…mai Misulica… am un bolovan in respiratie, e greu pe inima …mai Lauras…niciodata NU TE VOI UITA, tu esti singurul meu Dumnezeu.

    alina

    10 Februarie 2014 at 19:43

  33. Au trcut cinci ani fratiorul meu si tu inca esti viu pe aceasta pagina multumesc mult isabellelorelai blog spitalului oncologic care si.au dat toata silinta dar din pacate viata a fost dura cu lauras nu a putut invinge ac boala care din pacate loveste persoane fara niciun ajutor nevinovate si fara de pacat …ma gandesc mereu cum ar fi fost daca tu erai in viata sigur te.ai fi ucat cu fata mea cu fata alinei sau a iulianei cred ca tu ai avut grija sa ne dai fete ca tu sa ramai unikat esti si vei fi ca un inger pt noi…eu una sper ca ne vom revedea odata langa domnul cnd vom fi si de acolo niciodata nu ne vom mai despartii…intr,o lume unde nu exista hotarari judecatoresti stupide interdictii pe baza de nebunie sau ambitie intr.o lume unde nu exista nici durere nici griji si nici foamete acolo dumnezeu te.a odihnit si sper ca frumoasa copilarie pe care ar fi trebuit sa o ai sa compenseze cu frumusetea raiului in care nu toata lumea ajunge…tu esti ingerul nostru dormi in pace…

    dafina toader

    16 Iunie 2014 at 21:25

    • Au trecut aproape șapte ani lauras întotdeauna mă gândesc la tine akm o ai și p mamaie aproape de tine stm neputinciosi … Kata durere kat nekaz laurasu meu ai fost puternic ai luat T totul asupra ta îngerașul meu timpul trece dar ești în inima mea mă gândesc l tn tot timpul mă gândesc k poate ne vom revedea vreodată lângă Domnul knd vom fi și de.acolo niciodată nu ne vom mai despărți laurasu meu

      dafi

      16 Martie 2016 at 09:42

    • Mulțumim isabellelorelai blog pt k ne păstrează vie amintirea frățiorului nostru drag multă sănătate și putere de munk
      Odihnește,te în pace lauras

      dafi

      16 Martie 2016 at 15:42

    • Ai fost și vei fi lângă noi întotdeauna akum e lg tine si mamaie ….. Au trekut șapte ani aproape știu k sufletul tău e lângă noi mereu …. Mi.e greu să văd kopii de seama ta aproape oameni…si mi.e ink rușine sa. L întreb de ce doamnee de ce…. Knd știu ….. Și.am învățat k fericirea în viață este binele copiilor nu împărțirea copiilor nu …. Nu despărțirea lor nu o mama ku lakrimi toată viața pe obraz …. Ajuta.ne doamne întăreste.ne să ne putem creste copii si sa avem grija de mama…amin…

      toader dafy

      17 Aprilie 2016 at 00:04

  34. Mulțumim isabellelorelai blog pt k ne păstrează vie amintirea frățiorului nostru drag multă sănătate și putere de munk
    Odihnește,te în pace lauras

    dafi

    16 Martie 2016 at 15:39


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

