Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Mi-aş vrea veşmântul rupt din cerul pur

with 10 comments

desert-1280x1024

Mi-aş vrea veşmântul rupt din cerul pur,

Ţesut din aur şi argint şi umbre,

Tivit cu soare, noapte şi azur,

Şi cu paing de raze şi penumbre,

Şi la picioare-aş vrea să ţi-l aştern.

Dar sunt sărac – şi nu am decât vise.

Să calci uşor când visele se cern,

Căci calci pe vise – şi pot fi ucise.

W.B. Yeats

Written by IsabelleLorelai

1 Martie 2009 la 10:06

Publicat în fotografie, poezie

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

    • Gabi (2în1) mulţumesc!
      (astăzi blogul s-a comportat ciudat, a trimis comentariile în spam, acum le culeg, ca pe ghiocei 😀 )

      isabellelorelai

      1 Martie 2009 at 23:15

  1. Draga Isabellelorelai,versurile astea m-au cam intristat.Se potrivesc multora dintre noi,simt ca azi esti mai trista.
    Am trecut sa-ti las ceva frumos care sa-ti insenineze ziua inceputului de primavara.
    http://www.riversongs.com/cards/butterfly_day.html

    g1b2i3

    1 Martie 2009 at 15:36

    • Gabi, triste dar frumoase. Are şi tristeţea frumuseţea ei, într-un final.
      Mulţumesc, o primăvară frumoasă îţi doresc.

      isabellelorelai

      1 Martie 2009 at 23:18

  2. Mi-e şi teamă să păşesc. Să nu calc pe visele cuiva.

    (Ţi-am răspuns; îmi cer încă odată scuze că nu m-am uitat mai demult.)

    Gabriela Savitsky

    1 Martie 2009 at 19:06

  3. Primavara frumoasa, Isa!

    Oana

    1 Martie 2009 at 23:10

  4. Parfum suav de ghiocei,purtand o primavara-n ei,un soare cald si luminos, sa porti in piept…te rog frumos…

    1 Martie sa-ti aduca numai bucurii, sanatate si indeplinirea tuturor dorintelor

    Simona

    1 Martie 2009 at 23:49


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

