Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Despre lene

with 16 comments

lazymansdogwalk

– Numele meu este Bob şi sunt leneş.

– Salut, Bob!

– Bine ai venit, Bob!

– Am venit să vă împărtăşesc o mare bucurie. N-am mai lenevit de doi ani, trei luni, patru săptămîni şi două zile.

– Bravo, Bob! Suntem mîndri de tine.

Aplauze pentru Bob.

– Numele meu este Jackie. Sunt leneşă. Am reuşit să mă abţin două luni, dar aseară, în loc să mă duc să fac jogging, am stat acasă şi am zăcut pe canapea.

– Huo, Jackie! Ruşine!

Huiduieli pentru Jackie.

– Numele meu este…


Dacă vreţi să aflaţi, citiţi cartea. Proză scurtă. Fără canguri. De Lucia Verona.


luciaverona

Bloggerii şi cititorii de bloguri cîştigători care nu şi-au ridicat premiile pot afla – de aici – că există o problemă.


cartefaracanguri

Bloggerii şi cititorii cîştigători dar şi necîştigători, prezenţi la eveniment, au povestit: M, C, AN, L, O, BF.


oana

chinezu

adriannastase

Eu mi-am ales:

Preferată: Caracatiţa. Pentru că m-a păcălit. Mă aşteptam la alt final.

O, daaa: Trash story. Pentru că în fiecare dintre „unii” zace un preşedinte. Măcar de bloc. Prin alte părţi se numeşte administrator. La noi se numeşte preşedinte şi este visul oricărui mic dictator ratat. Care ajunge la gunoi, într-un final.

De acord: Pe sfoară. Da, soluţia este minunată pentru zborurile lungi, în special spre New York. Cu Alitalia. Pline cu italieni, cum altfel. Care vorbesc înfiorător de mult şi tare. După 12 ore cu ăştia în avion…

Şi, desigur: Despre lene. Din motive lesne de înţeles nu mai spun de ce.

Ce cred: Supravieţuitorul – merită o carte doar a lui.

P.S. În cinstea scriitoarei am scris cu î din i, nu din a. Că se apropie 4 martie.

Written by IsabelleLorelai

24 Februarie 2009 la 00:44

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si mie mi-a placut Caracatita. Mama, ce ne-a mai pus la citit, Lucia 😀

    Oana

    24 Februarie 2009 at 00:48

  2. Crezi ca de aia? Probabil 😆 Dar si nevasta lui Juan a fost cool rau 😛

    Oana

    24 Februarie 2009 at 00:57

  3. lasa, lasa, ca am vazut io cum susoteai cu oana pe acolo
    nu i-am spus luciei
    dar daca da o bere data viitoare va torn 😀

    chinezu

    24 Februarie 2009 at 07:19

  4. sadice sunteţi amîndouă 😛
    las’ că io n-am canguri da’ vine ea, apa, şi pă moara mea 😉
    eu scriu doar cu „î” din „i”, mi se pare normal, aşa am învăţat şi „modele” lingvistice gen hai să ne aflăm şi noi în treabă năucint limba şi pe cei care şi-aşa nu o vorbesc/scriu corect, n-au cum să mă mai atingă; dl.Pruteanu mi-a dat dreptate, eu consider că doar România şi derivatele lingvistice primesc „î” din „a”, aşa … din respect, să nu zic vorba aia 😉

    CELLA

    24 Februarie 2009 at 09:15

    • Cella, ba eu mai puţin decât Oana să ştii, că mi-a fost milă de funcţionarul ascuns în armură 😀
      Referitor la scriere, aşa m-am obişnuit. Totul a plecat de la rugămintea unui om pe care îl respect foarte mult şi care ne-a rugat, pe cei care lucram în preajma dânsului, să respectăm cerinţa. Repet: RUGAT, nu impus. Ştii cum se numeşte?

      isabellelorelai

      24 Februarie 2009 at 09:56

  5. p.s. – mă refeream la „ăia” cu DOOM desigur, m-au năucit în aşa măsură că nici măcar la emisiunea de gen de la tvr.cultural nu mă mai uit 😆

    CELLA

    24 Februarie 2009 at 09:18

    • Cella, oare cum „or scrie” analfabeţii care au luat carnete de conducere? Ai văzut faza, la tv?
      Frateeeeeeeee….

      isabellelorelai

      24 Februarie 2009 at 09:58

  6. DA 😆 şi eu îl respect la fel de mult

    CELLA

    24 Februarie 2009 at 09:58

  7. n-am văzut că la ştiri şi „tolkşoaie” nu mă mai uit decît în „caz de forţă majoră”, îmi strică rău „fengşuiu”, mă enervez instant şi am renunţat

    CELLA

    24 Februarie 2009 at 10:01

    • Cella, ba eu la alea de seară mă uit, să nu pierd din vedere în ce lume de rahat trăiesc. Uite colea cum se proceda: dacă răspunsul la chestionar era A, atunci poliţistul cinstit îi arăta analfabetului un deget; dacă răspunsul era B, îi arăta 2 degete. Şi tot aşa. Acum, ce să zic, m-am tot întrebat: de unde mama naibii ştia analfabetul să numere? Degete, vreau să zic. 😀 Vezi, în fiecare om zace un mic geniu…

      isabellelorelai

      24 Februarie 2009 at 10:08

  8. Ioi, da, sa trimit cartea, merci 😉

    Oana

    24 Februarie 2009 at 15:00


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

