Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Time Out. Pentru „Fără canguri”

with 18 comments

loaded-kangaroo

Blogul aici de faţă a câştigat un premiu pentru că are blogroll-ul bogat. Altă categorie nu s-a găsit la concursul de dat cărţi. Şi mi se pare normal. De la Cella i „se trage”. Care a încercat tot felul de manevre şi, constatându-se că blogul lacrimogen şi macabru pe alocuri este totuşi alfabetizat, s-a găsit o categorie, aia cu blogroll-ul. Bieţii oameni ce să facă? De juriu zic.

Deci: Mulţumiri!

Luciei Verona – care a iniţiat concursul şi care ne dă câte o carte cadou (deşi este criză);

Cellei – care a propus (deşi nu are blog) şi care mi-a explicat, ca la proşti, despre ce este vorba în propoziţie;

Unchiului Vania – care a susţinut (fapt pentru care împart premiul cu el);

– Lui Nea Costache – care a votat (habar nu am de ce dar mi-a plăcut);

Oanei Stoica-Mujea – care a susţinut (deşi nu m-a felicitat dar nu-i nimic);

Juriului – care nu s-a lăsat influenţat de faptul că blogul Luciei Verona nu era în blogroll-ul meu (asta a fost o manevră personală).

laureatfaracanguri2P.S. Tre’ să mai mulţumesc cuiva? Ziceţi cui, că asta este simplu.

Premiul este o carte şi face parte din categoria mai lăsaţi naibii teveul şi alte alea, mai puneţi şi voi mâna pe o carte şi citiţi, că face bine la psihic.


LUCIA VERONA

FĂRĂ CANGURI

Proza scurtă a Luciei Verona are ingeniozitatea pieselor sale de teatru ca şi surprizele şi răsucirile de acţiune pe care doar un dramaturg le poate pune în scenă. Textele sunt remarcabile prin varietate şi prin ingeniozitatea în crescendo care se etalează în fiecare. Nici un moment de plictiseală! Iată deviza unei autoare care scrie mai ales pentru propriul divertisment”. – Horia Gârbea.

Lansarea volumului de proză „Fără canguri” de Lucia Verona, apărut la editura Tracus Arte, va avea loc vineri, 20 februarie 2009, orele 14.00, în Sala Oglinzilor de la Uniunea Scriitorilor, Calea Victoriei 115, sector 1, Bucureşti (precum vedeţi nu avem canguri dar avem oglinzi).

Cartea va fi prezentată de scriitorii Cornelia Maria Savu şi Horia Gârbea.

Sunteţi invitaţi cu toţii (aşa zice Lucia Verona).

Câştigătorii premiilor „Fără canguri” vor primi, cu această ocazie, premiile.

luciaverona4c

Pentru reclamaţii (dacă sunteţi furioşi):

http://luciaverona.blogspot.com

Despre concurs, Gala premiilor şi câştigătorii (dacă sunteţi curioşi):

http://luciaverona.blogspot.com/2009/02/premiile-fara-canguri-transmisiune-live.html

Despre Lucia Verona (aşa, de informare):

http://ro.wikipedia.org/wiki/Lucia_Verona

http://www.luciaverona.ro/indexen.htm

Despre „Fără canguri” (ca să vedeţi că sigur există, nu e vrăjeală):

http://www.tamada.ro/product–fara-canguri–19981.html

afis_lansare_lucia_verona2

Written by IsabelleLorelai

18 Februarie 2009 la 13:21

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 😆 eu mulţumesc ( să fie clar 😉 )
    am şutit canguru’ că-i „în tendinţe”

    CELLA

    18 Februarie 2009 at 14:07

  2. Te felicit acum!!!! Felicitari multe, multe! Si scuze, dar cu drumurile si bunica ce tre pazita, am omis. Iertare, iertare de trei ori iertare! Important e ca ai un cangur, conteaza prea putin la ce categorie 😀 Acum avem toate trei cangurul nostru 🙂

    Oana

    18 Februarie 2009 at 14:20

    • Merline,
      Nu aici măi, pe blog la Lucia, te-ai dat cu Nenea Cosmos…
      Bun.
      Avem canguri. Întrebarea este: ce facem cu ei? 😀
      (glumesc)

      isabellelorelai

      19 Februarie 2009 at 12:20

  3. Eu nu fac reclamaţii, trag concluzii…

    Vania

    18 Februarie 2009 at 17:04

  4. Nu mai ştiu dacă a fost propunerea Cellei, dar e posibil. Oricum, îţi spun de ce ţi-am dat premiul pentru blogroll – este o foarte bogată, deci foarte utilă, sursă de informaţii în domeniul social. Poate şi pentru că am lucrat în domeniu, pentru mine este foarte important.
    Îţi mulţumesc pentru prezentare şi te aştept la lansarea de vineri.

    Lucia Verona

    18 Februarie 2009 at 19:01

    • Lucia, sigur a fost a Cellei, după ce mi-a explicat despre ce este vorba şi mi-a arătat link-ul am găsit propunerea ei.
      Mulţumesc pentru premiu.
      Vin negreşit.

      isabellelorelai

      19 Februarie 2009 at 12:17

  5. a, ce grozav, stiam de concurs, dar nu prea aveam cum sa particip ;-?

    felicitaaari! 😀 lectura placuta la cartea fara canguri 😀

    jo212

    18 Februarie 2009 at 19:54

    • Jo, nici eu nu am ştiut, am fost propusă.
      Mulţumesc!
      Hai vineri, la Uniunea Scriitorilor.

      isabellelorelai

      19 Februarie 2009 at 12:18

  6. Te felicit,Isabellelorelai pentru premiu. 🙂
    meriti sa fii premiata!
    Stii,aseara am vazut pe RTv o emisiune,Realitatea Zilei in care au fost prezentate povesti adevarate despre oameni.
    Nu m-am putut stapani sa nu-mi fac un cont pe forumul lor si sa-i felicit pentru emisiune.
    De acum,blogul cu Umanitare nu va mai fi uitat printrun colt al forumului,acolo vor fi cunoscute cazurile care au nevoie de ajutor si povestile oamenilor deosebiti.
    O zi minunata!

    g1b2i3

    19 Februarie 2009 at 08:18

  7. M-am dat cu Nenea Cosmos? E posibil, in nebunia din acea seara, Dumnezeu mai stie ce facui? Ca am facut ce am facut, dar nu recunosc nimic, eram sub influenta bauturilor alcoolice 😀

    Oana

    19 Februarie 2009 at 16:22

  8. Felicitari, Isa.Era momentul .N-ai mai fost premiata de la scoala, nu-i asa ?
    As fi vrut, din toata inima, sa onorez vineri „cangurii”.Din pacate, sunt angajata in alte proiecte(cum se spune acum, in noul limbaj de lemn)ha,ha,ha.

    zinca beiu

    19 Februarie 2009 at 20:07

    • Zinca, mai am vreo două decoraţii, de pe la neşte preşedinţi, da’ alea nu se pun. 😀
      Se zice că nu-ţi permite agenda 😀

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 00:26

  9. Ne vedem maine?

    Oana

    20 Februarie 2009 at 01:05

    • Oana, de principiu da. Acum să vedem dacă vine femeia, să stea cu mama. Aici am dubii…

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 11:32


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

