Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

32 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Seara buna…
    felicitari pentru toate rindurile tale, pentru tot ce este aici. sunt impresionat.
    toate cele bune pe mai departe

    i.o.flavius

    17 Februarie 2009 at 23:32

    • Flavius, multumesc frumos.

      isabellelorelai

      17 Februarie 2009 at 23:41

    • Am scris un articol de voluntariat pe blogul punctultau.ro si am dori sa tinem legatura si cu dumneavoastra in caz ca doriti sa ne furnizati informatii care au legatura cu cancerul eventual date bancare unde se pot face donatii sau alte informatii care pot fi de ajutor. Ne-a impresionat doamna Corina Alexandru la Antena 3 si am dori sa extindem aceasta campanie la un nivel mai mare. Puteti sa ne trimiteti un email la punctultau@gmail.com cu mai multe detalii sau sa vizitati http://www.punctultau.ro Multumim

      Mariuta Dan

      22 Februarie 2012 at 21:10

  2. http://luciaverona.blogspot.com/2009/02/premiile-fara-canguri-transmisiune-live.html
    FELICITĂRI !
    vineri : autograful şi premiul la Casa Scriitorilor
    vă invidiez că puteţi merge fiind acolo 😆

    CELLA

    18 Februarie 2009 at 00:44

  3. Isabellelorelai,ma bucur ca ne-ai adus vesti despre 15 februarie,mai mult ma bucur ca exista atatia oameni buni.
    Am gasit si eu in aceasta seara un anunt umanitar,nu-mi amintesc daca si tu ai scris despre david de 1 an si patru luni din Maramures.
    http://www.tvr.ro/articol.php?id=57724&c=384
    Multumesc.

    g1b2i3

    18 Februarie 2009 at 01:29

    • Gabi, culmea este că nu sunt foarte mulţi. Nici măcar mulţi. Dar asta este frumuseţea…

      isabellelorelai

      18 Februarie 2009 at 13:30

  4. […] februarie 6, 2009 · Înregistrat sub umanitare &#183 Tagged 15 februarie, ajutor umanitar, Asociaţia P.A.V.E.L., fapte bune, Olga Cridland, omenie, solidaritate, viata, Ziua Internaţională a Copilului cu Cancer Voluntarii […]

  5. […] Un mic dar pentru copiii bolnavi de cancer de ziua lor,15 februarie Publicat în umanitare by supravietuitor pe februarie 6th, 2009 Voluntarii […]

  6. noi am fost de craciun, cu mos craciun. eu am fost prima data si comentez aici in calitate de voluntar.. hehe : ). cred ca toti oamenii ar trebui sa faca asta cel putin o data pe an. poate lucrurile ar sta altfel. dar pana atunci, oamenilor le trebuie muulta educatie. si civica si politica. si umanista. ( mai ales :-?)

    jo212

    18 Februarie 2009 at 08:36

  7. Dumnezeu sa le dea putere si pe viitor si sa l zambeasca in viata pentru toata fericirea pe care o aduc in sufletele celor incercati!

    Felicitari si tie Isa pentru toate articolele tale care pur si simplu…schimba, misca in toti cei care le citesc!

    Lady Allia

    18 Februarie 2009 at 12:28

  8. Doamne ce sentiment placut trebuie sa ai atunci cand esti bolnav si cineva te cauta! stiu cum era cand mergeam in vizita la nepotica mea, of Doamne cum ma astepta,parca vedeam in ochii ei bucuria ca ma vede.
    Isabelle draga mereu ma intreb de unde ai atata putere? sa faci ceea ce faci.Pana acum nu am cunoscut pe nimeni, inafara de tine, care sa se dedice atat de mult si cu atat de mult suflet copiilor cu cancer. Asta ma face sa-mi aduc aminte de raspunsul pe care l-am primit de la medicul Ancutei cand am intrebat-o care a fost motivul pentru care a ales oncologia, si anume: ` din greseala` mi-a raspuns d-na Dr Cristina Blag. Cum poti sa-ti alegi doar din greseala specialitatea pe oncopediatrie? cred ca aceasta specializare s-ar potrivi mai bine oamneilor ca tine Isabelle si ca d-an Olga si poate si celorlalti voluntari care sunt alaturi de acesti copii din dorinta de a fi nu din greseala.
    Ma doare sufletul cand ma gandesc la acesti copiii cat de mult sufera si prin cate trebuie sa treaca dragii de ei! of Doamne de ce lasi atata suferinta in viata lor?

    Simona

    18 Februarie 2009 at 12:37

    • Simona,
      Medicii au glumit, cu siguranţă. Nu există „din greşeală”. Părerea mea. Răspunsul cred că era prea lung, complicat şi chiar trebuie să ai putere să rezişti ca să practici meseria asta.
      Eu? Medic? Păi aveam în cap. Când mi-am dat seama că voi muri în momentul morţii primului pacient m-am răzgândit.
      Dacă nu pot practica o meserie asta nu înseamnă că nu pot să o susţin. Tocmai pentru că mi se pare îngrozitor de grea…

      isabellelorelai

      18 Februarie 2009 at 13:38

  9. n-am cum , dar am „zmuls” 😆 promisiuni care sunt sigura că vor fi onorate , că-n primăvară vin domniile lor în vestul meu ( nesălbatec 😉 );
    binemeriţi minunata „întîmplare” , aşa … să vină lumea să vadă cine a luat premiul şi PENTRU CE !!! ( alea cu blogrollul au fost texte … şi pretexte 😉 juriul este mult prea rafinat în inteligenţa-i )
    a fost un pretext minunat , ce poate fi altfel într-o carte … de la un OM spre OAMENI 😆

    CELLA

    18 Februarie 2009 at 14:04

    • Cella,
      Draga mea.
      Nu a intrat nimeni de acolo pe blogul meu, îmi pare rău să te dezamăgesc…
      Am aflat de la Unchiul Vania, cand a postat dansul pe blog.
      De aceea nu am inteles despre ce este vorba si am intrebat.
      Apoi a fost o singura intrare de pe blogul Luciei, la o saptamana de la postare.

      isabellelorelai

      19 Februarie 2009 at 11:53

  10. Poate ca poate ca nu. Insa eu inclin sa cred ca toata viata lor este o greseala la fel ca si faptul ca iau sume consistente de bani de la toti parintii copilor bolnavi de leucemie.
    Sti uneori imi vine sa ma duc sa ma razbun pe acei medici sa sufere si ei asa cum a suferit Ancuta.Pe 22 ar fi trebuit sa implineasca 3 anisori dar noi vom sarbatori 3 luni si 5 zile de la decesul ei….

    Simona

    18 Februarie 2009 at 14:13

    • Simona,
      De la toţi părinţii? Nu cred. Unii nu au cum să dea, nu au de unde. Nu au nici ce să mănânce.
      Este o crimă şi de partea celor care iau, dar şi de partea celor care dau.
      Pentru că ce facem atunci când dăm bani? Îi condamnăm la moarte pe cei care nu au să dea…? Înţelegi ce vreau să spun?
      Offf…
      Dumnezeu să o odihnească în pace pe Ancuţa.

      isabellelorelai

      19 Februarie 2009 at 11:57

  11. Isabela daca vrei poti sa postezi daca nu nu ma supar. Da toti parintii dadeau bani la fel cum a facut si sora mea: cate 10 mil lei vechi la dr Popa Gh si alte 10 mil lei vechi la Dr Blag Cristina,eu am vazut cu ochii mei cum i-a dat te rog sa ma crezi. A mai dat si 20 de lei pt doau franzelute mici fara sare de 1oo de gr la femeia de serviciu. Mai dadea si cate 50 de lei la asistente de fiecare data cand o chema pentru ceva anume. Gandeste-te ca a stat doar 3 saptamani si 3 zile in sptal timp in care noi am fost de 4 ori la ea si fiecare i-am dat bani de fiecare data cateva milioane. Iar la un calcul mic cred ca acheltuit in aceea perioada vreo 30 sau 40 de mil de lei vechi in spital.Pe ce atunci? pt macarea avea enorm de multa,si de acasa si ce-i cumparam mereu noi.
    Sti de ce zic toate astea pentru ca acum realizez ca in acel moment eram mult mai axati pe cum sa facem sa-i bine cu banii si nu cu Ancuta, nu ne gandeam ca zilele acelui copil sunt numarate si ca poate sa se intample orice oricand. Asta ma doare cumplit de mult pentru ca si eu gandeam la fel. Ira ca ca nu o supar pe sora mea am facut cum a spus ea si am lasat ca lucrurile sa decurga de la sine nu m-am impicat asa cum ar fi trebuit conform pregatirii mele profesionale si asta ma doare acum cel mai mult.Sti uneori ma gandesc ca am muncit atat de mult pt profesia pe care o am si nu pot sa fac nimic atat pentru mine cat si pentru cei din familie. Oare chiar asa de intotochiate sa fie caile vietii? sau oare nu stiu eu cum sa ma adaptez problemelor vietii?sau poate ca doar daca mergi pe cai neortodoxe reusesti?

    Simona

    19 Februarie 2009 at 13:54

    • Simona, de ce să nu postez? Crezi că îmi este frică? Sau că nu te cred? Te cred.
      Cred că va veni şi timpul cotectitudinii. Din păcate mulţi vor muri până atunci…

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 00:20

  12. Am vazut pe Trinitas imagini de la conferinta de la Fundeni.
    Acum, daca merg saptamanal la Budimex, am vazut si camaruta asociatei PAVEL.Saptamana viitoare poate intru daca au program.
    Stefanel este bine, vine saptamanal pt.cimioterapie( sunt adusi cu salvarea), sta doua zile,apoi inapoi acasa(tot cu Salvarea).

    zinca beiu

    19 Februarie 2009 at 19:37

    • Zinca, au fost şi TVR şi Realitatea. Ei nu au dat nimic.
      Tu chiar mergi săptămânal? M-ai omorât.
      Cred că săptămâna următoare ajung şi eu acolo, o aştept pe doamna Olga să termine un proiect.

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 00:18

  13. Din pacate asa este…

    Simona

    20 Februarie 2009 at 00:26

    • Simona, una şi cu una fac două: până nu se trezesc câţiva părinţi să filmeze chestiile alea şi să le dea în presă, ăştia nu se potolesc.

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 00:28

  14. Sti ma gandeam sa fac precum acea mamica care s-a dus la medic si a cerut spaga inapoi.Am fost de fata si am vazut cum a incasat banii in buzunar! acum ce pot face…nimic…

    Simona

    20 Februarie 2009 at 00:33

    • Simona, trebuie să consulţi un avocat. Aici este vorba despre probe. Tu ai fi martor. Întrebarea este: puteţi aduce probe?

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 00:35

  15. Nu stiu ce sa zic, m-am cam lamurit si cu avocatii, nu imi inspira incredere deloc.Ar fi imposibil sa gasesc unul. Eu mi-as dori sa pot face ceva insa nu cred ca sora mea este dispusa sa incepem razboiul.

    Simona

    20 Februarie 2009 at 00:44

    • Simona, trebuie făcut ceva în comun cu cei care au păţit asemenea necazuri. Părerea mea.

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 11:31

  16. Sunt de aceeasi parere.

    Simona

    20 Februarie 2009 at 17:36

  17. Stefanel este la Budimex numai luni si marti pana-n pranz. Isa, sunt un bun executant .Mi-ai dat osarcina, eu o indeplinesc.Asa era si la comunisti, ha,ha,ha, ce de sarcini am avut…si tot cu probleme sociale…
    Isa, ma duc cu tot dragul acolo, stii bine.

    zinca beiu

    20 Februarie 2009 at 20:52

    • Zinca, iar eu până în prânz nu pot să ajung. De obicei mă duc seara, dincolo la Fundeni.
      Tovarăşa Zinca: Tot înainte!!! 😀
      Eşti super. Îţi trimit un mail să îţi povestesc ce am păţit.

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 22:09


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

