Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Jumătate din cadoul meu. Matei

with 17 comments

Îl dau Cellei. Cella, îţi dau jumătate din cadoul meu: bucuria de a-l fi văzut pe Matei. Ştii tu de ce. Cealaltă jumătate merge către toţi cei care l-au ajutat pe Matei Nicorici. Oamenii de la Asociaţia Oncologică ROM Constanţa, oamenii de pe forumuri, bloguri, de la ziare, emisiuni tv şi cei care au decis victoria la teledonul Antena 1 şi Fundaţia Mereu Aproape, donatorii anonimi. Matei este pe drumul cel bun. Bine tratat, cancerul la copii se vindecă, chiar descoperit într-o stare foarte avansată. În Franţa, însă. Şi, evident, cu un mare efort financiar. Al oamenilor cărora le pasă. Tuturor celor care v-aţi rupt o bucăţică din pâinea de la gură ca să îl ajutaţi pe Matei, tuturor celor care v-aţi rugat pentru el, vă rog să primiţi bucuria unei vieţi salvate: Matei Nicorici

matei1

matei2

matei3

Primiţi vă rog şi mulţumirile şi imbrăţişările părinţilor lui Matei, Luminiţa şi Cezar Cristian Nicorici. Datorită bunătăţii voastre, Matei va împlini 4 anişori, pe 13 iunie 2009. Cu sănătate. Mulţumesc, Monica Bunaciu.

UPDATE 17.02.2009: Întoarcerea lui Matei în România – Poveştiri adevărate, Acasă TV.

17 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 🙂 🙂 🙂 🙂

    Nu am cuvinte cat de bucuros sunt pentru acest copil, imi aduce aminte mereeu de sarbatorile de Paste de anul trecut.

    YODA

    15 Februarie 2009 at 17:48

  2. Ma bucur si eu pentru aceasta veste minunata.Ii felicit pe toti cei care au ajutat ca micutul sa se faca bine,pe tine,Isabellelorelai.
    Multa sanatate tuturor!

    g1b2i3

    16 Februarie 2009 at 01:11

  3. MULŢUMESC din tot sufletul
    Dumnezeu să-ţi răsplătească , am avut multe bucurii zilele asta dar niciuna nu o poate egala pe aceasta
    MULŢUMESC,MULŢUMESC,MULŢUMESC 😆

    CELLA

    16 Februarie 2009 at 10:24

  4. Yoda, nu-i aşa că se mai impune un teledon? 😀

    isabellelorelai

    16 Februarie 2009 at 10:30

  5. Gabi, sănătate, da, că-i mai bună decât toate…

    isabellelorelai

    16 Februarie 2009 at 10:31

  6. Cella,

    😀
    😀
    😀

    isabellelorelai

    16 Februarie 2009 at 10:32

  7. Dumnezeu sa ii binecuvanteze pe toti cei care l-au ajutat pe Matei sa fie un baietel sanatos!
    Sa ne cresti mare Matei si sa ne bucuri pe toti cu viata ta (si pe cei acre te cunosc si pe cei care teau cunoscut doar asa, prin intermediul acestui blog al vietii – sa fii fericita Isabelle si sa ai multa sanatate!)

    Lady Allia

    16 Februarie 2009 at 10:47

  8. @Isabelle: da, se mai impune unu ca sunt bani si mai ales copii catre trebuie ajutati 😉

    YODA

    16 Februarie 2009 at 16:50

  9. am acces. o sa intru si o sa pun datele despre Darius. o sa mai caut si alte forumuri de italia pe care sa plasez necazul copilului.

    Lady Allia

    17 Februarie 2009 at 10:58

    • Sandrina, mulţumesc.
      Am scris la bisericile româneşti de la Roma dar nu am primit niciun răspuns. Am expus cazul Monicăi Bunaciu ieri, există posibilitatea de ajutor dar acum nu îmi răspunde Luminiţa la mail…

      isabellelorelai

      17 Februarie 2009 at 11:10

  10. eu mi-am facut cont pe toate forumurile romanilor din italia si deja l-am plasat pe doua. cand o sa priemsc mailul de confirmare am sa-l plasez pe inca doua. intre timp am sa mai caut diverse bloguri din italia scrise de romani…poate, poate…

    oricum, ti-am propus blogul pe un forum – pentru ca este un blog de atitudine care poate schimba si macar asa, si cei din Italia vor stii ca romanii stiu sa se ajute intre ei chiar daca sunt departe unii de altii!!!

    ambasadorul cel mai adecvat al inimilor in intreaga lume esti TU Isa, iar eu am sa spun tuturor ca sa stie cat de frumosi sunt unii oameni! sa stie si sa invete, chiar daca tacut sau amar.

    vorbesc eu pentru toti :)) 😀 si chiar daca nu suntinca „vedeta” locului,r macar am obtinut un accept pe mess :)))))- iupiiiiiii!

    te iubesc de mor femeie draga!!!
    esti un inger de prietena si om!

    Lady Allia

    20 Februarie 2009 at 12:20

    • Sandrina, eşti de groază 😀
      Ce accept pe mess? Zi-mi, ca la proşti – unde, ce şi cum.
      Eşti tu o dulce şi o drăguţă.
      Ţi-am mai zis că am şi eu o grămadă de nasoleli pe la mansardă…
      (ai depus cererea?)

      isabellelorelai

      20 Februarie 2009 at 22:15

  11. […] de Institutul de Cancerologie din Paris-Villejuif Gustave Roussy, acolo unde au fost salvaţi Matei Nicorici, Cosmin Gologan şi Alexandra […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

