Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Ziua Internaţională a Copilului cu Cancer. Comunicat de Presă al Asociaţiei P.A.V.E.L. « I… […]

  2. m-am uitat pe blogul tau, si te-am vazut astazi la conferinta despre care e postul asta..

    imi pare rau insa ca n-au fost destui oameni care sa participe la eveniment, care sa auda ce am auzit noi. intr-un fel sau altul, si eu faceam parte din oamenii care traiesc intr-o cutie de carton, in care isi rumega grijile, fara sa se gandeasca mai departe decat la cei care le trec pragul cutiei.

    ma bucur ca am descoperit locul asta.. si ma bucur ca exista oameni ca tine, care sa scrie si sa incerce sa-i ajute pe altii.. si sa lumineze alti oameni care ar putea ajuta..

    si.. multumesc. iti spun tie pentru ca ma gandesc ca azi n-am multumit nimanui pentur ce am vazut azi. desi as fi avut destui oameni carora sa le-o spun.

    >:D<

    jo212

    12 Februarie 2009 at 19:45


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

