Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dupa cum am mai spus…cand se vor linisti apele si voi vedea in care ma scald eu am sa ii contactez pe cei de la PAVEL, pentru ca mereu am avut o slabiciune deosebita pentru oamenii aceia minunati si mi-ar face o mare placere sa pot sa le fiu de folos cumva…

    Le doresc tot binele din lume si puterea sufleteasca de care toti avem nevoie cand suntem langa copiii pe care ei ii ajuta sa zboare din nou!

    Lady Allia

    5 Februarie 2009 at 16:33

    • Sandrina, sper să termini cât mai repede cu aranjatul noii case.
      Apoi vorbim.
      Între timp (când trebăluieşti prin casă) te gândeşti cum să vorbeşti despre PAVEL la radio net. Ştii tu…
      Spor la treabă.
      Cum e la Oradea?
      😀

      isabellelorelai

      5 Februarie 2009 at 21:42

  2. N-am stiut ca exista o zi a copiilor bolnavi de cancer,am aflat acum de la tine.
    Imi pare rau ca nu pot ajuta nicicum…voi scrie in blogurile mele despre asta.Cine stie,poate ca va ajuta macar unul dintre vizitatorii mei.
    Multa sanatate!

    g1b2i3

    6 Februarie 2009 at 08:21

  3. […] https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/02/05/printre-sarbatori/ Andrada Ghermandin Sighet, judetul Maramures are 22 de ani si e bolnava de cancer.Povestea trista a acestei tinere care vrea sa traiasca,o gasiti la Isabellelorelai. […]

  4. […] Mai multe detalii despre acesta zi internationala precum si despre activitatea Asociatei PAVEL gasiti pe isabellelorelai.wordpress.com. […]

  5. Isabellelorelai,am pus anuntul in mai multe locuri.
    Abia astept sa aud cum a fost de ziua lor,ce surprize vor avea!

    g1b2i3

    6 Februarie 2009 at 10:34

    • Mulţumesc mult, Gabi.
      La cât de receptivi au fost câţiva tineri, cred că vor avea câte o surpriză, Mică, mujlocie… Important este că vor avea.
      Dacă ai şti tu ce oameni minunaţi se află ascunşi „pe sub” site-uri şi bloguri…

      isabellelorelai

      6 Februarie 2009 at 11:41

  6. Multumesc pentru ganduri draga Isa…
    Vorbind apoi de aripi iti multumesc pentru felul aproape parintesc in care mereu mi le asezi la loc pe ale mele…sa le am de drum greu. Cred ca Dumnezeu mi te-a scos in cale intr-o zi foarte norocoasa mie! Ii multumesc si iti multumesc!

    La RadioNet am sa vorbec despre asociatia PAVEL, despre MECENAT, despre acest sirag al inimilor unde parca fiecare suntem asemeni unei rugaciuni sfioase si tacute.

    Am sa vorbesc apoi de copii mei dragi, de Valea Plopului, de Marius si copii lui dragi, de spitalele groazei si de actele care ar schimba si reda destine daca s-ar da la timp…si am sa tot vorbesc pana cand ma va auzi cineva. Eu tot sper Isa…sper sa ne auda cineva care poate sa si schimbe ceva in sistem… – chiar cred ca acesti copii, batrani, sarmani pot avea o sansa…!!!

    Lady Allia

    7 Februarie 2009 at 01:14

  7. […] Am aflat zilele trecute – de la doamna Olga Cridland, Asociaţia P.A.V.E.L. – despre Asociaţia „Aşezământul Social Sfinţii Martiri Brâncoveni” şi despre implicarea în evenimentul prilejuit de Ziua Internaţională a Copilului cu Cancer, pe 15 februarie – despre care am scris aici – Printre s…. […]

  8. […] 15 februarie – Ziua Internaţională a Copilului cu Cancer. […]

  9. Draga Isabellelorelai,am ezitat putin daca trebuie sa spun asta.
    Nu vreau sa sune ca lauda de sine,dar i-am scris vizitatorului din Franta(Kevin)al blogului meu despre asociatia PAVEL si 15 februarie si l-am rugat sa doneze cat de putin.
    A donat…am fost cea mai fericita cand am aflat si am vrut sa afli si tu.
    Multa sanatate!

    g1b2i3

    9 Februarie 2009 at 20:13

    • Gabi, SUPER! 😀
      Poate îmi spui mai mult. Să o rog pe Olga să se uite în cont? Sau în donaţiile online?
      MULŢUMESC!!!

      isabellelorelai

      10 Februarie 2009 at 00:40

  10. Isabellelorelai,ma bucur ca ti-am spus!stii,ma gandeam ca nu se cade sa ma laud.
    Nu cred ca e frumos sa ne uitam in cont…baiatul nu e un bogatas,e doar un tanar sufletist care scrie in blogul meu cateodata.
    Stii ce mult iubeste istoria si e interesat de Romania?
    Are si cunostinte din Romania,a fost indragostit de o romanca (care l-a facut sa sufere),ar vrea sa cunoasca o fata draguta si cumsecade din Romania.Vrea sa se insoare cu o romanca si mi-ar placea sa-i prezint eu o fata. 🙂
    Mai vorbim,acum trebuie sa plec tai-tai.
    Gabi.

    g1b2i3

    10 Februarie 2009 at 12:00

    • Gabi, păi este foarte bine. Indiferent de sumă, orice bănuţ contează foarte mult, că nu prea avem. Păi 5 euro să fie şi asta înseamnă 20 de lei, adică o jucărie.
      În cont se uită doamna Olga, nu noi. Noi doar o anunţăm, ca să scoată banii de acolo şi să cumpere o jucărie din ei. Înţelegi?
      Gabi, cum o chema pe peţitoarea aceea? Dolly parcă. 😀

      isabellelorelai

      10 Februarie 2009 at 12:05

  11. […] 15 februarie – Ziua Internaţională a Copilului cu Cancer […]

  12. […] S-au găsit voluntari şi pentru Ziua Internaţională a Copilului cu Cancer. […]

  13. […] https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/02/05/printre-sarbatori/ Andrada Gherman din Sighet, judetul Maramures are 22 de ani si e bolnava de cancer.Povestea trista a acestei tinere care vrea sa traiasca,o gasiti la Isabellelorelai. Tag-uri incluse:15 februarie, ajutor umanitar, Asociaţia P.A.V.E.L., fapte bune, Olga Cridland, omenie, solidaritate, viata, Ziua Internaţională a Copilului cu Cancer « Cititi si va minunati ce idee le-a venit parlamentarilor Mugur Isarescu:Avem cinci canale de transmitere a efectelor crizei in Romania » […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

