Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Andrada Gherman

with 15 comments

Andrada are 22 de ani şi are limfom non Hodgkin. Are nevoie de ajutor pentru a face o analiză la Budapesta (PET Pozitron).

Buna ziua,

Numele meu este Andrada Gherman si am 22 de ani. Sunt din localitatea Sighet, judetul Maramures. Parintii mei sunt divortati, doar mama lucreaza si are aproximativ 600 ron salar pe luna, bani cu care nici nu ne descurcam pt mancare, medicamente sau plati curente. Cu cat stau mai mult fara tratament, boala mea evolueaza si s-ar putea chiar sa nu mai am sanse de vindecare daca astept atat. Va rog din inima daca puteti sa ma ajutati, cu orice suma, orice donatie e binevenita, ca sa pot sa reusesc sa strang suma de care am nevoie intr-un timp cat mai scurt. M-am hotarat foarte greu sa va scriu, insa sper ca prin dumneavostra si cu ajutorul lui Dumnezeu, care va va lumina calea, veti gasi o resursa sau cel putin o modalitate sa pot iesi din impasul in care ma aflu. Stiu ca in ziua de azi sunt extrem de multe persoane care au nevoie de ajutor, care trebuie sa faca operatii, interventii foarte scumpe, care sufera de pe urma unor calamitati naturale sau pur si simplu persoane nevoiase care isi duc traiul in conditii de mizerie. De accea numarul celor care au nevoie de ajutor este foarte mare si putini sunt norocosii care beneficiaza cu adevarat de el. Nici nu sunt sigura ca veti ajunge sa imi cititi cel putin email-ul dar speranta mea moare ultima. In urma cu aproximativ un an am fost depistata cu o boala foarte urata, limfom non hogdkin, in stadiul 3a, cu multiple ramificatii in tot corpul. De atunci ma chinui intruna nu chimioterapie, cu radioterapie dar fara un rezultat concret. Am suferit si o operatie la gat, deoarece una dintre umflaturi a blocat traheea si numai puteam sa respir. Este cumplita aceasta boala, este cancer de sange. Se vindeca foarte greu si chiar daca se vindeca exista sansa sa apara inapoi in orice moment. In urma cu o luna, domna doctor de la Cluj, unde urmez tratamentul, mi-a spus ca fara sa ma duc sa fac un tomograf performant in Ungaria, nu mai poate sa imi faca nici un tratament sau sa incerce altceva pt ca nu stie exact care e situatia bolii mele. Acel tomograf este extrem de scump pt veniturile mele, costa 1.000 euro. Sunt intr-o situatie disperata, fara iesire, deoarece sincera sa fiu imi doresc atat de mult sa mai traiesc si sa imi pot duce la capat studiile si visurile mele de viitor. Am acte medicale care dovedesc gradul bolii mele, am de asemenea o foaie medicala care spune ca trebuie sa fac acel tomograf, semnata si stampilata la Cluj. Am mai incercat si pe la fundatii si ong-uri, dar fara nici un rezultat. Ba chiar am trimis si actele si pe urma nu am mai primit nici un raspuns. Sunt putin dezamagita, dar ma rog zi si noapte si cred ca pana la urma rugaciunile mele vor avea un raspuns. Se va gasi si pentru mine un suflet bun, care va dori sa ma ajute si sa ma faca sa merg mai departe asa cum imi doresc. Astept cu nerabdare un raspuns si sper sa fie unul pozitiv. Din suflet ma rog sa fie cat mai repede. Eu va urez toate cele bune si Doamne ajuta!

.

doc1 doc2 doc3 doc7

.

Steluţele de mare

.

UPDATE 4 februarie 2009: Andrada are 2.300 RON şi 100 de Euro. Mai multe aici: „Curs gratuit de smuls aripi”.

UPDATE 6 februarie 2009: Andrada a strâns toţi banii şi a făcut analiza PET. Andrada mulţumeşte tuturor din suflet. Mai multe aici: „Curs gratuit de pus aripi”.

UPDATE 7 februarie 2009: Andrada m-a rugat să scriu pe blog un mesaj de mulţumire pentru studenţii – citez: tare drăguţi – care au ajutat-o. În seara asta au vizitat-o doi dintre ei, o fată (Maria Turda) şi un băiat, studenţi la Cluj, care i-au adus 2 milioane. Andrada spune: „Au strâns din puţinul lor, şi ştiţi ce grea e viaţa de student şi câte necesităţi au şi ei… Tare vreau să le mulţumesc, să apară acolo pe blog, cel puţin atât să fac şi eu”. Andrada, s-a făcut, am scris.

UPDATE 27.02.2009: Andrada este la Timişoara unde urmează să facă autotransplant. Mai multe aici: Fiecare clipă, fiecare floare, fiecare om. Felii de lună.

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai,am sa pun si eu anuntul la mine.Trebuie sa se stranga banii astia cat mai repede.
    Sunt cam mahnita,speram ca luna asta primesc prima mea pensie…intelegi ce vreau sa spun.
    Toate cele bune si multa sanatate.
    Gabi.

    g1b2i3

    29 Ianuarie 2009 at 14:21

  2. […] Update: Andrada are nevoie de 1.000 de Euro pentru o analiza. […]


  3. nu gasesc un cont bancar de care sa ma folosesc pt a trimite un banut spre Andrada !

    programarea a fost facuta deja la Budapesta pt examenul PET/CT ?
    nu !! … nu sunt curioasa …
    as fi vrut sa subliniez ca si in Oradea exista Centru de Diagnostic Pozitron …. http://www.petct.ro

    maine am o intalnire cu un medic la centru … pt un copilas …

    Isabelle !! copila se numeste Beatrice … Tu o cunosti 🙂 … eu am inceput sa ma consider matusa ei :-)) …
    sper sa ma accepte :-))
    daca nu reusesc .. !? … 😦
    am un ajutor de nadejde … este vorba de … de … nepotul meu 🙂 … care sigur … o convinge pe micuta Beatrice … ca sunt o matuse buna 🙂

    Doamne Ajuta !

    elena.n

    29 Ianuarie 2009 at 18:08

    • Elena, eu îi trimit luni prin poştă, am adresa ei. Îi trimit pe numele mamei, că se deplasează mai uşor. Îţi trimit şi ţie adresa Andrei pe mail.
      Beatrice?
      Păi cum să nu te accepte?
      Beatrice este o dulce. Şi chiar are nevoie de o rudă în plus.
      Tu eşti o dulce. Dar pe bune, mai ştii numărul nepoţeilor? Numai eu ştiu vreo 10!
      Elena,
      Şi eu am nevoie de o rudă.
      Nu vrei să fii rudă cu mine? Verişoare cred că merge.
      Pe bune!
      😀

      isabellelorelai

      29 Ianuarie 2009 at 21:19

  4. […] Cititi scrisoarea Andradei la Isabela. Si, daca vreti si puteti sa o ajutati, scrieti-i la andradulce[at]yahoo[punct]com. […]

  5. Multumesc, am primit 🙂

    Beatrice vine la Oradea, are de facut examenul PET/CT !

    Daca mai stiu numarul nepoteilor 🙂
    nu mai stiu … recunosc.

    Dar … e tare frumos …ca ei … ma tin minte 🙂 , azi dimineata un sms mi-a adus zambetul pe buze … de la o fetita de curand operata … cuvinte frumoase, clare … si pline de drag.

    Heii …
    direct la tinta …
    chiar eram in cautare de verisoara :-))
    iar tu esti pe placul meu :-))

    te pup.

    elena.n

    1 Februarie 2009 at 13:35

    • OK, s-a făcut. Verişoare rămâne. 😀
      (Să o pupi pe Beatrice şi din partea mea, te rog)

      isabellelorelai

      1 Februarie 2009 at 13:42

  6. […] Andrada are 22 de ani şi are limfom non Hodgkin. Are nevoie de ajutor pentru a face o analiză la Budapesta -PET Pozitron- care arată stadiul bolii şi fără de care Andrada nu poate continua tratamentul cu citostatice. […]

  7. […] cheamă Andrada Meda Gherman. Are doar 22 de ani. Şi are cancer. Este din Sighet. Avea nevoie de 1.000 de Euro pentru o […]

  8. Abia acum am reusit sa intru si eu si sa vad ceea ce s-a scris aici.sincer am ramas putin blocata.sunt atat de multi copii bolnavi.abia astetp sa ma fac si eu bine si sa pot sa ajut si sa fac un bine la randul meu.cum a reusit domna isabele sa ma ajute pe mine,asa sper sa reusesc si eu sa fac.acele aripi de inger nu ar exista fara persoane ca si ea.multumesc inca odata tuturor celor care m-au ajutat!

    andrada

    19 Februarie 2009 at 00:25

  9. […] să vă povestesc secundele Andradei. Nu ştiu dacă ceea ce s-a întâmplat a fost o minune, dar Andrada s-a hotărât să lupte. Poate […]

  10. […] pur şi simplu amestecate de-a valma în banalitatea cotidiană… Am să vă povestesc secundele Andradei. Nu ştiu dacă ceea ce s-a întâmplat a fost o minune, dar Andrada s-a hotărât să lupte. Poate […]

  11. sa de dumnezeu sa te facy byne sa ajungy sa fy ferycyta sy sa ay un copil frumos ca almeu .ma bucur ca cytes despre ommeny cu suflet mare sy sa ay mult curaj an viata mama me a avut cancer sy a muryt dumnezeu so yerte acum am numa23 any sy am o fetyta de 1an sy ma lupt cu viata .ca nam nycy un ajutor,va puup pe toti cine vrea sa vb cu mine yntra la adyul asta madalina_new

    madalina_new

    19 Iulie 2010 at 22:26


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

