Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Nu vă puteţi închide-n cabinete, făcând abstracţie de noi

with 8 comments

copiltrist

Niciodată


Un cântec nu-i nimic în lumea asta

Mai bine să-l zdrobeşti şi apoi să taci

Când el cu o iluzie nu umple

Ghiozdanele copiilor săraci.

Destul cu-atâtea găşti aristocratice

Ce caută şi-n cântece câştig.

Un cântec nu-i nimic dacă nu face

Mai cald în casele în care-i frig.


Dezmoşteniţii-şi caută o cale

Nenorociţii trec cu paşii grei

Nu ne putem închide-n cabinete

Făcând uşor abstracţie de ei.

Mizeria există până-n oase

Popoare mor şi indivizi decad

Nu-i cântec pe pământ să nu miroasă

A foc, a năduşeală şi a iad.


Şi dacă toate cântecele noastre

Nimic nu sunt şi chiar nimic nu pot

Noi pentru cei săraci şi fără şanse

Suntem mereu datori să facem tot.

Măcar atât din toate să rămână

Din tot ce-am pătimit la focul mic

Un vers, o spovedanie, un cântec

De partea celor care n-au nimic.


Niciodată, niciodată, să nu uităm de cei mai trişti ca noi…


Adrian Păunescu



Octavian Bud – Niciodată

Written by IsabelleLorelai

21 Ianuarie 2009 la 11:17

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cum sa nu se inchida???
    nu e mai usor sa etichetezi un popor asa?
    nu e mai usor sa faci abstractie de: saracie, batraneti goale si planse, boli, copii infometati, singuri, speriati, pe patul de moarte???

    cum nu!
    dupa usile inchise stam noi care te facem pe tine… – cred ca ar trebui BUG Mafia sa dea o ocheada la fraza de mai sus…

    Lady Allia

    21 Ianuarie 2009 at 15:58

  2. stiu ca de aia nu mai pot…
    eu faceam haz de necaz – poate nepotrivit :(.

    Lady Allia

    21 Ianuarie 2009 at 23:55

  3. Deci 🙂 sa vedem…daca am citit scrisorile pentru Mosul cu atentie…

    Stiu ca le-am citit! Unele mi s-au intiparit pe retina si in suflet ca o gheara si inca imi tin respiratia.

    Georgiana este cea care crede atat, atat de frumos si mult in minuni si vrea o rochita ca a lui Cleopatra…

    Cosmin este baietelul de 4 ani care si-a luat pastilutele la timp…

    Lorelay e fetita de 8 ani care vroia acasa…

    Antonio este micutul dinamovist :)…

    copiii frumosi de la Fundeni care i-au scris Mosului atat de frumos, care spera in minuni, care merita ca noi sa ii auzim, sa ii vedem, sa ii ajutam ca ei sa se poata face bine si sa isi reia viata furata pana acum…

    Lady Allia

    22 Ianuarie 2009 at 10:15

  4. 🙂 pe Clementina o cautam si eu :D. Nu am gasit-o si imi era ciuda pe mine ca am uitat pe careva :).
    Intr-o zi Isa, cand apele mele se vor mai linisti am sa te iau de mana si am sa imi fac curaj sa trec pragul de la Fundeni!
    Intr-o zi am sa deschid o Asociatie si am sa fac mai mult pentru acesti copii si oameni!
    Ai sa vezi Isa…ca intr-o zi am sa invat sa cresc intr-un „om mare” care vrea sa se faca om de bine :).

    Lady Allia

    22 Ianuarie 2009 at 12:38

    • Sandrina,
      Clementina nu a scris. Noroc cu Ovidiu – despre care am aflat că este jurnalist la Adevărul. Îţi povestec săptămâna care vine, după ce o văd.
      Sandrina, să te audă Dumnezeu. Sunt convinsă că aşa vei face. TE PUP 😀

      isabellelorelai

      22 Ianuarie 2009 at 12:42


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

