Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Salvaţi Steluţele de mare. Cătălina Andreea Matei: Sfinte Apostol Andrei, te implor nu mă lăsa…

with 12 comments

catalinamateiqmagazine

Cătălina Andreea are doar 19 ani şi este studentă. Până acum două luni îşi dorea tot ceea ce ne dorim şi noi: fericire, familie, dragoste, o viaţă împlinită. Tot ce mai vrea ea acum este doar să trăiască. Îşi doreşte doar sănătate. Despre Cătălina şi necazul ei am scris acum o lună – aici. Cătălina are o malformaţie arterovenoasă gravă pe creier şi urma să fie operată la INI Hanovra pe 6 ianuarie 2009. Nu a reuşit să strângă cei 25.000 de euro. Cătălina nu mai vede cu ochiul stâng. Cătălina nu are voie nici măcar să plângă. Aşa i-a spus medicul: dacă plânge, face accident vascular cerebral. Dan i-a făcut altă programare pentru operaţie, pe 20 martie 2009. Până acum Cătălina a strâns 2.000 de euro şi mai are nevoie de 23.000. Părinţii sunt disperaţi.

Dacă puteţi şi doriţi să ajutaţi:

BRD – Sucursala Triumf

RON: RO 12 BRDE 445 SV 3076 5404 450

EURO: RO 51 BRDE 445 SV 3076 5594 450

COD SWIFT: BRDEROBU

PIRAEUS BANK – Sucursala Mihalache

RON: RO 32 PIRB 4206 3594 5200 1000

EURO: RO 97 PIRB 4206 3594 5235 0000

COD SWIFT: PIRBROBU

Titular: Matei Cătălina Andreea

Toate documentele medicale şi facturile le găsiţi pe blogul lui Dan – aici. Cătălina la Poveştiri adevărate Acasă tv, 16 ianuarie 2009 – aici.


Update 28.02.2009: La concertul caritabil pentru Cătălina s-au strâns încă 2.125 de euro (copiii au mai strâns 1.000 de euro înainte de concert). Cătălina mai are nevoie de 14.000 de euro. Mai multe în „Adevărul”. UPDATE 20.03.2009: Cătălina are 15.000 de euro. Cătălina are o nouă programare pe 27 aprilie 2009. Cătălina mai are nevoie de 10.000 de euro.

Cătălina are Teledon la Romtelecom mai multe aici.

0900 900 135 pentru 5 euro/apel

0900 900 130 pentru 10 euro/apel

UPDATE 25.03.2009: Cătălina are 19 apeluri de câte 10 euro şi 28 de câte 5 euro. Cătălina vă mulţumeşte! UPDATE 06.04.2009: Cătălina are 93 apeluri de câte 10 euro şi 40 de câte 5 euro. Mai are la dispoziţie 20 de zile pentru a strânge mai puţin de 9.000 de euro din cei 25.000 necesari. Pe 27 aprilie 2009 are programare la operaţie. Vă rugăm mult, ajutaţi-o!

UPDATE 21.04.2009: Cătălina a strâns toţi banii! Pe 25 aprilie 2009 va pleca spre Germania iar pe 27 va fi operată! Cătălina vă mulţumeşte din suflet!

.

Steluţele de mare

.

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] UPDATE 18 ianuarie 2008: Cătălina a pierdut programarea din 6 ianuarie pentru că a strâns doar 2.000 de euro. Are o nouă programare la operaţie pe 20 martie 2009. Mai are nevoie de 23.000 de euro. Mai multe aici. […]

  2. Draga Isabellelorelai,nu-mi gasesc cuvintele,nu stiu ce sa spun decat ca m-am intristat foarte mult.
    Doamne ajut-o pe Catalina sa se faca bine!
    Tie iti doresc multa sanatate si o duminica linistita.
    Am mai auzit o veste trista.Azi noapte a murit Grigore Vieru. 😦

    g1b2i3

    18 Ianuarie 2009 at 07:53

  3. […] cultura, poezii, remember &#183 Tagged Basarabia, Grigore Vieru, moarte, poet Va rog,ajutati-o pe Catalina sa traiasca.Are doar 19 ani si-i mai trebuie 23.000 de euro ca sa fie […]

  4. Isabellelorelai,cred ca cea careia i-am trimis e-mail-ul cu cazurile umanitare nu e acasa,de aceea nu am vazut anuntul pe forum.Am sa-i trimit inca un e-mail si cu cazul Catalinei.
    O saptamana mai buna sa ai,sa avem cu totii.

    g1b2i3

    18 Ianuarie 2009 at 20:51

    • Gabi, stai liniştită. Doamna a postat pe RTV cele 3 cazuri dar o singură persoană s-a uitat, doar la un singur caz. Cred că renunţăm la posibilitatea asta şi trebuie să căutăm altele. Mulţumesc, Gabi.

      isabellelorelai

      18 Ianuarie 2009 at 21:28

  5. Draga Isabellelorelai,imi pare rau sa aud asta,dar nu ma mira.Nu-i intereseaza pe cei de acolo decat altceva.
    Chiar daca sunt pe-acolo si oameni ca mine,oameni carora le pasa si sufera,majoritatea se ocupa de intretinerea unei atmosfere care irita.Stii ceva?mai ales cei care sunt pe-acolo de ceva timp si care striga-n gura mare ca altii sunt provocatorii,agitatorii,manupulatorii.
    Mai citesc subiecte si comentarii si nu-mi schimb parerea,din contra,m-am convins ca am dreptate si nu m-am inselat asupra acelor persoane.
    Inca odata iti spun ca-mi pare rau ca sunt ataia oameni nepasatori si nedrepti.

    g1b2i3

    18 Ianuarie 2009 at 22:59

  6. […] Cătălina, care este studentă şi are doar 19 ani am scris aici şi aici. Cătălina are o malformaţie arterovenoasă gravă pe creier şi urma să fie operată la INI […]

  7. […] înseamnă liceenii de la Colegiul Lazăr din Bucureşti, care au organizat un concert pentru Cătălina Andreea Matei, cu o tumoră cerebrală – deşi Cătălina nu mai era elevă (este studentă). Poate că cei 3.000 […]

  8. […] Cătălina am scris aici, aici şi aici. Toate documentele medicale şi facturile le găsiţi pe blogul lui Dan – […]

  9. Împreună am reușit!

    MULȚUMESC din inimă tuturor celor care s-au implicat în a mă sprijini atât moral cât și financiar. Sunt foarte multe persoane a căror stimă deosebită le-o port și pentru care o simplă mulțumire n-ar fi deajuns.
    Apreciez că ați fost și știu că încă sunteți alături de mine. Sunt sigură că intervenția va decurge bine.

    Vă pup dulce și vă îmbrățișez cu dragoste.
    Cătălina – Andreea Matei

    dasanti

    23 Aprilie 2009 at 23:10


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

