Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Mathias Andrei Teodoru. Nu a împlinit 3 ani dar a învăţat că viaţa nu este dreaptă

with 28 comments

mathiasandreiteodoru„Deja începe să conştientizeze că nu e ca surioara lui. Plânge când are nevoie de ambele mânuţe ca să ridice o jucărie mai mare. Îmi arată mânuţa ca şi cum m-ar întreba de ce nu poate şi el… Şi mă doare sufletul când îl văd aşa…”

Mathias Andrei Teodoru s-a născut pe 18 martie 2006, cu o malformaţie congenitală numită ABS (sindrom brida amniotica). Adică nu are palma stângă. In timpul sarcinii, undeva intre 3 si 9 saptamani, s-au desprins niste fasii din placenta care i-au infasurat manuta si au impiedicat-o sa se dezvolte. La ecograf nu s-a vazut nimic, cu toate ca faceam in fiecare luna. Am fost anul trecut la dl. dr. Burnei, de la Marie Curie, care l-a consultat si ne-a spus sa mai asteptam 1 an, copilul fiind prea mic pentru o interventie. Anul acesta am fost din nou si ne-a programat la operatie. In prima faza va avea nevoie de operatia de elongatie (alungire) a antebratului, stanga fiind cu 1,5 cm mai scurta decat dreapta. Asta necesita niste suruburi introduse in oase ca sa le forteze sa creasca. Va trebui sa stea cu suruburile acelea cateva luni. Apoi ii va reconstrui podul palmei si…cam atat, Mati neavand nici un os de care s-ar putea lega sa ii construiasca si degetele. Dupa aceste interventii (nu vor fi doar 2, i se vor face in trepte). Apoi va avea nevoie de o proteza mioelectrica, care costa in jur de 25 000 euro (depinde de la caz la caz, se face prin comanda speciala). Totul va costa in final in jur de 35-40 000 euro, bani pe care noi nu ii avem. Am fost la Romantica Tv, la Supravietuitorii, dar sincer.. .fara nici un rezultat. Contul a ramas gol. Doar prietenii ce ne-au mai ajutat, dar tot este prea putin pentru cat avem noi nevoie. Acum facem sedinte de kinetoterapie, deoarece muschiul trebuie sa fie pregatit pentru operatie. Imi este foarte rusine ca trebuie sa apelez la oameni asa, dar as face orice sa imi ajut puiul sa fie normal” Raluca, mămica lui Mati.

Mathias are nevoie de mulţi bani pentru operaţii şi proteză: 40.000 de euro. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi, cât de puţin:

Site Mathias Andrei: http://www.mathiasandrei.com

E-mail: raluca_miruna_teodoru@yahoo.com ; teosilvady@yahoo.com

Viaţa este dreaptă? Nu. Oamenii sunt drepţi? Depinde…

.

Steluţele de mare

.

28 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. l-am adaugat.
    un pic mai tarziu (acum hranesc puiul🙂 ) adaug si copii de la Saucesti…

    Lady Allia

    12 Ianuarie 2009 at 16:01

  2. […] „In timpul sarcinii, undeva intre 3 si 9 saptamani, s-au desprins niste fasii din placenta care i-au infasurat manuta si au impiedicat-o sa se dezvolte. La ecograf nu s-a vazut nimic, cu toate ca faceam in fiecare luna”, povesteste Raluca, mama lui Mathias. […]

  3. Draga Isabellelorelai,in sfarsit stau mai bine cu timpul si am sa scriu si eu despre Mathias.

    g1b2i3

    12 Ianuarie 2009 at 20:38

  4. […] si jocurile.Unii dintre ei au nevoie de ajutorul nostru ca sa se joace si sa citeasca povesti.LaIsabellelorelai am citit povestile unor copii […]

  5. […] De pe blogul Isabelleilorelai am citit despre cazurile unor copii care au nevoie de ajutor. Mathias Andrei Teodoru s-a născut pe 18 martie 2006, cu o malformaţie congenitală numită ABS (sindrom brida amniotica). […]

  6. Doamneee, cat e de frumos, am sa pun ceva banuti in contul lui, nu multi, dar sper sa mai puna si altii si in felul asta frumusetea aia mica sa aiba o viata normala.

    Oana

    12 Ianuarie 2009 at 23:40

  7. Cat e de frumos puiutul! Si ce zambet sanatos are!
    Pot sa dau copy/paste pe blogul meu pentru copii?

    Amy

    13 Ianuarie 2009 at 00:03

  8. Gabi, mulţumesc.

    isabellelorelai

    13 Ianuarie 2009 at 00:43

  9. Oana, e un dulce. Şi eu sper din tot sufletul. Mulţumesc.

    isabellelorelai

    13 Ianuarie 2009 at 00:45

  10. Amy, te rog chiar. La tine vin mulţi părinţi şi poate cine ştie, reuşim să mişcăm ceva. Mulţumesc.

    isabellelorelai

    13 Ianuarie 2009 at 00:48

  11. scuze pt. off-topic, dar mie nu mi se mai vad unele poze si clipuri youtube…
    am eu orbul gainii sau si la voi e la fel?

    Lady Allia

    13 Ianuarie 2009 at 10:05

  12. pe hanul povestilor si nici la tine sau la altii nu vad clipurile si unele poze. de ex. la tine nu imi apar clipurile de la modeling si multe poze… oare o fi ceva dezinstalat la mine?

    tu le vezi?

    Lady Allia

    13 Ianuarie 2009 at 10:25

  13. aha…multumesc…
    eu nu vad nimic pe nici un blog de al meu…:(

    Lady Allia

    13 Ianuarie 2009 at 10:33

    • Doar pe al tău sau pe toate? Dacă nu vezi doar pe al tău, este din cauza platformei. Dacă nu vezi pe nici unul, este de vină PC-ul tău. Cred.

      isabellelorelai

      13 Ianuarie 2009 at 10:40

  14. […] Mathias Andrei Teodoru. Nu a împlinit 3 ani dar a învăţat că viaţa nu este dreaptă. Posted on ianuarie 13, 2009 de Amy Insemnare preluata de pe blogul Isabellelorelai’s Weblog. […]

  15. Mai stii ceva de puiutul asta? Sa-mi spui si mie daca mai ai noutati. Daca s-au mai strans bani, etc. Plzz

    Oana

    16 Ianuarie 2009 at 18:56

    • Oana, încă nu, e prea devreme, mai ai răbdare un pic. Mama copilului a promis că anunţă pe blog situaţia.

      isabellelorelai

      17 Ianuarie 2009 at 12:19

  16. Mai am, mai am, eu am trimis pe cineva la banca cu o depunere, din pacate nu e suficienta, dar mi s-a facut mie drag de el si as vrea sa aiba o manuta sanatoasa ca toti copilasii. Ok, astept!

    Oana

    17 Ianuarie 2009 at 14:35

    • Măi, tu mă omori pe mine😀 . De la Crăciun încoace am postat necazurile copiilor fără teamă, că mi-ai spus că nu mai treci pe la mine (pe blog adică). Corina la fel. Acum tu te-ai îndrăgostit de ăsta micu’ (sincer şi eu l-aş „zmotoci”😀 un pic). Ai răbdare. Siteul lui este făcut din 9 ianuarie anul ăsta, abia am postat despre el şi am să revin cu o nouă postare când aflu dacă s-au strâns ceva bănuţi. OK?

      isabellelorelai

      17 Ianuarie 2009 at 19:34

  17. Va multumesc din suflet tuturor! Am ramas extrem de uimita cand am vazut ca a aparut povestea lui Mati pe diferite bloguri! O sa va tin la curent, promit! Va multumesc inca o data, tuturor!

    raluca

    13 Februarie 2009 at 13:50

  18. […] 2009. Încă este mică şi nu îşi dă seama că este un pic diferită de ceilalţi copii. Ca şi Mathias, Ioana-Maria s-a născut fără jumătate de antebraţ şi fără mână. Ioana-Maria a fost […]

  19. […] Nota: Insemnare preluata de pe blogul Isabellelorelai’s Weblog. […]

  20. Buna ziua
    Asa cum am promis, va tin la curent cu noutatile. Intai de toate, imi cer scuze ca nu am mai intrat cam de multisor, asta din cauza ca in viata noastra au intervenit niste schimbari. A venit e lume Patrick, fratiorul lui Mathias, de care Mati e extrem de incantat si…acum 8 luni, tati ne-a parasit. Acum ii cresc singura pe toti 3, asa ca nu prea am mai avut timp de nimic altceva.
    In contul lui Mati s-au mai adunat cateva sute de lei si 70 euro. Acum o luna a aparut povestea lui si in „Libertatea pt. femei”.
    Cam astea sunt noutatile noastre…

    raluca

    14 Martie 2010 at 16:56

  21. Aa, site-ul nu mai merge deoarece nu am mai avut bani sa platesc domeniul…Acum e in lucru un blog, va voi da link-ul cand e gata. Si nr meu de tel nu mai e valabil, acum am altul: 0747 487 395.

    raluca

    14 Martie 2010 at 16:58


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

