Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Protecţia muncii

with 8 comments

Există protecţia muncii în modeling?


Written by IsabelleLorelai

11 Ianuarie 2009 la 19:48

Publicat în viata

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ar trebui sa exista protectia nemancatelor, la cat sunt de slabe te miri ca nu se pot tine pe picioare? 😀 Oricum, cred ca protectia muncii la ele inseamna sa nu isi rupa o unghie, picioarele se mai rup 😛

    Oana

    11 Ianuarie 2009 at 21:25

  2. Nu exista!

    octavpelin

    11 Ianuarie 2009 at 22:54

  3. Eu sunt de profesiune frecventator de baruri. Nu mi-a făcut nimeni instructajul de protecţia muncii, însă, cum am obiceiul ca, pe la al treilea coniac, să mă leg de necunoscuţi, mi-am încheiat o asigurare relativă la integritatea corporală…

    Vania

    12 Ianuarie 2009 at 10:29

  4. Da,este o solutie ,dar se pune intrebarea exista vointa politica in acest domeniu nou,cu stima Octav!

    octavpelin

    12 Ianuarie 2009 at 13:27


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

