Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Salvaţi steluţele de mare. Alexandra Udrişte

with 22 comments

alexandraudriste

Despre Alexandra şi boala nemiloasă care a lovit-o la doar 2 anişori, cancerul, am aflat de la Andreea, care ne-a rugat, pe 1 decembrie 2008, să luptăm pentru viaţa acestul copil. Despre Alexandra am scris Calvarul unei nopţi de noiembrie, Vă rog, Teledon la Romtelecom, Ultimul cuvânt, Scrisori, Steluţe de mare cu Teledon. Pe 19 decembrie 2008, Maria ne-a dat vestea cea bună. Alexandra are, din cei 165.000 de euro necesari: apr. 35.000 de euro strânşi la Teledonul Romtelecom, 73.000 de euro în conturile din bancă şi cca. 20.000 de euro de la Ministerul Sănătăţii. Da, în sfârşit autorităţile s-au simţit şi au aprobat formularul E 112 care îi va deconta Alexandrei cheltuielile pentru tratamentele care nu pot fi făcute în ţară, respectiv 20.000 de euro. Mâine, 21 decembrie 2008, Alexandra pleacă în Franţa şi începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Alexandra mai are nevoie de 40.000 de euro. Poate chiar mai puţin – am aflat de la Sandrina că doamna Cristina Stamate a prezentat cazul Alexandrei la emisiunea „O dată în viaţă” de la TVR1 – şi poate că vor veni nişte bănuţi şi de aici. Părinţii Alexandrei: „VĂ RUGĂM, ajutaţi-ne în continuare…” Acum chiar că este ultimul meu cuvânt: Este 20 decembrie 2008. Alexandra are 128.000 de euro. Alexandra mai are nevoie de cca. 40.000 de euro. Alexandra trebuie să plătească spitalului, în câteva săptămâni, suma cerută: 165.000 de euro. Telefoane Gabriel şi Alina Udrişte – părinţii Alexandrei 0744 533884 – Gabriel ; 0740 244004 – Alina. email: alina_udriste@yahoo.com

Vă mulţumesc. MULŢUMESC Simona (pentru clip şi sutele de mesaje transmise), Sandrina cu Gărgăriţă (clip şi sutele de mesaje transmise), Olga (pentru sutele de mesaje transmise), Gabi pisoi (pentru mesajul de pe forumul RTV), Anca (pentru preluarea de către Liana Stanciu), Andreea (şi pentru Antena 1), Maria (pentru căutarea de sponsori), Dan (ştii tu…), Neverland-Radu (pentru că ai făcut un site pentru Alexandra), Oamenilor Buni care aţi scris şi Moşilor Crăciun care aţi donat. Da, Dumnezeu lucrează prin oameni. Şi dacă am lupta aşa pentru fiecare om în parte, lumea ar fi mult-mult mai frumoasă… Şi încă ceva: nu trebuie să fii un blogger „arhi” cunoscut ca să poţi ajuta. Sau să ai blog. Trebuie doar să fii. Şi să vrei. Si, evident, să nu îţi fie frică de suferinţă.

Pe 17 decembrie 2008, tatăl Alexandrei scria:

OAMENI BUNI …AM REUSIT SA LE DOVEDESC CA AM DREPTATE!!!!

Off!!….de 2 saptamani, in fiecare zi m-am „batut” cu ei, in fiecare zi i-am pistonat, in fiecare zi m-au dat afara…insa eu nu am renuntat. Am rasturnat muntii…am reusit sa pun in miscare multe parghii…si pana la urma n-au mai avut ce face. Este ora 23.50, abia am intrat in casa…insa sunt fericit in momentul asta si simt nevoia sa impart cu dvs aceasta fericire pentru ca eu consider ca trebuie sa fiu transparent si sa va impartasesc tot ce reusesc si ce nu reusesc sa fac..deoarece odata cu fiecare donatie pe care ati facut-o pentru micuta nostra ati intrat alaturi de noi in lupta si trebuie sa aveti si dvs parte de bucurii chiar daca ele deocamdata sunt putine si rare… Bucuria mea in acest moment este faptul ca ASTAZI AM REUSIT SA IAU FORMULARUL E 112 !!!….e valabil pe 3 luni …are posibilitate de prelungire mi-au spus…Dumnezeu stie ce eforturi o sa mai facem sa poata fi prelungit. Chiar daca acesta nu ofera mare lucru in sustinerea financiara a tratamentului (nu se deconteaza decat ceea ce exista si in Romania in pachetul de baza…..transplantul de maduva nu este si ala costa 130 000 de euro) este important faptul ca atunci cand ma duc cu un astfel de formular francezii ma vor privi altfel deoarece vor vedea ca am oarecum si sustinerea statului roman si nu vor mai cere TOTI banii in avans. Deci voi avea astfel o mica perioada de respiro…eu o estimez la cca 2 luni in care voi putea sa mai alerg sa completez suma care inca nu s-a completat. In conturile Alexandrei sunt, prin bunavointa dvs OAMENI BUNI, putin peste 100 000 de euro si sunt sigur ca tot cu ajutorul dvs suma se va strange. La fel sunt sigur ca Dumnezeu va fi alturi de noi si ne va ajuta sa reusim in lupta cu acest cancer afurisit. Trebuie sa intelegeti faptul ca aceasta campanie trebuie sa continuie, suma de 165.000 de euro fiind doar cea a tratamentului….insa mai sunt necesari si alti bani pentru ca noi suntem nevoiti sa stam efectiv in Franta (mama Alexandrei si inca o persoana) langa copil in timpul tratamentului si in apropierea spitalului intr-un spatiu pe care sper sa-l putem inchiria pentru perioadele cand va fi la recuperare si va trebui supravegheata si de cadre din spital. Vor mai fi necesare deplasari ale mele in Romania, eu nu am renuntat inca la lupta contra autoritatilor, am obtinut formularul…acum terbuie sa obtin si suportul pentru transplant, pe cealalta procedura, aia foarte grea despre care v-am mai vorbit. Sunt sigur ca ma intelegeti, sa dea bunul Dumnezeu sa reusesc sa decontez totul de la stat, sa dea bunul Dumnezeu sa-i fie bine Alexandrei si sa fie asta tot tratamentul pe care trebuie sa-l faca si va promit deschis ca orice banut va fi decontat si veti sti despre destinatia lui, iar ce va ramane, daca va ramane, vom dona impreuna catre un alt caz similar. Am obtinut si programarea in Franta, luni 22 decembrie Alexandra are rendez-vous la dr. Valteau-Couanet, marti urmand sa-i fie pus cateter central sub anestezie generala…sper ca miercuri sa inceapa tratamentul. Eu voi pleca vineri dimineata cu masina pentru ca sunt multe bagaje de dus, Alexandra si Alina vor pleca duminica la 16.20 cu avionul de la aeroportul Baneasa. Va multumesc din suflet tuturor celor care ati fost si sunteti alaturi de noi, va rog sa ma sprijiniti si in continuare si imi doresc ca Sarbatorile de iarna sa va gaseasca sanatosi, fericiti, uniti alaturi de familiile dvs iar Dumnezeu sa va lumineze pasii in viata asa cum si dvs incercati sa-i luminati micutului nostru ingeras, Alexandra pasii in ACEASTA viata. Imediat ce voi vedea ca tratamentul va incepe si voi discuta cu francezii despre Alexandra si suportul financiar al tratamentului, ma voi intoarce in tara si voi relua lupta. Doamne ajuta !!! Gabriel UDRISTE.

UPDATE 5.01.2009: Alexandra a terminat prima cură de citostatice la clinica din Franţa şi se simte bine. Următoarea va fi pe 13 ianuarie. Până acum s-au strâns 145.000 de euro. Alexandra mai are nevoie doar de cei 20.000 de la Ministerul Sănătăţii.

14 august 2009. Alexandra este Înger. Dumnezeu să o odihnească în pace.

.

Steluţele de mare

.

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Alexandra are, din cei 165.000 de euro necesari: apr. 35.000 de euro strânşi la Teledonul Romtelecom, 73.000 de euro în conturile din bancă şi cca. 20.000 de euro de la Ministerul Sănătăţii. Da, în sfârşit autorităţile s-au simţit şi au aprobat formularul E 112 care îi va deconta Alexandrei cheltuielile pentru tratamentele care nu pot fi făcute în ţară, respectiv 20.000 de euro. Mâine, 22 decembrie 2008, Alexandra pleacă în Franţa şi începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Mai multe: aici. […]

  2. […] (Mulţumesc, Moşule). Poate o vezi şi pe Alexandra, te rog. MULŢUMESC! […]

  3. […] începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Mai multe: aici. Mulţumesc, Moş […]

  4. […] Salvaţi steluţele de mare. Pentru că se poate. Alexandra Udrişte este foarte aproape de viaţa f… […]

  5. […] Alexandra are, din cei 165.000 de euro necesari: apr. 35.000 de euro strânşi la Teledonul Romtelecom, 73.000 de euro în conturile din bancă şi cca. 20.000 de euro de la Ministerul Sănătăţii. Da, în sfârşit autorităţile s-au simţit şi au aprobat formularul E 112 care îi va deconta Alexandrei cheltuielile pentru tratamentele care nu pot fi făcute în ţară, respectiv 20.000 de euro. Mâine, 21 decembrie 2008, Alexandra pleacă în Franţa şi începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Mai multe: aici. […]

  6. Am stiut eu ca nici de data asta nu ma poate dezamagi Mos Craciun…! Am stiut!
    Doamne cat m-am mai rugat!

    Isa…eu iti multumesc! Iti multumesc din suflet pentru toata frumusetea umana care mi-ai demonstrat ca exista!
    Tu ne multumesti la toti – si eu le multumesc tuturor pentru eforturi…din suflet, cat pot eu de mult, chiar daca de la o vreme mi-s tare saraca in cuvinte – insa as vrea sa iti multumesc cu precadere tie pentru exemplul frumos pe care mereu ni-l dai, pentru puterea ta sufleteasca, pentru faptul ca desi uneori te strangi in tine ca si intr-o cochilie de deznadejde, de durere, de lacrimi, de frustrari…iti gasesti mereu puterea sa revii…mai frumoasa, mai plina de energie, mai…magica!!!

    As vrea ca toti oamenii care te citesc si te „privesc” dincolo de cuvinte, de un banal ecran sa invete ceva de la tine: ca omul nu moare niciodata atata vreme cat are un spirit frumos!

    Sarbatori Fericite draga mea Isabella alaturi de familia ta!
    Sa iti dea Dumnezeu multa bucuire, fericire, liniste si multi colindatori care sa iti lumineze casa de veselie!
    Sa ai un bradut frumos langa care sa ti se stranga toti cei dragi tie – cu prezenta sau cu sufletul!
    Eu una cu siguranta voi fi acolo si-ti voi zambi dintr-un globulet magic!!!

    Mamei tale draga mea ii doresc zambete, putere de lupta, sanatate si sa dea Dumnezeu sa va puteti bucura de anii in care v-ati avut una pe alta si de cei care vor veni!

    Lady Allia

    20 Decembrie 2008 at 18:02

    • Furnicuţo, trebuie să te mai rogi niţel, să ducem treaba până la capăt, dac tot ne-am apucat.
      Eşti tu drăgută. Unii oameni care m-au „privit” dincolo de cuvinte m-au considerat inferioară. Le-am zis „pas”.
      Am brăduţ de plastic, că eu sunt împotriva uciderii viului. E bun?
      Sărbători fericite Sandrina,
      Sărbători fericite tuturor. Dacă s-o putea…

      isabellelorelai

      20 Decembrie 2008 at 18:14

  7. E foarte bun! Nici eu nu sunt pentru uciderea brazilor! Defapt eu nu as ucide nimic 😀 ! Nu demult am petitionat impotriva defrisarii castanului comestibil! Eu nu inteleg defrisarea deloc…, dar deloc! Toti privesc la ei, dar defapt natura nu e a noastra…e a copiilor nostri si ar trebui sa invatam sa respectam asta!

    Eu acum nu am nici de ala! Sper sa reusesc sa imi cumpar… Poate ajuta Dumnezeu!

    Isa…is eu furnicuta, dar nu m-a ajutat calculatorul si netul deloc cu Victoras :(( ! Nu reusesc deloc sa ii finalizez filmuletul! Sper sa il termin cat mai repede! Plus ca mai am incepute vreo doua… unul pentru valea Plopului…

    Isa…pentru copii din Valea Plopului oare se poate pune problema de asistent maternal? Sau sa infiezi chiar…?

    Lady Allia

    20 Decembrie 2008 at 18:24

    • Adică ăştia taie şi castanii comestibil? Doamne, ce idoţi…
      Păi nici eu nu am avut până azi. Vrei să ţi-l trimit? Zi-mi adresa.
      Când termini pentru Victor să-mi spui, te rog, că vreau să reiau apelul. Dacă faci pentru Valea Plopului, e musai şi pentru Gogoşari. Să-mi spui când poţi, ca să-ţi trimit poze.
      Există deja asistenţi maternali, chiar în sat. Nu cred că pot fi înfiaţi.

      isabellelorelai

      20 Decembrie 2008 at 19:13

  8. Isa, scuzeeee, acum am revenit mai aproape de „normal”, pt ca de cateva zile suntem in „dispozitiv” dupa cum spunea cineva, om important, nu pui cine…cu numiri, alegeri, negocieri…(n-am mai avut timp decat de somn, intre ora 0,00 si 7,00 cand iar plecam la birou, pentru inca 12 ore…si asa de trei zile! „”dar acuma – s-a sfarsit, zise el, ridicand un piciorus – iarna a venit!” sau aproximativ asa, din Toparceanu remember….)

    Raspunsul este ca da, am trasnmis mesajul la cat de multa lume am putut si am stiut – apeland la prietenii prietenilor lor etc etc…la radio, tv, B1, National… TVR1, radio…care a putut sa faca cate ceva, care a stiut, care s-a priceput mai bine…

    Liana este un om cu un suflet deosebit, care a avut parte de o incercare absolut nemeritata, Doamne ajuta, micuta a scapat cu bine si o am, si pe ea si inca cativa frumusei ingerasi ai prietenilor mei, in „solicitarile” mele de sanatate si noroc catre Cel de sus!

    Sa le de-a putere Dumnezeu parintilor sa ii fie aproape Alexandrei si sa poata sa ii ofere toata dragostea si atentia lor si sa reziste la urmatoarele luni de tratament – nu va fi usor, nici acum!
    Si sa le de-a Dumnezeu si un dram de noroc dupa tot chinul asta si sa iasa, cu bine si sanatate, in primavara!

    anca

    20 Decembrie 2008 at 23:09

    • Anca, ştiu, am citit la Corina, am văzut la TV, bine că s-a terminat. Acum e acum, ce o urma…
      Să ştii că eu îmi pun mare speranţă în Liana. Am ascultat-o de curând la tv, când povestea că cei de la putere i-au spus „Vezi-ţi cucoană de treabă, că nu se rezolvă nimic” – apropos de E 112 şi spitalele pentru copii. Acum mă gândesc că ceva se va schimba şi Liana va găsi oameni care să o asculte. Sper.
      Anca, mulţumesc din suflet. Sănătate multă-multă. Te pup.

      isabellelorelai

      20 Decembrie 2008 at 23:20

  9. Pai…si pentru Gogosari fac clip! 😀
    Poti sa trimiti pozele si cand ma apuc e bine ca le am deja. Eu oricum lucrez incrucisat tare :D, dar asta pentru ca asa lucrez mai repede si mai bine.
    Ieri noapte mi-a cazut windowsul si azi de dimineata l-am rezolvat – de aia am stat ieri si am dormit ca niciodata aproape toata noaptea…

    uite linkul la petitie:

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p52491047.html

    eu am semnat multe. nici nu mai le stiu numarul. sunt membru activ pe acolo cam de cand este si siteul :).

    mai este importanta si cea cu Rosia Montana:

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p01541042.html

    asta ca sa nu se mai plateasca impozitul de sanatate la stat:

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p24002037.html

    „Petitie pentru o EDUCATIE de CALITATE si pentru copiii cu nevoi educationale speciale si dizabilitati din Romania”

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p44130039.html

    mai sunt…cea cu spitalele horror din Romania…

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p50900040.html

    astea sunt cele mai actuale si cele care mi s-au parut mai serioase si mai aproape de ceea ce imi doresc eu sa se schimbe in jur.

    Lady Allia

    21 Decembrie 2008 at 00:28

  10. Isa…eu ti-am trimis un mesaj aici in urma cu cateva minute. Nu il vad la moderat… l-ai primit?

    Era vorba despre faptul ca astept sa imi trimiti pozele pentru Gogosari, deoarece si la acel clip lucrez.

    Ti-am trimis apoi linkurile cu petitiile…

    „SALVATI CASTANUL COMESTIBIL”
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p52491047.html

    „Haideti sa schimbam ceva in Romania! Sa nu mai platim asigurarile de sanatate la stat!”
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p24002037.html

    „Un pas spre salvarea naturii romanesti”
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p01541042.html

    „Petitie pentru o EDUCATIE de CALITATE si pentru copiii cu nevoi educationale speciale si dizabilitati din Romania”
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p44130039.html

    „Impotriva Spitalelor Horror din Romania”
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p50900040.html

    astea le-am simtit eu mai aproape de ceea ce imi doresc eu sa se schimbe in jurul meu.

    Lady Allia

    21 Decembrie 2008 at 00:53

  11. Ultimele 2, cea cu spitalele şi educaţia le-am semnat de mult timp, le-am avut pe blog. Pe restul trebuie să le citesc şi semnez.
    Şi ca să fie tacâmul complet, tocmai am pus asta:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/12/21/salvati-stelutele-de-mare-cristina-maican-mos-craciun-te-rog-sa-o-ajuti-pe-cristina-sa-implineasca-13-ani-este-simplu-are-teledon-la-romtelecom
    Ca să mai vedem ce bine e în România, cu sistemul de rahat. Cum zac dosarele prin minister.

    isabellelorelai

    21 Decembrie 2008 at 13:58

  12. Neverland-Daniel?
    Neverland e al meu, site-ul l-am facut impreuna cu un prieten, dar nu ma cheama Daniel, ci Radu 🙂
    Sarbatori fericite si numai bine!

    Erised

    27 Decembrie 2008 at 22:58

    • Radu, era singura cale să aflu 😀 cu precizie.
      Un an nou bun îţi doresc. Sănătate şi tot binele din lume!
      (PS: Dacă mai afli câte ceva despre Alexandra, te rog să ne spui şi nouă – mulţumesc).

      isabellelorelai

      27 Decembrie 2008 at 23:24

  13. […] UPDATE 20.12.2008: Alexandra Udrişte este foarte aproape de viaţa fără chin: mai are nevoie de 40.000 de euro. Alexandra are, din cei 165.000 de euro necesari: apr. 35.000 de euro strânşi la Teledonul Romtelecom, 73.000 de euro în conturile din bancă şi cca. 20.000 de euro de la Ministerul Sănătăţii. Da, în sfârşit autorităţile s-au simţit şi au aprobat formularul E 112 care îi va deconta Alexandrei cheltuielile pentru tratamentele care nu pot fi făcute în ţară, respectiv 20.000 de euro. Mâine, 21 decembrie 2008, Alexandra pleacă în Franţa şi începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Mai multe: aici. […]

  14. pentru a ajuta trebuie doar sa fii si sa vrei. superb. eu am descoperit de craciun copii de la spital. mi-au ramas in inima toti de acolo. nu am conturi uriase. tot ce am incercat pana acum a fost sa-i sensibilizez si pe altii. acum multi mi-au tot promis ca vor trece pe acolo sa vada ce pot face. trimit si eu niste mailuri in continuare pentru copii aia.
    http://despreminuni.blogspot.com/
    aici am scris despre copiii internati la Fundeni. si promit sa o tot fac pana cat mai multi oameni isi vor da seama ca pentru a ajuta e suficient sa fii si sa vrei

    ovidiu

    21 Ianuarie 2009 at 14:58


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

