Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Cu blogu’ la licitaţie. Pentru copii

with 2 comments

Un blogger – Nasta – a văzut o ştire la PRO TV: „Asistenţa Socială lasă 2.000 de copii din centre de plasament fără hrană”. Este vorba despre copiii orfani din centrele de plasament din Buzău. Care copii au rămas muritori de foame pentru că şefii de la Asistenţă Socială sunt foarte… Sunt nişte nenorociţi, asta sunt – părerea mea – vedeţi ştirea aici.

Aşa s-a hotărât Nasta, ca să-i ajute pe copii, să îşi scoată maşina, o Dacie, la licitaţie, direct pe blog: „Hai să facem împreună o faptă bună” – toate amănuntele AICI. Mai are nişte idei. Cineva a oferit deja 100 de euro. Puteţi să vă înscrieţi la licitaţie, direct pe blogul lui, până pe 22.12.2008, ora 14.00.

Ideea mi se pare mişteaoux. Chiar dacă Nasta nu vinde „bătrânica”, tot a făcut ceva: a arătat că îi pasă. Măcar a încercat să facă ceva. Şi mie tare mult îmi plac oamenii cărora le pasă. Şi care încearcă, chiar dacă nu reuşesc mereu.

Daca vreţi, luaţi de aici un banner cu aceasta licitatie.

Baftă!

bannernasta.

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mi-am amintit de Sibilla care a avut curajul sa vorbeasca despre neregulile de la Asistenta Sociala din judetul ei.
    Sper sa se stranga bani.In aceasta perioada,oamenii sunt darnici.

    g1b2i3

    17 Decembrie 2008 at 18:30

  2. Gabi, şi eu sper, deşi oamenii sunt revoltaţi. Acum, pe bune, cretinii ăia de directori au cheltuit banii pe aiureli şi au lăsat sufletele astea de izbelişte.
    Să ştii că mă tot gândesc la Sibilla, în ce situaţie este, mai ales cu înfrăţirea asta politică. Sper să o lase în pace.

    isabellelorelai

    17 Decembrie 2008 at 20:41


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

