Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ajutaţi-l, vă rog, pe Moş Crăciun să ajungă şi în Valea Plopului, la copiii care s-au născut şi trăiesc datorită Părintelui Nicolae Tănase

with 11 comments

copiiidinvaleaplopului1Copiii din fotografii sunt câţiva orfani din Valea Plopului. Copii născuţi datorită Părintelui Nicolae Tănase. Sau care trăiesc datorită dânsului. Dacă nu ştiţi despre ce este vorba, vă rog să citiţi aici.

Am găsit la Ioana (Gândeşte frumos) un apel pentru aceşti copii: Până sâmbătă, 20 decembrie 2008, la Biserica Rusă (Biserica Sf.Nicolae/Biserica Studenţilor – Piaţa Universităţii) se strâng dulciuri neperisabile (exclus fructe sau prăjituri). Sâmbătă va pleca un camion spre Valea Plopului – mai multe detalii aici, pe blogul Ioanei, care mai spune: Nu s-a precizat daca se mai pot strecura si ceva hainute sau jucarii, vreun sapun, o pasta de dinti… cum s-au mai trimis saptamanile trecute. Probabil ca da, insa daca aveti intrebari, cred ca v-ar putea lamuri un telefon la pangarul de la Rusa (mai mereu e cineva acolo): 021/314 64 50.

copiiidinvaleaplopului21Acum sunt vreo 280 de copii în tabăra din Valea Plopului. Pentru ei a construit jurnalistul Petre Mihai Băcanu o casă, pentru ei strânge sportivul George Ogăraru bani la licitaţii. Pentru ei încercăm să strângem grâu.

Dacă vreţi să îi vedeţi şi auziţi – o minune de copii:

Părintele Nicolae Tănase şi copiii la Poveştiri Adevărate, Acasă TV:

18 noiembrie 2008. 25 noiembrie 2008.

copiiidinvaleaplopului3

ORICE COPIL


Orice copil are un nume,

Orice copil are o zi,

Lumina lui aprinsa-n lume

De noapte ne-ar putea pazi.


Orice copil are o tara,

Orice copil are parinti,

Descoperind din vara-n vara

Alt joc al pasilor cuminti.


Orice copil are o cale,

Orice copil are un gand,

Calatorind pe cer la vale

Si printre spini din cand in cand.


Orice copil are un leagan,

Orice copil crede-n povesti,

Adapostind o lume-ntreaga-n

Curatii ochi copilaresti.


Orice copil are o mare

Pe care-si poarta barca lui,

Dar nu se-asteapta sa coboare

La tarmul marii nimanui.


Orice copil se poate face

Si floare si paun si cerb,

Silabisind cuvantul pace

Pe limba fiecarui verb.


Orice copil are sub gene

Si stropi de roua si ghetari,

Hraniti din legile viclene

Din jocul unor oameni mari.


Orice copil reface-n minte

Destinul primului cuvant,

Putand sa stranga in cuvinte

Lumina-intregului pamant.


Orice copil e o minune

Irepetabila precum

Ivirea zilei din genune

Si focul soarelui din scrum.


GEORGE ŢĂRNEA

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] doar cu haina preoţească. S-a alăturat Părintelui Nicolae Tănase şi PRO VITA în lupta pentru salvarea de vieţi. Părintele Valentin Ştefan este preot la Parohia „Sfântul Nicolae” Răleşti, judeţul […]

  2. […] rând datorită unei vizite pe care am făcut-o ieri într-o anumită instituţie. Si am găsit, via Isabella, o poezie care merge foarte bine cu starea mea de spirit. Poate chiar şi cu starea […]

  3. Draga isabellelorelai,Mos Craciun va ajunge si la copiii de la valea plopului.
    Am citit despre un baietel de 8 ani din Deva.te rog sa adaugi si scrisoarea lui catre Mos Craciun.Multumesc.

    g1b2i3

    18 Decembrie 2008 at 15:20

  4. […] Mos Craciun, omenie, solidaritate, viata “Draga Mos Craciun,te rugam sa vii si la noi la Valea Plopului.Te asteptam cu nerabdare.”Scrisoare:”Draga Mos Craciun,sunt un baietel din Deva si ma […]

  5. […] Ajutaţi-l, vă rog, pe Moş Crăciun să ajungă şi în Valea Plopului, la copiii care s-au născut şi trăiesc datorită Părintelui Nicolae Tănase Posted on decembrie 18, 2008 de bătăiosu Isabellelorelai’s Weblog […]

  6. […] facă omul? Aşa că m-am gândit să vă sensibilizez. Să vă spun povestea unor copii. Nu eu, povestea o veţi afla de la Isabelle, eu am să dau doar copy/paste peste poezia aceea minunată. Fiind în apropierea sărbătorilor de […]

  7. Gabi, am fost azi la biserică şi am dus câte ceva. Trebuie să ajungă şi acolo, că n-o fi foc…
    Săracul copil, îi scriem lui Moş Crăciun…

    isabellelorelai

    19 Decembrie 2008 at 00:34

  8. Doamne Isa…dar eu MOR dupa pomponelul asta de fetita cu mot de aici!!!
    Imi aminteste de o fetita Ioana pe care am vrut sa o infiez cu cativa ani in urma si – dorinta ce nu mi-a fost ingaduita atunci! Am si acum vederea pe care am descoperit-o…O privesc de multe ori si ma rog sa fie fericita in familia care a adoptat-o!

    Stii ce e uimitor? Ca si Ioana si aceasta spiridusa absolut minunata seamana cu Gargarita mea :), insa…nu le aleg! Nu as putea!
    Dar zau…mi-e draga de mor!
    Poate intr-o zi merg sa o vad!

    Lady Allia

    21 Decembrie 2008 at 01:51

    • Fotografia este făcută de Mugur Păun
      http://mugurpaunphoto.blogspot.com/2008/05/valea-plopului-abandoned-childrens.html
      Sandrina, sunt mame care îşi lasă copiii acolo pentru o perioadă, sunt mame care îi uită, sunt mame care rămân şi ele acolo. Nu ştiu exact care este situaţia fiecărui copil în parte. Timp de 17 ani, la tabăra din Valea Plopului au fost peste 1.000 de copii. În acest moment sunt 280. Sunt copii care au fost luaţi acasă şi după 7 ani.
      Copiii sunt înscrişi toţi la Protecţia Copilului, la medic, la şcoală. Părintele are în plan să facă şi un fel de cursuri pentru meserii, copiii să înveţe să se descurce în viaţă.
      Noi avem obligaţia să îl ajutăm, să facem cunoscut, să donăm un pic pentru hrana copiilor, să îi ajutăm să facă case…

      isabellelorelai

      21 Decembrie 2008 at 11:19

  9. […] Update: Ajutaţi-l, vă rog, pe Moş Crăciun să ajungă şi în Valea Plopului, la copiii care s-au născut şi trăiesc datorită Părintelui Nicolae Tănase – AICI. […]

  10. DOAMNE AJUTA! parintele TANASE E UN INGER!

    horiasima

    7 Noiembrie 2009 at 20:22


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

