Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Matei Vasile: Mama, eu cât mai am de trăit?

with 3 comments

mateivasile1

Vasile Matei – Vasi – are 8 ani şi leucemie acută limfoblastică. A fost diagnosticat în august 2008. Acum face chimioterapie după care va suporta o intervenţie chirurgicală. Vasi este din localitatea Ciorani, judeţul Prahova. Vasi are nevoie de Dexametazonă comprimate, alimente, fructe şi câţiva bănuţi.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

BRD – Ciorani (Prahova)

RON: RO 34 BRDE 300 SV 4469 5803 000

Titular: Matei Iulia (mama lui Vasi)

Contact: 0766 579 347

Reţeta pentru Matei – cu diagnostic: Reteta DEXAMETAZONA pt.Matei Vasile.pdf

(Dexaméthasone. În oncologie, este administrat la pacienţii cu cancer supuşi chimioterapiei pentru a contracara anumite reacţii adverse.)

mateivasile2

.

Steluţele de mare

.

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] &#183 Tagged ajutor umanitar, fapte bune, Mos Craciun, omenie, solidaritate, viata Update 2:Matei Vasile:Mama, eu cât mai am de trăit? Moş Crăciun, Andrei Niţă ar vrea să mănânce o îngheţată. Îl ajuţi?Cristina Pleşa: […]

  2. […] niste copilasi Publicat în umanitare by supravietuitor pe decembrie 8th, 2008 Update 3:Matei Vasile:Mama, eu cât mai am de trăit? Moş Crăciun, Andrei Niţă ar vrea să mănânce o îngheţată. […]

  3. […] (în decembrie 2008 – dacă vi-l amintiţi, copilul care îşi întreba mama cât mai are de […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

