Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Învaţă de la toate

with 3 comments

cryingboy1

Pentru Sandrina cu Gărgăriţă.

Învaţă de la ape să ai statornic drum,

Învaţă de la flăcări că toate-s numai scrum,

Învaţă de la umbră să taci şi să veghezi,

Învaţă de la stâncă cum neclintit să crezi.


Învaţă de la soare cum trebuie s-apui,

Învaţă de la piatră cât trebuie să spui,

Învaţă de la vântul ce adie pe poteci

Cum trebuie prin lume, de liniştit să treci.


Învaţă de la toate, căci toate sunt surori,

Cum treci frumos prin viaţă, cum poţi frumos să mori

Învaţă de la vierme, că nimeni nu-i uitat,

Învaţă de la nufăr să fii mereu curat.


Învaţă de la vultur, când umerii ţi-s grei

Şi du-te la furnică să vezi povara ei

Învaţă de la greier, când singur esti să cânţi,

Învaţă de la lună să nu te înspăimânţi.


Învaţă de la păsări să fii mai mult în zbor,

Învaţă de la toate, că totu-i trecător,

Ia seamă, fiu al jertfei prin-lumea-n care treci,

Să înveţi din tot ce piere, tu să traieşti în veci!


Traian Dorz

gheorghetattarescumonahbatran

Written by IsabelleLorelai

14 Decembrie 2008 la 00:24

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tot am deschis…am iesit…am vrut sa raspund – nu stiu cum :D.
    Nu stiu cat sau ce am invatat in viata pana acum, dar stiu ca nimic din ceea ce a fost rau nu am lasat sa ma impietreasca. Nu am vrut sub nici o forma sa devin un om rece sau nepasator, pentru ca tocmai aceasta imagine a fost cea care m-a urmarit multi ani in viata si pentru mine a devenit asemeni unui cosmar si atunci (ca in alte dati) mi-am spus: „sa nu uiti Darie” si…nu am uitat ca nepasarea inseamna suferinta!

    iti multumesc pentru frumnoasa dedicatie. imi aduc aminte de ea cand mi-a adus un zambet. eram in clasa a XII-a si circula pe sonete :). mi-a placut foarte mult. e asemeni unei lectii de viata!

    te imbratisez zanamea draga!

    Lady Allia

    14 Decembrie 2008 at 19:46

    • Omul cât trăieşte învaţă.
      Te pup
      (semnez: Andreea Marin Bănică 😀 )
      Mă ucizi, dragă Elfă!
      😀

      isabellelorelai

      14 Decembrie 2008 at 19:52

  2. De am invata intr-adevar, asa cum spun sensibilele versuri ale poeziei, din tot ceea ce ne inconjoara si tot ceea ce a creat Dumnezeu bun si frumos, poate am avea ochii deschisi sa vedem suferintele altora, am auzi glasul durerii si …poate ceva s-ar schimba in bine!

    gadmadream

    14 Ianuarie 2010 at 13:54


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

