Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ultimul cuvânt

with 18 comments

alexandraudriste3motto

Doamne, Doamne… Te rog să mă faci bine. Clipul cu Alexandra Udrişte a apărut în „Gardianul”. Se numeşte „Fii Moş Crăciun pentru Alexandra! Donează şi tu”. Este vocea Lianei Stanciu? Dacă da, atunci sigur Alexandra este ca şi salvată. Clipul rulează pe „B1TV”. Mulţumesc, Anca! AICI. link Gardianul. Sau pe: acesta.


Luni, 15.12.2008, Alexandra este invitată iar la Poveştiri Adevărate. Filmul din 11 decembrie 2008 – aici. Emisiunea de luni, 15.12.2008 – aiciMicutele vedete de la „Art Kids“ din Focsani in vor lansa, astazi (n.b. duminică, 14.12.2008), in capitala, primul lor material discografic. „Art Kids“ se implica si in ajutorarea micutei Alexandra Udriste, din Panciu, bolnava de cancer. Astfel, duminica, incepind cu ora 15.00, la discoteca Extrem, copiii vor evolua in cadrul unui spectacol caritabil intitulat „Haideti sa salvam un inger”. Mai multe în Monitorul de Vrancea – aiciEste 15 decembrie 2008. Alexandra are 60.000 de euro. Alexandra mai are nevoie de 105.000. Alexandra trebuie să ajungă la spitalul din Paris peste 3 zile. Telefoane Gabriel şi Alina Udrişte – părinţii Alexandrei, 0744 533884 – Gabriel ; 0740 244004 – Alina. Email: alina_udriste@yahoo.com 

Buna ziua si Doamne ajuta,

Vreau in primul rand sa-mi cer scuze tuturor acelora care au donat pentru Alexandra inclusiv celor care au rapit din timpul lor o parte pentru a se dedica acestui caz prin diverse actiuni de promovare (bloguri, site-uri, media, etc) carora din pacate pana in acest moment nu am putut sa le dau vesti noi…..dar trebuie sa intelegeti ca orice clipa in aceste momente pentru noi este imensa. Mai avem foarte putin timp si trebuie sa facem cumva…inca ne este foarte dificil sa luam o decizie in ce parte sa apucam. Prin bunavointa dumneavoastra, oameni de bine toti cei care ati donat o anumita suma..mai mica sau mai mare in functie de posibilitatile fiecaruia am reusit sa strangem intr-un interval destul de scurt suma de cca. 60 000 de euro. Din pacate aceasta suma este prea mica in raport cu cea care trebuie virata in conturile Institutului Gustave Roussy INAINTE de a ne prezenta acolo si de a incepe tratamentul. Noi, Gabriel, Alina si Alexandra va multumim din suflet tuturor celor care ati fost si sunteti alaturi de noi, tuturor celor care ne ajutati in mod direct si indirect si va rugam inca o data sa aveti incredere ca vom lupta cu toata fiinta noastra sa invingem. Dumnezeu stie cum va putea fi realizabil acest plan !!! Va promit in mod special ca odata cu inceperea tratamentului va voi scrie zilnic vesti despre cum decurge fiecare zi a tratamentului Alexandrei….la fel cum va promit ca atunci cand timpul imi va permite va voi povesti fiecare particica din lupta impotriva autoritatilor care se incapataneaza in continuare sa-mi ofere un mic suport. Ma refera ici doar la cele care imi opresc acordarea formularului E112. Procedura prin care se pot accesa bani pentru transplantul de celule steam este cu totul alta, nu intra in nici un formular european, este greoaie si inca nu am abordat-o din plin. Initial am intentionat sa accesez un formular european care sa-mi ofere suportul financiar a tratamentului care se face in Romania…dar care din pacate nu se face asa cum trebuie. Aici au fost si sunt piedici imense…si constat ca oamenii care sunt pusi sa acorde aceste lucruri pun orgoliul personal inainte de dimensiunea umana a unei astfel de probleme…eu nu am abandonat inca lupta asta…dar nu are un rezultat imediat ….voi da in judecata fiecare persoana care consider ca a gresit… iar daca voi avea dreptate si voi castiga vor vedea ele ce vor pati….. Asta e o poveste pe care la timpul ei o s-o cunoasteti fiecare din voi OAMENI cu suflet curat care ati inteles prin ce trecem si m-ati ajutat si o veti face si in continuare. ESTE FOARTE IMPORTANT !!! Se pare ca unii medici nu m-au inteles (ma refer la faptul ca nu au inteles ca sunt disperat si in criza de timp sa pot alege cuvintele sa ma exteriorizez intr-un anume fel) si s-au suparat….asa cum cred ca nici eu nu am fost atat de intelept sa filtrez cuvintele in asa fel incat sa fie clare…ASA CA TREBUIE SA DEZMINT UN LUCRU: Nu am afirmat niciodata ca eu spun ca cineva a facut ceva gresit…am spus doar ca unii medici au spus despre altii ca au facut asta…nu am dat nume…etc. Ceea ce cred eu spun acum si voi recunoaste mereu: CRED CA SISTEMUL este vinovat de tot ce se intampla. Lipsa unui buget alocat pentru fiecare categorie de boala in parte ii face pe medici sa alega solutii dintr-astea gen « apa de ploaie »…iar altii…care privesc lucrurile din afara si isi dau cu parerea este normal sa spuna despre celalalt ca nu face bine…..pentru ca probabil ei fac bine…au sustinere financiara…etc…dar de ce nu suntem dirijati de la inceput acolo unde se face ?? de ce dupa un an de zile aflu eu toate astea ?? cine ii opreste sa spuna lucrurilor pe nume ??? sitemul, cred. In speta mea…la leucopeniile pe care le face Alexandra, daca facea doze mari de citostatice PROBABIL (eu nu sunt medic) ca trebuia ca acel organism sa fie sustinut cu multe medicamente, sange, etc…toate astea inseamna costuri…si ele nu sunt acoperite. Cum sa poata fi tratat in Romania, in conditiile astea,un copil bolnav de cancer, mai ales de unul de forma asta asa de grava ??? Conditiile tratarii exista doar teoretic. Atat am putut sa va scriu, nu stiu cand o s-o mai pot face …mai bine zis nu stiu cat de curand o s-o mai pot face…deoarece suntem intr-o lupta continua si contracronometru….dar promit sa va scriu mereu cand o sa ma posibilitatea. Va rog sa aveti incredere in noi…..va rog sa ne ajutati in continuare….si poate vreodata o sa intram cu totii in cei ce pun piedici unor rezolvari ale oricaror tipuri de boli ascuzand gunoaiele sub pres….. Daca ma intelegeti, va multumesc . Acum, in acest moment am aflat ca cei de la Acasa TV ne vor inapoi luni… Va fi o noua emisiune deci, si va rog sa n-o ratati si sa o promovati. Nu am cuvinte sa exprim cat de mult conteza faptul ca nu ma simt singur in lupta asta, cat de multe aripi mi-ati dat si cata putere in lupta. Cu respect, Gabriel UDRISTE

UPDATE 20.12.2008: Alexandra Udrişte este foarte aproape de viaţa fără chin: mai are nevoie de 40.000 de euro. Alexandra are, din cei 165.000 de euro necesari: apr. 35.000 de euro strânşi la Teledonul Romtelecom, 73.000 de euro în conturile din bancă şi cca. 20.000 de euro de la Ministerul Sănătăţii. Da, în sfârşit autorităţile s-au simţit şi au aprobat formularul E 112 care îi va deconta Alexandrei cheltuielile pentru tratamentele care nu pot fi făcute în ţară, respectiv 20.000 de euro. Mâine, 21 decembrie 2008, Alexandra pleacă în Franţa şi începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Mai multe: aici. UPDATE 5.01.2009: Alexandra a terminat prima cură de citostatice la clinica din Franţa şi se simte bine. Următoarea va fi pe 13 ianuarie. Până acum s-au strâns 145.000 de euro. Alexandra mai are nevoie doar de cei 20.000 de la Ministerul Sănătăţii.

14 august 2009. Alexandra este Înger. Dumnezeu să o odihnească în pace.

18 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. E vocea Lianei Stanciu, da! Am sunat si eu la unul din numere. Alexandra, fa-te bine! vrem sa te vedem MAAAAAAARE!

    suchardine

    13 Decembrie 2008 at 23:48

    • Ana-Maria,
      Ce bine, credeam că bat câmpii😀
      Uite-l pe Lucian, l-a pus Sandrina pe youtube

      isabellelorelai

      13 Decembrie 2008 at 23:54

  2. eu inca plang…
    Isa…eu iubesc mogaldeata asta…
    mi s-a strecurat in suflet ca o rasuflare si a fost un fel de dragoste la prima vedere!
    sper sa fie si Mosul la fel de fermecat de ea ca si mine si sa ii duca un sac de sanatate atat ei cat si celorlalti copii!

    Lady Allia

    13 Decembrie 2008 at 23:52

    • Sandrina, nu mai plânge, că reuşim!
      O fi primit Mihai Georgescu mailurile de la noi, oare…?

      isabellelorelai

      13 Decembrie 2008 at 23:56

  3. Draga Isabellelorelai,am trimis si eu scrisoarea tatalui Alexandrei pe unde am putut.Citesc la tine vesti bune din nou,Alexandra se va face bine.Sunt bucuroasa! 🙂

    g1b2i3

    15 Decembrie 2008 at 00:27

    • Gabi, eu cred că mesajul Lianei Stanciu va fi bine receptat şi se vor strânge banii. Luni aflăm şi dacă şi cât s-a mai strâns. Începând de azi în 10 zile copilul trebuie să fie în spital la Paris, ca să se facă bine.
      Mulţumesc din nou pentru ajutor.

      isabellelorelai

      15 Decembrie 2008 at 01:10

  4. […] isabellelorelai ne confirma acest lucru aici. […]

  5. Sa le dea Dumnezeu sanatate tuturor copiilor din lumea asta!

    (si Lianei careia ii multumesc enorm de mult!)

    anca

    15 Decembrie 2008 at 22:55

    • Anca, nu mă fierbe, TE IMPLOR!!!
      Ai reuşit? Ai reuşit să vorbeşti cu ei?
      TE ROG…
      Eu aşa deduc, că ai reuşit. DA?
      Fă-mi o bucurie şi spune DA, te rog!

      isabellelorelai

      15 Decembrie 2008 at 23:06

  6. Isabellelorelai,din cate inteleg,e vorba de vesti bune,nu-i asa?
    Sunt multi oameni buni in tara noastra…am perioade cand sunt mahnita de rautatea,indiferenta unor oameni,apoi vii tu cu vesti bune si-mi trece mahnirea. 🙂

    g1b2i3

    16 Decembrie 2008 at 02:18

    • Gabi, este vorba despre speranţă. Sper ca vocea Lianei să fie auzită şi oamenii să ajute. Orice mână întinsă este o veste bună.
      Vom vedea.

      isabellelorelai

      16 Decembrie 2008 at 10:10

  7. Isabellelorelai,am citit la Tiberiu Lovin anunturi umanitare.Sunt doua cazuri de care nu-mi amintesc sa le fi intalnit la tine si cazul Madalinei din Tulcea.
    Te rog le pui in blogul tau?la fel voi face si eu.
    http://www.reportervirtual.ro/2008/12/16/umanitare.html
    Multumesc.

    g1b2i3

    16 Decembrie 2008 at 17:48

  8. Stiu ca am scris despre ea,n-am uitat.M-am exprimat cam aiurea.
    Le-am adaugat la articolele cu scrisori pentru Mos Craciun.Vad ca oamenii citesc scrisorile.
    Zilele astea voi primi niste bani si vreau sa-mi cumpar cartela de Romtelecom sa donez si eu pentru Alexandra si pentru alti copii.
    Sa-mi notez numerele de telefon,macar vreo 10 euro sa donez si eu.
    Noapte buna!

    g1b2i3

    16 Decembrie 2008 at 22:23

    • Cu Mădălina merge bine. Are deja 10.500 de euro şi are nevoie de 20.000, până în martie 2009. Are şanse.
      Mulţumesc, Gabi, noapte bună.

      isabellelorelai

      16 Decembrie 2008 at 22:27

  9. Buna,
    Scuze ca de cateva zile nu am scris….M-am intalnit cu parintii Alexandrei si am inceput o campanie de trimitere de cereri de sponsorizare pe la firme.
    In aceasta actiune ii ajuta pe parinti si Fundatia „Clujul are suflet”, fundatie ce apartine de Banca Transilvania unde lucreaza Alina.
    Din pacate Alina a racit si acum trebuie sa stea departe de Alexandra……
    Dar sunt si vesti bune…. se strang banutzi in cont, urmare aparitiilor la TV si solidaritatii oamenilor de bine!

    maria

    18 Decembrie 2008 at 16:59

  10. […] copil. Despre Alexandra am scris Calvarul unei nopţi de noiembrie, Vă rog, Teledon la Romtelecom, Ultimul cuvânt, Scrisori, Steluţe de mare cu […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

