Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Victor Damian. Moş Nicolae, te rog, trebuie să vorbeşti cu Moş Crăciun!

with 25 comments

Victor a împlinit 6 anişori pe 6 decembrie 2008. Şi dacă Sfântul Nicolae este ocrotitorul copiilor, este musai să aibă grijă şi de Victor. Dănuţ Sântimbreanu l-a găsit pe Victor în seara de ajun. Fix la un an după ce Dan a aflat că are neurinom acustic. Dan spune despre Victor că este cel mai tânăr caz operat în România pe care l-a întâlnit până acum, din păcate cu rezultate dezastruoase. O recidivă sau un rest tumoral îngrijorător.

victordamian1Victor Damian are doar 6 anişori din care unul l-a petrecut în suferinţă: tumoră – craniofaringiom. La începutul anului 2007 au început durerile de cap. Victor nu mai suporta lumina, nu se mai putea uita la televizor. La tomograf a ieşit tumoră. Au plecat de urgenţă la Spitalul Bagdasar Arseni din Bucureşti (Victor este din localitatea Dragomireşti Deal, judeţul Ilfov), unde, la un RMN a fost pus diagnosticul: o tumoră de natură bună, dar plasată într-un loc greu de pătruns. Tumora apăsa pe ochişorii lui Victor. Pe 10 martie 2008, Victor a fost operat. Mai mult de 90% din tumoră nu au putut scoate: Victor putea rămâne paralizat. A stat o lună şi jumătate în spital. A făcut diabet insipid, iar Victor a ajuns să bea atât de multă apă încât a ajuns să elimine 6 litri de apă pe zi. Medicamentele se găsesc doar în străinătate, sunt scumpe şi greu de procurat. Din 3 în 3 luni Victor a mers la control, iar examenul tomograf nu a arătat nereguli. Până în octombrie 2008, când, la un alt spital, s-a descoperit că… tumora era mai mare decât la începutul operaţiei! Părinţii lui Victor au contactat medicii de la INI Hanovra şi în paralel au făcut demersuri pentru obţinerea formularului E 112. Victor a fost primit la operaţie în Germania, a primit şi formularul E 112 dar banii tot nu ajung. Doar operaţia costă minim 20.000 de euro, la care se adaugă costurile spitalizării şi tratamentul – cca 30.000 de euro. Victor are 4.000 de euro, strânşi cu greu de părinţi, rude, vecini şi prieteni. Formularul l-ar mai ajuta cu vreo 8.000 de euro, dar nu pentru INI Hanovra. Profesorul chirurg de la INI a spus că renunţă la onorariu.

Dacă puteţi şi doriţi să ajutaţi:

Raiffeisen Bank – Sucursala Apusului Militari Bucuresti

RON: RO 25 RZBR 00000 60010845707

EURO: RO 97 RZBR 00000 60011141619

Cod SWIFT: RZBRROBU

Titular: Roxana Mihaela Damian (mama lui Victor)

Telefon mobil 0727 907 808; telefon fix 436 61 94 (Roxana Damian)

Diagnosticul complet al copilului este: Proces expansiv intracranian supraselar operat 10 martie 2008. Ablatie cvasitotala sub microscop operator. Examen histopatologic Craniofaringiom. Diabet insipid postoperator remis. Dimensiunea tumorii este de 26/28/11 mm.

Acte medicale:

documente-formular-112-aprobat3

interpretare-ct-parhon1

atestate-persoana-cu-handicap1

scrisori-iesire-spital-parhon1

scrisori-catre-medicul-de-familie-bagdasar1

Dacă nu puteţi vedea documentele medicale de pe blogul meu (primul este chiar un E 112, dacă doriţi să vedeţi cum arată un document în care se specifică lipsa aparaturii medicale din România), intraţi vă rog la Dan pe blog – aici. Prea multe pentru un copilaş de doar 6 ani. Moş Nicolae, Moş Crăciun… Vă rog! Victor este un copil deştept şi cuminte, ştie să citească deja şi cunoaşte şi toate steagurile lumii, deşi în ultimul timp nu a mai fost la grădiniţă. Cred că ştie şi poezii… Colinde ştie.

UPDATE 16 decembrie: Dan spune că Victor este aşteptat la INI Hanovra pe 15 ianuarie 2009. Are nevoie de 15.000 de euro doar pentru operaţie.

UPDATE 7 ianuarie 2009: Ieri am aflat de la Dan că Victor a primit programarea la INI Hanovra mai devreme, pe 12 ianuarie 2009 şi că factura de la clinică este de 30.000 de euro. Victor trebuie să plece sâmbătă în Germania şi nu are banii pentru operaţie. Moş Nicolae şi Moş Crăciun au fost darnici, i-au adus 8.000 de euro. Victor mai are nevoie de 22.000 şi trebuie neapărat să plătească avansul de 20.000 până pe 10 ianuarie. Părinţii mai au o promisiune de 5.000 de euro de la primărie (localitatea Dragomireşti Deal, judeţul Ilfov). Tot ieri m-a sunat doamna Roxana Damian, mămica lui Victor. Ei nu au internet acasă şi nu au posibilitatea de a-şi exprima mulţumirile. M-a rugat să vă transmit tuturor mulţumiri din suflet pentru ajutorul acordat: cei 8.000 de euro s-au strâns prin intermediul celor care au citit despre Victor pe internet.

UPDATE 9 ianuarie 2009: S-au strâns 23.000 de euro pentru Victor, bani care au fost depuşi în contul clinicii. Victor mai are nevoie de 7.000 de euro.

Victor la Poveştiri Adevătate, Acasă TV, 9 ianuarie 2009 aici.

UPDATE 13 ianuarie 2009: Victor a ajuns la clinica din Germania şi urmează să fie operat.

UPDATE 14 ianuarie 2009: Victor a fost operat iar intervenţia a fost un succes total. Toată tumora a fost scoasă. Familia lui Victor este foarte ferictă, ia Roxana, mama lui Victor, vă mulţumeşte tuturor pentru ajutorul material, emoţional şi spiritual pe care le-aţi oferit!

Iar Dan Sântimbreanu este foarte bucuros. Mi se pare normal: tocmai a salvat o viaţă. Şi Dan vă mulţumeşte!

UPDATE 17 ianuarie 2009: TOŢI BANII S-AU STRÂNS! Ultimii 7.000 de euro au fost oferiţi de o bancă. Victor se simte bine!

Sunt un inger cazut pe pamant acum sase ani, am venit din multa iubire si dorinta.

Ma adresez voua, celor mari, spunandu-va durerea mea cerandu-va sa ma ajutati sa ajung mare sa ma pot bucura de toate minunile lui Dumnezeu si de viata.

Boala mea craniofaringiom (tumora craniana)  ma impiedica sa sper, fara ajutorul dumneavoastra sa pot ajunge sa ating apa marii sa miros iarba prospat cosita, sa las soarele sa-mi mangaie obrajii, sa aflu taina literelor ,sa multumesc parintilor mei pentru dragostea daruirea si grija cu care ma invaluie, sa pot iubi si multumi lui Dumnezeu pentru bucuria de a simti ”minunea de a trai”.

Va rog pe voi cei mari sa ma ajutati cu cat de putin bani aveti sa ajung la o clinica in strainatate pentru o operatie.

Aceasta operatie este salvarea mea. Va rog din sufletul meu ajutati-ma sa ma vindec si apoi sa va multumesc tuturor transmitandu-va un strop de iubire si un pupic.

Ajutati-ma sa traiesc!!!

Am nevoie sa traiesc pentru mamica mea, taticul meu si pentru toti cei ce ma iubesc….

Ingerii sa va pazeasca, Maica Domnului sa va mangaie sufletele, Sfanta Treime sa va ajute sa va calauzeasca pasii spre iubirea divina.

Cu dragoste si speranta, Victor Damian.

Sarbatori fericite si Domnul sa fie cu voi.

.

Steluţele de mare

.

25 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dane, tu eşti sigur că i-au scos ceva?
    Nu prea e în regulă… Asta îmi aminteşte de Cătălin Bobaru care, ajuns la spitalul din Bruxelles, supus fiind examinărilor medicale, s-a constatat că nu i se făcuse nicio biopsie. Deşi exista un document prin care se specifica că i s-a făcut biopsie… El avea leucemie şi era diagnosticat cu tumoră. Dacă mai ţii minte, copilul care a orbit.

    isabellelorelai

    12 Decembrie 2008 at 17:29

  2. Da… tin minte. Eu cred ca l-au deschis si au scos o parte foarte mica. E interesant cum l-am descoperit pe Victor. Nici nu am observat ca era ajunul de Mos Nicolae. Vad ca tu ai tinut minte :-). Eu nu mai serbez aceasta sarbatoare.

    I-am donat banii cu care urma sa imi iau o pereche scumpa de pantofi. Nu mai am nevoie de ei cand vad ca acest pusti sufera cum sufera.

    Te rog sa il dai mai departe la toti prietenii tai din blogosfera. Tare tare multumesc!

    Dan

    dasanti

    12 Decembrie 2008 at 17:55

    • Dănuţ, nebănuite sunt căile Domnului…
      Vezi că ţi-am lăsat un mesaj – un link – de pe blogul Gabrielei, cu un anunţ de pe forumul Despre Copii. Misha, din Germania, acordă sprijin copiilor care ajung la tratament în Germania.
      Am lăsat şi la Gabi mesaj.
      PS: Ba să o serbezi, că ai scăpat cu bine. Dacă nu era descoperit la timp, te-ai gândit? Poate că Moş Nicolae ţi-a făcut un cadou.
      PPS: Prieteni din blogosferă? Păi… sunt cam puţini…

      isabellelorelai

      12 Decembrie 2008 at 18:01

  3. Buno,am vorbit cu Mihaela;
    maine poate o sa stiu sa-ti spun mai multe.
    Doamne ajuta!
    PS:Preiau

    Gabi(mamica lui Bogdan-Andrei)

    12 Decembrie 2008 at 18:27

  4. buna seara va multumesc din suflet pentru interesul fata de suferinta noastra.acum 6ani am primit de la mos niculae cel mai frumos dar.un baietel minunat’mi-am spus ca daca stiam ca voi avea asa copil il nasteam de la 10ani’el este sufletul meu.stie foarte multe poezii,ma iubeste foarte mult,ca si un exemplu;in spital au vrut sa-i faca o injectie dar el nu a vrut,eu i-am spus sa-mi faca mie si dupa aceea lui,el a inceput sa planga si a tipat ;mami tie sa nu iti faca ,numai mie;este iubit de toata lumea si ma doare sufletul cand nu-l pot ajuta.formularul e112 nu este bun la ini noi incercam prin ministerul sanatatii
    dar este foarte mare birocratie.avem incredere in dumnezeu si totul trebuie sa fie bine.va multumesc pentru tot.

    roxana

    12 Decembrie 2008 at 19:39

    • Aaaa, Roxana, INI e particulară… Şi statul nu plăteşte… Doamne…
      La INI Hanovra sunt cei mai buni. Trebuie mers acolo neapărat. Hai cu Dumnezeu înainte, ai încredere, trebuie să reuşim ceva. Mă gândesc şi încep să trimit mailuri.
      Doamne ajută şi curaj.

      isabellelorelai

      12 Decembrie 2008 at 21:05

  5. am preluat cazul. azi nu, dar de maine am sa lucrez si pentru el la un clip youtube.

    Dane eu nu te cunosc. Stiu destul de putine despre cazul tau, dar faptul ca ne esti aici, aproape…inseamna ca cineva acolo sus te iubeste, iar acest Mos a fost asemeni unui mesager – unul trist, dar poate tocmai la timp.

    Eu spun ca totul e bine cand se termina cu bine…ca si in Shakespeare :).

    Isa…ma bucur sa te vad. azi te-am vazut putin :).

    Lady Allia

    12 Decembrie 2008 at 22:30

    • Sandrina, ai tras chiulul… Las’ că recuperezi tu 😀
      Pupă Gărgăriţa din partea mea ACUM!

      isabellelorelai

      12 Decembrie 2008 at 22:36

  6. iufff…de abia am adormit-o!
    ii ies saracuta vreo trei dintisori deodata. o masea si doi canini :((. si nu zice nimic. nu se plange – niciodata nu s-a plans.
    si o alaptez inca si nu m-a muscat niciodata. are 8 dintisori de la 7 luni. cand o doare strange doar tare din gurita, isi indeasa fata in san, mimeaza ca ar musca si face: „uff, uff”. mereu plang cand o aud si o vad, dar ii cand si o leagan si adoarme destul de repede.

    Doamne…ma topesc de dragul ei! 🙂
    e asa o vesela de fata!!!

    Lady Allia

    12 Decembrie 2008 at 23:05

    • Tare greu cu dinţişorii ăştia, mulţi copii se deranjează la burtică.
      Sandrina, fiu-meu este mare. Am momente însă, când – poate că imaginar sau nu – am senzaţia că îl am mic, în braţe. Este aşa, ca o formă de energie, habar n-am cum să explic. Până şi mirosul de copil de lapte îl simt. Şi au trecut mulţi ani de atunci…
      Să dea Dumnezeu să îţi aducă toate bucuriile din lume.

      isabellelorelai

      12 Decembrie 2008 at 23:40

  7. UPDATE: VICTOR ESTE ASTEPTAT PE 15 IANUARIE LA HANOVRA. ARE NEVOIE DE CEL PUTIN 15 MII DE EURO.

    dasanti

    16 Decembrie 2008 at 19:22

  8. […] de SMINCHY pe decembrie 17, 2008 Victor Damian are doar 6 ani. Pe ultimul l-a petrecut în […]

  9. Am reusit…

    e destul de mare si de abia l-am urcat pe net, dar in sfarsit am reusit!

    sa dea Dumnezeu sa aiba impactul dorit!

    Lady Allia

    23 Decembrie 2008 at 01:06

  10. da…:)!
    pe mess si pe blog. i-l trimit si pe mail sa se bucure. 🙂

    Lady Allia

    23 Decembrie 2008 at 02:10

    • Sandrina, dacă mai faci vreun clip, te rog să-l faci pe melodia mea preferată, te rog mult:

      Şi, evident, poţi să pui toţi copiii de pe blog…

      isabellelorelai

      23 Decembrie 2008 at 02:12

  11. 🙂 ciudata si frumoasa coincidenta. Am auzit-o prima data cantata de Roberta Flack care dupa mine este o cantareata deosebita si m-am bucurat cand Celine a readus-o pe „scena”.
    Melodia este una din preferatele mele. Am vrut sa o folosesc pentru Alexandra, dar apoi mi s-a parut mai aproape de suflet (si de ceea ce am prezentat)…”A mother’s prayer”.
    Albumul „Miracle” este intr-adevar un miracol frumos pentru sufletul ascultatorului.

    Lady Allia

    23 Decembrie 2008 at 09:50

  12. „Vreau sa fac o precizare. Astazi la emisiunea povestiri adevarate pe Acasa la montaj cei de la televiziune nu au inclus si multumirile mele catre cei care au inceput si sustinut campania pe internet fara de care nu s-ar fi strans cei 8.000 de euro pe care ii avem pana in prezent. Sambata dimineata plecam la hanovra, programarea este pe 12 Februarie si nu pe 15 cum s-a spus din greseala. Eu nu ma pricep la internet, de aceea vreau sa va multumesc inca o data pentru ca ne-ati impartasit povestea lumii intregi. Filum de la povestiri adevarate il gasiti pe site-ul „acasa”. Doamne ajuta! Roxana Damian

    Roxana - mama lui Victoras

    6 Ianuarie 2009 at 01:41

  13. […] Steluţele de mare. Victor Damian. Moş Nicolae, te rog, trebuie să vorbeşti cu Moş Crăciun! &la… […]

  14. buna seara’mos nicolae a facut minunea de a intilni numai oameni minunati .cei din blogosfera sunt niste ingeri pe pamant.sa va ajute dumnezeu ,sa nu trece-ti niciodata prin astfel de incercari ale vietii,va sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce a-ti facut pentru baietelul meu .pot spune ca sunt fericita ,baietelul meu se simte bine,n-as fi crezut vreodata sa existe pe lumea asta copil sa nu planga la doctor,dar exista,este chiar copilul meu,a suportat toata operatia cu tarie si o forta interioara incredibila.multumesc multumesc Dumnezeule pentru minunea si puterea ta…dumnezeu sa te ocroteasca Izabel si pe voi toti roxana

    rodica,matusa lui victor

    8 Februarie 2009 at 20:51


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

