Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Salvaţi Steluţele de mare: Lucian Munteanu „Doamne, să mă ajute şi pe mine cineva!”

with 30 comments

lucianmunteanuatac

„Am veşti bune despre Lucian. Sâmbătă, în noaptea de Moş Nicolae, lui Lucian i s-a efectuat transplantul de măduvă de la fratele său, Marius. Medicii sunt încântaţi. Operaţia a fost un succes. Singura problemă este acum că Lucian nu prea are poftă de mâncare. Medicii spun că este o reacţie normală a organismului după operaţie. Erau optimişti. Astăzi se uita la desene pe DVD. Lucian va rămâne în Italia 1 an. Aşa au hotărât medicii. Are nevoie de orice sumă pentru că viza de muncă a tatălui pentru cele 3 luni va expira în curând şi nu se ştie dacă va putea fi prelungită. Ceea ce este important este că Lucian are nevoie de o sumă mult mai mică, nu de 150.000 de euro. Hai să arătăm că suntem oameni şi de data asta şi că ne pasă! Dă-le, Doamne, multă putere tuturor copiilor!” Această veste bună am primit-o pe blog, de la Ana-Maria, la articolul despre Lucian – aici: „Steluţele de mare. Lucian Munteanu şi speranţa din Italia”. Lucian a fost auzit şi a fost salvat. Lucian, copilaşul de doar 3 ani împliniţi pe 5 octombrie 2008, bolnav de leucemie de la vârsta de 2 ani, a plecat cu 10.000 de euro în buzunar spre clinica din Italia, unde a fost salvat. Cred că Lucian mai are nevoie de 40.000 de euro.

Dacă puteţi şi vreţi să dăruiţi:

Banca Transilvania – Sucursala Brâncoveanu Bucureşti

RON: RO 53 BTRL 04301201L94684XX

EURO: RO 28 BTRL 04304201L94684XX

USD: RO 77 BTRL 04302201L94684XX

Titular: Munteanu Gabriela (mama)

Telefon: 0747.556.929

Lucian la Poveştiri Adevărate, Acasă TV, pe 6 noiembrie 2008.

UPDATE 17 decembrie 2008: Lucian se simte bine, nu prea mănâncă, dar medicii nu sunt îngrijoraţi din cauza asta. UPDATE 24.03.2009: Lucian se simte bine. Lucian mai are nevoie de 2.000 de euro. Mai multe aici: Lucian Munteanu, copilul căruia Dumnezeu i-a auzit rugămintea.

Eu nu îl cunosc pe Lucian. Tot ce am aflat despre el am scris aici. Nu ştiu dacă m-a auzit cineva. Ana-Maria însă îl cunoaşte pe Lucian. Am să redau cuvintele ei, scrise pe blogul său, poate cine ştie… Am citit un articol din Jurnalul National despre Lucian care m-a cutremurat. Multumesc din suflet colegilor de la Jurnalul National care au publicat povestea. Ii anunt ca dupa ce ei au publicat materialul s-au strans aproape 10.000 de euro pentru Lucian. Am o veste buna, de ultima ora: sper sa-i putem face o programare lui Lucian la o clinica din Milano, Italia. Ajuta-i Doamne!”

luci21


luci12


Lucian la aniversare, în spital.

UPDATE 25 mai 2009. Lucian se simte bine şi a ajuns acasă. Părinţii lui Lucian vă mulţumesc tuturor: „VREM SA VA MULTUMIM DIN TOATA INIMA PENTRU TOT CE ATI FACUT PENTRU INGERASUL NOSTRU. NU O SA VA UITAM NICIODATA IAR DUMNEZEU O SA VA AJUTE”.

.

Steluţele de mare

.

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] UPDATE 11 decembrie 2008: Veşti bune despre Lucian. AICI. […]

  2. […] Raluca Petraş m-a îndrumat Lucian Munteanu. Aşa cum Erika Eleny Josian m-a îndrumat spre Andrei Mihai Petre. Iar pe Lucian Munteanu l-am […]

    • VREAU SA VA MULTUMESC DIN TOATA INIMA MEA PENTRU TOT CE ATI FACUT PENTRU ANGERASUL MEU CA IATI PUTUT FACE CUNOSCUTA POVESTEA LUI NU PREA FERICITA SI TOT ODATA SA LE MULTUMESC LA TOAI CARE NEAU AJUTAT NO SA VA UITAM NICIODATA IARDUMNEZEU SA VA AJUTE

      MUNTEANU

      25 Mai 2009 at 21:41

  3. un ochi imi rade, iar altul imi plange.
    nu se vor termina niciodata nu?…nu! dar poate se poate macar termina frumos pentru o parte dintre ei. eu am sa raman. am sa le raman!
    si tie „duro”…cu suflet atat de mare si frumos!

    am sa fac filmulet…

    Lady Allia

    12 Decembrie 2008 at 01:27

    • Sandrina, puiule, vrei să te mint? Nu pot: NU, nu se va termina niciodată, atât timp cât se pot scoate miliarde de euro şi dolari din medicamentele şi vaccinurile contra … a ceva.
      Îţi trimit fotografiile lui Lucian pe email.
      .
      Te rog să treci, la conturile ALEXANDREI UDRIŞTE acest anunţ:
      Pentru cei care vor să facă donaţii electronice prin BT 24 (cel mai la îndemână mod) – Sucursala contului Banca Transilvania este VRANCEA – FOCŞANI.

      isabellelorelai

      12 Decembrie 2008 at 11:43

  4. Isabelle, multumesc! Pentru ca mi-ai scris pe blog, pentru ca ai redat cuvintele mele.
    Azi am fost la Andu. CIne e Andu? Un pusti de 3 anisori dragalas foc care sufera de talasemie majora si are nevoie de un transplant de maduva in strainatate. Dar pentru Andu, Mos Nicolae a fost tare darnic pentru ca Andu a fost cel mai cumintel copil. I-a adus la Teledonul Mereu Aproape cei 150.000 de euro necesari pentru operatie. :-))) Astazi am fost la el si ne-am iubiiiiiit, si mi-a facut cadou un ingeras pe care a pus amprenta degetzelelor lui. Andu stie sa citeasca la 3 ani. Andu e o minune de copil! Toti copiii sunt niste minuni.
    Lucian a intrebat-o pe mama lui de ce nu a venit Mos Nicolae la el, insa mami i-a raspuns ca la el Mos Nicolae a venit cu sanatate. Lucian a fost operat la Torino chiar in noaptea magica de Sf. Nicolae.
    Luni merg la niste copii tare amarati impreuna cu mamele din Organizatia EMMA sa le oferim primul Craciun din viata lor.Isabelle, nu ai vrea sa ni te alaturi?
    te pup.

    suchardine

    12 Decembrie 2008 at 18:48

  5. Pai, ti-am zis pe …….. nu imi ajung mailurile. Trimite-mi pe …….. Sau suna-ma pe……..
    Isabelle, stiu! Esti o sufletista, o BUNA, o scumpa! Incerc cu Povestirile! Noi am obtinut teledon permanent pentru EMMA dar nu au donat prea multi! 😦
    Sunt necajita din cauza asta.
    Plecam luni in jur de ora 14.00… dar poate e prea devreme pentru tine. Daca vrei sa participi cu un pachet si nu poti veni, suna-ma sa-ti spun ce si cum.
    De ce nu ti-am ca am blog? Nu stiu. Nu obisnuiesc sa fac un titlu de glorie nici din realizarile mele, nici din randurile scrise pe blog. Dar iti multumesc inca si inca o data, draga mea prietena (daca pot sa-ti spun asa). Am multe, multe sa-ti povestesc. Poate ne vedem intr-o zi.
    Azi m-a sunat Andreea Sminchise… Am tresarit cand i-am auzit vocea. Ce OM extraordinar este! E asa speciala pentru mine! ce norocoasa sunt ca v-am cunoscut!
    Pupici multi.

    suchardine

    12 Decembrie 2008 at 21:42

  6. Uite…cand citesc mesajele astea iti jur ca ma umplu de bucurie si ma trezesc zambind singura!
    Oameni frumosi!
    Asta sunteti – oameni frumosi! De la un timp, mi-am permis sa va pun langa oamenii mei frumosi si ma bucur ca sunteti! 🙂

    Lady Allia

    13 Decembrie 2008 at 00:13

  7. Ana-Maria, mi-a dispărut mesajul! Noroc cu Sandrina.
    Te sun mâine.

    isabellelorelai

    13 Decembrie 2008 at 00:45

  8. Sandrina, bine că ai scris aici, aşa am observat că răspunsul meu pentru Ana-Maria s-a dus… habar n-am unde.

    isabellelorelai

    13 Decembrie 2008 at 00:48

  9. Isabelle, nu te mai culca atat de tarziu! 🙂 Doi pupici.

    suchardine

    13 Decembrie 2008 at 20:18

  10. Aici e filmuletul lui Lucian…
    l-am terminat de ieri noapte, dar nu l-am putut urca pana acum. Daca credeti ca trebuie schimbat ceva…nu va sfiiti sa imi spuneti.

    Lady Allia

    13 Decembrie 2008 at 23:44

  11. a mers mai greu, dar ma bucur ca am reusit! 🙂
    ma bucur sa te revad >>>>>>>>>>Isa<<<<<<<< (asa imbratisez eu oamenii 😀 )

    Lady Allia

    13 Decembrie 2008 at 23:56

    • Mi-am dat seama, că prea dispărusei de tot 😀
      Tu faci semne d’astea 😀 pe care bine faci că mi le explici 😀
      Asta e îmbrăţişare virtuală 😀

      isabellelorelai

      14 Decembrie 2008 at 00:00

  12. hehe! s-o vezi pe aia reala cand ne vom intalni!
    o sa ma scuturi de pe tine ca pe un scai, dar zic eu: nici o sansa pana nu ma satur sa te strang in brate! :))

    pana atunci insa…buna si asta virtuala! face bine la suflet :).

    Lady Allia

    14 Decembrie 2008 at 00:04

  13. mai…pe bune. ar trebui sa ne facem un grup al nostru pe yahoo sau altundeva unde s aputem face conferinte si sa discutam instant. ar fi multttttt mai usor!!!!!!

    Lady Allia

    14 Decembrie 2008 at 00:05

    • Eu mă chinui şi cu blogul şi tu vrei şi conferinţe 😀
      Frate…
      Ai primit mesaj de la Dan?

      isabellelorelai

      14 Decembrie 2008 at 00:09

  14. 🙂 ma bucur ca te-am facut sa zambesti !
    sunt foarteeeeee de groaza!

    Lady Allia

    14 Decembrie 2008 at 00:09

  15. 🙂 cand eram mica, tata imi spunea „parca esti o pasare de noapte” pentru ca stateam noaptea si scriam, visam cu ochii deschisi, ma uitam la stele, asteptam extraterestrii (eram sigura ca si eu sunt unul :)) ) si ma bosumflam de numa cand il auzeam.
    acum insa…ii dau dreptate! eu nu stiu sa dorm ca toti oamenii Isa si ma bucur ca esti la fel de „noptateca” asemeni mie :D!

    Lady Allia

    14 Decembrie 2008 at 00:14

    • Tu măcar erai mică… Eu şi acum cred că într-un fel toţi suntem extratereştri, şi că venim pe pământ din stele diferite…
      Încercând să găsesc o explicaţie înţelegerii sau neînţelegerii dintre oameni, singura a fost asta. Aceleaşi stele, stele diferite.
      Eu sunt născută mai pe seară, poate din cauza asta.

      isabellelorelai

      14 Decembrie 2008 at 00:18

  16. eu ma cred elf si nu cred ca accept ideea ca nu as fi! 🙂
    nu stiu de ce, dar eu chiar cred ca elfii au existat si exista. tot un fel de extraterestrii veniti din alte stele, dar defapt de pe aceeiasi…:).

    Lady Allia

    14 Decembrie 2008 at 00:23

  17. […] Din când în când Lucian număra Îngerii din saloanele alăturate, copiii care nu mai puteau lupta – să tot fi fost vreo 17 în anul ăla… Şi apoi striga: „Doamne, să mă ajute şi pe mine cineva…”. […]

  18. […] va pleca în Italia, la spitalul din Milano în care a fost internat Lucian Munteanu. Mama lui Lucian a luat legătura cu medicii de acolo (medici români) şi îl aşteaptă pentru internare, analize […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

