Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Salvaţi Steluţele de mare: Alexandra Udrişte

with 96 comments

În primul rând vreau să mulţumesc Simonei O., SandrineiRamona, Ancăi, doamnei Olga şi tuturor celor care aţi trimis e-mailuri, aţi dat telefoane, aţi postat pe bloguri povestea şi/sau aţi donat pentru Alexandra. Simona, mătuşa Ancuţei, un copilaş minunat de doar 2 ani, bolnav de leucemie, care a murit pe 17 noiembrie 2008, a realizat pentru Alexandra acest clip:


Apelul a plecat de la Andreea Sminchy, a trecut prin sufletele noastre şi sper să ajungă şi la televiziuni. Şi a ajuns: aşa cum a spus Andreea Sminchy, astăzi, 9 decembrie 2008, la ora 16.00, am cunoscut-o pe Alexandra la Observator, la Antena 1 – aici. În acest moment Alexandra Udrişte are 50.000 de euro! Banii s-au strâns într-o săptămână vestea de aici. Putem să strângem 165.000 de euro! Noi, oamenii simpli, putem să facem ce nu a făcut statul şi sistemul de sănătate românesc! Putem să salvăm vieţi! Putem face DREPTATE. Putem înlocui „apa de ploaie” cu care a fost tratată Alexandra, în loc de citostatice. Putem înlocui formularul E 112, care nu poate fi acordat copilului, pentru că… poate fi tratat cu „apă de ploaie”. 

alexandraudristeVă rog din suflet să nu renunţăm nici la ideea includerii Alexandrei la Teledonul „Mereu Aproape” şi Antena 1. Conform anunţului postat pe site-ul Antena 1, în data de 08.12.2008, acest lucru este posibil: Liniile telefonice, dar si conturile fundatiei “Mereu aproape” vor ramane deschise pana in data de 31 decembrie 2008, urmand ca, banii ce vor fi stransi in perioada urmatoare sa fie redirectionati catre un alt copil grav bolnav. Teledonul “Mereu Aproape” din 5 decembrie 2008 continua traditia deja inceputa de Antena 1 si Fundatia Mereu Aproape. Este o evolutie fireasca a acestei initiative, care, de la o editie la alta, devine tot mai utila si mai fructuoasa. Impreuna putem face minuni! Impreuna putem sa dam speranta celor bolnavi, uitati de noroc, celor de langa noi, care au nevoie in aceste clipe de dragostea si generozitatea romanilor. Iar daca la final, vieti abia incepute vor fi salvate aceasta va fi numai si numai datorita telespectatorilor”. – Mai multe AICITelefoane Gabriel şi Alina Udrişte – părinţii Alexandrei: 0744 533884 – Gabriel ; 0740 244004 – Alina.E-mail: alina_udriste@yahoo.com

Despre Alexandra puteţi citi pe bloguri şi site-uri:Salvează-mă, Alexandra Udrişte blog, Blog de suflet 1, Blog de suflet 2, Isabellelorelai 1, Isabellelorelai 2, Război întru Cuvânt, Bogdan Andrei, Asociaţia PAVEL, Ia atitudine, Gabi, Supravieţuitor, Muddle head, Forum RTV, Jurnal de mulţumire, Ramura înflorită, Jamilla, Patria hoţilor, Massmedia online, Body28, Dasanti, Roz sau nu, Lila, Dan Dragomir, Război întru Cuvânt, Neverland,Cafeneaua, Anca, Ia atitudine 2, Lady Allia, E altfel, Shalom, Urban Iulian, Simona 1, Simona 2, Petra Luca, Neverland, Neverland 2, Patria hoţilor, Djiin.Articole în presă: Jurnalul Naţional, Gardianul,Ziarul de Vrancea, Ziarul de Iaşi, Monitorul de Vrancea, Ziarul de Vrancea, Monitorul de Vrancea, Ziua de Cluj, Ziarul de Vrancea.Apariţii la TV: Antena 1 – ObservatorUPDATE 11 decembrie 2008: Alexandra la Poveştiri Adevărate – aici. În ajutorul Alexandrei a sărit şi fotbalistul Florin Lovin. UPDATE 20.12.2008: Alexandra Udrişte este foarte aproape de viaţa fără chin: mai are nevoie de 40.000 de euro. Alexandra are, din cei 165.000 de euro necesari: apr. 35.000 de euro strânşi la Teledonul Romtelecom, 73.000 de euro în conturile din bancă şi cca. 20.000 de euro de la Ministerul Sănătăţii. Da, în sfârşit autorităţile s-au simţit şi au aprobat formularul E 112 care îi va deconta Alexandrei cheltuielile pentru tratamentele care nu pot fi făcute în ţară, respectiv 20.000 de euro. Mâine, 21 decembrie 2008, Alexandra pleacă în Franţa şi începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Mai multe: aici. UPDATE 5.01.2009: Alexandra a terminat prima cură de citostatice la clinica din Franţa şi se simte bine. Următoarea va fi pe 13 ianuarie. Până acum s-au strâns 145.000 de euro. Alexandra mai are nevoie doar de cei 20.000 de la Ministerul Sănătăţii.

14 august 2009. Alexandra este Înger. Dumnezeu să o odihnească în pace.

.

Steluţele de mare

.

96 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mai am o veste buna! Azi, la ora 16:00, Alexandra va aparea in Observator la Antena 1. 😀

    SMINCHY

    9 Decembrie 2008 at 15:19

    • URA!!!!!!!!!!!!!!
      Şi la 19.00!!!!!!!!! Este imporant la 19.00!!!!!!!! Este lumea acasă la 19.00. TE ROG!

      isabellelorelai

      9 Decembrie 2008 at 15:22

  2. Stiu ca cel mai important e la 19.00… Incerc…

    SMINCHY

    9 Decembrie 2008 at 16:36

  3. Doamne ajuta,eu intai am vazut stirea apoi am intrat si am vazut ca anuntati :))
    Eu am avut calculatorul defect dar am trimis e-mail-le de la o prietena 😉
    Sa dea DD sa fie totul ok si nu prea tarziu.
    Doamne ajuta!

  4. Azi am avut probleme cu RDS-ul,ce bine ca s-au rezolvat.Am vazut anuntul cu Teledonul si ca Alexandra va aparea la Observator.
    Ma bucur ca oamenii au sarit in ajutorul ei si felicit pe cei care fac cunoscute aceste cazuri.
    Multa sanatate tuturor!

    g1b2i3

    9 Decembrie 2008 at 19:18

  5. Eu iti multumesc Isabelle!
    Ma bucur enorm de mult ca am putut sa fac ceva pentru Alexandra, imi radiaza sufletul de bucurie, si sa sti ca este un sentiment tare tare placut…imi doresc sa pot sa fac tot ceea ce nu am reusit sa mai fac pentru Ancuta pentru toti copiii…

    Simona

    9 Decembrie 2008 at 19:20

    • Simona, ştiam că urma să îţi răscolesc durerea. Să ştii că nu mi-a fost uşor să te implic în treaba asta, mai ales că vârsta şi boala fetiţelor, Ancuţa şi Alexandra, erau apropiate, mai mult decât atât, fetiţele chiar seamănă un pic. Ştiind sigur cât de mare este bucuria ajutorului dat, m-am gândit să risc. Dintre noi toţi, ţie ţi-a fost înfiorător de greu. Mulţumesc, Simona.
      Dumnezeu să o odihnească în pace pe Ancuţa, micul Îngeraş.

      isabellelorelai

      9 Decembrie 2008 at 21:15

  6. […] decembrie 8, 2008 · Înregistrat sub umanitare &#183 Tagged ajutor umanitar, fapte bune, Mos Craciun, omenie, solidaritate, viata Update:Alexandra Udrişte are teledon la Romtelecom […]

  7. […] Scrisori pentru Mos Craciun de la niste copilasi Publicat în umanitare by supravietuitor pe decembrie 8th, 2008 Update:Alexandra Udrişte are teledon la Romtelecom […]

  8. Lady Allia

    9 Decembrie 2008 at 20:34

  9. Isabelle ai dreptate in privinta Alexandrei..Chiar seamana cu ANCUTA . Esti minunata , o femeie cu mult suflet .folosesti toata puterea,toata energia si toata dragostea sufleteasca in scopuri marete . Sa-ti dea Dumnezeu putere sa ajuti toti copilasii bolnavi . Sa nu cunoasca nimeni durerea pierderii unui copilas . E de ajuns durerea noastra de la pierderea ANCUTEI(eu sunt nasa ANCUTEI)Doamne!!! nu mai supara pe nimeni cu asa un necaz,,,asa ceva nu e pentru oameni,,, e o durere prea mare,,, oamenii sunt slabi,,,NU E OMENESC CEEA CE NI-I S-A INTAMPLAT NOUA,,, SA NE RUGAM LA DUMNEZEU SA-I DEA SANATATE LUI ALEXANDRA ,,,SA PUNEM FIECARE ACOLO CAT PUTEM PT. CA ,CONTEAZA FOARTE MULT.

    gabi pop

    9 Decembrie 2008 at 22:56

    • Gabi, voi sunteţi minunate. Tu şi Simona aveţi bunătatea sufletească şi tăria de a vă călca pe suflet şi de a ajuta un copil necunoscut, când tocmai aţi pierdut un sufleţel drag. Un gest mai creştinesc decât ăsta, nu cred că există. Sunt oameni care nu suportă nici măcar să audă, dar să vadă suferinţa, în esenţa ei. Simona ştie, şi îţi spun şi ţie, că ceea ce s-a întâmplat cu Ancuţa nu ţinea de puterile voastre. Simona ştie, i-am spus că dacă s-ar fi pus problema plecării cu copilaşul în străinătate, procedam în consecinţă – acesta este un exemplu, există soluţii. Voi nu trebuie să vă mai simţiţi cu sufletul apăsat la gândul că nu aţi făcut destul. Nu puteaţi face ceea ce nu ştiaţi! În cazul în care medicii ştiau că leucemia Ancuţei nu putea fi tratată în ţară, şi nu au spus, să-i pedepsească Dumnezeu. Înclin să cred şi asta, pe lângă faptul că au greşit ceva, undeva, la administrarea unor medicamente. Copilul a făcut un şoc de la ceva, organismul ei nu a tolerat ceva. Of… Pentru unii medici, moartea a devenit prima lor natură, nu viaţa, cum ar fi normal. Tot timpul mă gândesc la voi şi mă rog să vă dea Dumnezeu puterea să treceţi peste necazul ăsta înfiorător. Ştii, sunt oameni care se înrăiesc după ce păţesc un necaz mare. Unii o iau razna. Nimeni nu este de acuzat, la urma urmei. Voi aţi devenit mai buni. Când, la nici o lună după ce aţi pierdut-o pe Ancuţa, un Îngeraş de doar 2 ani, şi nu oricum, şocant şi inexplicabil, aveţi puterea de a ajuta un alt copil, ce pot să spun? Că sunteţi Oameni excepţionali.

      isabellelorelai

      9 Decembrie 2008 at 23:50

  10. nu pot :(, pentru ca nu pot sa il capturez in calculator. daca as putea…l-as pune!!!

    Isa…am mai trimis mail la televiziunea Credo. au emisiuni speciale pentru problemele sociale cu care se confrunta tara. asa atingem si o alta parte a oamenilor – cred.

    Lady Allia

    9 Decembrie 2008 at 23:19

  11. Multumesc Isabelle!
    N-am cuvinte…

    Simona

    10 Decembrie 2008 at 00:10

    • Simona, ăsta este adevărul. Majoritatea oamenilor au dileme încă: când se înrăieşte omul? De ce? De ce se bat oamenii pentru bani? etc, etc, etc… Din păcate uită să se întrebe: de ce rămân oamenii oameni, de ce devin mai buni… Greşesc?

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 00:14

  12. V-am spus că dacă aş putea, aş face nişte cutii mari, cu pozele copilaşilor, şi le-aş pune pe stadioane? De multe ori mă gândesc (ca prostu’) că dacă oamenii ăia care merg la meciuri ar vedea ochii copiilor, încercănaţi şi plini de lacrimi, căpşoarele fără păr… le-ar pierii cheful de bătaie. Ar da şi ei acolo, un leu-doi, chiar şi 50 de bani aşi primi, şi uite aşa… oamenii ar fi mai oameni.

    isabellelorelai

    10 Decembrie 2008 at 00:29

  13. Pregatesc un filmulet cu Alexandra. Am sa ti-l trimit. Daca ai sti cat suflet am pus sa-l fac….si tehnica nu m-a ajutat deloc…

    Simona

    10 Decembrie 2008 at 02:34

  14. este foarte frumos si se asorteaza cu momentul si sufletul ei frumos… :).

    Lady Allia

    10 Decembrie 2008 at 12:03

  15. Am reusit …am reusit…vai cat ma bucur!

    Simona

    10 Decembrie 2008 at 12:09

  16. Aici ar trebui sa fie….of ce ma seaca tehinca asta…

    Simona

    10 Decembrie 2008 at 13:10

  17. ESTE!!!
    Simona, mulţumesc!
    Sandrina, mulţumesc!
    Nu uitaţi de textul cu Teledonul şi Conturile.

    isabellelorelai

    10 Decembrie 2008 at 13:15

  18. am primit, am ajutat si s-a rezolvat. e frumos 🙂 nu?
    greu cu mailurile pt ca nu pot sa le verific tot timpul :(.

    Lady Allia

    10 Decembrie 2008 at 13:18

    • Foarte frumos! 😀
      Sandrina şi Simona, vă rog, sub textul de la more info:
      Alexandra Udriste NEUROBLASTOM DE SUPRARENALA DR. STADIUL III- HIGH RISK, OPERAT, CHIMIOTRATAT. RELUARE DE EVOLUTIE LA NIVEL GANGLIONAR ABDOMINAL. SUSPICIUNE METASTAZE HEPATICE
      Puneţi şi:
      Teledon:
      0900 900 030 – 10 EUR/apel
      0900 900 035 – 5 EUR/apel
      0900 900 032 – 2 EUR/apel
      Numere apelabile din reteaua Romtelecom.

      Conturi:
      RO63BTRL04004203H55396XX (Euro)
      RO88BTRL04001203H55396XX (Lei)
      Titular: UDRISTE ALINA MARIANA
      CNP: 2800918393616
      Imputernicit: UDRISTE GABRIEL AURELIAN
      Banca: BANCA TRANSILVANIA
      Agentia Panciu, Str. Nicolae Titulescu nr 73
      COD SWIFT: BTRL RO22

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 13:24

  19. Reusisem de azi noapte sa postez filmuletu….abia acum am vazut ca este pe youtube de 9 ore si ceva! am rusit…in final!
    N-ai idee cat ma bucur…

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 13:48

  20. Doamne-ti multumesc!
    Multumesc si tie Isabelle…

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 14:05

    • Doamne ajută!
      40 vizualizări.
      Simona, te rog, pune la more info Teledonul şi conturile.

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 14:06

  21. Ok.
    Am pus ceva , insa vad ca merge cam greu cu refreshul pe site si dureaza ceva vreme, drept dovada ca eu postasem filmul azi dimineata …si abia dupa catev ore bune l-am vazut…

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 14:16

  22. Acum pot sa ma duc la treaba cu sufletul impacat! spor si voua…

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 14:38

  23. Am trimis un mesaj presedintelui consiului judetean Vrancea, d-l Marian Oprisan. Ia sa vedem….pe cine au ales oamenii…

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 15:44

    • Simona, am vrut şi eu să trimit acolo. După ce l-am văzut la tv prins în negocieri, la Bucureşti, am renunţat…

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 15:50

  24. Ne ajută şi Ana-Maria, asistenta Biancăi! 😀
    Uitaţi aici:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/10/23/stelutele-de-mare-lucian-munteanu-si-speranta-din-italia/#comment-6736
    M-am uitat peste cazul Alexandrei. Pacat ca nu a fost prinsa in teledonul Antenei 1. Ai vrea sa luam legatura cu cei de la Povestiri adevarate? Punem cazul si la noi pe site, nu e nicio problema…

    isabellelorelai

    10 Decembrie 2008 at 15:55

  25. Cine stie…niciodata nu se stie.
    Am mai trimis un mesaj la radio zu…dorinta 4

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 16:28

  26. Eu am trimis mesaj pe site-ul EMMA…de cateva ore, si am dat pagina asta de site. Cat ma bucur ca a avut ecou! ma bucur tare tare mult…

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 16:58

    • Simona, a fost gând în gând 😀 Acum 2 zile am intrat de multe ori pe site la EMMA, cu dorinţa de a scrie despre Alexandra. Acolo am găsit atât de multe mesaje dureroase (inclusiv pe al tău), aşa că am renunţat. Ca un făcut – eu cred că nimic nu este întâmplător – seara a venit, la articolul cu Lucian, Ana-Maria, ca să-mi dea o veste bună. Atunci am îndrăznit să-i las mesajul despre Alexandra, la acel articol. Probabil că după ce tu ai trimis mesajul, Ana-Maria s-a întors la articolul cu Lucian şi acolo a găsit acelaşi link. Deci, cum spuneam, nimic nu este întâmplător, iar gândurile oamenilor se întâlnesc. Mai devreme sau mai târziu, gândurile oamenilor se întâlnesc undeva…

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 20:34

  27. SUNT REVOLTATA!!!
    aceste persoane de la ziarul de vrancea au TUPEUL sa scrie astazi ca ei au rezolvat problema!
    cand tu ai scris pe 3 iar ei pe 8 sau pe 7!
    sa le fie rusine
    http://www.ziaruldevrancea.ro/index.php?articol=24542

    Valentina

    10 Decembrie 2008 at 18:33

    • Valentina, eu nu am făcut decât să preiau mesajul de la Andreea, care este jurnalist, şi care a scris pe 1 dec. Sunt alţii care au preluat imediat, pe 1. Eu am scris în noaptea de 2 spre 3. Oricum, nu mai contează…

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 20:39

  28. iar astia au copiat articolul tau cuvant cu cuvant si nici macar nu au citat sursa
    astia sunt jurnalisti???????????
    http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=19689

    Valentina

    10 Decembrie 2008 at 18:35

    • Valentina, bine că nu am făcut greşeli de ortografie 😀 Au uitat să pună teledonul, din păcate.

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 20:41

  29. Valentina

    10 Decembrie 2008 at 18:50

  30. Multumesc Valentina!
    Am pus mult suflet in filmulet…mult mult…

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 21:15

    • Simona şi Sandrina, ce ar fi dacă aţi face câte un clip pentru fiecare copilaş?
      Nu mă omorâţi, dar sunt creşteri masive pe youtube. Sandrina are 1400 şi câteva zeci, Simona deja ajungi la 100.
      Ce ziceţi??????????
      Pardon
      Sandrina – 1670 – în 2 zile şi jumătate.
      Simona – 106 – în nici măcar o zi.
      .
      Simona, am văzut Radio Zu – dorinţa 2.

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 21:17

  31. Ok. S-a facut! vreau datele copiilor.Incerc…
    PS: din cate dorinte sunt acolo sper si-mi doresc sa o aleaga pe a mea, daca nu …ma multumesc si cu un teledon.

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 21:43

  32. Ok atunci. Astept noi informatii…

    PS:Da eram si acolo, dar dupa ce am postat am vazut ca era prea taziu si am postat pentru dorinta 3, cea cu masa gatita.

    simonaolaru13

    10 Decembrie 2008 at 21:57

    • Aha…
      Nu ştiu cine a avut ideea asta, dar a fost bună: a pus aici piata-az.ro
      Astăzi au venit peste 40.

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 22:02

  33. eu am sa incerc sa fac cate un clip pentru cati copii pot. prima data cazurile cele mai urgente, mai grele (bine ar fi sa avem o reimprospatare a lor sa stim si noi cum stau la ora asta…) si am sa continui.
    am sa fac un cont nou pe youtube si as vrea (daca sunteti de acord) sa fac un site comun pentru toate blogurile acestea (bineinteles fara sa renuntam la acestea) pe care fiecare sa poata posta ca si membru.
    m-am gandit sa-l denumim: siragul inimilor sau sirag de matanii.

    cine nu intelege despre ce ar fi vorba…vedeti la mine la profil blogurile mele: infinitaria (cam la fel).

    Simona…eu am mare incredere in D-ul Oprisan! Pentru mine (fara sa ma cunoasca) a facut destul de multe intr-un timp relativ scurt, dar sa nu uitam ca este destul de ocupat si din cate stiu nici nu este in oras!
    In ceea ce-l priveste…nu ma intereseaza ce NU a facut sau a facut cum nu se astepta lumea ci ceea ce A FACUT de la om la om! Eu una ma bucur ca a ramas tot el!!!

    Lady Allia

    11 Decembrie 2008 at 10:26

  34. Dragelor, este 11 decembrie 2008. Cele 3 articole despre Alexandra sunt citite în continuare, au depăşit deja 1.300 de cititori, iar Alexandra continuă să fie în top. Chiar dacă eu postez peste, să ştiţi că Alexandra merge înainte, cu viteză.
    Toţi copiii merită o şansă, aşa că… încerc să le ofer una.
    Voi?
    Cred că am să şterg blogul. Pe 31 decembrie.

    isabellelorelai

    11 Decembrie 2008 at 15:30

  35. Isabellelorelai,am vazut si eu in Top blogul tau cu articolul despre Alexandra.Sper Mos craciun va fi mai bogat si-i va ajuta pe toti.
    Dar de ce vrei sa stergi blogul?Sper ca nu o vei face,stii de ce.
    Multa sanatate!

    g1b2i3

    12 Decembrie 2008 at 01:04

    • Iar a intrat în top? Mă enervează chestia asta. Eu încă mai „băţăcăn” prin mădularele blogului, de când s-a schimbat … ce s-a schimbat pe aici, prin spatele blogului.
      De câte ori intră în top, de atâtea ori trebuie să şterg comentarii de rahat.
      Îl şterg pentru că m-am supărat.

      isabellelorelai

      12 Decembrie 2008 at 11:47

  36. L-am vazut azi dimineata cand am intrat pe net.Ma mai uit la topuri sa vad despre ce vorbeste lumea. 🙂
    Postul tau cu Alexandra e de cateva zile in top.Acum nu m-am uitat sa-ti spun exact ce si cum.
    De ce sa stergi comentariile?daca unii sunt nesimtiti si jignesc,asta e rusinea lor.
    Eu am lasat si comentariile in care mi s-a raspuns urat.Nici macar nu pun la spam acele id-uri sau ce se pune.
    Poate-ti trece supararea pana la sfarsitul anului si nu-l stergi.
    Daca totusi nu te razgandesti,sper ca va prelua blogul tau altcineva,de exemplu Sminkey.
    Isabellelorelai,nu numai tu esti suparata.Si eu vreau sa-l bazai din nou pe administratorul forumului sa-mi stearga contul ca de anul trecut am tot solicitat asta.
    Am lasat-o balta ca m-am apucat sa pun anunturile umanitare,diferite evenimente si povesti de-ale mele.
    Prefer sa ma ocup mai mult de bloguri.
    Sa ai un weekend placut!
    P.S.Ai dreptate cu schimbarile alea din spatele blogului.Ma mai impotmolesc si eu.Unele chestii nu le stiam nici inainte.le invatam noi. 🙂

    g1b2i3

    12 Decembrie 2008 at 12:53

  37. Buna ziua si Doamne ajuta, Vreau in primul rand sa-mi cer scuze tuturor acelora care au donat pentru Alexandra inclusiv celor care au rapit din timpul lor o parte pentru a se dedica acestui caz prin diverse actiuni de promovare (bloguri, site-uri, media, etc) carora din pacate pana in acest moment nu am putut sa le dau vesti noi…..dar trebuie sa intelegeti ca orice clipa in aceste momente pentru noi este imensa.Mai avem foarte putin timp si trebuie sa facem cumva…inca ne este foarte dificil sa luam o decizie in ce parte sa apucam.Prin bunavointa dumneavoastra, oameni de bine toti cei care ati donat o anumita suma..mai mica sau mai mare in functie de posibilitatile fiecaruia am reusit sa strangem intr-un interval destul de scurt suma de cca. 60 000 de euro.Din pacate aceasta suma este prea mica in raport cu cea care trebuie virata in conturile Institutului Gustave Roussy INAINTE de a ne prezenta acolo si de a incepe tratamentul.Noi, Gabriel, Alina si Alexandra va multumim din suflet tuturor celor care ati fost si sunteti alaturi de noi, tuturor celor care ne ajutati in mod direct si indirect si va rugam inca o data sa aveti incredere ca vom lupta cu toata fiinta noastra sa invingem. Dumnezeu stie cum va putea fi realizabil acest plan !!! Va promit in mod special ca odata cu inceperea tratamentului va voi scrie zilnic vesti despre cum decurge fiecare zi a tratamentului Alexandrei….la fel cum va promit ca atunci cand timpul imi va permite va voi povesti fiecare particica din lupta impotriva autoritatilor care se incapataneaza in continuare sa-mi ofere un mic suport. Ma refera ici doar la cele care imi opresc acordarea formularului E112.Procedura prin care se pot accesa bani pentru transplantul de celule steam este cu totul alta, nu intra in nici un formular european, este greoaie si inca nu am abordat-o din plin.Initial am intentionat sa accesez un formular european care sa-mi ofere suportul financiar a tratamentului care se face in Romania…dar care din pacate nu se face asa cum trebuie.Aici au fost si sunt piedici imense…si constat ca oamenii care sunt pusi sa acorde aceste lucruri pun orgoliul personal inainte de dimensiunea umana a unei astfel de probleme…eu nu am abandonat inca lupta asta…. dar nu are un rezultat imediat ….voi da in judecata fiecare persoana care consider ca a gresit…..iar daca voi avea dreptate si voi castiga vor vedea ele ce vor pati…..Asta e o poveste pe care la timpul ei o s-o cunoasteti fiecare din voi OAMENI cu suflet curat care ati inteles prin ce trecem si m-ati ajutat si o veti face si in continuare. ESTE FOARTE IMPORTANT !!!Se pare ca unii medici nu m-au inteles(ma refer la faptul ca nu au inteles ca sunt disperat si in criza de timp sa pot alege cuvintele sa ma exteriorizez intr-un anume fel) si s-au suparat….asa cum cred ca nici eu nu am fost atat de intelept sa filtrez cuvintele in asa fel incat sa fie clare…ASA CA TREBUIE SA DEZMINT UN LUCRU : Nu am afirmat niciodata ca eu spun ca cineva a facut ceva gresit…am spus doar ca unii medici au spus despre altii ca au facut asta…nu am dat nume…etc.Ceea ce cred eu spun acum si voi recunoaste mereu : CRED CA SISTEMUL este vinovat de tot ce se intampla. Lipsa unui buget alocat pentru fiecare categorie de boala in parte ii face pe medici sa alega solutii dintr-astea gen « apa de ploaie »…iar altii…care privesc lucrurile din afara si isi dau cu parerea este normal sa spuna despre celalalt ca nu face bine…..pentru ca probabil ei fac bine…au sustinere financiara…etc…dar de ce nu suntem dirijati de la inceput acolo unde se face ?? de ce dupa un an de zile aflu eu toate astea ?? cine ii opreste sa spuna lucrurilor pe nume ??? sitemul, cred.In speta mea…la leucopeniile pe care le face Alexandra, daca facea doze mari de citostatice PROBABIL(eu nu sunt medic) ca trebuia ca acel organism sa fie sustinut cu multe medicamente, sange, etc…toate astea inseamna costuri…si ele nu sunt acoperite. Cum sa poata fi tratat in Romania, in conditiile astea,un copil bolnav de cancer, mai ales de unul de forma asta asa de grava ??? Conditiile tratarii exista doar teoretic. Atat am putut sa va scriu, nu stiu cand o s-o mai pot face …mai bine zis nu stiu cat de curand o s-o mai pot face…deoarece suntem intr-o lupta continua si contracronometru….dar promit sa va scriu mereu cand o sa ma posibilitatea. Va rog sa aveti incredere in noi…..va rog sa ne ajutati in continuare….si poate vreodata o sa intram cu totii in cei ce pun piedici unor rezolvari ale oricaror tipuri de boli ascuzand gunoaiele sub pres…..Daca ma intelegeti, va multumesc . Acum..in acest moment am aflat ca cei de la AcasaTV ne vor inapoi luni….Va fi o noua emisiune deci, si va rog sa n-o ratati si sa o promovati.

    Nu am cuvinte sa exprim cat de mult conteza faptul ca nu ma simt singur in lupta asta, cat de multe aripi mi-ati dat si cata putere in lupta.

    Cu respect,Gabriel UDRISTE

    Gabriel Udriste

    12 Decembrie 2008 at 15:55

  38. Domnule Udrişte,
    Una şi cu una fac două: toţi mergem la medici, că nu suntem din fier, şi ştim ce păţim. Da, chiar păţim!
    Aşa că… Să-i bată Dumnezeu pentru toate vieţiile frânte şi pentru toate suferinţele pe care le-au pricinuit.
    Doamne ajută.
    Sunt convinsă că se vor strânge banii. Doamna Olga, directorul de la Asociaţia PAVEL, a trimis ieri peste 300 de mailuri, la biserici, asociaţii etc din toată lumea.

    isabellelorelai

    12 Decembrie 2008 at 17:11

  39. […] Scrisoarea unui tata disperat Publicat în umanitare by supravietuitor pe decembrie 12th, 2008 Mi-a scris un tata disperat.Va rog ajutati-l,va rog Salvati-o pe Alexandra! […]

  40. Domnule Udriste,
    De curand prietena mea Maria Culescu a patit cam acelasi lucru… a ales sa mearga in Turcia la clinica Anadolu Medical Center pentru tratament contra cancerului uterin, asta dupa ce in Romania a fost victima unui sir nesfarsit de „neglijente” medicale! A constatat acolo ca aparatele din Romania cat si tratamentul aplicat bolnavilor de cancer in Occident nu mai este folosit de 15 ani!! Practic in Romania se joaca o „alba-neagra” cu vietile oamenilor, pacat de medicina romaneasca care se duce de rapa. Aceasi reticenta si suparare a medicilor a trebuit sa suporte si ea in Romania, dar acum e mai bine…. boala a intrat in remisie si sunt sanse de vindecare!
    Am incercat pentru salvarea ei orice… de la teledon la aparitii la tv, dar rezultatul a venit tot din donatii/mecenate de la societatile comerciale. Este sfarsit de an, momentul in care se stie practic de ce sume mai dispun pentru sponsorizari….asa ca va sfatuiesc sa mergeti personal la firmele mari, la bancile cu profit, la Loteria Romana, cu o cerere si apelul dvs nu va ramane fara raspuns! Daca nu aveti drum in Bucuresti, aici sa stiti ca sunt oameni care va pot ajuta in sensul sa mergem noi cu acele cereri!
    Maine o sa va sun si in cazul in care aveti nevoie de ajutor… raspundem prezent!
    Isabellelorelai, felicitari pentru ceea ce faci, pentru implicarea ta….fiecare fapta buna va fi rasplatita de catre Dumnezeu la momentul potrivit, ales de El, iar rautatile oamenilor ar trebui sa ne faca mai puternici. Eu personal iti multumesc pentru ca existi!!! multi copii sau oameni maturi sunt astazi laturi de cei dragi doar pentru ca EXISTI!!!
    Doamne ajuta!

    maria

    13 Decembrie 2008 at 00:15

  41. Maria, din câte ştiu familia Udrişte este în Bucureşti, au venit cu fetiţa la chimioterapie (sper să nu bat câmpii). Luni vor apărea din nou la Poveştiri.
    Dacă ei sunt încă în Bucureşti, s-ar putea să nu aibă acces la internet în permanenţă şi să nu vadă mesajul tău. Aşa că dacă poţi să îi suni şi să le faci binele ăsta cu cererile pentru sponsorizare, ar fi senzaţional. Ei mai au 10 zile la dispoziţie pentru a strânge 105.000 de euro. Copilul trebuie să fie de Crăciun în spitalul din Paris. Dacă pierde programarea asta, creşte preţul. Of!
    Eu nu mai suport sistemul ăsta de aşa-zisă sănătate. Ăsta este sistem de exterminare. De eutanasiere pasivă. De legea junglei. De selecţie naturală… Nu mai pot să înţeleg. Oricât aş vrea, nu pot să înţeleg ce se întâmplă.
    Maria, mulţumesc mult pentru ajutor. Şi pentru cuvintele frumoase. MULŢUMESC!
    Doamne ajută tuturor.

    isabellelorelai

    13 Decembrie 2008 at 01:02

  42. Am vorbit cu Alina la telefon…sunt la Panciu dar luni vin in Bucuresti pentru Povestiri adevarate. Ne intalnim luni pentru a stabili cum procedam. Dumnezeu lucreaza prin oameni si daca cei alesi de el dispar dintr-un motiv sau altul, cei suferinzi cui sa ceara ajutor!
    Mai am o idee dar nu stiu cum ar trebui procedat….. in marile centre comerciale sa amplasam cutii speciale pentru donatii; pentru asta e nevoie de autorizatie??? Poate aflam….in felul acesta oamenii ar cooptati in campania Alexandrei!
    O alta idee e sa imprimam „fluturasi” ce vor fi distribuiti de copii pe strada! Impactul …copii ajuta un copil e mare si nu are cum sa nu sensibilizeze!
    Ma mai gandesc….
    Doamne ajuta!

    maria

    13 Decembrie 2008 at 14:05

    • Maria, mulţumesc.
      Crucea Roşie are legături cu marile magazine, cu siguranţă trebuiesc ceva acte.
      Din păcate „nişte oameni” – adică nişte nenorociţi – au început să ceară bani, pe la metrou sau în blocuri, ori pentru copii, ori pentru sinistraţi. S-au făcut anunţuri pe tema asta şi oamenii nu mai au încredere dacă nu văd că cei care cer sunt de la o organizaţie. Dacă Alexandra era la şcoală se putea face treaba asta uşor. Se putea comunica din şcoală în şcoală.
      Eu nu prea mai am idei. Tot ce am ştiut (teledon, acasă TV, televiziuni etc) am epuizat.
      Ar fi fost bine dacă o includeau pe Alexandra la teledonul Mereu Aproape şi Antena 1, chiar şi după difuzarea emisiunii. Acolo îmi era speranţa. Ei au teledon la Romtelecom şi SMS la Vodafona, Orange şi Cosmote, deschis până la 31 decembrie. Un mic anunţ pe toate Antenele şi se mai strângeau ceva bani. Pentru asta ar trebui să ne ajute Liana Stanciu…
      Nu mai ştiu…

      isabellelorelai

      13 Decembrie 2008 at 14:17

  43. Fundatia PAVEL nu poate fi apelata sa ne indrume in sensul asta? adica daca se poate ca acele cutii pentru donatii sa poarte un afis cu mesajul Alexandrei dar sa existe si implicarea lor? Fundatia PAVEL este cunoscuta pentru seriozitate si asta ar reprezenta un atu.
    Ideea cu fluturasii a fost pusa in practica de catre „grupul de sustinere” a lui Andrei- castigatorul de la Dansez pentru tine si a dat roade!! In seara aceea erau pe strazi o groaza de copii care imparteau fluturasi printre care si fata mea. Copii au o solidaritate nealterata de egoism sau alte ganduri ascunse…. e ceva deosebit sa-i vezi implicandu-se intr-o cauza comuna.
    Practic ei nu strang bani… ei transmit mesajul „din mana in mana”.

    O alta idee e sa solicitam ajutor si la Cotroceni! Pare ceva greu de realizat….dar in foarte multe cazuri au raspuns cererilor printr-un ajutor banesc!
    Trebuie sa mai existe solutii…. totul e sa le cautam!
    Doamne ajuta!

    maria

    13 Decembrie 2008 at 14:39

    • Asociaţia PAVEL a muncit cot la cot cu noi, începând din 1 decembrie. Doamnele au trimis sute de mailuri în toată lumea. Ţine cont de faptul că din 1 decembrie până pe 12 decembrie s-au strâns 60.000 de euro. Maria, Asociaţia PAVEL are sediul la Oncologie Fundeni. La copii. Ei încearcă să îi ajute pe toţi copiii bolnavi de cancer şi leucemie, vreo 40, care sunt în sunt în situaţii similare. Plus de asta Asociaţia PAVEL ARE NEVOIE DE AJUTOR. Trebuie să o mai ajutăm şi noi, nu doar să-i cerem ajutorul. Părerea mea este că trebuie să cerem ajutor şi altor fundaţii, ei au făcut tot ce au putut. Eu pot să întreb.
      Tu îmi vorbeşti de Dansez pentru tine, o emisiune cu audienţă mare. Sandrina a postat anunţuri pe site-ul lor deja. Eu de crezi că spuneam de anunţuri la televiziuni?
      La Cotroceni nu este greu de depus o cerere. Sumele sunt modice, nu cred că depăşesc 1000 RON, se numesc ajutoare sociale sau cam aşa ceva. Doar că cererea trebuie depusă de solicitant, se trece buletinul, adresa, se face un fel de anchetă (adică trebuie să meargă cineva acasă la solicitant să vadă). Şi din câte ştiu sunt mii.
      Chiar ieri am vrut eu să cer acolo nişte ajutoare pentru Asociaţia PAVEL, pentru copiii bolnavi de cancer, de Crăciun. Mi s-a spus că nu au fonduri.
      Dacă tu crezi că asta este o soluţie, luni când te întâlneşti cu familia, propune-le să mergeţi la Cotroceni şi să depuneţi o cerere.
      Doamne, Maria, de mult timp mă gândesc că dacă vrei să fii salvat în ţara asta trebuie să ai nevoie de oamenii ăia de la SMURD. De multe ori mă gândesc că ai mai multe şanse să scapi cu bine dintr-un accident auto decât dintr-o boală cumplită ca asta. Sunt revoltată, mă simt neputincioasă, mă simt… aiurea.

      isabellelorelai

      13 Decembrie 2008 at 15:00

  44. http://body28.blogspot.com/2008/12/alexandra-udriste-imagini.html

    Am editat niste imagini cu Alexandra. Cred ca vor avea un impact vizual ceva mai puternic. Le puteti folosi fara nici o obligatie.

    Bogdan Puiu

    13 Decembrie 2008 at 16:10

  45. […] Ultimul cuvânt […]

  46. Extras din Monitorul de Vrancea

    Prin teledon, s-a reusit stringerea a aproximativ 35 de mii de euro pina in prezent. În conturile din banca s-au adunat peste 73 de mii de euro. Iar ieri dimineata, parintii Alexandrei au intrat, in sfirsit, in posesia formularului E 112, prin care statul roman ii va deconta cheltuielile cu tratamentele ce nu pot fi facute in tara. „Nu stim exact citi bani inseamna acest lucru, dar credem ca e in jurul sumei de 20 de mii de euro. Le multumim mult celor de la Casa de Asigurari de Sanatate Vrancea si tuturor oamenilor care au donat pentru ca fetita noastra sa poata ajunge la Institutul din Franta“, au dorit sa transmita tuturor Alina si Gabriel Udriste, cei doi parinti ce nu se pot da batuti in fata nenorocirii care le-a intors pe dos viata.
    Mai mult, ei au contactat Institutul de Cancerologie „Gustav Roussy“ si au primit acceptul sa plece acolo virand o prima transa din totalul de 165 de mii de euro care trebuie platiti pentru toate investigatiile si interventiile chirurgicale care ii pot salva viata fetitei de doar trei anisori, bolnava de cancer. „Astfel, duminica plecam spre Franta, pentru ca nu mai vrem sa intirziem. Fiecare minut conteaza pentru sanatatea Alexandrei. Dar chiar daca plecam, mai avem nevoie de bani ca sa nu ne oprim la jumatatea tratamentului. Suma totala ce trebuie achitata Institutului este de 165 de mii de euro, de aceea, orice ajutor, orice donatie este in continuare vitala. Va rugam, ajutati-ne in continuare“, au spus parintii Alexandrei.
    În prezent, fetitei ii mai trebuiesc aproximativ 40 de mii de euro ca sa ii fie asigurata contravaloarea totala a interventiilor chirurgicale si tratamentelor ce vor fi efectuate la Institutul francez. De aceea, singura salvare a acestei fetite atirna efectiv de fiecare dintre noi. Parintii Alexandrei pot fi contactati direct la numerele de telefon 0740.244.004 sau 0744.533.884 sau pe internet, la adresa de e-mail alina_udriste@yahoo.com.”

    Doamne ajuta!

    maria

    18 Decembrie 2008 at 21:30

  47. […] pentru viaţa acestul copil. Despre Alexandra am scris Calvarul unei nopţi de noiembrie, Vă rog, Teledon la Romtelecom, Ultimul cuvânt, Scrisori, Steluţe de mare cu […]

  48. Inaripat cu fulgi de nea, un inger va patrunde-n casa, vestind ca Sfanta Nastere, va face viata mai frumoasa! si iti va spune bland, soptit: Craciun Fericit

    Simona

    24 Decembrie 2008 at 16:44

  49. Buna,

    Nu am mai scris de multa vreme dar citesc zilnic tot ceea ce apare nou… ultimele vesti despre Alexandra nu sunt tocmai bune (de pe blogul ei)! Astazi am vorbit cu Gabi la telefon si am aflat ca Alexandra lupta si ca sunt sperante sa-si revina. Noi, cei din tara nu putem acum decat sa ne rugam!

    maria

    3 Februarie 2009 at 11:15

    • Maria,
      Ştiu, intru şi eu pe site-ul ei. Sper din tot sufletul ca Alexandra să răzbească, să se facă bine.
      (Îţi trimit mail)

      isabellelorelai

      3 Februarie 2009 at 13:02

  50. Multumesc din suflet!

    maria

    3 Februarie 2009 at 13:12

  51. Vesti bune de la Alina (de pe site-ul Alexandrei)

    Slava Tie Doamne, Slava Tie!

    Doar asta pot spune azi. Multumesc lui Dumnezeu in fiecare secunda pentru ca starea Alexandrei nu mai este asa de rea.

    Astazi are doar 29.000 de plachete trombocitare ; putine in comparatie cu limitele normale, dar multe fata de cele 1.000 – 3.000 pe care Alexandra le-a avut timp de 4 zile.

    E mult mai bine. Nu mai e in aplazie !!! Slava Domnului ! Minimele de plachete sunt 20.000.

    Medicii nu stiu inca motivul acestei probleme pe care a avut-o si sper din tot sufletul ca nu o mai are. Ei sunt in cautarea unui raspuns…sunt cateva piste pe care le analizeaza :
    – de la anestezia pe care a facut-o cu o zi inaintea problemei cand a facut biopsie osoasa …ea o fi fost facuta pe fond de aplazie…etc;
    – de la medicamentele homeopate pe care i le administram in paralel (intrebasem deja aici daca pot face asta si mi-au zis ca da…..si am contactat pe cel mai bun medic homeopat de aici din Paris…..deci nu le dadeam dupa ureche si nici fara avizul oncologilor de aici) ;
    – s-ar putea ca Alexandra sa fi primit, in turele trecute de transfuzie, plachete care contineau un anticorp care s-a fixat atat de bine in organismul ei incat omoara orice alt tip de plachete diferit de ce a primit atunci ;
    – s-ar putea ca Alexandra sa faca parte din categoria de copii (extrem de rara) care au boala asta (fara sa aiba cancer) care distruge plachetele…adica care dezvolta acel anticorp …..parerea mea, neavizata desigur, ….speranta mea….. e ca nu face parte din acea categorie….ar fi prea mult….ajunge cancerul ….In acest caz va putea sa primeasca doar plachete SPECIALE si din astea nu se prea gasesc…etc.

    Deocamdata nu am nici un raspuns din partea lor…..au zis ca mai multi cercetatori de la mai multe laboratoare si Institute de stiinta din Paris analizeaza pistele astea si vor emite o judecata in functie de care vom adapta tratamentul pe viitor.

    Important este ca acum starea Alexandrei s-a ameliorat simtitor. Maine cred ca ne vor da drumul din spital..in sensul ca nu vom mai fi internate …..(Alexandra e acum in recuperare dupa a doua cura de citostatice dinaintea operatiei de ablatie a tumorii ce a recidivat)…. vom continua investigatiile conform programului stabilit…..

    Pe 9 februarie avem rendez-vous de bilant cu dr. Valteau-Couanet…..atunci cred ca vom sti de la ce a fost acum si mai ales vom afla ce e de facut in continuare, cand va avea loc operatia, etc. Ma rog la Dumnezeu sa nu fi inaintat boala fata de ce a fost la bilantul din noiembrie, sa iasa negativa biopsia osoasa, sa nu fie schimbata schema de tratament pentru ca se schimba radical costurile…..si ma mai rog ca aceasta ultima problema sa nu fie una grava.

    Doamne Isuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii !!
    Ajuta-ne Doamne sa putem continua tratamentul si sa-l ducem cu bine la capat !!!!

    Alina Udriste

    maria

    3 Februarie 2009 at 21:49

  52. VESTI BUNE!!!!

    Alexandra isi revine!!!

    maria

    4 Februarie 2009 at 09:20

  53. Buna seara…am si eu o rugaminte…am vazut ca ati reusit sa obtineti numere de teledon pt micuta Alexandra…avem si noi o poveste asemanatoare,este vorba despre Alexandra Ostafi o tanara in varsta de 23 de ani,studenta la fac de textile in iasi,sufera de aplazie medulara idiopatica,in alta ordine de ideii este vorba de leucemie…pentru informatii va sta la dispozitie adresa http://alexandraostafi.blogspot.com,dorinta colegilor de facultate este de a obtine un numare de telefon la care sa se faca donatii,va rugam sa ne ajutati cu informatii,deoarce nu stim ce trebuie sa facem.
    Va multumesc!A.Moscaliuc(unul dintre colegi)

    alex

    3 Mai 2009 at 23:15

    • Alex, bună seara.
      Am scris despre Alexandra, ştiu cazul.
      https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/04/17/stelutele-de-mare-alexandra-ostafi-de-pe-motor-la-transplant/
      Chiar am menţionat că vreţi să îi faceţi teledon.
      Pentru teledon aveţi nevoie de o persoana (rudă, prieten de familie) care să aibă o firmă cu acte în regulă. Consilierul juridic sau altă persoană din cadrul firmei, cu acordul patronului, face cerere la Romtelecom. Se semnează un contract.
      Dacă nu găsiţi pe nimeni din familia ei sau a voastră, vă sfătuiesc să apelaţi la directorul ziarului din Botoşani care a scris despre Alexandra, chiar ziarul, dacă este SC/SA poate încheia rapid contractul, mai ales că prin afişarea în ziar se face şi publicitate romtelecomului.
      Alex, când mai scrii despre boala Alexandrei să reţii că trebuie să spui doar Aplazie Medulară Ideopatică. Nu spune de leucemie, leucemia este altceva.
      PS Nu am nicio legătură cu familia Udrişte, eu doar am ajutat-o pe Alexandra.
      Baftă!
      PPS Văd că eşti moderator la un RADIO – şi Radioul pot face contract!

      isabellelorelai

      3 Mai 2009 at 23:29

  54. Alexandra a murit. :(( Dumnezeu sa o odihneasca.

    Bogdan

    14 August 2009 at 17:38

    • Of. Ştiu, Bogdan. Astăzi, 14 august 2009, la ora 12.30.
      Încerc să mă prefac că nu s-a întâmplat…
      Dumnezeu să o aibă în grijă.

      isabellelorelai

      14 August 2009 at 19:47


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

