Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Vă rog

with 38 comments

Pe toţi cei care încercaţi să o ajutaţi, într-un fel sau altul, pe Alexandra Udrişte, copilul de doar 3 ani care suferă de cancer şi care poate muri în orice clipă pentru că nu are 165.000 de euro necesari tratamentului la o clinică specializată din Franţa, să trimiteţi, aşa cum am făcut şi eu, două mesaje pe e-mail: lui Lucian Mândruţă la Antena 1 şi lui Mihai (Miţă) Georgescu la Fundaţia Teodora Georgescu, pentru a-i ruga să ajute la salvarea Alexandrei. Este simplu! Teledonul de la Fundaţia „Mereu aproape”, cu ajutorul căruia românii au salvat 11 copii, donând peste un milion de euro de Sfintele Paşti şi de Moş Nicolae la Antena 1, este activ până la 31 decembrie 2008. Doar cu o mică prezentare a cazului Alexandrei pe posturile tv ale Trustului Intact – pe care să o facă Mihai Georgescu – şi afişarea numerelor de teledon şi SMS, putem să o salvăm pe Alexandra. Domnule Lucian Mândruţă, domnule Mihai Georgescu, un tată a doi copii, Gabriel Udrişte, este gata să îşi doneze toate organele, renunţând la viaţa sa, pentru a-şi salva copilul. Gabriel crede că dacă îşi donează organele poate face rost de 165.000 de euro care să îi asigure Alexandrei tratamentul împotriva cancerului care macină un copil de doar 3 ani. Alexandra, din punctul meu de vedere, este o victimă a sistemului medical din România. Timp de 8 luni, Alexandra a făcut chimioterapie cu un fel de „apă de ploaie”, aşa cum au spus unii medici care au examinat-o de curând.

alexandraudriste3motto

http://alexandraudriste.wordpress.com

http://www.salveaza-ma.blogspot.com

Gabriel şi Alina Udrişte – părinţii Alexandrei.0744 533884 – Gabriel ; 0740 244004 – Alina. email: alina_udriste@yahoo.com

Articole în presă: Jurnalul Naţional. Ziarul de Vrancea, Ziarul de Iaşi, Monitorul de Vrancea şi Ziua de Cluj. Cazul Alexandrei a fost preluat mai intii de bloggeri si de curind a ajuns in presa centrala. Ziarul de Vrancea 2, Monitorul de Vrancea 2, Ziarul de Vrancea 3. UPDATE 9 decembrie 2008: Alexandra la Antena 1, Observatorul de la ora 16.00. UPDATE 11 decembrie 2008: Alexandra la Poveştiri Adevărate. În ajutorul Alexandrei a sărit şi fotbalistul Florin Lovin. Doamne, Doamne… Te rog să mă faci bine. Clipul cu Alexandra Udrişte a apărut în „Gardianul”. Se numeşte „Fii Moş Crăciun pentru Alexandra! Donează şi tu”. Apăsaţi aici. Sau aici.

Pentru cei care nu cunosc povestea Alexandrei Udrişte:

Alexandra s-a născut pe 6 mai 2005. Un copil sănătos, fără probleme. Până în noiembrie 2007. Când copilul a răcit un pic. Tratamentul nu şi-a făcut efectul şi părinţii au decis să-i facă Alexandrei mai multe analize. Analizele au ieşit cam prost. O ecografie a arătat apoi un posibil hematom hepatic şi copilul a fost trimis de urgenţă la Spitalul Grigore Alexandrescu din Bucureşti (Alexandra Udrişte este din Panciu). Era noaptea de 27 noiembrie 2007. Începutul calvarului pentru un copil de doar 2 anişori. Alexandra a fost operată de urgenţă. Primul diagnostic: ruptură de venă hepatică cu hemoragie puternică. Şanse de supravieţuire: 1%. Copilul a rezistat, operaţia a reuşit. Însă diagnosticul s-a schimbat. În cancer – neuroblastom de suprarenală dreapta cu metastaze ganglionare şi de perete abdominal – cu tumoră gigant ruptă şi greu de extirpat. Au urmat 6 luni de citostatice. Apoi un alt diagnostic cumplit: rinichiul drept nu mai funcţiona, era atrofiat. Alexandra a fost din nou operată, i s-a scos rinichiul. Tumora se infiltrase şi acolo. Alte 6 luni de citostatice. După un an de chin la chimioterapie şi-au făcut apariţia alte adenopatii ganglionare. Ganglionii creşteau vertiginos. Alexandra a fost trimisă la radioterapie, la Elias. Apoi la un alt control, la Fundeni. Concluzia medicilor: dozele citostatice au fost prea mici, boala a revenit şi s-a dezvoltat. Un an de chin cu un fel de „apă de ploaie”. Părinţii au luat decizia de a obţine părerea unor medici străini. Au plecat la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” – Villejuif – Paris (acolo unde se află Matei, Alexia şi Bubu). Alexandra este primită cu braţele deschise la clinică, unde are mari şanse de vindecare. Este programată la tratament peste două săptămâni. Din păcate sistemul nu acordă formularul E 112, sub pretextul „se poate trata în România”. Deşi ştim cu toţii că neuroblastomul nu se poate trata în spitalele noastre. Alexandra are nevoie de 165.000 de euro iar statul nu îi dă niciun ban. Părinţii Alexandrei ne roagă să îi ajutăm în organizarea unei campanii de popularizare a cazului, în speranţa strângerii banilor: « In speranta ca ne veti ajuta in campania de salvare a acestui inger de copil, va rugam sa primiti multumirile noastre anticipate ». Cu stima, Gabriel, Alina si Alexandra UDRISTE. 0744 533884 – Gabriel ; 0740 244004 – Alina. email: alina_udriste@yahoo.com 

UPDATE 20.12.2008: Alexandra Udrişte este foarte aproape de viaţa fără chin: mai are nevoie de 40.000 de euro. Alexandra are, din cei 165.000 de euro necesari: apr. 35.000 de euro strânşi la Teledonul Romtelecom, 73.000 de euro în conturile din bancă şi cca. 20.000 de euro de la Ministerul Sănătăţii. Da, în sfârşit autorităţile s-au simţit şi au aprobat formularul E 112 care îi va deconta Alexandrei cheltuielile pentru tratamentele care nu pot fi făcute în ţară, respectiv 20.000 de euro. Mâine, 21 decembrie 2008, Alexandra pleacă în Franţa şi începe tratamentul la Institutul de Cancerologie „Gustave Roussy” Villejuif-Paris. Mai multe: aici. UPDATE 5.01.2009: Alexandra a terminat prima cură de citostatice la clinica din Franţa şi se simte bine. Următoarea va fi pe 13 ianuarie. Până acum s-au strâns 145.000 de euro. Alexandra mai are nevoie doar de cei 20.000 de la Ministerul Sănătăţii.

14 august 2009. Alexandra este Înger. Dumnezeu să o odihnească în pace

alexandraudriste

38 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isa…am sa trimit si eu si am sa trimit de atatea ori pana cand CINEVA va raspunde sau va vrea sa auda!
    Am sa trimit la toti oamenii cu bani (care au ceva de contact ca sa le pot scrie), am sa scriu pe cafeneaua.com unde stiu ca sunt oameni care lucreaza in mass-media si care poate vor vrea sa mediatizeze.
    Lui Ogararu, Chivu si alti sportivi care au fundatii s-a scris?
    Trebuie oarecum sa ne impartim. Unii sa scrie fundatiilor, altii televiziunilor, altii ziarelor…fiecare sa aleaga sau scriem toti peste tot.
    Eu am sa incep la noapte, pentru ca ziua nu pot😦.
    Fac un filmulet sa il pun pe Youtube? Poate…

    Mediatizarea trebuie facuta in cat mai multe locuri posibile. Pe forumuri externe…oriunde!

    Lady Allia

    6 Decembrie 2008 at 14:15

    • Sandrina, scrie fiecare pe unde poate. Doar Gabi a scris pe forumul RTV dar nu a fost nimeni interesat.
      Când mă refer la fiecare, mă refer la tine şi la mine.
      Uite aici – scrie tu te rog, că eşti mai poetică, eu sunt prozaică rău:
      duminica.in.familie@antena1.ro
      Duminica în familie
      Prin rubricile „Dar din dar se face rai” si „Eco-cha”, „Duminica in familie” va continua initiativele ecologice si caritabile incepute din anii trecuti iar noua rubrica,”Pericool”, va face o surpriza placuta iubitorilor de sporturi extreme si nu numai.

      isabellelorelai

      6 Decembrie 2008 at 14:19

  2. […] Poate o vezi şi pe Alexandra, te rog. […]

  3. […] Poate o vezi şi pe Alexandra, te rog. […]

  4. Isabelle, maine merg la biserica mea, Batiste, si-i dau parintelui un acatist cu numele lor:Alexandra, Erika,Andra,Simona Laura,Raluca, George-Stefan, Theodoe-Andrei,Cosmin, Andreea.In timpul slujbei, in momentul de dupa citirea celorlalte acatiste,parintele spune „Domnului sa ne rugam”, ingenuncheaza, impreuna cu toti din biserica si citeste o rugaciune in care ii pomeneste pe toti acestia.Doamne, ajuta.

    zinca beiu

    6 Decembrie 2008 at 19:23

  5. Isa :)!!!
    Vizitatori în ultimele 24 de ore: 61
    Vizitatori în ultimele 7 zile: 297
    Vizitatori în ultimele 30 de zile: 374 (doar 16 nu sunt ai Alexandrei!!! )
    Motorul de căutare cel mai folosit: Google
    Cel mai bun referrer web în ultimele 7 zile: blogger.com
    Căutarea cea mai frecventă (7 zile): alexandra udriste
    Ziua din săptămână cea mai vizitată: Joi

    DOAMNE AJUTA!!!

    Lady Allia

    6 Decembrie 2008 at 22:31

  6. Isabelle draga,adresa lui Mihai Georgesu(Mita) nu e valida.Stiam asta de ceva vreme, iar acum vad ca e la fel mesajul se intoarce inapoi. Imi pare rau.

    Simona

    7 Decembrie 2008 at 01:42

  7. Zinca, sărut-mâna mult. Doamne ajută.

    isabellelorelai

    7 Decembrie 2008 at 11:18

  8. Sandrina, Doamne ajută!

    isabellelorelai

    7 Decembrie 2008 at 11:19

  9. Simona, şi la mine s-au întors vreo două. Am trimis multe şi, sincer, nu mi-am dat seama care nu s-a transmis.
    Am trimis şi aici:
    mihai@beregratis.ro

    isabellelorelai

    7 Decembrie 2008 at 11:20

  10. VĂ ROG SĂ SCRIEŢI ŞI ÎN JURNALUL NAŢIONAL, LA COMENTARII:
    http://www.jurnalul.ro/articole/140318/nu-i-lasati-steluta-sa-cada!–%C3%8Engerul-care-plange-sufera-si-spera
    Rugaţi să se continue Teledonul!
    .
    Vă rog scrieţi şi aici:
    gabi.firea@antena3.ro
    mihai.gadea@antena3.ro

    isabellelorelai

    7 Decembrie 2008 at 11:28

  11. Doamna Isabela,

    Nu am cuvinte sa va multumesc suficient pentru tot ceea ce faceti pentru multi copii si oameni in suferinta, dar in mod special acum – pentru Alexandra! La fel tuturor celor din lantul ‘ inimilor’ care, constant au sustinut si sustin cauza lor si a ei! Sa va dea Dumnezeu insutit, numai si numai bine! Si celor pe care ii ajutati!

    Cred ca ar trebui trimise emailuri si comunitatilor romanesti de peste hotare, bisericilor romanesti de diverse confesiuni,..- daca as avea ceva adrese, as trimite!
    Am trimis emailuri la multi prieteni – pentru a ajuta si a extinde acest ‘lant umanitar’ – sperand din inima ca Alexandra sa reuseasca! Am trimis familiei diverse informatii utile (contacte din Franta, care poate ar fi de ajutor).
    Cu cele mai bune urari,
    Olga C.

    Olga Cridland

    7 Decembrie 2008 at 19:14

  12. http://ia-atitudine.blogspot.com/2008/12/alexandra-udriste_07.html

    in seara asta am sa trimit peste tot…mailurile! maine este zi plina pentru toti!

    Lady Allia

    7 Decembrie 2008 at 19:19

  13. Doamna Olga, vă fac o listă cu ce am în blogroll. Atunci când trimit eu mailuri nu prea pun link-ul articolului meu pentru că fiind persoană particulară mă tem că nu mă iau în consideraţie. Eu trimit subiectul în cauză şi indic site-ul sau blogul copilului. Plus de asta, sunt o mulţime de bloggeri care nu intră la mine pe blog sau nu preiau articolul de frică să nu cumva să îmi facă trafic (ştiu că este o copilărie, dar asta este). De aceea am scos din opţiunile blogului meu orice posibilitate de intrare în vreun top sau alte aireli din acestea.
    Doamna Olga,
    După modelul lui Bubu avem mare nevoie de o TELEVIZIUNE.

    isabellelorelai

    7 Decembrie 2008 at 20:52

  14. Sandrina: pot să folosesc şi eu youtube-ul???
    PS: am plâns.

    isabellelorelai

    7 Decembrie 2008 at 20:53

  15. […] numesc Alexandra Udrişte, sunt din Panciu, judeţul Vrancea, am 3 ani şi am cancer. Şi nu ştiu dacă am să te văd anul ăsta. Eu sunt foarte cuminte. Tanti Sandrina mi-a făcut […]

  16. am trimis mail la:

    duminica.in.familie@antena1.ro
    gabi.firea@antena3.ro
    din-dragoste@bimos.ro
    odatainviata@tvr.ro

    si unei fundatii din Brasov de care mi-a spus cineva de pe Cafeneaua.com

    hospice@hospice.bv.astral.ro

    sa speram ca vom avea macar de undeva un raspuns!

    Lady Allia

    8 Decembrie 2008 at 01:53

  17. Sandrina, la Hospice Casa Speranţei nu trebuia să trimiţi, ei se ocupă de cei aflaţi în faze terminale. Plus de asta chiar ei au nevoie de bani, de când cu această criză economică au fost părăsiţi de sponsorul principal, cel american.
    Trimite taţilor care au participat la teledon, de-a lungul timpului:
    mihai.gadea@antena3.ro
    mihai@beregratis.ro
    stiri@antena1.ro
    webmaster@intact.antena1.ro
    (Ultimele 2 lui Lucian Mândruţă).

    isabellelorelai

    8 Decembrie 2008 at 10:37

  18. mie de Hospice mi-a spus cineva care le cunoaste pe cele doua doamne de acolo. in principiu a spus sa le sun din partea lui. poate ca au si ei nevoie, dar poate stiu ca Alexandra are si ea nevoie.

    am sa le scriu si tatilor…

    despre fundatii si asociatii nu am de unde sa stiu prea multe pentru ca nu am colaborat cu nici unele, demult doar, dar acelea erau din Bihor si nu cred ca mai sunt, insa in speranta ca nu gresesc imi incerc si eu nrocul.

    Lady Allia

    8 Decembrie 2008 at 11:02

  19. Cazul Alexandrei a fost preluat mai intii de bloggeri si de curind a ajuns in presa centrala.
    http://www.ziaruldevrancea.ro/index.php?articol=24476
    http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/news/168350.html

    isabellelorelai

    8 Decembrie 2008 at 12:31

  20. Ina,

    da-mi numarul tau de telefon! te rog frumos!

    anca

    8 Decembrie 2008 at 12:56

  21. scuzee, sau suna- ma tu – al meu este … –

    anca

    8 Decembrie 2008 at 12:56

  22. sa vb la fundatia teodora
    si la antena cu mandruta…si cu cine mai reusim…

    (nu publica comentariile astea…nu facem public ajutorul – sa de-a Dumnezeu sa putem face ceva!)

    anca

    8 Decembrie 2008 at 12:58

  23. Anca, dar de ce să nu facem public? Ba îl facem. Orice semn este de la Dumnezeu. Speranţă.
    Anca, ÎŢI MULŢUMESC din suflet pentru tot ce faci.

    isabellelorelai

    8 Decembrie 2008 at 13:15

  24. Moş Crăciun, nu vreau să mor!
    Monitorul de Vrancea
    http://www.monitorulvn.ro/?stire=5217

    isabellelorelai

    8 Decembrie 2008 at 14:29

  25. […] Despre Alexandra: aici şi aici. […]

  26. Isabellelorelai,am trecut pe aici sa-ti spun ca am trimis e-mailurile.
    Si cateva scrisori,dar cine intra la tine le vede pe toate.
    Multa sanatate tuturor!
    Bine ca si presa a scris despre aceste cazuri,cu cat mai multi citesc,cu atat mai plin va fi sacul Mosului.

    g1b2i3

    9 Decembrie 2008 at 06:23

    • Gabi, să sperăm. Te rog să anunţi şi tu că Alexandra ale Teledon.

      8 decembrie 2008: Donaţi, vă rog pentru Alexandra Udrişte: 2, 5 sau 10 euro la Teledonul Romtelecom:
      0900 900 032 – pentru 2 euro/apel
      0900 900 035 – pentru 5 euro/apel
      0900 900 030 – pentru 10 euro/apel

      isabellelorelai

      9 Decembrie 2008 at 10:54

  27. […] Vă rog din suflet să nu renunţăm nici la ideea includerii Alexandrei la Teledonul „Mereu Aproape” şi Antena 1. Conform anunţului postat pe site-ul Antena 1, în data de 08.12.2008, acest lucru este posibil: „Liniile telefonice, dar si conturile fundatiei “Mereu aproape” vor ramane deschise pana in data de 31 decembrie 2008, urmand ca, banii ce vor fi stransi in perioada urmatoare sa fie redirectionati catre un alt copil grav bolnav. Teledonul “Mereu Aproape” din 5 decembrie 2008 continua traditia deja inceputa de Antena 1 si Fundatia Mereu Aproape. Este o evolutie fireasca a acestei initiative, care, de la o editie la alta, devine tot mai utila si mai fructuoasa. Impreuna putem face minuni! Impreuna putem sa dam speranta celor bolnavi, uitati de noroc, celor de langa noi, care au nevoie in aceste clipe de dragostea si generozitatea romanilor. Iar daca la final, vieti abia incepute vor fi salvate aceasta va fi numai si numai datorita telespectatorilor”. – Mai multe AICI. […]

  28. Am vazut si voi anunta ca Alexandra are teledon.

    g1b2i3

    9 Decembrie 2008 at 19:12

  29. […] Dragă Moş Crăciun, Mă numesc Tudorache Laurenţiu Ionel şi am 12 ani. Sunt din judeţul Prahova, sat Poiana, comuna Vărbilău. Sunt internat din septembrie, pe 12. Tocmai când mă pregăteam de şcoală m-a răpus boala. Sunt clasa a VI-a. De atunci sunt în spitale, Budimex şi Institutul Oncologic Bucureşti. Medicii spun că am tumoare pe coloană şi nu mai pot să merg. Merg în căruţ şi mi-e tare greu. Dragă Moş Crăciun, aş vrea din nou să merg în picioare să-mi dai şi mie bucurie să fiu sănătos să mă duc acasă să merg la şcoală. Aş mai vrea şi-mi doresc demult un ATV mai mic să pot să mă duc la şcoală cu el. Dragă Moş Crăciun îţi mulţumesc mult. Chiar dacă nu îmi aduci nimic eu tot te iubesc. Când o să fiu mare şi o să mă fac bine aş vrea să fiu şi eu Moş Crăciun pentru toţi copiii din spitale. La Isabellelorelai sunt scrisorile copiilor catre Mos si apelul pentru Alexandra. […]

  30. […] 15 decembrie 2008. Alexandra are 60.000 de euro. Alexandra mai are nevoie de 105.000. Alexandra trebuie să ajungă la spitalul din Paris peste 3 zile. Vă […]

  31. […] Dragă Moş Crăciun, Mă numesc Tudorache Laurenţiu Ionel şi am 12 ani. Sunt din judeţul Prahova, sat Poiana, comuna Vărbilău. Sunt internat din septembrie, pe 12. Tocmai când mă pregăteam de şcoală m-a răpus boala. Sunt clasa a VI-a. De atunci sunt în spitale, Budimex şi Institutul Oncologic Bucureşti. Medicii spun că am tumoare pe coloană şi nu mai pot să merg. Merg în căruţ şi mi-e tare greu. Dragă Moş Crăciun, aş vrea din nou să merg în picioare să-mi dai şi mie bucurie să fiu sănătos să mă duc acasă să merg la şcoală. Aş mai vrea şi-mi doresc demult un ATV mai mic să pot să mă duc la şcoală cu el. Dragă Moş Crăciun îţi mulţumesc mult. Chiar dacă nu îmi aduci nimic eu tot te iubesc. Când o să fiu mare şi o să mă fac bine aş vrea să fiu şi eu Moş Crăciun pentru toţi copiii din spitale. La Isabellelorelai sunt scrisorile copiilor catre Mos si apelul pentru Alexandra. […]

  32. […] luptăm pentru viaţa acestul copil. Despre Alexandra am scris Calvarul unei nopţi de noiembrie, Vă rog, Teledon la Romtelecom, Ultimul cuvânt, Scrisori, Steluţe de mare cu […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

