Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare şi Moş Nicolae „Mereu aproape”. Care vine la Antena 1, vineri 5 decembrie 2008, ora 20.30, pentru 5 Steluţe de mare. Salvaţi câteva steluţe de mare, vă rog…

with 37 comments

puntea

Fetiţele mai întâi: Andra Nicolae. Leucemie acută limfoblastică pro B, risc mare (coricorezistentă). Din 4 ani şi 7 luni de viaţă, 1 an s-a chinuit. Simona Laura Moantă. Malformaţie congentală cardiacă gravă – cianogenă, tetralogie Fallot. Din 5 ani şi 10 luni de viaţă, 5 ani şi 10 luni s-a chinuit. Raluca Topor. Leucemie limfoblastică acută. Din 11 ani de viaţă, 4 ani s-a chinuit.

Apoi băieţeii: George Ştefan (Ştefănel) Bliderişanu. Beta Talasemie Majoră – Anemia Cooley. Are doar 1 an şi 2 luni. Se chinuie cu transfuzii de sânge de la 6 luni. Theodor Andrei (Andu) Nicuţ. Talasemie majoră – Anemia Cooley. Din 3 ani de viaţă, 2 ani şi 6 luni s-a chinuit cu transfuziile de sânge. Dacă puteţi şi vreţi să scăpaţi aceşti copii de chinul prin care trec zi de zi, ajutându-i măcar cu 2 euro/8 lei, ca să plece la tratament şi transplant în străinătate, puteţi dona astfel:

Vineri, 5 decembrie 2008, ora 20.30 – ANTENA 1 – Teledon Mereu Aproape de Moş Nicolae

SMS la Vodafone: 877 – pentru 2 euro, SMS la Orange: 877 – pentru 2 euro, SMS la Cosmote: 877 – pentru 2 euro. Apel la Romtelecom 0900.900.143 – pentru 3 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.146 – pentru 6 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.140 – pentru 10 euro

CONTURI FMA: RON: RO 05 BRDE 450 SV 0729 533 4500, deschis la BRD GSG SMCC, EURO: RO  31 BRDE 450 SV 2376 153 4500 deschis la BRD GSG SMCC, Cod SWIFT   BRDEROBU

Despre copii:

andranicolaeAndra Nicolae. Leucemie acută limfoblastică pro B, risc mare (coricorezistentă). Din 4 ani şi 7 luni de viaţă, 1 an s-a chinuit. Andra este din Ocniţa, judeţul Dâmboviţa. În ianuarie acest an a fost diagnosticată cu leucemie. Avea nevoie de 170.000 de euro pentru operaţie. În septembrie am aflat că Andra se află la o clinică din Italia, la tratament. Avea deja 140.000 de euro şi îi mai trebuiau 30.000 pentru operaţie – povestea ei pe larg o puteţi citi aici. Pe 6 noiembrie am aflat veşti noi despre Andra (de la „Blogmeaway” – aici, care, în septembrie a declanşat o campanie pentru salvarea copilului „Blogul meu face o faptă bună”): Andra a intrat în ultima etapă a tratamentului cu citostatice şi speră că va fi operată la sfârşitul anului (ar fi trebuit în noiembrie…). Andra a stat o săptămână în comă. A luptat şi a învins. Andra şi-a revenit, analizele s-au îmbunătăţit simţitor, copilul nu a mai făcut convulsii. Din păcate Ministerul Sănătăţii, care s-a angajat că va plăti tratamentul începând cu luna august, a trimis foarte puţini bani la clinica din Italia iar tratamentul este foarte scump. Părinţii se tem că medicii italieni ar putea întrerupe tratamentul.

simonamoanta1Simona Laura Moantă. „Simona nu mai are timp”. Malformaţie congentală cardiacă gravă – cianogenă, tetralogie Fallot. Din 5 ani şi 10 luni de viaţă, 5 ani şi 10 luni s-a chinuit. Simona este într-o situaţie disperată. Simona Laura este din Craiova. Aşa s-a născut Simona, cu inimioara bolnavă. Strangularea arterei pulmonare, defect septal interventricular, malpoziţia aortei. După ce a împlinit 6 luni, în iunie 2003, a fost operată la o clinică din Timişoara. Toată speranţa în operaţia salvatoare s-a năruit. Simona s-a dovedit a fi un caz prea dificil. Singurul lucru pe care l-au putut face medicii a fost să-i pună o proteză care să ajute la oxigenarea sângelui. În martie 2004, când Simona Laura avea 1 an şi 3 luni, nu mai putea respira. Nu-şi mai putea mişca mânuţa stângă, care era rece ca un sloi de gheaţă. Simona avea artera pulmonară strangulată. Sângele nu se oxigena. Simona a plecat spre o clinică din Palermo unde a fost operată în aprilie 2004. Atunci Simona a fost afectată la nivelul sistemului nervos (nu a mai putut merge) şi al sistemului respirator superior – laringele şi traheea. Îngustarea traheei a produs o insuficienţă respiratorie gravă. În iulie 2004 a fost internată la o clinică din Brescia, unde medicii au constatat că Simona are traheea cu diametrul de trei ori mai mic decât dimensiunea normală pentru vârsta ei – povestea ei aici.

ralucaRaluca Topor. „Nu vreau să mor. Mai bine fac toată viaţa chimioterapie”. Leucemie limfoblastică acută. Din 11 ani de viaţă, 4 ani s-a chinuit. Raluca este copilul pentru care alţi 21 de îngeraşi de clasa a III-a şi învăţătoarea lor ne-au dat o frumoasă lecţie de viaţă: copiii au reuşit să strângă 95.000 de euro din cei 150.000 necesari pentru transplant. Raluca este din Deva – povestea ei aici.

Raluca nu a mai putut să lupte. Prea târziu a ajuns la Florenţa. Prea târziu a făcut operaţia. Prea târziu… Aproape cinci ani de chin. Dumnezeu să te odihnească în pace, Raluca.

Raluca nu mai este. Toţi cei care au luptat pentru viaţa ei sunt cu sufletul frânt. Părinţii, rudele, colegii, învăţătoarea… Plâng acest Înger care s-a urcat la Ceruri în 22 aprilie 2009 la Florenţa. Dumnezeu să odihnească sufletul ei atât de mult şi greu încercat. Cosma Mirela, 26 aprilie 2009

stefanel1George Ştefan (Ştefănel) Bliderişanu. Beta Talasemie Majoră – Anemia Cooley. Are doar 1 an şi 2 luni. Se chinuie cu transfuzii de sânge de la 6 luni. Ştefănel este din Bacău şi are nevoie de 150.000 de euro pentru transplant. Nu ştiu dacă a reuşit să strângă vreun bănuţ. Ştiu doar că se chinuie cumplit. Viaţa lui înseamnă transfuzii şi perfuzii – povestea lui aici.

.

.

.

.

andreiteodor2Theodor Andrei (Andu) Nicuţ. „Hai să ne trezim Andu, să mergem să punem sânge”. Talasemie majoră – Anemia Cooley. Din 3 ani viaţă, 2 ani şi 6 luni s-a chinuit cu transfuziile de sânge. Andu este din Bucureşti. Din 150.000 de euro necesari transpantului, a reuşit să strângă 20.000. Dacă vreţi să vedeţi cum a decurs până acum viaţa lui, între transfuzii şi perfuzii, citiţi povestea lui – aici. (Şi aici)

Despre Teledon am aflat de la Andreea Sminchy – aici: Antena 1 si Mamitzu Production organizeaza vineri, 5 decembrie, in prag de Mos Nicolae, teledonul “Mereu aproape”. Prezentata de Mihai Morar si Daniel Buzdugan, productia va fi difuzata de Antena 1, de la ora 20.30. Vor fi prezentate cinci cazuri de copii care au nevoie urgent de operatii sau tramente medicale in strainatate, fiecare caz propus de fundatia “Mereu aproape” fiind sustinut, in timpul transmisiei in direct, de cate o o “pereche de ingeri”. Acestea sunt alcatuite din cate un copil talentat din cadrul editiilor “Vreau sa fiu vedeta”, difuzate de Antena 1, si o vedeta din showbiz-ul romanesc,  care a trecut printr-o problema care i-a amenintat viata copilului ei sau, pur si simplu, mame care stiu cat de importanta este sanatatea copiilor lor: Mita (Bere Gratis), Sanda Ladosi, Nelu Ploiesteanu, Mihaela Tatu si Bianca Brad. Teledonul din 5 decembrie 2008 doreste sa vina in sprijinul unor copii cu probleme de sanatate, pentru care singura speranta de a trai normal este apelul catre oameni cu suflet care sa contribuie financiar la tratamentul adecvat fiecarui caz. Telespectatorii vor putea ajuta cazurile mediatizate in cadrul teledonului “Mereu aproape” cu donatii in conturi bancare, prin apeluri telefonice sau sms-uri. Impreuna putem face minuni! Impreuna putem sa dam speranta celor bolnavi, uitati de noroc, celor de langa noi, care au nevoie in aceste clipe de dragostea si generozitatea noastra. Mulţumim, Moş Nicolae! Copiii au fost salvaţi. Românii i-au salvat.

S-au strâns, în 3 ore: 60.000 de euro pentru Raluca, 60.000 de euro pentru Simona, 60.000 de euro pentru Andra, 150.000 de euro pentru Ştefănel, 150.000 de euro pentru Andu

Mesajul părinţilor lui Cosmin Gologan (Bubu) – Tatiana şi Cristi Gologan:

3 dec 2008 – Oamenii nu au uitat de Bubu

cosmingologanAm refuzat politicos invitatia Antena 1 de a participa la teledonul de pe 5 decembrie. Nu am vrut sa luam locul altui copil care are nevoie de bani –  cateva firme ne-au promis ca ne vor ajuta sa completam suma necesara pentru Bubu. Primim multe emailuri de la oameni necunoscuti care ne sprijina, ne sustin si asteapta noutati de la noi cu privire la Bubu. Povestea lui Bubu nu putea fi stiuta fara ajutorul site-lui. Prieteni apropiati s-au ocupat de site si au trimis emailuri de ajutor, atunci cand pentru noi nu exista altceva decat Bubu si sanatatea lui. Cu ajutorul site-lui multa lume a aflat de Bubu. Cei de la PRO TV l-au filmat pe Bubu si au transmis reportajul cateva zile. Contul in banca a inceput sa creasca in urma reportajului si noi am inceput sa avem sperante ca vom strange impresionanta suma necesara pentru tratamentul lui Cosmin. Odata ce am aparut la televiziune, lumea a inceput sa creada drama lui Cosmin si incet-incet s-au interesat si alte ziare de noi : Jurnalul National, Libertatea, Can-Can, Curentul si multe alte publicatii locale. Zilele acestea am fost sunati de cei de la Antena 1 pentru a participa la Teledonul ce va avea loc pe 5 decembrie 2008. De comun acord, am hotarat sa refuzam politicos invitatia pentru a-i oferi altui copil sansa de a strange banii necesari. Stim ca sunt foarte multi copii care au nevoie de bani pentru tratamente ce nu sunt posibile in tara si nu am vrut sa luam locul altui copil pentru ca noi suntem foarte aproape de a strange banii necesari copilului nostru. Cateva firme ne-au promis ca ne vor ajuta sa completam suma necesara pentru Bubu. Vrem sa le spunem tuturor parintilor sa spere si sa creada in Dumnezeu si in sansa lor. Vrem sa  MULTUMIM tuturor celor care ne au ajutat si au fost alaturi de noi: familie, cunostinte, prieteni si necunoscuti care au pus bani in contul lui Bubu. VA PASTRAM IN SUFLET SI NE RUGAM PENTRU VOI

sf-nicolae

.

Steluţele de mare

.

37 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mă înfior de fiecare dată când intru pe blogul tău. O şi fac trăgând aer în piept. De fiecare dată. Să ne rugăm la Sfântul Nicolae, ocrotitorul copiilor, pentru sufleţelele lor curate.
    Doamne, de ce îngădui asta? …

    Gabriela Savitsky

    5 Decembrie 2008 at 12:45

    • Gabi, ştiu. Mulţi se feresc de blogul ăsta ca de… alte alea. De multe ori şi mie mi se face rău. Dar dacă pot să ajut cu ceva sau pot să mă alătur altora care o fac, mă gândesc că este mai bine.
      Păi cred că Dumnezeu ne încearcă pe toţi. Şi pe bieţii părinţi (nu mai zic de copii…) şi pe cei care ar trebui să îi vindece, şi pe noi. Ca să vadă dacă au mai rămas oameni pe pământ.
      În rest… habar n-am.

      isabellelorelai

      5 Decembrie 2008 at 12:52

  2. Sunt un baietel de 2 anisori cuminte si dulce dar bolnavior de Tetrapareza Spastica
    Ma numesc Radu Alina Mirabela o mamica care va cere ajutorul cu disperare!Am un ingeras de 2 anisori, el fiind comoara mea cea mai de pret si cea mai mare bucurie data de Dumnezeu, dar din pacate s-a nascut cu probleme si a fost diagnosticat cu Tetrapareza spastica.

    Povestea mamei
    Pe 14 ianuarie 2006 m-am internat la spitalul Cantacuzino la ora 13:00 cu dilatatie de 2 cm.Doctorita mea nu era la spital si m-au lasat in asteptare fara sa imi faca nici o injectie, intr-un tarziu la ora 17:30 a binevoit sa vina .M-a controlat si mi-a facut o injectie cu calciu cred, ca m-au luat toate caldurile.
    Pana la ora 19:30 cand mi-a rupt apa a stat pe hol si isi vedea de treaba ei cu doctori si asistentele.Dupa ce mi-a rupt apa au inceput durerile mari care nu se mai opreau.Doctorita nu o interesa doar moasa ma controla, ea statea de vorba pe celalalt pat cu moasa de treburile de acasa ca doar am deranjat-o din weekend ca era sambata.
    La ora 21:50 in sfarsit m-a urcat pe masa de nasteri si s-a nascut puisorul meu dar nu i-am auzit glasul pentru ca nu a avut aer, nu i s-a oxigenat creierul ,trebuia sa imi faca cezariana!
    A fost dus la reanimare cu perfuzii la incubator unde a stat doua saptamani drogat cu fenobarbital si hranit prin gavaj,in primele 24 de ore a facut convulsii!
    Toate acestea i-au afectat creierasul!La insisentele mele mi l-a dat sa il invat sa manace cu biberonul sa plecam cat mai repede din acel spital de criminali ca oricum degeaba stateam ca neurolog nu aveau.La o luna de zile ne-am externat si am inceput investigatiile cu el,la un cabinet particular, la spitalul 9 si in final a fost diagnosticat cu tetrapareza spastica.
    In prezent mananca bine chiar din 2 in 2 ore dar nu asimileaza are 7 kg doar, rade cand vorbesti cu el intelege dar raspunde in limba lui gangurind, nu sta in fundulet, nu isi tine caputul, si face caca doar cu termometrul.
    Am auzit de la alte mamici in situatia mea de Clinica de recuperare din Ucraina,am am facut imprumut la banca si am fost de doua ori,se vad niste schimbari este mai atent si mai serios, dar tratamentul acolo inseamna 3949 de euro plus transportul 200 de euro, bani pe care nu ii mai avem din pacate,iar timpul care trece este important pentru Cosmin caci acum este perioada in care se recupereaza cel mai bine!
    Ne-am programat din nou pentru 11.03.2009, avem si acceptul si factura cat ne costa tratamentul pentru un curs dar el are nevoie de 4 cursuri pe an.
    De aceea va rog sfatuiti-ma, ajutati-ma sa imi fac copilul bine, sa fie si el cat de cat un copil sanatos!Pentru orice sfat si ajutor va rog contactati-ma la adresa de email:rautaciosulcosmin@yahoo.com sau la nr. de telefon:0768.929.140/0724.426.302
    Piraeus Bank Sucursala Lacul Tei
    Cont Iban: RO29 PIRB 4216 2766 3700 1000 -RON
    RO58 PIRB 4216 2766 3700 3000 -EURO

    Va multumesc din suflet!O mamica disperata!

    radu alina

    5 Decembrie 2008 at 13:18

    • Dragă Alina Mirabela,
      Am scris despre voi pe blogul meu pe 6 octombrie 2008. Acesta este articolul:
      https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/10/06/stelutele-de-mare-cosmin-marian-radu
      Atunci când trebuia să ajungeţi la clinica din Ucraina.
      Am şi donat pentru Cosmin, în data de 06.10.2008, 100 RON, în speranţa că vor vedea şi alţii şi vor dona, şi astfel ajungeţi la tratament.
      V-am şi lăsat un mesaj pe BLOGUL VOSTRU, prin care vă atenţionam că acel cont în lei, pe numele Radu Ştefan, are terminaţia în 2000, nu în 1000, cel de 1000 fiind în franci elveţieni. Eu am garanţia băncii Piraeus Bank, chitanţa 00 112 91/06.10.2008/ora 17.00, agenţia Nerva Traian. Cont: 4216-276637-002.
      Chiar aş fi vrut să-mi comunicaţi dacă banii au ajuns la voi, nu cine ştie pe unde…
      Dacă voi nu intraţi în dialog cu oamenii cărora le solicitaţi ajutorul, să ştiţi că ei vă uită. Fără supărare.

      isabellelorelai

      5 Decembrie 2008 at 13:44

  3. Eu mi-as dori sa poata sa vina Mosul azi pe la toti cu ceea ce le lipseste. Asa am zambi si noi mai des. Si tie Isabelle un Mos darnic! 🙂

    Laura

    5 Decembrie 2008 at 19:06

    • Îngere, şi eu doresc la fel. Mai ales că pe mine nu mă cunoaşte nici unul, nici altul.
      Laura, sper să îţi aducă Moşul tot ce îţi doreşte (pe lângă Zarzuela, evident 😀 )

      isabellelorelai

      5 Decembrie 2008 at 20:31

  4. Chiar azi am citit in revista presei despre teledonul de la Antena 1cu cazurile a cinci copii.De Mos Nicolae oamenii ar trebui sa fie mai darnici,chiar daca acum e din ce in ce mai greu pentru multi dintre noi.
    Isabellelorelai,sper sa gasesti si tu in cizmulite ceva ce-ti place.
    Mos Nicolae nu e prea bogat,dar la toti aduce ceva,chiar daca doar un mar si niste nuci.

    g1b2i3

    5 Decembrie 2008 at 22:30

    • Gabi, românii sunt buni şi darnici tot timpul. Cei care sunt, sunt, care nu, nu.
      Gabi, singurul lucru bun din treaba asta cu Moşul, pentru mine, este că am cizmuliţe. Nu mă plâng, deci.

      isabellelorelai

      5 Decembrie 2008 at 23:50

  5. […] Ocrotitorul celor osândiţi fără vină… […]

  6. Draga Isabellelorelai,a fost Mos Nicolae darnic cu acesti copii?nu m-am uitat la TV si nici nu am avut timp sa caut pe net.
    E asa cum spui tu despre romani si darnicie:”Cei care sunt, sunt, care nu, nu”.
    Ca veni vorba de cizmulite…mi-am cautat si eu cizmele sa le curat.Sunt cam dezlipite,dar exista la magazin lipici asa ca le repar. 🙂
    Cateodata ma bucur ca nu mai am servici.
    O zi frumoasa si plina de bucurii!

    g1b2i3

    6 Decembrie 2008 at 10:04

    • 😀 SUPER darnici, Gabi
      Mulţumim, Moş Nicolae
      Copiii au fost salvaţi. Românii i-au salvat.
      S-au strâns, în 3 ore:
      60.000 de euro pentru Raluca
      60.000 de euro pentru Simona
      60.000 de euro pentru Andra
      150.000 de euro pentru Ştefănel
      150.000 de euro pentru Andu

      isabellelorelai

      6 Decembrie 2008 at 10:07

  7. Ma bucur sa aud si vesti bune!
    vreau sa auda si altii ce darnici au fosr romanii de Mos nicolae! 🙂
    Multa sanatate tuturor!Sunt bucuroasa!

    g1b2i3

    6 Decembrie 2008 at 10:40

  8. […] veste buna de la Mos Nicolae. Mulţumim, Moş Nicolae Copiii au fost salvaţi. Românii i-au salvat. S-au strâns, în 3 ore: […]

  9. […] în evenimente, sarbatori by supravietuitor pe decembrie 5th, 2008 Update:O veste buna de la Mos Nicolae. Mulţumim, Moş Nicolae.Copiii au fost salvaţi. Românii i-au […]

  10. […] căruia românii au salvat 11 copii, donând peste un milion de euro de Sfintele Paşti şi de Moş Nicolae la Antena 1, este activ până la 31 decembrie […]

  11. Ce ma bucur de marinimia Mosului pentru acesti copii 🙂 Te pup Isabelle si sa te bucuri de cizmulitele tale 🙂

    Laura

    6 Decembrie 2008 at 17:34

  12. Îngere, mulţi-mulţi Moşi 😀
    Laura, sunt nişte cizme ca toate cizmele, de apărat picioare pe vreme rea. Vechi. Nimic deosebit.

    isabellelorelai

    7 Decembrie 2008 at 11:23

  13. […] Mai multe aici. […]

  14. Isabelle,de 4 ore ,,ratacesc” pe blogul tau,la care habar nu am cum am ajuns…Cred ca e al treilea blog pe care intru…si de pe care nu mi mai vine sa ies…

    caress

    26 Decembrie 2008 at 01:12

    • Caress, sigur ai ajuns căutând ceva anume, un subiect anume. Ai avut răbdare 4 ore? Sunt onorată, pe cuvânt de onoare.

      isabellelorelai

      26 Decembrie 2008 at 12:59

  15. […] Ei au primit banii de la dumneavoastră (câte 150.000 de euro fiecare) la Teledonul Antena 1 şi Fundaţia Mereu Aproape, de Moş Nicolae 2008. […]

  16. […] UPDATE: 5 decembrie 2008: Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi acest copil, puteţi dona astfel: Vineri, 5 decembrie 2008, ora 20.30 – ANTENA 1 – Teledon Mereu Aproape de Moş Nicolae: SMS la Vodafone: 877 – pentru 2 euro, SMS la Orange: 877 – pentru 2 euro, SMS la Cosmote: 877 – pentru 2 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.143 – pentru 3 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.146 – pentru 6 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.140 – pentru 10 euro. Mai multe aici. […]

  17. […] UPDATE: 5 decembrie 2008: Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi acest copil, puteţi dona astfel: Vineri, 5 decembrie 2008, ora 20.30 – ANTENA 1 – Teledon Mereu Aproape de Moş Nicolae. SMS la Vodafone: 877 – pentru 2 euro, SMS la Orange: 877 – pentru 2 euro, SMS la Cosmote: 877 – pentru 2 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.143 – pentru 3 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.146 – pentru 6 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.140 – pentru 10 euro. Mai multe aici. […]

  18. […] multe aici. UPDATE 6 decembrie 2008: Raluca a primit 60.000 de euro la Teledon. UPDATE 26 februarie 2009: […]

  19. […] 0900.900.146 – pentru 6 euro, Apel la Romtelecom 0900.900.140 – pentru 10 euro. Mai multe aici. UPDATE 6 decembrie 2008: Raluca a primit 60.000 de euro. UPDATE 26 februarie 2009: Raluca a plecat […]

  20. Raluca topor s-a stins din viata. Astazi va ajunge in tara. mor de nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Cezar.

    29 Aprilie 2009 at 22:37

  21. […] a fost Fundaţia Mereu Aproape şi postul tv Antena 1. Pe 5 decembrie 2008 s-au strâns, în cadrul teledonului de Moş Nicolae, 150.000 de euro pentru George Ştefan Bliderişanu. Raza lui de […]

  22. […] Mereu Aproape şi postul tv Antena 1. Pe 5 decembrie 2008 s-au strâns, în cadrul teledonului de Moş Nicolae, 150.000 de euro pentru Theodor Andrei Nicuţ. Începea să răsară soarele pe strada […]

  23. DUMEZEU este DRAGOSTEA BUCURIA PACEA si indelunga rabdare…….

    florin

    8 Noiembrie 2009 at 17:28

  24. […] aprins luminile cu ocazia sărbătorilor de iarnă în Capitală. Update 1:O veste buna de la Mos Nicolae. Mulţumim, Moş Nicolae.Copiii au fost salvaţi. Românii i-au […]

  25. […] la Spitalul Gaslini. După doi ani de la debutul bolii şi un an şi jumătate de chimioterapie, Andra este bine, îşi face tratamentul de întreţinere […]

  26. am fost diagnosticata cu tetralogie fallot la varsta de 6 luni.m-am operat la 16 ani iar acum am doi copii frumosi si sanatosi

    loredana

    1 Octombrie 2010 at 21:36


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

