Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Despre oameni

with 11 comments

homeless_sleeping_dog

Orfani

10 aprilie 1997

ADRIAN PĂUNESCU


A fi om e mai greu decât plumbul pe lume,

Noi nici nume n-avem. Dar câţi oameni au nume?


Ne-aţi uitat în cămin şi ni-i greu şi ruşine,

Mai cumplită, oricum, e uitarea de sine.


Suntem răi între noi, tot ce-i rău ne înrăieşte,

Cei mai răi sunt acei ce urăsc omeneşte.


Noi – parinţi nu avem, cum destinul ne arată,

Pe pământ, cei mai mulţi n-au nici mamă, nici tată.


Poate că, între noi, peste traiul de câine,

Sunt cei supradotaţi pentru lumea de mâine.


Şi mai mare ca noi e, oricum, altă rană,

Un popor de orfani, într-o lume orfană.

.

Bătrânul cerşetor

9 aprilie 1997

ADRIAN PĂUNESCU


La colţul străzii e un cerşetor

Cu mâna-ntinsă, către-o altă lume

Decât aceea unde, fără nume,

El ispăşeste râsul tuturor.


Adolescenţii se mai ţin de glume

Şi-i pun în palmă semne de-ale lor,

El e bătrân şi înţelegător,

Cu noi, cu toţii, dar, cu cei mici, anume.


Şi cine observă, înt-o doară,

Ca el e-aici din vremuri de demult,

Imperturbabil, în acest tumult,

El, cerşetorul, a uitat să moară.


Sub zdreanţa lui, minunea se-ntrupează,

În el e Dumnezeu, ce stă de paza.


cersetor

Written by IsabelleLorelai

4 Decembrie 2008 la 13:41

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. e superba rau, 😉

    yoda

    4 Decembrie 2008 at 14:06

  2. multam 😀

    isabellelorelai

    4 Decembrie 2008 at 14:09

  3. Isabelle,

    m-am gândit cum am putea să acordăm o recunoaştere formală celor care au condus destinele României. Să iniţiem şi să susţinem un proiect de lege prin care cei care au condus România în calitate de preşedinţi să devină senatori de drept ai României.
    Ce zici?
    Ştiu că ţi-am părut cam frivolă şi capricioasă, îmi asum asta şi îmi cer scuze, pentru că eşti un om formidabil. Dar, a trecut. Răsuflu şi eu…

    Gabriela Savitsky

    4 Decembrie 2008 at 15:28

  4. Doamne, e demential. Iti vine si sa razi,si sa plangi

    Oana

    4 Decembrie 2008 at 18:15

  5. Gabi, este ok. Poţi să extinzi, un pic: Şefi de Stat. Nu sunt regalistă nici în somn dar, din câte ştiu, fostul Rege Mihai se bucură în România de drepturile unui fost Şef de Stat.
    Singura problemă ar fi că această lege ar ajunge în vigoare fix în momentul în care actualul Şef de Stat îşi va termina mandatele…
    Oricum, merită încercat, suntem oameni de onoare.
    Gabi,
    Nu ai de unde să ştii cum mi-ai părut. Nu mi-ai părut nici frivolă, nici capricioasă, nici altfel. Poate un pic pretenţioasă, dar mi se pare normal, toţi suntem la fel. Nu ai de ce să îţi ceri scuze. Eu sunt mai tăcută de felul meu. Atunci când scriu, o fac rapid şi tehnic. Tu scrii mai complex, poate că asta mă intimidează un pic. Mulţumesc pentru compliment, am făcut un mare salt 😀 unii ziceau că sunt ciudată.
    Te pup.

    isabellelorelai

    4 Decembrie 2008 at 21:25

  6. Oana,
    Ah, râsu’ plânsu’
    ah, râsu’ plânsu’
    în ochiul lucrurilor reci
    şi-n dintele lor muşcător, ca şi sceptrul
    neinventaţilor regi.
    Astăzi l-au înmormântat pe bietul orfan. Eugen Constantin Anghel.

    isabellelorelai

    4 Decembrie 2008 at 21:28

  7. m-am nascut plangand a dor de viata
    intr-o lume muta si moarta mie
    am ras
    nu mi-a raspuns!

    ea, viata,
    statea la taclale cu toti oamenii
    mai putin cu mine
    atunci am strigat
    nu m-a auzit nimeni
    decat durerea si tristetea
    care mi s-au inghesuit in carne, in gura,
    in ochi, in sange
    nu insa si in suflet!

    el, sufletul inca spera
    am mai strigat odata si inca odata si inca odata
    si am tot strigat,
    dar moartea m-a luat tot plangand

    cat de singur m-am nascut Doamne
    si cat de singur am murit
    in lumea asta atat de plina
    prin degete mi s-au prelins tristetile,
    durerile,
    pana si ele m-au parasit
    nu insa si sufletul
    el a fost ultimul care m-a tinut de mana
    in timp ce ma cautam din nou
    in pantecul mamei!

    de ce plangi Doamne?
    m-am intors, iar lumea s-a intors odata cu mine
    la mine!

    …….

    pentru Eugen Constantin Anghel

    fie ca Dumnezeu sa aiba grija de sufletul lui, iar el sa ne ierte de atat de multa nepasare si tacere!

    Lady Allia

    4 Decembrie 2008 at 23:48

  8. Dumnezeu să îl odihnească în pace.
    Sandrina, nu avem cum să îi cunoaştem pe toţi cei care suferă. Dar dacă apuci să afli, să cunoşti şi atunci să nu faci nimic… Aici e problema.

    isabellelorelai

    5 Decembrie 2008 at 00:07

  9. Va rog sa am ajutati,sunt disperata.Sotul meu(Murarasu Daniel) a plecat la munca in Spania(Barcelona)de 4 ani,avem o legatura stransa,ne intelegem foate bine,avem si un copil impreuna.Urma sa vina acasa dar inainte s-a dus sa se intalneasca cu patronu sa ii dea banii pt munca prestata iar din seara aceeia noi nu mai stim nimic de el,sunt 3 saptamani de atunci si nu reusesc sa dau de el,nu raspunde la telefon si nici pe internet nu e de gasit.VA ROG SA MA AJUTATI mentionez ca el mergea des la o biserica penticostala din Barcelona(nu stiu numele exact).VA MULTUMSESC DIN SUFLET si as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta.Am uitat sa mentionez ca nu este membru penticostal in Barcelona ci este membru in Romania(Lupeni jud Hunedoara)biserica condusa de Mesaros Gheorghe.Va rog daca puteti anunta pastorii din bisericile penticostale de acolo sa puna o poza la intrarea in biserica si sa faca un anunt catre membripoate se gaseste cineva care il cunostea deoarece el mergea la o familie de penticostali.Va multumesc inca o data.AYUDAME POR FAVOR

    Murarasu Denisa

    14 Decembrie 2008 at 13:59


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

