Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

La mulţi ani, România mea

with 24 comments

romaniarevolutionararosenthal

Noi


Noi suntem seminţe şi pământul e al nostru,

ştim cel mai bine locul şi patima şi rostul,

ştim cel mai bine legea şi mersul înainte,

suntem după nevoie şi lacrimă şi dinte.


Nu cerem nimănuia nimic, însă oricine

dacă el vrea-l numim şi prieten şi vecine.

Aici şi pâinea, sarea, noi o avem la masă,

căci ne-am făcut-o singuri, zidindu-ne o casă.


Nu zicem rău de nimeni, stăpâni peste pământ

Noi suntem în picioare, sub noi străbunii sunt.

De-aceea poate-n libertate să lucească,

deasupra noastră, universala boltă albastră.


Nichita Stănescu

Un pământ numit România


Written by IsabelleLorelai

1 Decembrie 2008 la 09:08

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani Isabellelorelai!La multi ani tuturor romanilor de aici si de pretutindeni!

    g1b2i3

    1 Decembrie 2008 at 09:17

  2. La mulţi ani, Gabi!

    isabellelorelai

    1 Decembrie 2008 at 09:19

  3. La Multi Ani, Isabela! Sper sa ne fie mai bine. Sa fii fericita si sa te bucuri impreuna cu toti cei dragi!

    corinacretu

    1 Decembrie 2008 at 10:57

  4. la Multi ani si din partea mea

    yoda

    1 Decembrie 2008 at 11:13

  5. La mulţi ani, Corina!
    Sper, dar nu cred…
    Corina, sănătoşi să fim. Că restul… mai vedem.

    isabellelorelai

    1 Decembrie 2008 at 12:23

  6. La mulţi ani, Yoda!

    isabellelorelai

    1 Decembrie 2008 at 12:23

  7. LA MULTI ANI si dee Domnul mintea liminata si noua si tuturor romanilor.asa cum am mai spus urma alege .si sant de acord cu dvs :La multi ani ROMANIA mea ,sau aceea din sufletul si gandul meu.

    Spedy

    1 Decembrie 2008 at 12:46

  8. Spedy, La mulţi ani!
    Să dea Dumnezeu ca românii să iasă din modestia cronică şi să arate ce sunt. Nu ceea ce par.

    isabellelorelai

    1 Decembrie 2008 at 13:25

  9. La multi ani Isabelle! La multi ani tuturor romanilor! 🙂

    Laura

    1 Decembrie 2008 at 13:50

  10. La mulţi ani, Laura! 😀

    isabellelorelai

    1 Decembrie 2008 at 14:16

  11. La mulţi ani, Isabelle! La mulţi ani, români! 🙂

    Satmareanca

    1 Decembrie 2008 at 16:20

  12. La mulţi ani, Crina!

    isabellelorelai

    1 Decembrie 2008 at 16:26

  13. La multi ani tuturor! La multi ani Isabella!

    Darius

    1 Decembrie 2008 at 17:23

  14. La mulţi ani, Darius!

    isabellelorelai

    1 Decembrie 2008 at 17:41

  15. La multi ani, tuturor! Buna mea, Gabita, Corina si toti ceilalti, care aveti blog si pe care, din pacate, nu va cunosc, dar daca sunteti la Isabela aici, inseamna ca sunteti oameni buni, ma ajutati?
    http://sminchy.wordpress.com/2008/12/01/s-o-ajutam-pe-alexandra/
    Sa dam mai departe! Va rog! E contra cronometru!
    Multumesc din suflet!

    SMINCHY

    1 Decembrie 2008 at 19:52

  16. Isa, de maine sunt plecata in tara, pana vineri. O sa am un laptop cu mine, dar probabil numai seara voi avea timp sa-l accesez… Va tin la curent cu ce se intampla cu Alexandra si, daca e nevoie de ceva, ai numarul meu de tel…

    SMINCHY

    1 Decembrie 2008 at 19:54

  17. La multi Ani Isabelle! La multi ani toturor romanilor!

    simonaolaru13

    1 Decembrie 2008 at 22:09

  18. La multi, multi ani, Isa! Scuze ca n-am aparut mai devreme, dar netul mi-a dat o lectie, a vrut sa ma tina departe de lumea virtuala. Dar l-am pus eu la punct 😀

    Oana

    1 Decembrie 2008 at 22:10

  19. la multi ani

    palconi

    1 Decembrie 2008 at 22:26

  20. Andreea, ok.

    isabellelorelai

    2 Decembrie 2008 at 10:14

  21. La mulţi ani, Simona!

    isabellelorelai

    2 Decembrie 2008 at 10:14

  22. Oana, la mulţi ani! Credeam că eşti la munte. Şi eu m-am războit cu nişte pereţi, un calorifer etc. Am biruit 😀

    isabellelorelai

    2 Decembrie 2008 at 10:16

  23. Palconi, la mulţi ani!

    isabellelorelai

    2 Decembrie 2008 at 10:16

  24. […] nemiloasă care a lovit-o la doar 2 anişori, cancerul, am aflat de la Andreea, care ne-a rugat, pe 1 decembrie 2008, să luptăm pentru viaţa acestul copil. Despre Alexandra am scris Calvarul unei nopţi de […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

