Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Oana are. Oana este

with 38 comments

oana1Oana are regine.

Sau/şi

Oana este regine (aşa zice ea, în glumă, că este două – chiar trei).

Până nu citesc – ca să mă dumiresc care-i treaba – zic aşa: Oana are carte.

Corect este Oana are cărţi, da’ nu mai dă bine la metaforă.

Deci: RĂZBOIUL REGINELOR (Cartea I) – OANA STOICA-MUJEA. Editura Tritonic.

Ce a simţit Oana la eveniment, să vă spună ea.

Să vă zic din culise:

Mama Oanei este senzaţională: are o tinereţe molipsitoare.

Tatăl Oanei, un munte de om, era emoţionat ca un copil. Când Oana a spus că este ziua dumnealui – La mulţi ani, tatăl Oanei! – s-a ascuns după un stâlp.

Soţul Oanei m-a lăsat paf. Ştiţi ce a făcut? A cumpărat cartea Oanei şi i-a cerut autograf. Dincolo de iubire, acest semn de respect m-a dat gata.

oana3

Oana? Nu ştiu… 😀


oana2

P.S.: Crina, Horia Ursu este un mare-mare domn!


oana4

P.P.S.: Reginele au blog!

http://dinastiile.wordpress.com

.

Written by IsabelleLorelai

21 Noiembrie 2008 la 01:18

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wow, Isa, m-ai dat gata. Eu ce sa mai zic? Sunt fara cuvinte. Iti multumesc din suflet. Oricum, neaparat trebuie sa bem o cafea si noi doua, fara bar, bar pe creier 😛

    Oana

    21 Noiembrie 2008 at 01:20

  2. Măi, gata petrecerea? Vezi ce zici, că ne-au dat de gol, la Crina pe blog 😀 😀 😀
    Da’ mie mi-a cu plăcut şi cu bar-bar, pe cuvântul meu! M-am simţit ca în familie, să mor eu dacă m-am simţit stingheră vreo secundă. Jur!
    Bem câte cafele vrei tu, asta este cea mai mică problemă.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 01:23

  3. Trebuie, trebuie! Ma bucur ca te-ai simtit bine si imi pare rau ca nu a putut fi si petrecere. Dar recuperam 😉

    Oana

    21 Noiembrie 2008 at 01:32

  4. Păi de acum ştiu programul. O lansare, o petrecere. Noroc că scrii repede. Pardon, TREBUIE să scrii repede 😀 Îmi place editura asta, zău, că vrea multe cărţi 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 01:36

  5. multumesc de compliment 🙂
    da’ parca era vorba c-a fost nashpa, nu? 🙂

    Horia-Nicola Ursu

    21 Noiembrie 2008 at 01:45

  6. Nu e compliment, e pe bune 😀
    A fost vorba, dar pe blogul Crinei te-ai uitat (la comentarii)? Oricum n-am zis nimic de cum a fost 😀 Nici – nici. 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 01:49

  7. a fost nashpa rau de tot, clar 🙂

    Horia-Nicola Ursu

    21 Noiembrie 2008 at 01:53

  8. […] Cateva poze aici […]

    Multumesc! « Oana Stoica Mujea

    21 Noiembrie 2008 at 01:54

  9. Clar – clar, nu oricum 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 01:56

  10. foarte nashpa. inca ma mai resimt lol

    Horia-Nicola Ursu

    21 Noiembrie 2008 at 02:00

  11. Care-i termenul pentru Cartea II? 😀
    Să vezi atunci naşpa de naşpa 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 02:03

  12. meganashpos 🙂

    Horia-Nicola Ursu

    21 Noiembrie 2008 at 02:04

  13. 😀 4 cărţi? Trebuie să inventăm termeni noi 😀
    Băgăm şi un pleonasm două, că nu moare nimeni 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 02:07

  14. Isabelle, am zis io că nu-i mare? Uită-te la el ce înălţime are 😆
    Ce ciudă îmi pe voi că nu am fost acolo. De ciudă mă car la somn :)))

    PS. Recunosc o haină cumpărată la Bruxelles în poze. Se putea altfel? Mă tot întreabm ce va face Oana cu penele alea 😀

    Satmareanca

    21 Noiembrie 2008 at 02:12

  15. Crina, să ştii că ne-ar fi prins bine o mână de ajutor. X-ul şi subsemnata mai aveam niţeluş şi făceam tumbe ca să primim un zâmbet 😀 Arată super bine zmotoceii ăia de le zici tu pene 😀 Pe bune. Cred că sunt anexe la aparatura de zburat 😀
    Noapte bună.
    P.S. Data viitoare e musai să te teleportezi în târg.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 02:18

  16. n-a vrut, ca eu m-am oferit s-o transportez 🙂

    Horia-Nicola Ursu

    21 Noiembrie 2008 at 02:20

  17. Cred că n-a putut, după trei zile lipsă de la muncă în favoarea ălora din Benelux. Asta, da, naşpa. De ce naiba nu dau ăştia şi o lege a chiulului? Pentru noi, adică, că pentru ei este 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 02:24

  18. e ea prea constiincioasa. si-i la stapin. si-i singura acuma, de cind cu campania.

    Horia-Nicola Ursu

    21 Noiembrie 2008 at 02:26

  19. E şi cam departe. Iar drumurile cu avionul sunt la fel de nasoale ca alea cu maşina.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 02:29

  20. mai ales iarna, cu degivrarea 🙂

    Horia-Nicola Ursu

    21 Noiembrie 2008 at 02:34

  21. […] tare bine. Poze de la lansare puteţi vedea pe blogul lui Gogu, aici. Şi, de asemenea, pe blogul Isabellei (o doamnă […]

  22. Isabellelorelai,o felicit si eu pe Oana aici si-i urez cat mai multe aparitii editoriale si foarte multi cititori.
    Mi-a placut foarte mult cum ai descris evenimentul,pe Oana,pe sotul ei care-o iubeste si o respecta foarte mult si pe parintii ei emotionati si mandri cu fiica lor!

    supravietuitor

    21 Noiembrie 2008 at 06:42

  23. Horia, e ceva suspect cu degivrarea aia. Ori a îngheţat soluţia, ori iarna nu-i ca vara 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 11:13

  24. Gabi, este minunat ca oamenii să aibă ct mai multe momente fericite. Atât de multe, încât să facă eforturi pentru a şi le aminti pe toate.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 11:18

  25. Bravo, Oana! Si frumoasa, si desteapta, si iubita, si cu carti publicate… Esti un superlativ toata! Si, important: bucuri atata lume in jur!

    simona ionescu

    21 Noiembrie 2008 at 12:01

  26. Simona, subscriu 😀
    Adaug: şi foarte tânără.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 12:05

  27. Nu ştiam de ce am sughiţat toată noaptea 😀
    De la degivrare mi se trage :)))

    Satmareanca

    21 Noiembrie 2008 at 12:35

  28. Degivrarea este naşpa 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 12:43

  29. Parcă erau figuri cunoscute în poze…

    Vania

    21 Noiembrie 2008 at 17:53

  30. Reginele, da 😀

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 19:37

  31. Wow, multumesc, multumesc! Isa, din pacate mi s-a rupt incarcatorul de la mobil si am ramas pe dinafara :((((

    Oana

    21 Noiembrie 2008 at 22:38

  32. Măi, nu îmi făceam probleme, m-am gândit că eşti pe drum şi că te şi odihneşti puţin.
    Te-ai odihnit?
    AAAA! Uite, cu ocazia asta mi-am adus aminte că am drăcie de internet pe mobil – când mi-ai zis de încărcătorul de telefon mi-am adus aminte.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 22:58

  33. Eu am aici, la pensiune. Oarecum m-am odihnit, oricum, eu abia acum am emotii 😀 Mi-a zis mama ca te-a citit: „nu m-am putut abtine”, cuvintele ei. A zis ca esti o minunata 🙂

    Oana

    21 Noiembrie 2008 at 23:23

  34. Asta e seria II de emoţii 😀 Măi, habar nu ai tu ce baftă mare ai cu mama ta. Este super tonică.
    Nu te râdea 😀 de noi…

    isabellelorelai

    22 Noiembrie 2008 at 00:48

  35. Uhhh, uitele cum s-au pus pe mine 😛

    Oana

    22 Noiembrie 2008 at 01:39

  36. Măi, păi e de bine 😀 Unde ai mai văzut tu aşa ceva?

    isabellelorelai

    22 Noiembrie 2008 at 11:58


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

