Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Mall-ul cu prezentare de gânduri

with 11 comments

Dacă le aveţi cu SF-ul, Fantasy-ul şi nu numai, găsiţi – pe blogul domnului Horia-Nicola Ursu şi pe al domnului Michael Hăulică – cine şi ce a mai scris, când, cum şi în ce loc au loc lansări de carte. Deci:

Horia-Nicola Ursu: http://uglybadbear.wordpress.com

Michael Hăulică: http://michaelhaulica.wordpress.com

Dacă nu credeţi puteţi verifica la Tritonic: http://www.tritonic.ro/blog

În perioada 19 – 23 noiembrie, Pavilionul Central Romexpo găzduieşte cea de a cincisprezecea ediţie a Târgului Internaţional GAUDEAMUS – Carte de învăţătură, organizat de Societatea Română de Radiodifuziune.

– vineri, 21.11.2008: între orele 11.00 şi 20.00;

– sâmbătă, 22.11.2008: între orele 10.00 şi 20.00;

– duminică, 23.11.2008: între orele 10.00 şi 16.00.

http://www.gaudeamus.ro

.

Written by IsabelleLorelai

21 Noiembrie 2008 la 13:22

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. offtopic, scuza-ma: uita-te pe blogul meu la afisul cu erika, a treia foto din dreapta, poate stii pe cineva interesat care ar merge la spectacol. Ti-as scrie in mail, dar uiti de el ;-)) pup!

    Jamilla

    21 Noiembrie 2008 at 14:31

  2. Ştiu, pregătesc un articol despre caz, mi-a plăcut mult ideea. Luni postez.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 16:22

  3. Isabellelorelai,am auzit despre Gaudeamus de la CELLA,apoi la TVR.Am scris si eu despre lansarea istoriei Literaturii Romane a lui Nicolae Manolescu.Precis ca sunt multi interesati de carti.
    Azi am auzit ca si TVR Media are un stand in care se gasesc DVD-uri cu filme,muzica din arhiva TVR.Nume mari,generatia de „platina” cum spunea doamna Ioana Bogdan.

    g1b2i3

    21 Noiembrie 2008 at 21:06

  4. Gabi, i se face reclamă de mult timp. L-am văzut pe domnul Manolescu la târg (am văzut mulţi scriitori, de altfel). Mama Oanei a vrut să cumpere Istoria Literaturii Române însă se epuizase. Preţul la târg era de 250 RON (două milioane jumătate lei vechi).
    Eu am amintit de cei doi domni, pe care i-am cunoscut, şi care sunt aici, printre noi. Au şi carte, au şi blog 😀 Şi sunt oameni foarte-foarte drăguţi.

    isabellelorelai

    21 Noiembrie 2008 at 22:18

  5. Ce-mi spui aici e asa deosebit pentru mine.Sa cunosti oameni care scriu carti,sa fii de fata la astfel de evenimente…e minunat! 🙂

    g1b2i3

    22 Noiembrie 2008 at 07:14

  6. […] supravietuitor pe noiembrie 21st, 2008 Update:Mai multe informatii de la Gaudeamus sunt aici: https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/11/21/mall-ul-cu-pre… La emisiunea mea preferata,Trezirea la apel de pe TVR 1 am aflat multe informatii despre targul de […]

  7. Gabi, urmăreşte evenimentele din oraşul tău şi participă. Întotdeauna vei întâlni oameni deosebiţi. Tu eşti o fire comunicativă şi îţi va fi uşor să vorbeşti cu ei.

    isabellelorelai

    22 Noiembrie 2008 at 11:53

  8. Nu merg la lansari de carti sau de pictori,la astfel de evenimente trebuie sa fii invitat.Cunosc si cativa oameni de cultura,am fost si pe la Galeria de arta sa vad lucrarile artistilor.Imi place sa-mi imaginez ce vrea artistul sa ne transmita.O cunosc pe doamna de acolo si mai povestim una alta.
    Din pacate,foarte rar am fost acolo de comoda ce sunt. 🙂
    In Bucuresti nu cred ca m-as descurca,dar imi face placere sa vad ca prietenii mei virtuali participa la astfel de evenimente.
    Weekend placut!

    g1b2i3

    22 Noiembrie 2008 at 18:25

  9. Gabi, nu e musai nevoie de invitaţie. La vernisaj, da. După aia e la liber. Plăteşti ceva la intrare, dacă este cazul, şi vezi ce-ţi pofteşte inima.
    Duminică frumoasă şi ţie.

    isabellelorelai

    22 Noiembrie 2008 at 21:05

  10. merci mult pentru semnalare. ieri a fost fabulos in tirg!

    Horia-Nicola Ursu

    23 Noiembrie 2008 at 09:30

  11. Horia, pentru puţin. Şi cu mare plăcere.
    Am văzut la tv şi mi-a plăcut. Un lucru este clar: oamenii cumpără cărţi dacă sunt un pic mai ierftine.

    isabellelorelai

    23 Noiembrie 2008 at 11:28


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

