Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Lacrimi negre

with 10 comments

miner1

Şi moartea vine tot mai des

Să vadă ce-are de cules

Din lumea noastră făr-de cer

C-aşa e viaţa de miner…

Condoleanţe familiilor minerilor morţi în mina Petrila. Dumnezeu să îi odihnească în pace.

Doamne, ai milă de noi şi de ţara noastră.

Written by IsabelleLorelai

16 Noiembrie 2008 la 22:31

Publicat în Romania, tristeti, viata

Tagged with

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dumnezeu sa-i ierte! poate ca e sacrificiul de care era nevoie ca sa pricepem in ce conditii dificile lucreaza minerii … nici nu vreau sa ma mai gandesc … cata lipsa de responsabilitate …

    newdada

    17 Noiembrie 2008 at 01:11

  2. Iarasi jelim tardiv. Pentru ca unii au avut treaba, manati de griji. Mereu alta treaba, mereu alte griji decat destinele oamenilor. De ce e nevoie mereu de-o tragedie?… Dar macar am invatat ceva din ea?
    Dumnezeu sa-i odihneasca!

    Horia Blidaru

    17 Noiembrie 2008 at 06:06

  3. Cat de putim cunoastem despre acesti oameni, despre viata lor, despre munca lor…Asta-i realitatea, iar noua ni se servesc clipa de clipa numai falsuri.Ma uitam ieri la emisiunea lui Tatulici… ce oameni acei salvatori!OAMENI.
    N-am fost niciodata in Valea Jiului( si rau am facut),…parca erau scene din Zola…Doamne, odihneste-i in pace !Pe noi iarta-ne,ca n-am facut nimic sa-i ajutam!

    zinca beiu

    17 Noiembrie 2008 at 08:01

  4. inca vuieste orasul la noi…au inceput oamenii sa puna lumanari si pe valea jiului. Dumnezeu sa-i odihneasca…

    Jamilla

    17 Noiembrie 2008 at 11:45

  5. Newdada, prea mulţi sacrificaţi. Nu este drept şi nu este corect. Este inuman.

    isabellelorelai

    17 Noiembrie 2008 at 13:57

  6. Horia, ce pot face eu pentru aceşti oameni? Plâng. A plâns maică-mea în hohote.
    Pe mine nu mă plăteşte statul ca să îi reprezint. Dar pot întreba public: dragi reprezentanţi ai statului, plătiţi bine, hrăniţi bine, cu maşină moca la scară şi alte alea, voi când daţi socoteală pentru banii cu care sunteţi plătiţi? Până când ne încălcaţi dreptul la un trai decent?
    Eu am învăţat ceva. Nu doar din asta, din multe. Dar asta nu foloseşte la nimic şi nimănui.

    isabellelorelai

    17 Noiembrie 2008 at 14:07

  7. Zinca, tocmai am văzut la tv un tânăr fost miner, cu soţie şi 3 copii minunaţi. Bolnav acum, în urma unui accident în mină. Ce s-a făcut pentru el şi familia lui? NIMIC.
    Aşa mi se face o scârbă de nesimţirea şi nepăsarea îmbuibaţilor…

    isabellelorelai

    17 Noiembrie 2008 at 14:10

  8. Jam, nu aş vrea să fiu acolo, crede-mă…

    isabellelorelai

    17 Noiembrie 2008 at 14:10

  9. Condoleante familiilor celor care au pierit.
    In toata aceasta nenorocire am vazut ca romanii sunt alaturi de mineri si am speranta ca vom fi mai uniti.Destul ne-au dezbinat,ne-au mintit,ne-au inselat cei care au puterea si banii,nu le mai permitem

    g1b2i3

    18 Noiembrie 2008 at 13:46

  10. Gabi…
    Of.

    isabellelorelai

    19 Noiembrie 2008 at 14:12


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

