Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Elena Olariu, 2 ani şi 5 luni. Şi infarct

with 6 comments

De curând am citit despre un băieţel de numai 10 ani care a făcut accident vascular cerebral. Aseară am citit despre Elena, care, la doar 2 ani şi 5 luni a făcut infarct entero-mezenteric cu necroză de ileon şi ocluzie mecano-inframatorie (şi a fost operată). Acesta a fost diagnosticul principal la internare. Mai are 10 diagnostice secundare, printre care ileostomie temporară, fistulă stercorală, insuficienţă cardiacă congestivă NYHA II/III, transpoziţie de vase mari… nu mai scriu că mi se face rău.

elenaolariuElena are 3 anişori şi inimioara bolnăvioară. Aşa s-a născut bietul copil şi din păcate niciun medic din România nu îşi asumă responsabilitatea de a interveni chirurgical. Elena trebuia să fie operată în primele luni de viaţă, dar… Tatăl copilului este cioban. Mama, casnică. Oameni simpli şi săraci. Trei clinici din Israel au acceptat-o pe Elena la operaţie. Copilul poate fi operat urgent dacă strânge 26.000 USD pentru operaţie şi (cred) încă 4.000 pentru transport şi cazarea mamei copilului.

Dacă puteţi şi doriţi să ajutaţi:

Raiffeisen Bank – Sucursala Oraviţa

RON: RO 87 RZBR 00000 600 1063 7302

USD: RO 76 RZBR 00000 600 1063 7306

EURO: RO 59 RZBR 00000 600 1069 2999

Titular Olariu Doiniţa (mama)

Telefon: 0728 191 265

Pe Elena am găsit-o aici şi aici.

UPDATE 19 decembrie 2008: S-au strâns banii şi Elena pleacă la operaţie. Aici vestea cea bună.

Documente medicale:

olariuelenamed1 olariuelenamed2 olariuelenamed3 olariuelenamed4 olariuelenamed5

.

Steluţele de mare

.

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu am tot cautat pe net cazuri si nu am gasit decat destul de demult. o clipa, doar o clipa m-am gandit: poate oamenii au un ragaz si nu se mai imbolnavesc…, poate copiii… – macar copiii Doamne… – , dar apoi am gasit cazul Elenei. nu stiu…am incremenit. ma tot gandesc, incerc sa imi storc mintea, sufletul…si mi-e atat de rau, mi-s trista Isa…
    stiu ca sunt o privilegiata pentru sanatatea fetitei mele – sper sa fiu mereu si ma rog sa raman asa – , dar parca nu e drept sa auzi ca un copil de aproape trei ani a facut infarct :(( – ma dor tare toti copii „nostri” Isa…

    ai grija de tine draga mea.
    nu stiu daca ti-am spus de curand, dar: te iubesc din suflet prietena draga si imi esti tare pretioasa sufletului meu…

    Lady Allia

    7 Noiembrie 2008 at 00:36

  2. Mi-am amintit o poveste veche si trista petrecuta acum peste 20 de ani.Peietena mea din copilarie care e si nasa mea,a nascut o fetita bolnava de inima.Pe vremea aia nu se faceau operatii si fetita a trait putin.
    Acum sunt posibile operatiile,dar nu sunt bani. 😦
    Voi scrie si eu la mine si pe forum.
    Duminica placuta si multa sanatate!

    g1b2i3

    8 Noiembrie 2008 at 18:30

  3. […] Stim cu totii ca astazi e sarbatoare,”sarbatoarea Sfintilor Mihail si Gavriil, in jurul carora Biserica aduna si serbeaza toata obstea, tot “soborul” Sfintilor Ingeri laolalta. Ca sarbatoare a ingerilor, ziua de 8 noiembrie a inceput a se serba in Biserica de prin veacul al cincilea si ea s-a raspandit repede in tot Rasaritul crestin.Numele de Mihail asta insemneaza: “Cine este ca Dumnezeu”. Mihail Arhanghelul a fost randuit de Atotputernicul Dumnezeu capetenie a ingerilor buni si mare folositor si de bine facator al mantuirii noastre Gavriil este numele talmacitor al vedenieDupa traditie, tot el, Gavriil, vesteste lui Ioachim si Ana ca din ei va sa se nasca Doamna, Stapana noastra, Maria, Nascatoarea de Dumnezeu.La multi ani tuturor care poarta numele Mihail si Gavril.ii rog pe Arhanghelii Mihail si Gavril sa ajute niste oameni a caror viata depinde de tratament,operatie in strainatate.https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/11/06/stelutele-de-mare-elena-olariu-2-ani-si-5-luni-si-in… […]

  4. […] de a interveni chirurgical. Elena trebuia să fie operată în primele luni de viaţă, dar… https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/11/06/stelutele-de-mare-elena-olariu-2-ani-si-5-luni-si-in… Părintele Dan Gheorghe are nevoie de ajutorul nostru Rugăminte: Ma numesc Dan Gheorghe si sunt […]

  5. offtopic (sa mi fie cu iertare!): sa iti verifici mailul. Pupici!

    Jamilla

    10 Noiembrie 2008 at 14:29

  6. Sandrina, nu mai gândi aşa, te rog. Nu eşti privilegiată. Aşa este normal. Să avem copii sănătoşi. Pe de altă parte: ce mai este normal în ziua de azi?
    .
    Gabi, din păcate nu toţi copiii au noroc. De curând a fost un reportaj la tv. Dintr-o mie de copii cu malformaţii cardiace, doar 300 sunt operaţi.
    .
    Jam, ok 😀

    isabellelorelai

    11 Noiembrie 2008 at 12:31


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

