Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Lucian Munteanu şi speranţa din Italia

with 18 comments

Lucian a văzut o fetiţă care îşi plângea durerea, iar după ceva timp, când durerile l-au năpădit şi pe el, a ieşit pe holul secţiei de oncologie şi a strigat: “Doamne, să mă ajute şi pe mine cineva!”

“Mami, copilul din camera alăturată s-a făcut îngeraş. Eu când mă fac îngeraş?”

Dintr-un „colţ” de jurnal (JN) răzbate timid o rugăminte „Dacă o persoană din Italia doreşte să-i facă asigurare medicală copilului, operaţia se poate face aproape gratuit…” Rugămintea este a mamei unui băieţel de doar 3 ani, Lucian Munteanu, din Galaţi. Lucian are leucemie şi câţiva oameni încearcă să îl salveze. Câţiva oameni încearcă să strângă 150.000 de euro pentru un transplant la o clinică în Italia.

Mama copilului, Gabriela Munteanu, a primit răspuns de la medicii din Italia. Îi aşteaptă pe Lucian. Doar că Lucian nu are decât 10.000 de euro. Dacă cineva din Italia ar face acea asigurare, părinţii ar plăti doar 50.000 de euro. Lucian are mari şanse de vindecare. Operaţia trebuie însă făcută în maxim 5 luni. Se pare că tatăl şi frăţiorul lui Lucian sunt compatibili. Dacă va fi aşa, costul operaţiei ar scădea la 120.000 de euro. Sau la 50.000 de euro, dacă cineva din Italia ar dori să ajute.

Povestea lui Lucian

Lucian Munteanu a împlinit 3 ani pe 5 octombrie 2008. În decembrie 2007, când Lucian avea 2 anişori, părinţii au aflat cumplita veste: avea leucemie, într-o formă complicată, rezistentă la chimioterapie. Părinţii l-au dus mai întâi la o clinică din Târgu Bujor, unde li s-a spus că Lucian are doar… o anemie severă. La câteva zile după asta, în ajun de an nou, copilul nu s-a mai putut ridica din pătuţ. Îl dureau picioarele îngrozitor. Lucian a ajuns în stare gravă la Spitalul Judeţean din Galaţi, unde copilul a fost diagnosticat cu leucemie acută limfoblastică forma cort rezistentă pe risc mare. Aşa a ajuns Lucian la Spitalul Marie Curie din Bucureşti, la secţia oncologie. De 9 luni face citostatice. Lucian are dureri cumplite. Urmează încă 4 luni de chimioterapie. O „mână” de oameni au organizat, la Cluj, pe 3 octombrie, un eveniment de caritate cu prezentare de modă, pentru a strânge bani pentru Lucian.

Dacă puteţi şi vreţi să dăruiţi:

Banca Transilvania – Sucursala Brâncoveanu Bucureşti

RON: RO 53 BTRL 04301201L94684XX

EURO: RO 28 BTRL 04304201L94684XX

USD: RO 77 BTRL 04302201L94684XX

Titular: Munteanu Gabriela (mama)

Telefon: 0747.556.929

Pentru informaţii: Laurenţiu Gozob (aici) – 0723 017 584. Anunţul despre Lucian în Jurnalul Naţional – aici. Mai multe despre Lucian în JN – aici. Lucian în ATAC – aici. Despre Lucian în CANCAN – aici. UPDATE 6 noiembrie 2008 – Lucian la Poveştiri adevărate. 120.000 de euro pentru un transplant în Germania. Lucian are 10.000 de euro. UPDATE 11 decembrie 2008: Veşti bune despre Lucian. AICI. – „Am veşti bune despre Lucian. Sâmbătă, în noaptea de Moş Nicolae, lui Lucian i s-a efectuat transplantul de măduvă de la fratele său, Marius. Medicii sunt încântaţi. Operaţia a fost un succes. Singura problemă este acum că Lucian nu prea are poftă de mâncare. Medicii spun că este o reacţie normală a organismului după operaţie. Erau optimişti. Astăzi se uita la desene pe DVD. Lucian va rămâne în Italia 1 an. Aşa au hotărât medicii. Are nevoie de orice sumă pentru că viza de muncă a tatălui pentru cele 3 luni va expira în curând şi nu se ştie dacă va putea fi prelungită. Ceea ce este important este că Lucian are nevoie de o sumă mult mai mică, nu de 150.000 de euro. Hai să arătăm că suntem oameni şi de data asta şi că ne pasă! Dă-le, Doamne, multă putere tuturor copiilor!” UPDATE 24.03.2009: Lucian se simte bine. Lucian mai are nevoie de 2.000 de euro. Mai multe aici: Lucian Munteanu, copilul căruia Dumnezeu i-a auzit rugămintea.

UPDATE 25 mai 2009. Lucian se simte bine şi a ajuns acasă. Părinţii lui Lucian vă mulţumesc tuturor: „VREM SA VA MULTUMIM DIN TOATA INIMA PENTRU TOT CE ATI FACUT PENTRU INGERASUL NOSTRU. NU O SA VA UITAM NICIODATA IAR DUMNEZEU O SA VA AJUTE”.

.

Steluţele de mare

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai,voi scrie acolo pe forum despre Lucian.M-am intristat prea tare cand am citit pe chipul de ingeras durerea.

    g1b2i3

    24 Octombrie 2008 at 19:35

  2. […] In arcane de padure intuneric ce spaimanta. Frunza tace langa frunza si copac langa copac; Noapte trista, noapte muta, noapte moarta, cer opac — Dar privighetoarea canta, dar privighetoarea canta. In arcane de padure vijelie ce spaimanta, Trasnet rosu ce-nfasoara si surpare de potop; Pentru ce e armonia o manie fara scop, Dar privighetoarea canta, dar privighetoarea canta. In arcane de padure grozavie ce spaimanta, Aurora-ntarziata nu s-arata sub frunzis, Intunericul in cale i s-a pus in curmezis — Dar privighetoarea canta, dar privighetoarea canta. Povestea lui Lucia,un copilas de 3 ani. […]

  3. Gabi, îmi găsesc cuvintele din ce în ce mai greu. Mi se pare inuman ca un copil de 3 ani să înveţe ce este moartea, în loc să înveţe ce este viaţa.

    isabellelorelai

    25 Octombrie 2008 at 00:14

  4. Am vesti bune despre Lucian. Sambata, in noaptea de Mos Nicolae, lui Lucian i s-a efectuat transplantul de maduva de la fratele sau, Marius. Medicii sunt incantati. Operatia a fost un succes. Singura problema este ca acum Lucian nu prea are pofta de mancare. Medicii spun ca este o reactie normala a organismului dupa operatie. Erau optimisti. Astazi se uita la desene pe DVD. Mi-e dor de Luci! Daca i-ati vedea manuta cu branula in care iti pune o gramada de pupici si ti-o trimite in zbor, v-ati topi… Daca l-ati auzi cum iti spune la telefon „Mi-e dor de tine!”… Da-le Doamne multa putere lui si tuturor copiilor! Isabelle am asteptat sa-mi scrii pe mail, dar n-am primit nimic. Te pup si-ti multumesc.
    P.S. Lucian va ramane in Italia 1 an. Asa au hotarat medicii. Are nevoie de orice suma pentru ca viza de munca a tatalui pentru cele 3 luni va expira curand si nu se stie daca va putea fi prelungita! Ceea ce este important, este ca nu mai sunt nevoie de cei 150.000 de euro ci de o suma mult mai mica! Hai sa aratam ca suntem oameni si de data asta si ca ne pasa!

    suchardine

    8 Decembrie 2008 at 16:57

  5. Draga Isabelle, eu nu stiu ce se intampla cu adresa aia de mail ca niciun mesaj nu ajunge pe ea. Iti las adresa de yahoo, poate reusim sa luam legatura. M-am uitat peste cazul Alexandrei. Pacat ca nu a fost prinsa in teledonul Antenei 1. Ai vrea sa luam legatura cu cei de la Povestiri adevarate? Punem cazul si la noi pe site, nu e nicio problema… Vrei sa deschidem si linii de teledon?
    Pupici.

    suchardine

    10 Decembrie 2008 at 15:41

  6. Si adresa de yahoo :-)))) ………..

    suchardine

    10 Decembrie 2008 at 15:42

    • Am notat şi apoi am şters.
      Pe adresa aceea de e-mail ţi-am trimis de două ori… Un mesaj chiar alaltăieri, se numea „Probă”
      Oricum, ţi-am descoperit blogurile. 😀

      isabellelorelai

      10 Decembrie 2008 at 16:07

  7. […] veste bună am primit-o pe blog, de la Ana-Maria, la articolul despre Lucian – aici: „Steluţele de mare. Lucian Munteanu şi speranţa din Italia”. Lucian a fost auzit şi a fost salvat. Lucian, copilaşul de doar 3 ani împliniţi pe 5 […]

  8. Atat de tarziu am citit… mai e nevoie de ajutor? As ajuta si eu cu ce pot.Acum pot, oricat de putin!…

    Florica Munteanu Cuc

    19 Ianuarie 2009 at 20:43

    • Doamnă Munteanu, nu este târziu. Lucian a fost operat în Italia, uitaţi aici o postare mai recentă, din decembrie.
      https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/12/11/salvati-stelutele-de-mare-lucian-munteanu-%E2%80%9Edoamne-sa-ma-ajute-si-pe-mine-cineva%E2%80%9D/
      Prietena mea ţine legătura cu mămica lui Lucian şi mă mai sună şi pe mine. Ultima data am aflat despre Lucian pe 17 decembrie 2008, mama lui era puţin îngrijorată că Lucian nu mănâncă, însă medicii italieni nu îşi făceau griji, i-au spus că este normal ca după transplant să nu aibă poftă de mâncare.
      .
      Doamnă Munteanu,
      Să ştiţi că nici eu nu am foarte mulţi bani şi câteodată deloc. Şi eu îi ajut pe copii cu cât pot. Un părinte al unui copil bolnav de cancer a primit pentru copilul lui şi 1 leu şi 50 de bani. Atât a avut persoana respectivă şi şi-a dorit atât de mult să ajute copilul încât i-a dat ultimii bănuţi. Părinţii au fost extrem de impresionaţi de acest gest!
      .
      Doamnă Munteanu,
      Sunt curioasă, cum ajungeţi pe blogul meu?
      Pentru că articolul acesta cu Lucian este mai vechi.

      isabellelorelai

      19 Ianuarie 2009 at 21:07

  9. Prima oara cand am intrat aici a fost cand am cautat articolele lui Andrei Plesu, si la articolul despre bunatate, dupa el, mi-a aparut- o surpriza si pentru mine-aceasta pagina.Imi intra de multe ori cand caut articole de ziar ale unor oameni de seama asa ceva.Am gresit cu ceva?Am scris si atunci ceva pe paginadv. si acum am intrat doar tastand numele meu.

    Scuze daca e vreo problema.Cu adevarat vreau sa ajut , cand pot.

    Florica Munteanu Cuc

    19 Ianuarie 2009 at 23:22

    • Doamnă Munteanu,
      Doamne fereşte! Din contră, chiar vă rog. Voiam doar să vă învăţ cum să ajungeţi mai uşor la mine.
      1. Acesta este link-ul blogului, aici începe ca să zic aşa, aceasta este pagina principală pe care postez zilnic:
      https://isabellelorelai.wordpress.com
      2. Dacă daţi căutare pe google Isabellelorelai apăsaţi pe link-ul acesta. Oricare link care are mai multe cuvinte decât acesta înseamnă că aţi nimerit pe un singur articol.
      Dacă veniţi direct pe
      https://isabellelorelai.wordpress.com
      le vedeţi pe toate, sunt înşirare cam 14 pe pagină.
      Când ajungeţi la sfârşitul paginii apare în stânga Older Entries. Apăsaţi pe cuvinte şi veţi vedea postările mai vechi.
      Şi tot aşa.
      Vedeţi că am multe cazuri cu copii bolnavi. Sper să nu plângeţi, am prietene care plâng când îi văd. Şi eu plâng, dar scriu despre ei în speranţa că vor fi ajutaţi să nu moară.
      Vă pup.

      isabellelorelai

      19 Ianuarie 2009 at 23:42

  10. […] Lucian are 3 ani. Acum un an era în spital, la Budimex, şi făcea citostatice pentru leucemie. De la 2 la 3 ani cu asta „s-a ocupat”.  Iniţial medicii din localitatea lui au spus că are o anemie… […]

  11. MULTUMESC DIN TOATA INIMA MEA VOUA CARE ATI SCRIS DESPRE ANGERASUL MEU ASA I SA PUTUT FACE CUNOSCUTA POVESTEA LUI SI VA DORESC SA AVETI PARTE DE MULTA SANATATE FINCA VOI CHIAR AVETI NEVOIE CA SA PUTETI LUCRA ANCONTINUARE PENTRU AJUTORAREA ACESTOR COPILASI CU CARE SOARTA NA FOST PREA BUNA PENTRU MINE VOI SUNTETI NISTE ANGERI PE PAMANT LASATI SA FACA MULT BINE MULTUMESC LA TOATA LUMEA CARE A DONAT PENTRU LUCIAN IAR EU CA MAMA AM SA MA ROG NEANCETAT PENTRU VOI SI VA VOI POMENI AMI VINE SA STRIG AN GURA MARE CAT DE MULT VA MULTUMESC POATE CA FARA VOI NAS FI REUSIT DUMNEZEU SA VA OCROTEASCA PE VOI SI FAMILIA VOASTRA SI SA NU TRECETI NICI ODATA PRIN CALVARUL PRIN CARE TREC EU MULTUMESC DIN SUFLET

    MUNTEANU

    27 Mai 2009 at 18:17

  12. […] acest tratament, Bogdan Marian va pleca în Italia, la spitalul din Milano în care a fost internat Lucian Munteanu. Mama lui Lucian a luat legătura cu medicii de acolo (medici români) şi îl aşteaptă pentru […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

