Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Cezar Gherman, sau Viaţa privită dintr-un pat de spital

with 15 comments

După 6 luni de nervi printre sifoane şi roboţi, am fost diagnosticat cu leucemie acută limfoblastică. Au urmat vreo 5 luni de tratamente prin spitalul din care acum completez aceste rânduri…

Cezar Adrian Gherman are 26 de ani şi leucemie acută limfoblastică în recidivă. Are şi simţul umorului. Ce nu are? 150.000 de euro pentru un transplant de măduvă nu are. Şi nici 26 de ani nu are încă. Pe 10 noiembrie îi împlineşte. Cezar este din Deva. Şi are mare nevoie de ajutor.

Cezar zice: M-am nascut intr-o luna rece, dimineata pe la zece. Pe la 4 ani, din plictiseala am mai cerut o “fratioara” si mama a mai facut un plod. Era ca o jucarie pt mine. Ulterior am aflat ca nu ma pot scapa de el cand ma plictisesc. Am facut scoala generala la Andrei Saguna din Deva, apoi a urmat Colegiul National Energetic Dragomir Hurmuzescu pana prin 2001. Am incercat la vreo 2 facultati in ultima zii de inscrieri, si spre uimirea mea am intrat la Fac. de Inginerie Mecanica si Eletrotehnica din Petrosani. Dupa absolvire, constient de faptul ca cunostintele mele in domeniu sunt cam subrede am decis sa fac si un master. Intre timp mi-am gasit de lucru la o firma de paza unde mi-am mancat nervii vreo 6 luni cu bunul meu “prieten” Bolog. Dupa 6 luni de nervi printre sifoane si robotzi am fost diagnosticat cu leucemie acuta limfoblastica. Au urmat vreo 5 luni de tratamente prin spitalul din care acum completez aceste randuri. Tratamentul a decurs “bine”. Dupa un an de stat acasa si cate un pumn de pastile am facut recidiva. In prezent sunt in cursul unui alt tratament pt leucemie si ma pregatesc de transplant. Fizic si moral …

Dacă puteţi şi vreţi să dăruiţi:

BCR

RON: RO 45 RNCB 0160091846560002

EURO: RO 18 RBCB 0160091846560003

Titular: Gherman  Marta – Luminita

Tel. 0729 572 375

Dacă vreţi să schimbaţi o vorbă cu Cezar:

Blog: http://www.cezargherman.org

Îndrăzniţi să vă uitaţi pe blog, că nu plânge. Se uită la meciuri. Din spital. Când scapă, face autostopul până acasă.

Telefon: 0740 211 198

E-mail: amishboy_cs@yahoo.com

Documente medicale (dovezi) găsiţi aici:

http://cezargherman.com

.

Steluţele de mare

.

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai,am sa scriu despre Cezar la Dan Terteci si la ziarele locale.Nu am citit pana acum despre el,desi ma mai citesc presa locala.

    g1b2i3

    21 Octombrie 2008 at 16:00

  2. Gabi, mulţumesc. Cezar nu apare în presa locală, o doamnă mi-a lăsat mesajul pe blog.

    isabellelorelai

    21 Octombrie 2008 at 21:21

  3. Acum am fost pe forum si am pus anunturile.Ma pregatesc sa scriu si la ziarele locale.

    g1b2i3

    21 Octombrie 2008 at 22:16

  4. Mulţumesc, Gabi. Să sperăm că Cezar are noroc. A suferit şi suferă mult.

    isabellelorelai

    22 Octombrie 2008 at 00:09

  5. […] a venit Cezar. Cezar este un luptător. Are 26 de ani şi leucemie. Dacă vă amintiţi „Cezar Gherman – Viaţa privită de pe un pat de spital”. O cunoaşte pe Andrada din spital, de la Cluj. Zice că e o fată de nota 10. Cred că luau micul […]

  6. […] ci despre mesajul pe care l-am primit de la el. Despre Cezar Gherman am scris, la un moment dat, „Viaţa privită dintr-un pat de spital”. Cezar are leucemie, face tratament, trebuie să facă un transplant, aşteaptă un donator […]

  7. […] la Isabellelorelai am citit despre Cezar,un baiat bolnav de leucemie care a fost impresionat de necazul Corinei,o femeie de 40 de ani, mamă […]

  8. […] Isabellelorelai scrie in blogul ei despre Victoras si Alexandra care au nevoie de ajutorul nostru ca sa traiasca. […]

  9. […] Isabellelorelai scrie in blogul ei despre Victoras si Alexandra care au nevoie de ajutorul nostru ca sa traiasca. […]

  10. […] programul ăsta, se va pune în mişcare după ce eu am terminat sau voi fi terminat de boala asta. Cezar Gherman are leucemie. Tot de două luni găsesc zilnic, la „cele mai căutate”: Câţi români au fost salvaţi anul […]

  11. […] Cezar Adrian Gherman are 26 de ani şi leucemie acută limfoblastică în recidivă. Are şi simţul umorului. Ce nu are? 150.000 de euro pentru un transplant de măduvă nu are. Şi nici 26 de ani nu are încă. Pe 10 noiembrie îi împlineşte. Cezar este din Deva. Şi are mare nevoie de ajutor. […]

  12. Cu regret va anunt ca Cezar Gherman a decedat ieri dimineata (20.12.2009) …

    Jerry

    21 Decembrie 2009 at 15:59

    • În acelaşi timp cu Cezar ş-a dus şi optimismul…
      Dumnezeu să îl odihnească în pace…

      isabellelorelai

      22 Decembrie 2009 at 10:30

  13. […] Cezar Gherman are 26 de ani şi leucemie acută limfoblastică în recidivă. […]

  14. eu te-am iubit si te voi iubi mereu:(unul k tn nu voi mai gasi niciodata.inainte sa adorm ma gandesc la tot ceea ce faciam impreuna te iubesk

    simi

    31 Decembrie 2012 at 02:16


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

