Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Iulian Constantin Ivancea pleacă în China

with 4 comments

iulian

O super mamă din România a învins. Mihaela Ivancea a reuşit să strângă banii necesari operaţiei copilului ei, Iulian.

Iulian are distrofie musculară tip Duchenne, are 10 ani şi un singur vis: să se facă bine. La Shenzhen Beike Biotechnology Co. Ltd din China. Unde pe 11 octombrie 2008, Iulian urmează să fie operat.

Baftă, Iulian!

Am aflat din Ziarul de Roman.

iulianivancea2

.

Steluţele de mare

.

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inca o veste buna.Sper sa se intoarca vindecat. 🙂

    g1b2i3

    8 Octombrie 2008 at 12:21

  2. Să dea Dumnezeu!

    isabellelorelai

    11 Octombrie 2008 at 12:18

  3. Te rog sa-mi spui si mie daca au aparut imbunatatiri. Mai nou (iul2009) am aflat ca ambii mei copii au aceasta distrofie. In momentul de fata mai astept ceva rezultate de la genetica de la iasi, dar oricum va trebui sa fac si eu acest pas cu amandoi copiii.

    MULT SUCCES!!!!

    As dori sa tinem legatura.

    Amariei Octavian

    30 Iulie 2009 at 09:24

    • Despre Iulian nu mai ştiu nimic. Dar despre un alt băieţel aflat în aceeaşi situaţia am aflat că au apărut îmbunătăţiri dar exte nevoie şi de a doua intervenţie.

      isabellelorelai

      30 Iulie 2009 at 13:02


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

