Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Dacă vă prisoseşte ceva şi vreţi să dăruiţi: Părintele Valentin Ştefan are mare nevoie, pentru copiii orfani

with 24 comments

Sursa foto – România Liberă

Scriam pe 17 septembrie 2008: Dacă vă prisoseşte cevaIn comuna Gogosari, judetul Giurgiu,  un om al lui Dumnezeu se ocupa de copiii alungati de cei responsabili de venirea lor pe lume. Au nevoie, in afara de bani, si de tot ceea ce este necesar intr-o gospodarie: mobila, covoare, masina de spalat, frigider, aragaz, vesela etc. Deocamdata nu au nevoie de haine. Daca voi, sau cunoscutii vostri inlocuiti obiectele mentionate cu altele noi, va rugam ca pe cele vechi sa le daruiti acestor copii necajiti. Pentru orice lamurire va rog sa o contactati pe dna Diana Ene – 021 233.93.82. Apelul venea de aici – „Să ajutăm un aşezământ pentru copii” şi de aici – „Să facem un bine”.

Părintele Valentin Ştefan este preot la Parohia „Sfântul Nicolae” Răleşti, judeţul Giurgiu. Părintele Valentin a creat în Gogoşari o tabără asemănătoare celei înfiinţate de Părintele Nicolae Tănase în Valea Plopului.

În tabără sunt acum 30 de copii, unii cu mamele lor care nu aveau adăpost.

Dacă puteţi să ajutaţi: doamna Florina Stan ne spune că a sunat acolo şi că au nevoie de dulapuri (îşi ţin hainele pe jos), dar şi de bani. Au o factura de 3.000 lei noi numai pentru nutreţ, pe langă factura de electricitate. Le trebuie şi lemne şi orice bănuţ e binevenit. Nu au niciun venit stabil, trăiesc din milostenie.

Contul este: Asociatia Pro Vita Sfantul Brancoveanu Filiala Giurgiu, cont iban RO 39 RNCB 0145098349640001 deschis la BCR Giurgiu.

Părintele vă invită şi pe 3 octombrie 2008 la priveghere de toată noaptea în biserica de acolo. Cei care vor să vină sunt rugaţi să anunţe din timp la nr. de telefon ale doamnei Diana Ene – 021 233.93.82, 0765.233.644.

Mai multe aici .

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. veneam azi cu masina acasa si un copilas al strazii a dat sa mi spele parbrizul, nu l-am lasat dar i-am intins niste bani. Am lucrat cu ei 3 ani, stiu ce inseamna viata lor si trist e ca multi sunt pusi de parinti. Ei, si cand lucram cu ei, am auzit de parintii astia doi. M-am emotionat citind postul tau, cium fac de altfel, de fiecare data. Sa stii ca te citesc aproape zilnic, chiar daca nu scriu. Pur si simplu sunt aici, simt, vad, citesc, sper. Pentru mine, una, insemn mult si nu am si nici nu am avut ocazia sa ti arat.
    Isabelle, iti multumesc pentru tot. Pentru ca existi. Mult succes cu campania din postul asta, preiau si eu.
    Te imbratisez!!!

    Jamilla

    3 Octombrie 2008 at 20:10

  2. Astfel de preoţi fac cinste BOR !!!
    Felicitări acestor oameni cu adevărat slujitori ai lui Dumnezeu şi-ai semenilor !
    Felicitări şi ţie, dragă prietenă pentru implicare şi atitudine, fii binecuvântată !!!
    respecte,
    Sibilla

    sfinx667

    4 Octombrie 2008 at 04:35

  3. Ma bucur sa aud din ce in ce mai des lucruri frumoase despre preotii ortodocsi.Sper sa le urmeze exemplul cat mai multi popi.Multe lucruri minuate ar putea ei sa faca in comunitatea in care traiesc,macarcu enoriasii care vin la biserica frecvent.Daca e iubire si mai putin egoism,multi napastuiti ai sortii ar putea fi ajutati.
    mai cred ca ei ar trebui sa fie un exemplu pentru enoriasii lor.
    Sper sa se stranga bani si pentru acea tabara.

    g1b2i3

    4 Octombrie 2008 at 07:25

  4. DOAMNELOR, SCUZE! A murit netul, mozilla etc etc.
    Vă sărut şi vă mulţumesc.

    isabellelorelai

    4 Octombrie 2008 at 18:07

  5. […] Dacă vă prisoseşte ceva şi vreţi să dăruiţi: Părintele Valentin Ştefan are mare nevoie, pe… […]

  6. Eu n-am avut placa video,asa ca a trebuit sa-mi vad de alte treburi.Acum e randul unei prajituri cu mere.
    Duminica placuta,Isabellelorelai!

    g1b2i3

    4 Octombrie 2008 at 21:55

  7. Gabi, asta este. Duminică plăcută şi ţie!

    isabellelorelai

    4 Octombrie 2008 at 22:48

  8. Stii ce cred?Uneori e bine ca nu merge netul sau calculatorul ne face figuri.Poate ca e valabil doar pentru mine ce am spus(nu spun mai multe),dar nu strica cate-o pauza.
    La noi ploua intruna de ieri si e asa de cenusiu totul;si afara si inauntru. 😦
    O saptamana mai buna si tie,Isabellelorelai si tuturor celor despre care scrii si care trec pe aici.
    Gabi.

    g1b2i3

    5 Octombrie 2008 at 07:53

  9. Gabi, ba eu nu cred aşa. Deschid PC-ul de 2 sau 3 ori pe zi, atât, plătesc netul în avans, pe câte 3 sau 6 luni şi vreau să funcţioneze.
    Te pup, Gabi.

    isabellelorelai

    5 Octombrie 2008 at 12:23

  10. Te imbratisez, Isabela! M-am bucurat sa aflu ca intre preotii nostri, exista oameni care fac cinste locului Sfant…biserica. Ar fi minunat daca si altii le-ar urma exemplul si s-ar apleca asupra celor care au nevoie de sprijin.
    Cinste tie si succes in tot ce intreprinzi!
    Cerul sa ajute pe toti acei aflati in impas.

    Maria

    marialivia1

    16 Decembrie 2008 at 13:54

    • Maria,
      Totul ţine de noi. Dacă reuşim să împlinim visul Părintelui Valentin, să ajutăm ca construcţia complexului de case şi biserica, atunci ceilalţi vor vedea şi poate vor dori să facă şi ei la fel. Măcar doi sau trei. Am eu nişte idei, imediat ce reuşesc să mi le ordonez îţi spun despre ce este vorba şi am să te rog să mă ajuţi.
      Mulţumesc, luptătoareo!
      Doamne ajută tuturor.

      isabellelorelai

      16 Decembrie 2008 at 13:59

  11. […] Valentin Ştefan este un om al lui Dumnezeu, sau, cum spune dânsul, este unul dintre intermediari. Între pământ […]

  12. Am vizitat una din aceste case din com.Gogosari(sunt mai multe)In ea sunt cinci mame si 15 copii.Si au numai trei camere.Parintele are intr-adevar o mare misiune.Trebuie sa le asigure hrana de zi cu zi,iar cand unul din micuti se imbolnaveste fuge cu el la spitalul din Giurgiu.Pana si la scoala din Gogosari acesti copii sunt cunoscuti ca fiind ai parintelui.Si daca aveti timp sa treceti prin aceste locuri veti vedea cat sunt de simple,cu oameni modesti in case tot atat de modeste.O zona saraca in care Dumnezeu a lasat un trimis al Sau Sa ii urmeze calea

    mariperijoc

    9 Februarie 2009 at 16:48

  13. Am citit isabelle,am vorbit si cu d-na Bianca Brad.Cunosc locurile.Ai fost si tu atunci in Ralesti?

    mariperijoc

    16 Martie 2009 at 18:35

  14. Am preluat fotografia de pe blogul tau,deoarece eu am una singura cu casa DORIS.Pana vizitez locurile am simtit nevoia sa povestesc.Suntem in post ,poate ne rupem din putinul nostru ,pentru a le face o bucurie acestor micuti

    mariperijoc

    16 Martie 2009 at 18:42

  15. Mari, eu am făcut pozele. Dacă vrei, îţi mai trimit.
    Cred că eu sunt în post în fiecare zi…

    isabellelorelai

    16 Martie 2009 at 22:31

  16. Nu la tine ma refeream Isabelle.Ce faci tu se vede.Cateva persoane cunoscute prin intermediul blog-ului au cerut detalii si am incercat sa le ofer.Le-am preluat de la tine pentru ca eu am mers la Ralesti dar nu am cerut numar de telefon sau cont…Cand pot merg personal.

    mariperijoc

    19 Martie 2009 at 20:44

  17. Mari, era acolo o casă în care erau două fete, crescute de bunica. Mama lor fusese omorâtă de tatăl lor, care era în puşcărie. Mi-a rămas gândul la ele. Bunica spunea că ar fi vrut nişte jocuri de calculator pentru fete. Dacă mergi acolo ai putea să te interesezi de ele? Numele, adresa şi ce jocuri doresc. Le-aş face un pachet…

    isabellelorelai

    19 Martie 2009 at 21:51

  18. O sa merg in curand si o sa iti aduc vesti.Daca vrei trimite-mi te rog o adresa de E-mail unde te pot contacta.

    mariperijoc

    20 Martie 2009 at 18:40

  19. Am dori si noi sa ajutam. Ce putem face?

    Mihai

    26 Noiembrie 2010 at 01:53

  20. Nu inteleg oamenii care renunta la aceste minuntatii…


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

