Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

George Ogăraru. Fotbal pentru viaţă

with 15 comments

Acum ceva timp îmi zice fiu-meu: de ce nu îi scrii lui Ogăraru, că şi el se ocupă cu acţiuni de caritate, poate te ajută cu copiii bolnavi, e super băiat. Mă uit chiorâş şi îl întreb: cine este Ogăraru? Mamă… Supărare mare, adică cum, nu ştiu cine este Ogăraru? Nu am înţeles de ce s-a supărat aşa, că singura mea legătură cu fotbalul este el, fiu-meu. Stelist, evident. Ştiu de Bănel, de ce să mint. Şi de Becali, dar din motive de fundaţie, nu de fotbal. „Enigma” din capul meu fiind elucidată, pun şi eu o întrebare: păi cum să dau de el? Păi are blog, zice el. Şi îmi arată. Corect. George Ogăraru are un site, care cuprinde şi o pagină de caritate, nu doar blogul. Chestie care mi-a plăcut foarte mult. Şi în care pagină de caritate am găsit treaba asta, care zic eu că este lăudabilă: George Ogăraru a demarat pe 22 aprilie 2008, o campanie care a constat într-o licitaţie pentru 4 obiecte, aparţinând lui Edgar Davis, Klaas-Jan Hunterlaar şi lui George Ogăraru (Ajax Amsterdam).

Licitaţia s-a încheiat pe 24 mai 2008. Cu banii obţinuţi, George a ajutat la finalizarea a 4 case pentru copiii şi tinerii aflaţi în grija Asociaţiei PROVITA pentru Născuţi şi Nenăscuţi (Grâu păzit de maci – Pâine pentru copiii din Valea Plopului – Părintele Nicolae Tănase, dacă vă mai amintiţi. Cu ocazia asta vă anunţ că a început a II-a etapă, pe 10.09.2008).

Site George Ogăraru – aiciDespre campanie – aici.

Promo FOTBAL PENTRU VIAŢĂ

Felicitări, George Ogăraru!

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. e clar
    trebuie sa ne punem la punct cu fotbalistii
    BRAVO GEORGE!

    Valentina

    1 Octombrie 2008 at 16:28

  2. Buna seara Buno;
    Multumim lui Dumnezeu ca inca mai sunt Oameni in jurul nostru.
    Te imbratisam cu drag :))
    Doamne ajuta!

    Gabi(mamica lui Bogdan)

    1 Octombrie 2008 at 18:51

  3. Uite ca unii nu au uitat de unde au plecat si incearca sa-i ajute si pe altii. Asta e minunat. Am zis ca daca o sa castig suficient la lansare, adica cat sa nu ma fac de ras, am sa donez toti banii unui caz disperat.

    Oana

    1 Octombrie 2008 at 22:02

  4. […] vândut copiii ţiganilor din Sinteşti. Un om pe care trebuie să îl ajutăm. Aşa cum a făcut George Ogăraru. Multe ar fi de spus. Prefer să nu mai „dau şi eu din gură” şi să arăt […]

  5. Valentina, deja o fac 😀 Cine ştie…
    .
    Gabi, ce bine că mai sunt… O seară bună şi ţie.
    .
    Oana, este minunat. Am pus post nou cu PROVITA.
    Păi o carte o cumpăr eu 😀 uite, deja nu te faci de râs. Şi de-o fi nevoie, ies la tarabă şi vând cărţi.
    Şi ştii ceva? Nu contează suma. Pentru tine, special: 250 de copii.
    Uite aici:
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2008/10/02/parintele-nicolae-tanase-un-om-pentru-viata-copiii-nascuti-si-nenascuti-din-valea-plopului-si-valea-screzii-intre-fapte-si-vorbe-pro-vita
    Să-mi spui dacă merită investiţia.

    isabellelorelai

    2 Octombrie 2008 at 00:53

  6. Cinste lui! Este un om sensibil si iubitor de copii( este si el tata).Ai vazut, si Cernat face acte de caritate.

    zinca beiu

    2 Octombrie 2008 at 08:48

  7. Zinca, mă omori: Cernat şi mai cum? Echipa?
    Am nevoie de toţi cei din fotbal care fac acte de caritate, pentru că am o idee. Pe ei nu îi costă nimic, lor nu le cer să mă ajute cu o chestie.
    PS: am găsit: Florin Cernat.

    isabellelorelai

    2 Octombrie 2008 at 11:15

  8. Isabelle, am citit articolul. Cred ca investitia merita in orice viata. Sigur ca merita. Cum sa nu? In viata merita investit mereu.

    Oana

    2 Octombrie 2008 at 17:21

  9. Oana, eu doar am sugerat, tu faci cum crezi, evident 😀

    isabellelorelai

    3 Octombrie 2008 at 10:27

  10. […] a comment » Vă spuneam, prin octombrie, că George Ogăraru a demarat, pe 22 aprilie 2008, o campanie care a constat într-o licitaţie pentru 4 obiecte […]

  11. Solidaritatea umana poate imbraca uneori cele mai neasteptate forme, este si cazul dvs citind aceste cuvinte ,scrise de un om f disperat bolnav si sarac, o tragedie care sa abatut asupra mea, chiar si-acum in prag de sarbatori mam gandit sa va fac public necazul meu, de craciun este perioada care ar trebui sa va ganditi si la cei napastuiti de soarta, si greu incercati de atata necaz asa ca-si mine, trebuie sa-i dovediti lui dumnezeu cat de mult il iubiti, ptr ca el vegheaza totul,, zic asta ptr ca eu am suferit de 2 ori infarct miocardic antero-septal, tot de 2 ori am suferit avc de trunchi cerebral vertebro-bazilar, hemipareza dreapta, am diabet zaharat insulino-necesitant, neuropatie diabetica, angioscleroza diabetica 1/4 ,si altele ,Frati crestini, dupa cum vedeti din documentele care vi-le trimit ,sunt f bolnav impreuna cu a mea sotie si traim cu medicamente de 14 ani luam amandoi aceleasi medicamente zilnic, care ne costa f mult, iaca vine iarna si noi nu avem lemne pt foc si multe altele, de aceea va rog ganditiva macar o clipa la dumnezeu si faceti un mic ajutor si pt soarta noastra f chinuita si bunul dumnezeu o sa va rasplateasca atunci cand vei avea mare nevoie de puterea lui, nici odata sa nu zici ca nu vei avea nevoie de dumnezeu,, acolo unde iau eu ajutorul de la handicap am cont la raiffaisen bank cu nr ……………. in lei, dumnezeu sa va binecuvinteze,, astept,, tel 0764807565 , nu putem efectua nici o activitate, stie dumnezeu totul despre noi. ne costa numai medicamentele in fiecare luna 230 lei compensat, si apoi cheltuelile comune de zi cu zi, de aceea va rog sa nu ne uitati,,doamne ajuta,, va rog comfirmati primirea meilului, multumesc,, A-R
    –––––––––––––––––––––––––––

    cerere.jpg externare

    mihai feraru

    11 Decembrie 2008 at 11:28

    • Domnule Mihai Feraru, acum câteva luni, de Paşte, aţi scris pe acest blog. Am rugat-o pe Andreea de la JN să scrie despre dumneavoastră. Ştiu că Andreea v-a trimis un e-mail în care vă ruga să-i trimiteţi un document medical. Poate că nu aţi primit mesajul.
      Vă rog din nou să trimiteţi un document medical, altfel oamenii au tendinţa de a se gândi la altceva, mă înţelegeţi….

      isabellelorelai

      11 Decembrie 2008 at 11:29

  12. […] jurnalistul Petre Mihai Băcanu o casă, pentru ei strânge sportivul George Ogăraru bani la licitaţii. Pentru ei încercăm să strângem […]

  13. […] mine România înseamnă fotbalistul bun, cum este George Ogăraru, care a învăţat că a ajuta atunci când trebuie este mai important decât gloria. George […]

  14. […] apucat de treaba. Pe 24 mai 2008 se incheia prima actiune (licitatia inceputa pe 22 aprilie 2008) “Fotbal pentru viata” – aici, iar cu banii obtinuti a contribuit la finalizarea construirii a 4 case pentru […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

