Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Paul Mihai Oprea

with 18 comments

Când vine ziua lor, mai toţi copiii vor să fie diferiţi. Mihăiţă nu vrea. El vrea normalitate. Vrea să înveţe să vorbească, vrea să afle de ce trebuie să se ferească de maşinile de pe stradă, vrea să înţeleagă de ce trebuie să se joace cu alţi copii. I s-a spus că nu este bolnav, doar că este diferit. Mihăiţă are autism. Mihăiţă (Paul-Mihai Oprea) s-a săturat să fie diferit de ceilalţi copii. Are o şansă: Terapia ABA. Doar că nu are bani. ABA este o terapie eficientă dar scumpă. Pe care trebuie să o faci timp de 2 ani. Asta doar dacă poţi să plăteşti în fiecare lună câte 1.000 de euro. Mihăiţă este din Constanţa.

Ştiu că v-am mai spus despre Mihăiţă.

Însă astăzi, 25 septembrie 2008, este o zi specială:

Mihăiţă împlineşte 5 ani.

La mulţi ani, Mihăiţă! Să creşti mare şi să te faci bine.


Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

BRD – Sucursala Eliberarii Constanta

RON: RO 25 BRDE 140 SV 61 22 76 61 400

EURO: RO 21 BRDE 140 SV 61 22 77 41 400

Cont SWIFT:BRDE ROBU

Titular: Oprea Mihaela (mama)

Adresa: Aleea Solidaritatii, nr. 12, Bl. IV.5, sc.b, etj.4, Ap.29, Constanta, Cod postal: 900294. Telefon: 0741 018 046. Blogul lui Mihăiţă – aici.

UPDATE 26 mai 2009.

Mihăiţă are Teledon la Romtelecom, până pe 21 iunie 2009

0900 900 325 – pentru 5 euro/apel

0900 900 320 – pentru 10 euro/apel

Mai multe aici:

http://paul-mihaita.blogspot.com

.

Steluţele de mare

.

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani,Mihaita!sa cresti mare!
    Isabellelorelai,am fost cam ocupata zilele astea ,dar am reusit sa-mi depun dosarul.Asa ca am venit in vizita pe la prietenii mei.Sper sa se gaseasca bani pentru Mihaita ca sa faca terapia care-l ajuta!
    Multa sanatate si tie,Isabellelorelai.

    g1b2i3

    25 Septembrie 2008 at 07:58

  2. Gabi: baftă cu dosarul.
    Nu-ţi face griji, şi eu sunt ocupată rău şi nu prea mai deschid calculatorul. Gabi, mulţumesc şi să-ţi dea Dumnezeu sănătate multă.

    isabellelorelai

    25 Septembrie 2008 at 10:55

  3. la multi ani mihaita
    sa te faci bine

    Valentina

    25 Septembrie 2008 at 17:00

  4. Buno iti multumesc pentru postul cu Mihaita.Eu si Mihaela ,mamica lui suntem prietene.Azi ne-am dorit sa postam amandoua despre aniversarea lui,dar…ei i s-a stricat calculatorul iar eu pana acum nu am avut ne-(probleme cu Windows-ul:(

    Gabi(mamica lui Bogdan)

    25 Septembrie 2008 at 18:18

  5. Buno doar pentru ca meriti ,macar virtual un mic premiu:))
    http://bogdan-andrei.blogspot.com/2008/09/am-primit-premii.html

    Gabi(mamica lui Bogdan)

    25 Septembrie 2008 at 18:49

  6. Adică trebuie să preiau treaba cu premiile? Duminică se poate? 😀
    Mulţumesc pentru premiu 😀

    isabellelorelai

    26 Septembrie 2008 at 00:47

  7. Teoretic da,daca vrei 😉
    Cand poti si ai timp.
    Doamne ajuta!

    Gabi(mamica lui Bogdan)

    26 Septembrie 2008 at 12:56

  8. ok 😀

    isabellelorelai

    26 Septembrie 2008 at 12:57

  9. draga isabela,desi cam cu intarziere,iti multumim din suflet,pentru tot ceea ce faci pentru noi!si imi doresc enorm sa reusim,ca atunci cand va fi bine,Mihaita sa poata sa iti scrie singur pentru a-ti multumi!toate cele bune iti dorim,si multa putere de munca,sunt singura,ca mai sunt destui ca noi,care au nevoie de TINE!

    Mihaela,mama lui Mihaita

    26 Septembrie 2008 at 16:32

  10. Mihaela, să-ţi trăiască puişorul şi să te bucuri de el. Sigur vei reuşi. Pentru că vrei.
    La mulţi ani!

    isabellelorelai

    27 Septembrie 2008 at 00:38

  11. draga noastra issabelle,nu am stiut cum sa iau altfel legatura cu tine,pt a te ruga ceva..nu stiu unde m-as putea interesa,dar ma gandesc ca poate mi-ai putea da un sfat,poate te-ai mai lovit de problema asta…ma gandeam sa fac si eu pt mihaita,o chestie gen TELEDON,o chestie cu SMS-URI,la orange,vodafone…dar nu stiu ce ar trebui sa fac…ai idee unde ar trebui sa ma interesez?te rog scuza-mi indrazneala,si iti multumesc din suflet!

    Mihaela,mama lui Mihaita

    28 Septembrie 2008 at 17:50

  12. Mihaela, mai bine să scrii aici, că nu este nicio ruşine. Eu deschid mai repede blogul decât e-mailul iar mess nu folosesc.
    În ceea ce priveşte SMS-urile, am să-ţi redau ceea ce a spus domnul Vasile Diaconu, prietenul faliliei Gologan (părinţii lui Cosmin – Bubu):
    1.
    „Cristi, tatal lui Cosmin a vorbit la Vodafone si Orange pt numere speciale pt donatii. Numerele speciale (pentru donatii) se dau numai daca este vorba de o campanie media sprijinita de cel putin o televiziune. Eu am incercat sa oferim posibilitatea de a dona pe site prin SMS. Este posibil numai daca exista o fundatie (nu in contul unei persoane fizice). Fara fundatie, la fiecare SMS se percepe TVA si comission pt tranzactie. Deci nu ar mai fi ramas nimic din donatie”.
    2.
    Pentru cazul Alexiei, prietena mea Elena din Oradeea a luat legătura cu ROMTELECOM şi i s-a acceptat. I s-a trimis un vraf de acte. Nu a mai fost necesar pentru că Alexia a primit banii de la stat.
    Te sfătuiesc să faci aşa: du-te la postul cu RALUCA TOPOR, ia de acolo nr. de telefon al domnului Topor, tatăl Ralucăi, sună-l şi roagă-l să te înveţe cum a făcut Teledonul.
    .
    Eu sun la toate teledonurile şi chiar acum m-am uitat pe facturi. La cele pentru bolnavi, Ramona, Mihai ş.a. nu se percepe TVA.
    Din păcate oamenii au cam început să renunţe la serviciile Romtelecom şi au început să facă abonamente la RDS RCS.
    Poate încerci şi acolo.

    isabellelorelai

    29 Septembrie 2008 at 10:12

  13. multumesc din suflet pt informatii!

    Mihaela,mama lui Mihaita

    29 Septembrie 2008 at 12:46

  14. Baftă!

    isabellelorelai

    29 Septembrie 2008 at 12:47

  15. […] şi Mihăiţă – Paul Mihai Oprea, Mihăiţă Bădiţă şi Maria Ghinea, Antonia şi Rareş Noea vor să nu mai fie […]

  16. […] scris pe larg despre autism anul trecut: „Între a nu exista şi a fi diferit”, „Paul Mihai Oprea”, “Antonia şi Rareş Noea”, „Petiţie la Parlamentul European I”, „Petiţie la […]

  17. […] vreţi să îl ajutaţi pe Mihăiţă (Paul Mihai Oprea, 5 ani, […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

